bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Stator 20W
24.3.2013 v 11:09
Zdravím,potřeboval bych poradit ohledně 20W statoru.
Podařilo se mi sehnat 20 Pioníra v rozebraném stavu.Jenže sem narazil na takový menší problem,nevejde se mi tam stator s cívkamy.Podle schéma má být zapalovací cívka dole a ta větší světelná v levo na hoře.
Ty světelné se tam vejdou,ale nezbejvá místo na zapalovací.
Nemáte nějake foto jak to má vypadat?
Předem děkuji za rady.





Stator 20W

24.3.2013 v 11:42 | Nahoru | #1
Vybrousit karter. Třeba kotoučkem do vrtačky. (vyzkoušeno)

Stator 20W

24.3.2013 v 11:59 | Nahoru | #2
Otom jsem také přemýšlel.Mám tu 20 s papírama a má origo motor.

Stator 20W

24.3.2013 v 15:20 | Nahoru | #3
Z venku to nikdo nevidí, navíc se to zdá, že ten karter je slabej. Ale stačí jen trošku

Stator 20W

24.3.2013 v 16:00 | Nahoru | #4
proč to vybrušovat? mělo by to tam jít originál. Nemáš to blbě poskládané, nebo nepatří tam místo nějakého dílu nějaký jiný? vyfoť to.

Stator 20W

24.3.2013 v 17:19 | Nahoru | #5
Poskládané to neni špatně,zatim jsem měl zkušenosti s 30W statorem a kartérem co má výlysek.
Hned vyfotím a hodim sem.
No ještě mě napadlo koupit vape,ale s origo zapalováním jsem měl zatim dobré zkušenosti.
Ještě přemýšlým nad tim,že tam dám zápalko z 555.

Stator 20W

24.3.2013 v 17:28 | Nahoru | #6
V






































Stator 20W

24.3.2013 v 17:30 | Nahoru | #7
Omlouvám se za kvalitu,venku mrzne a tak se mi zapařovala čočka na mobilu.

Stator 20W

24.3.2013 v 19:11 | Nahoru | #8
Moc kvalitní fotku bohužel taky nemám, ale zapojení jde poznat a je tam vidět, že se tam ta zapalovací cívka vejde ještě s malou mezerou. Jedná se taky Jawu 20 a magneto je 20W.




Z těch tvých fotek mi připadá, že ta cívka je skutečně moc "mohutná". Nedáváš tam tam náhodou tu světelnou? Zřejmě je rozdíl i mezi zapalovacími z 20W magneta a 30W (viz. popis dole), ale nemám zas takový přehled. Jen vím že 2 velké světelné cívky se do odlitku pro 20W magneto nevejdou (neúspěšně jsem to zkoušel předělat na vyšší výkon ).

Možná ti pomůže tohle:
20W magneto
- rotor má na sobě nalité katalogové číslo začínající dvojčíslím 05.
- Stator má na sobě nalito označení 20W.
- Zapalovací cívka patří na dolní pozici. Má jádro vysoké 21,5mm a drát průměru 0,7mm. Pokud je namontovaná na statoru, z levé strany vede kabílek s očkem na šroubek kladívka. Druhý konec vinutí cívky je přiletovaný na pravé straně k jádru.
- Světelná 15W 6V cívka je v levo nahoře. Jeden vývod má ukostřený, druhý vývod je samec na Fas-on konektor kam se napojují přívod šťávy do kabeláže motorky.
- Třetí 5W cívka je oproti zbývajícím dvěma o hodně nižší a s ničím nezaměnitelná.

30W magneto
- rotor má na sobě nalité katalogové číslo začínající 20
- na statoru je nalité označení 30W.
- Zapalovací cívka patří doleva nahoru. Vypadá podobně jako zapalovací z 20W ale má slavší drát, konkrétně 0,6mm.
- Světelné 15W 3V cívka č1 patří doprava dolu. Při pohledu na namontovanou cívku je spodní konec vinutí ukostřený připájený na jádro. Na druhém konci vinutí je plíšek samec pro faston konektor na odvod šťávy do elektroistalace motocyklu.
- Světelná cívka 15W 3V č2 patří doprava nahoru. Namontovaná na motoru má na dolním konci vinutí kabílek s fastonem který se připojuje na Světelnou cívku č.1. Na druhém konci je plíšek samec faston pro odvod šťávy do elektroinstalace.

