globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ladění výkonu
Mám dotaz, dá se použít řídící jednotka z RSV do Falca? Získá se tím něco?
Předchozí
1 2
Následující

Ladění výkonu

21.3.2013 v 19:04 | Nahoru | #1
no použít se dá, ale jen z RSV 1998-2000... od 2001 to sice fyzicky pasuje, ale motor je hodně pozměněný a jinak poladěný, takže by to mohlo dělat bordel...

1 reakcí na tento příspěvek Ladění výkonu

21.3.2013 v 22:25 | Nahoru | #2
A má to nějakej pozitivní vliv? Rád bych to vyzkoušel, protože se snažím Falco dostat do top stavu a trošku mě mrzí propad výkonu mezi 5000 - 6000 otáčkama, respektive točáku. Je to vidět i na grafu co mám v profilu.

Ladění výkonu

21.3.2013 v 22:30 | Nahoru | #3
Myslím, si že se dají nějaký způsobem přehrát palivové mapy (vím že na Caponordu někdo dělal palivovou mapu jako na RSV - jsou to všechno rotaxy 990, ale teď nevím jestli to umí ta originální řídící jednotka a nebo se musí dokoupit nějaká jiná (něký kit?), každopádně fyzicky zaměnit půjdou, ale vzhledem k drobným rozdílům v motoru to nemusí dobře fungovat...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ladění výkonu

21.3.2013 v 23:29 | Nahoru | #4
whitedog> no bude to mít jiný průběh výkonu a krouťáku (posazené do vyšších otáček) a možná i nějakého toho koňa navíc, ale v tom propadu ti to nepomůže vůbec, RSV je na tom úplně stejně... pokud se chceš toho propadu zbavit, tak si sežeň nebo udělej propojky na svodech...




těch způsobů je hodně... a tady je dokonce graf z brzdy, jak to vypadá s propojkama...


i když, teď jsem si uvědomil, že falco má svody 2-1-2, že? takže koupit svody z RSV a upravit je... tohle je asi tak nejlepší (a nejlevnější) řešení no...

E: ten třetí svod je k hounu, páč nemá propojku u zadního válce...

Naposledy editováno 21.03.2013 23:32:34

(reakce na) Ladění výkonu

22.3.2013 v 09:15 | Nahoru | #5
Mileek> Na propad ve výkonu suprově pomohl ten ARROW chip, přestože jsem neměl Arrow laďák ale nějakej no name, tak jsem dal chip, KNko a propad byl ten tam!

Ladění výkonu

22.3.2013 v 09:21 | Nahoru | #6
Pokud si dobře vzpomínám, tak ten propad je tam naschvál, kvůli splnění hlukovejch norem, který se měří v těchto otáčkách. a je prý způsoben zpožděním předstihu (nemáte někdo rozebranou zapalovací mapu?). Propojky pomůžou taky.

Jinač já měl rsv se svodama 2-1-2 z falca, eprom se sériovou (odškrcenou) mapou (švindl arrow) a propad tam nebyl.

Naposledy editováno 22.03.2013 09:21:52

Ladění výkonu

22.3.2013 v 19:45 | Nahoru | #7
Ja mel chip a arrow a zadny dire sem nevedel

Ladění výkonu

7.5.2013 v 15:01 | Nahoru | #8
Já mám RP výfuky KN filtr a čip a žádný propad výkonu nemám

Ladění výkonu

13.5.2013 v 13:54 | Nahoru | #9
čip od Arrowz RSV tu díru svede vyžehlit. I motor pěkně ožije. Koupíš čip, otevřeš jednotku pod sedlem, vyměníš šváby, složíš to a jezdíš.. Jen nevím jestli se ten čip dá stále běžně koupit.. Změna to byla po jeho instalaci určitě k lepšímu!

