bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: karburator
29.3.2013 v 16:57
mam takovej problem když startuju tak mi tam otud jak tryska saje vzduch jde ven benzin čim to je
Předchozí
1 2
Následující

karburator

29.3.2013 v 18:59 | Nahoru | #1
Seklej jehlovej ventil nad plovakem, blbe udelana hledina, deravej plovak, seklej preplavovaci kolicek..... Vyndej karbec, prohlidni, vycisti. Pak nastav hladinu, dej karbec do rovnu melky misky. Pripoj hadicku k PET flasce s trochou benzinu a uvidis jaks byl uspesnej!

karburator

29.3.2013 v 20:04 | Nahoru | #2
U tohohle karburátoru asi hladinu moc nenastaví...Jinak to startuješ bez spojky sání? Že z těch dírek jde trochu benzínu po přeplavení karburátoru je normální, nesmí to samozřejmě téct proudem...

Naposledy editováno 29.03.2013 20:07:11

karburator

29.3.2013 v 20:29 | Nahoru | #3
Popiš prosím detailneji místo odkud tryska saje vzduch ...?

karburator

29.3.2013 v 20:33 | Nahoru | #4
no jak mate tu gumovou sračku jak spojuje karburator a vzduchovou skřin

karburator

29.3.2013 v 21:01 | Nahoru | #5
No a nastartuješ, nebo to nechce startovat? Jestli to dobře jede, neřeš, jinak je to jak psal kolega " kolecko10 "

karburator

30.3.2013 v 08:01 | Nahoru | #6
no prave žačalo to tetkon když tam mam tu gumu tak to nechce chytit ale když ji sundam tak to chytne

karburator

30.3.2013 v 09:02 | Nahoru | #7
Popiš mi přesně ten startovací rituál, a taky mi řekni na jaké hodnoty si nastavil karburátor...

karburator

30.3.2013 v 09:44 | Nahoru | #8
3 zařez zhora bohatost 1/3 nachat přeplavit plavak nastartovat za studena to de celkem dobře ale zatepla nic

karburator

30.3.2013 v 09:52 | Nahoru | #9
Hm...za tepla ten motor doufam nepřeplavuješ?

karburator

30.3.2013 v 09:58 | Nahoru | #10
no skoušel jsem obě metodi i přeplavit a i nepřeplavit a nic

karburator

30.3.2013 v 10:39 | Nahoru | #11
Přeplavovat ohřátý motor je blbost. Možná je to moc bohatý, kde jsi přišel na tu 1/3 u volnoběžné směsi? Příručka předepisuje 1/2 pro záběh, a 3/4 až 5/4 pro normální provoz, takže si to takhle nastav. Jehla má být na druhém zářezu. Čtu to z origo příručky pro 476/477, vydáno 1970.

karburator

30.3.2013 v 18:37 | Nahoru | #12
no dobře nastavim a uvidim ale ja mam ješte z 1969 ale o ten rok se funkčnost asinak nezmenila a mel sem papirovi palivovi filtr kteri mi tam ten benzin moc nedaval takže mi to po chvilce jizde chciplo a čekal sem až se mi naplni plavak přitom mi ho v mototechne tak chvalili

karburator

30.3.2013 v 19:09 | Nahoru | #13
Proč si tam dával ten papírový filtr?

karburator

30.3.2013 v 20:04 | Nahoru | #14
pač mi ho doporučili v mototechne

karburator

30.3.2013 v 20:20 | Nahoru | #15
No jasně, ale proč si ho tam vůbec dával? Zacpával se karburátor, nebo jen preventivně? A už jsi to zkusit přenastavit, podle příručky?

karburator

30.3.2013 v 20:39 | Nahoru | #16
mama rezavou nadrž proto tam mam filtr a deal jsem ho tm preventivne a karburator sem nastavil

karburator

30.3.2013 v 20:55 | Nahoru | #17
Dobře, tak pak dej vědět jestli to po ohřátí startuje. Jinak nádrž se musí vyčistit, s rezatou nádrží to dlouho jezdit nebude...

karburator

31.3.2013 v 10:02 | Nahoru | #18
čus a nebude problém ve filtrboxu? nasátej hadr, myší hnízdo
pak by to odpovídalo tomu, že když sundáš gumovou spojku, tak to jede.

karburator

31.3.2013 v 14:48 | Nahoru | #19
Papírový filr paliva není vhodný, protože není na směs benzín-olej. Olej ho zalepí a sníží propustnost paliva. Stačí udělat do něho vhodný otvor jehloum, hřebíkem, funguje částečně aspoň jako odkalovač. Na bordel v nádrži je nejlepší prostředek ji vyčistit.