Nedoporučuje se dávat cívky na jiné pozice než tam kam patří. Obzvláště u zapalovací to dělá neplechu a slabou jiskru. Špatná kombinace 20W rotoru a 30W cívek taky není dobře. [Wiku] (7.6.2011 18:21:22)

...zkopíroval jsem to zde: http://www.jawamania.info/poradna/detail.aspx?questionid=44152

1 reakcí na tento příspěvek Stator 20W

24.3.2013 v 19:28 | Nahoru | #9
Civky jsou zapalovaci,pry se jine nedelaji.Uz mam 2 nove koupene a k nicemu.Dokonce sem koupil i pouzite dva statory,oba jsou 20W a nejdou tam.Maji i tu malou civecku na zadni svetlo.pisu z mobilu,tak se omlouvam za carky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stator 20W

24.3.2013 v 19:56 | Nahoru | #10
SEZAK> Tak to nechápu , to snad není možný.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stator 20W

25.3.2013 v 15:57 | Nahoru | #11
Martic> Neměl bys jednu cívečku na prodej?
Kámoš mi říkal že prý by tam měla jít s babety,ale nechci experimentoat,už tak mě nový cívky stály 340Kč.

Stator 20W

25.3.2013 v 16:04 | Nahoru | #12

Stator 20W

26.3.2013 v 09:19 | Nahoru | #13
Mám dvě dvacítky, u obou je rotor i ststor označen číslem 05, vše pasuje jak má, zkusím to nafotit. koukni jestli máš stator i rotor označen stejně.

Stator 20W

26.3.2013 v 17:40 | Nahoru | #14
Mam to oznaceny stejne,dokonce jsem koupil funglnovek rotor.
Pri koupi pionira tam bylo skoro vse,akorat civky chybely a lanka.
Uz ho mam zrenovovaneho a udelanou elektriki,uz jen chyby ta civka.
Omlouvam se ze pisu bez carek,ale pisu z mobilu

(reakce na) Stator 20W

26.3.2013 v 17:47 | Nahoru | #15

SEZAK píše: Martic> Neměl bys jednu cívečku na prodej?
Kámoš mi říkal že prý by tam měla jít s babety,ale nechci experimentoat,už tak mě nový cívky stály 340Kč.

Já už né, ale třeba by měl autor vlákna cívku navíc na prodej.

Stator 20W

26.3.2013 v 21:02 | Nahoru | #16
moje dvě dvacítky vypadají takto:




















všude hafo místa, obě jsou 05 20W je to tam napsané

Stator 20W

27.3.2013 v 14:53 | Nahoru | #17
jo a čéče, zkus ten stator nejdřív napasovat a přišroubovat a až pak tam dávej cívky, jak se to vzpříčí tak je jasný že tam alespoň jednu nedáš

Stator 20W

27.3.2013 v 15:46 | Nahoru | #18
Na podzim jsem pořídil Mustanga. Původní zapalovací cívka měla poloviční velikost. Když jsem ji sháněl jako novou, bylo mi řečeno, že ty malé už se nevyrábí a dal mi stejně velkou (jako na světla), ale byla zapalovací. má trochu rozdílné vinutí. Taky se mi tam nevešla. V mém případě jsem zrušil světla a přesunul ji nahoru. Nebo vybrousit karter jedině. S tím se mi ale nechtělo drbat..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr AdaM123456 9 15.4.2024 v 11:47 pavelgl1
Lze přihlásit vyřazené tp [1, 2] Jawa 50/20 Pionýr Kyselizeli 38 6.4.2024 v 18:24 docent
Jawa 50 nemá výkon Jawa 50/20 Pionýr Dominik07 7 1.4.2024 v 13:50 Dominik07
JAWA 21 problém s předstihem Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/23 Mustang, Jawa 50/21 Pi... moje-moto 13 25.3.2024 v 11:50 papiboy
JAWA 21 přechod volnoběh provozní r... Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/23 Mustang, Jawa 50/21 Pi... moje-moto 2 23.3.2024 v 14:06 moje-moto


TOPlist