Ladění výkonu

3.8.2013 v 10:19 | Nahoru | #10
Jen tak mimochodem, pokud by někdo potřeboval chipnout Falco, mám model 2001 a s tím múžu pomoci, ladím s píš auta ale vercajk je na to stejnej, asi bych uměl i jiné ročníky ale to nemužu tvrdit, každopádně na 2001 mám celou mapu z RSV od Arrow...funguje výborně, možno vyzkoušet před instalací na mém Falcu.

Ladění výkonu

11.8.2013 v 10:58 | Nahoru | #11
Tak zkusil bych to, cena a místo ladění?

2 reakcí na tento příspěvek Ladění výkonu

28.10.2013 v 15:39 | Nahoru | #12
Falco má v originální řídící jednotce dvě palivové mapy, jedna, nazvěme ji "Tuono" mapa a druhá, plně výkonná "RSV" mapa. Stačí jednoduše aktivovat druhou mapu a máte výkon RSV. Já mám ještě K&N filtr v airboxu a výfuky od Leoše Vincků a je to paráda. U Falca se může ještě vyskytnout restrikce v airboxu pod vzduchovým filtrem - restrikční vložka, ale ta jde taky zdemontovat. Tak nevím co tu vlastně řešíte, když na Falcu je vše připraveno. A kdo jednou vyzkouší 2. mapu, už nechce jinak
Ještě poznámka, mapy se nesmí přepínat za chodu nebo při zapnutém zapalování, podle mě je nejlépší je přepnout za odpojené baterky (stačí vytáhnout pojistky).

Naposledy editováno 28.10.2013 15:44:36

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ladění výkonu

28.10.2013 v 18:17 | Nahoru | #13
apes> zdravim a jak se přepinaj ty mapy, měl jsem tam restruktor a štípal jsem drat u jednotky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ladění výkonu

28.10.2013 v 18:54 | Nahoru | #14
dadozr7> Přepínají se právě tím přerušením drátu u řídící jednotky (já si tam dal přepínač, ale už nikdy jsem to na původní nepřepnul)

(reakce na) Ladění výkonu

29.10.2013 v 13:30 | Nahoru | #15
apes> ja tam mám ještě powercommader ale uvazuju otom že ho vyndám, daval jsem ho tam kuli tomu propadu vykonu

Ladění výkonu

29.10.2013 v 18:24 | Nahoru | #16
Já to mám už 6 let cvaklé letos na jaře jsem tam dal ten přepínač, ať to trošku vypadá a není to jen přecvaknutý drát. Kolem těch 6000 ot./min. je to znatelný rozdíl mezi 1. a 2. mapou. A celkově je ta 2. (neškrcená) mapa výkonější a plynulejší, bez propadů a bez kopanců a celkově je Falco mnohem živější. Na jaře jsem zkoušel projet Falco s tou 1. mapou ale hned jsem to přepl zpátky na 2., měl jsem pocit jako by mě někdo pořád držel za prdel a nechtělo to vůbec jet.

Naposledy editováno 29.10.2013 18:43:34

Ladění výkonu

4.11.2013 v 23:28 | Nahoru | #17
jakej je to drát? :)

Ladění výkonu

6.11.2013 v 10:37 | Nahoru | #18
To by me taky zajimalo jakej je potreba strihnout Sice sem planoval koupit jinou eprom od Arrow, ale jestli to jde poresit takhle jednoduse, tak to vyzkousim.

Ladění výkonu

6.11.2013 v 17:47 | Nahoru | #19
http://www.apriliafo...estriction-Procedure

Aktivace neškrcené mapy se provádí přerušením drátu viz. (platí pro evropské verze)
http://home.comcast....ille/derestrict.html

Výměna EPROM viz.
http://home.comcast....le/dyno-install.html

Naposledy editováno 06.11.2013 17:58:33

(reakce na) Ladění výkonu

26.7.2016 v 13:53 | Nahoru | #20
apes> zdravím,mam falco a rád bych zkusil také cvaknout drátek u jednotky,netusim ale který,v těch odkazech nic není a tak jsem vás chtěl požádat o nějaký podrobnější popis nebo foto onoho drátku.Vidim že diskuse je staršího data,i přesto předem děkuji za odpověď.