1 reakcí na tento příspěvek karburator

31.3.2013 v 17:04 | Nahoru | #20
Nádrž vyčistit, nejlépe vzít hrst matek a pořádně vymlátit....Palivové filtr vyhoď do pryč a zkontroluj plovák jestli není prasklé(velká hladina).....

karburator

31.3.2013 v 21:14 | Nahoru | #21
A nemáš tam nějakou velkou hlavní trysku?
Tos tak koupil, nebo se to objevilo po čase?

(reakce na) karburator

1.4.2013 v 07:00 | Nahoru | #22
Haggar> Hrst matek...... to by se opravdu namlátil... a myslím by to ani nebylo ono. Někdo doporučuje chemicky, já doporučuju mechanicky v míchačce, ale chce to tak z 2/3 naplnit a zalít jarovou vodou. Jinak jsou origo omílací kameny různé velikosti, ale štěrk stačí.

karburator

1.4.2013 v 08:40 | Nahoru | #23
Já na odrezení roztok kyseliny citronové. Když se dodrží postup, tak je to skoro bez práce a výsledek je super.

2 reakcí na tento příspěvek karburator

1.4.2013 v 13:04 | Nahoru | #24
No, já odrezoval nádrž kámošovi a po hodině třepání nádrže nad hlavou plné matic (asi 20) pořád z nádrže tekl hnus, který zasíral karbec, nebo filtr...

(reakce na) karburator

1.4.2013 v 13:11 | Nahoru | #25
kuzmič> Proto používam už jenom chemické metody, nějaké šaškování s nádrží a matkama už mě nebavilo Takhle si jenom namícham kyselinu, ohřeju to, naleju do odmaštěné nádrže a pak jenom počkam

(reakce na) karburator

1.4.2013 v 13:45 | Nahoru | #26

kuzmič píše: No, já odrezoval nádrž kámošovi a po hodině třepání nádrže nad hlavou plné matic (asi 20) pořád z nádrže tekl hnus, který zasíral karbec, nebo filtr...



Proto používám míchačku.. 20 matek je žalostně málo.

Naposledy editováno 01.04.2013 13:46:10

karburator

1.4.2013 v 15:20 | Nahoru | #27
Sem tam chtěl hodit aj fotra, ale nechtěl, no...

karburator

2.4.2013 v 10:40 | Nahoru | #28
Ne, vážně, věř mi, míchačka a dostatek štěrku odstraní jakoukoli vrstvu rezi Máme 638 a to měla tolik bordelu nádrži, že ne že to zacpalo karburátor, ale jel jsi, zastavils a nenašlápls motor, protože jak kdybys do něj nasypal brusný prach. Já na té stejné motorce jezdím 25 let.. fakt si nevymýšlím. Koupili jsme druhou, ta to dělala, jediná příčina, už měla horší lak, tak jsem říkal zas o tolik nejde. Zabalil do hadry, dal do matračky, přikurtoval k míchačce (ale nutno dobře, je to váha). Co s tím dokáže míchačka, to nenacvičil Frištenský za sezónu... Výsledek - neříkám souvislý chrom, to ne, ale rez bys nenašel ani ň. Mám další nádž do práce, to mám trochu strach, protože je to závodní velká nádrž na veterána, ale považuju to za opravdu spolehlinou metodu. U nás na to omílání má chlapík firmu, je to dobrá technologie na spoustu věcí, akorát těžko domů koupíš vibrační vanu.

karburator

2.4.2013 v 11:36 | Nahoru | #29
Dělám to kyselinoou citronovu. 10% roztok naleju do nádrže, vrazim tam varnou spirálu a dva dny to tam nechám. Vyleju, vypláchnu jarovou vodou (jako neutralizace kyseliny), vysuším a nasadím na motku. Vypadá jako nová.

karburator

2.4.2013 v 18:52 | Nahoru | #30
tak jsem vyčistil karburátor sejtko v nádrží vyfoukal jsem kompresorem karburátor nastavil jsem ho na 2 zař shora 4/3 sytost a zastudena jak štak jo ale za teplého motoru nemam šanci četl jsem tu něco o tryskách no koupil jsem noví podle knížky hlavni tryska 96 a volnoběžná 50 snad v knížce nekecají box na vzduch mam čisti a noví filtr
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Prachovka krku řízení ČZ 175/477 kpant 2 10.3.2024 v 19:20 kokoška.
CZ 175/477 nemá výkon ČZ 175/477, ČZ 175 Dejvid55 3 2.2.2024 v 12:53 Kubeja
Navaření držáku na kluzátk ČZ 175/477 kpant 1 30.1.2024 v 19:53 Drak1
Tryskání balotinou Praha a okolí ČZ 175/477 kpant 6 26.1.2024 v 18:17 assassin
Prachovka kyvné vidlice ČZ 175/477 kpant 9 18.1.2024 v 13:06 milfordoj


TOPlist