globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: R
27.3.2013 v 09:25
Chc

Naposledy editováno 30.05.2013 12:18:08

1 reakcí na tento příspěvek R

27.3.2013 v 09:42 | Nahoru | #1
Co se takhle kouknout do manuálu? Manuály zde Nemám-li manuál na klv, kouknu na manuál pro Suzuki V-strom, když je to stejný motocykl

Rebel83 píše: Co se takhle kouknout do manuálu? Manuály zde Nemám-li manuál na klv, kouknu na manuál pro Suzuki V-strom, když je to stejný motocykl

on se neptal kde najít manuál, on se ptal kdy se to dělá, tak když nevíš, nepiš ne, ať sem přispěje někdo, kdo už to dělal nebo o tom ví víc. Mohl by i někdo s TLkem, vždyť je to stejnej motor...Podle mě se to bude motat někde okolo 90-100 tis.

(reakce na) R

27.3.2013 v 13:04 | Nahoru | #3
Mad_Cat>

Mad_Cat píše: on se neptal kde najít manuál, on se ptal kdy se to dělá, tak když nevíš, nepiš ne, ať sem přispěje někdo, kdo už to dělal nebo o tom ví víc. Mohl by i někdo s TLkem, vždyť je to stejnej motor...Podle mě se to bude motat někde okolo 90-100 tis.

Z manuálu to ale zjistí. Každej by chtěl hned všechno zadarmo. Navíc to KLV je stejné jak ten tvůj strom, tak proč mu to rovnou neřekneš?

2 reakcí na tento příspěvek R

27.3.2013 v 15:28 | Nahoru | #5
.

Naposledy editováno 27.03.2013 17:05:08

(reakce na) R

27.3.2013 v 16:37 | Nahoru | #6
Rebel83> Uživatel Rebel83 si nepřeje s Vámi komunikovat (nebolí tě někdy hlava?)

Naposledy editováno 27.03.2013 16:55:10

(reakce na) R

27.3.2013 v 17:00 | Nahoru | #7
.

Naposledy editováno 27.03.2013 17:04:59

(reakce na) R

28.3.2013 v 08:41 | Nahoru | #8

Rebel83 píše: Z manuálu to ale zjistí. Každej by chtěl hned všechno zadarmo. Navíc to KLV je stejné jak ten tvůj strom, tak proč mu to rovnou neřekneš?

protože to sám nevím a nedělal jsem to a třeba by mě to taky zajímalo...Třeba někdo upřednostňuje nejdřív napsat sem a zeptat se lidí co to dělali a rovnou by třeba i rád věděl jak na to a ne si jen přečíst z manuálu, v kolika km se co dělá.

R

28.3.2013 v 08:48 | Nahoru | #9
Hele já vím jen to, jak to zkontrolovat, v jaký fázi je napínák rozvoďáku. Poradil mi to nedávno jeden kluk. Popíšu jak jsem to pochopil z jeho slov...Na každým válci na jeho spodní straně je víčko se dvěma imbusy. Ty když se vyšroubují, dá se vytáhnout napínák, je v něm plech s několima drážkami a podle těch drážek je vidět, v jaký poloze je na tom napínák a z toho se bude dát odvodit, jak je na tom asi rozvoďák a potom ybch podle toho řešil asi ty rozvody. Až budu měnit olej, tak se na to chci podívat a uvidím, já mám teď 57tis. tak ybch pak mohl dát vědět, jak jsem na tom při tomhle stavu km.

R

28.3.2013 v 09:58 | Nahoru | #10
MAD - Já mám 56 tis. tak se taky na to takhle zkusím podívat. Pak dám info
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
velikost šroubu pro stažení rotoru ... Kawasaki KLV 1000 Radeko68 4 11.12.2022 v 19:45 milor
Klv 1000 , 2005 Kawasaki KLV 1000 Radeko68 2 20.7.2022 v 10:23 Radeko68
Metzeler Tourance VS Mitas 08 Honda XL 1000V Varadero, Kawasaki KLV 1000 Crazyman 25 29.6.2022 v 19:16 BlackBB
Škubání až chcipani Suzuki DL Vstro... Suzuki DL 1000 V-Strom, Kawasaki KLV 1000 kawasaki100 11 2.5.2022 v 18:09 Radeko68
Klv 1000 , 2005 Kawasaki KLV 1000 Radeko68 4 2.5.2022 v 13:56 ramlik

TOPlist