Ladění výkonu

25.4.2020 v 17:30 | Nahoru | #21
Ahoj.jsou tu starý příspěvky ale jesti má jeste někdo falco a má zkušenosti s druhou mapou stržením drátu tak potřebuji nutně poradit který drát to je.moc moc díky.

1 reakcí na tento příspěvek Ladění výkonu

25.4.2020 v 21:04 | Nahoru | #22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ladění výkonu

27.4.2020 v 21:39 | Nahoru | #23
apes> dik moc.a to jen odpojit baterku a strihnu ho a je hotovo?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ladění výkonu

27.4.2020 v 22:10 | Nahoru | #24
divocaci.> jj, a zaizolovat konce ať to někde nebrnka o kostru. A necvakej to úplně u konektoru, kousek drátku si tam, kdybys to chtěl zase spojit, ale věř že už to spojovat nebudeš.

Naposledy editováno 28.04.2020 05:13:04

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ladění výkonu

28.4.2020 v 11:28 | Nahoru | #25
apes> super až to cvak u tak dam info

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ladění výkonu

28.4.2020 v 21:30 | Nahoru | #26
divocaci.> ahoj.tak mi to nedalo a cvaknul jsem drat už dnes jede to o hodně lip.super.jen ta díra mezi 5 a 6 tis rpm je tam pořád.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ladění výkonu

28.4.2020 v 21:40 | Nahoru | #27
divocaci.> já ji tam nepoznám. Oproti necvaklemu stavu je to v těch 5-6 řádově lepší

Naposledy editováno 28.04.2020 21:42:36

(reakce na) Ladění výkonu

29.4.2020 v 14:27 | Nahoru | #28
apes> možná je to tím.,ze mam ladaky a sériový filtr

1 reakcí na tento příspěvek Ladění výkonu

5.5.2020 v 22:08 | Nahoru | #29
Ahoj, tahle debata mě naprosto nadchla, tuning po italsku, štípni drát a pojede to lip Nicméně ho hned stříhám též K těm laufům, koupil jsem kdysi titanové laďáky na míli, byly dva nad sebou, takže šly rozdělit a (pravda jen pocitově) to jelo od spodu daleko lépe než na originálech. A právě tahle výkonová díra byla znatelně menší. Jediné, co se děje, že prvních pár desítek km po zimní pauze a resetu jednotky střílí při vytočení do cca 8000 a víc po puštení plynu jak starý monster s karbecama. Jinak hodně dělá 98+benzín. Netankuju nic jiného a vyplácí se. Ale na tohle téma byly napsaný stovky příspěvků, takže jako bych nic neřek

(reakce na) Ladění výkonu

21.5.2020 v 16:21 | Nahoru | #30
Hroch> jo tuning po italsku, ale to je tak spravene od vyroby. tym ze sa strihne drat sa aktivuje druha mapa, ktera je na chipe.

Nekdo tu pisal, ze uz nikdy ten dratek nebudes muset spajat. Ne uplne s tym suhlasim, lebo nektere aftermarket chipy su robene s dvoma mapama. Napr. jeden konkretny od Gabro Racing Team ma prvu mapu (spojeny drat) na 57mm vstreky s jednym vyfukem a druhu mapu (strihly drat) na 57mm s dvoma samostatnyma vyfukama na kazdej strane.
Takze radsi ten dratek strihat dal od konektoru, abys to mohel vpripade nutnosti spojit.
Ja osobne sem si na ten dratek dal jednoduchy vypinac, ktery bud spoji alebo rozpoji drat a prepnu si to jak chcu ja.

btw. nektere chipy maju napr. jednu mapu chudobnejsi a druhu bohatsi, teda napr. aj kvuli temu, jaky airbox pouzivas
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Problém s elektrikou budíky vs čerp... Aprilia SL 1000 Falco hondacbrko 11 13.3.2024 v 14:56 Gahan37
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 WenCa 6248 28.2.2024 v 16:15 doveda
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 15 29.12.2022 v 17:29 assassin


TOPlist