uvažuju dost silně o kloupi V11. Už nějakou dobu hledám na netu rozdíly v jednotlivých modelech, ale ničeho pořádnýho jsem se nedopátral. Zatím jen, že modely do 2001 mají krátký rám, ostřejší úhel řízení a pod. Starší modely do 2001 měly problémy s pružinkou na řadícím mechanismu. Novější už ne?
Ale jaký je rozdíl v jednotlivých modelech? V11 sport, Ballabio..??
Dík moc.
V11 Ballabio
Motor: 90 ° V2, 4-taktný motor
Chladenie: vzduchom chladený
Zdvihový objem: 1064 ccm
Vŕtanie / zdvih: 92,0 x 80 mm
Kompresný pomer: 9.8:1
Ventily: Dva ventily na valec, zdvíhatok z hliníkovej zliatiny a vahadiel
Výkon: 67 kW (91 koní) pri 7.800/min
Krútiaci moment: 94 Nm pri 6000 otáčkach za minútu
Palivový systém: sekvenčné viacbodové vstrekovanie paliva, dve škrtiacej klapky
Zapaľovanie: Digitálne elektronické zapaľovanie
Starter: Elektrický Mazanie: Nútené mechanické čerpadlo s reguláciou tlaku
Prevodovka: 6 rýchlostí
Pohon: Hnací hriadeľ
Spojka: hydraulicky ovládané dvojplatničková suchá spojka
Objem palivovej nádrže: 20,7 l
Rám: Centrálne trubka obdĺžniková oceľ, motor ložisko funkcie
Uhol hlavy riadenia: 25 °
Rázvor: 1490 mm Dĺžka: 2150 mm
Šírka: 800 mm
Výška: 1210 mm
Výška sedadla: 800 mm
Prázdna hmotnosť: 221 kg
Predné zavesenie: 43 mm Marzocchi upside-down vidlica, kompresie a odskoku, 120 mm os cestovné
Zadné odpruženie: kyvná vidlica Cantilever, Sachs nastaviteľná s hydraulickým vzpery, predpätie pružiny, kompresie a odskoku, 64 mm pojazd
Predná brzda: Dual 320 mm plávajúce kotúč, štyri piestové Brembo strmene Gold Series
Zadná brzda: 282 mm kotúč, twin-piest Brembo strmeň
Farby: titan Grigio, rosso závod
Elektrický systém: Alternátor 12 V, 350 W, 30 Ah
Primárne pohon: skrutková
max celková hmotnosť: 460 kg
Kolesá / pneumatiky vpredu: Brembo hliníková kolesá 3,5 x 17 ", 120/70 - 17"
Kolesá / pneumatiky vzadu: Brembo hliníková kolesá 5,5 x 17 ", 180/55 - 17"
Pre reguláciu emisií: closed-loop trojcestný katalyzátor (Euro 2)
Najviac zmien bolo urobených v roku 2003: Tlmiče majú väčší priemer,vyvažovacie potrubie pridané nad alternátor (lepší priebeh výkonu v stredných otáčkach), palivové čerpadlo premiestnené do nádrže,farba motora je saténová čierna a neodlupuje sa ako do 2003,väčší priemer zadného kolesa, zmena uhlu riadenia a tým zväčšený rázvor a ešte ďalších pár drobnosti.
Naposledy editováno 19.03.2013 15:57:03
1 reakcí na tento příspěvek Rozdíly v modelech V11
Le mans (Rosso/Nero Corsa) je polokapotáž a má dělený řidítka
Scura je naháš s malým štítkem a má dělený řidítka
Ballabio je naháč na normálním podvozku a má široký řidítka
Sport je naháč, má dělený řidítka na normoš podvozku.
Café Sport je na Ohlinsech a má široký řidítka
Coppa Italia je jedinečnej model, má racing svody, laufy, ECU a je na Ohlinsech.
Sportky do roku 2001 maj jinej rám, krátkej a maj strmej úhel hlavy řízení, líp to padá do zatáček ale vlní se. Od 2001 výš maj všechny zpevněnej rám a širší ráfek s jiným úhlem hlavy řízení.
od 2003 výš maj křížený svody pod Altíkem kvůli emisím a maj lambda sondu.
Všechny modely maj Vstřikování.
Všechny modely až na Rosso Mandello a Tenni maj dvoukotoučovou suchou spojku, Rosso Mandello a Tenni maj jednokotouč (to jsou ale tak exkluzivní bajky že v čechách je od každýho jeden, max dva).
Tož tak :)
1 reakcí na tento příspěvek Rozdíly v modelech V11
2 reakcí na tento příspěvek Rozdíly v modelech V11
Mám za to že má scura jí má taky.
Taky jsem nějak pochopil, že původní měla rozměr 16,3 mm tuším a nová by měla mít 15 mm. Ta už by snad praskat neměla.. Někde to tady je v jiným vlákně.
Záleží po čem paseš, rosso/nero corsa je osazena "tím nejlepším", co se na model v11 dávalo, tedy kromě copy italia, ale to je opravdu hodně exluzivní a v podstatě nesehnatelná záležitost.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly v modelech V11
KDYBY TO NĚKDO UPŘESNIL,nějak mi to uplně nesedí.Pochybuju že by to špagetáci tak nějak sekali jak v jawe pde toho co je na skladu.
Jo a ještě jeden poznatk,ty novější od 2003 by měli mít svody s propojkou pod altíke,ale tu a tam se objeví z jakým si zaslepem.T o je jen napadení kutilem nebo?
Díky Mára
Vystřídal jsem toho už celkem dost a přemýšlím co bude následovat, pokukuji po V11 Ballabio
tak se ptám bude mě bavit? pojede to nebude to slabé?
Další variantou pro mě je vrátit se k Speed Triplu 955i
díky za cenné osobní zkušenosti
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Technické okénko Moto Guzzi V11 [1 ... 17, 18] Moto Guzzi V11 | MaraGuzziV11 | 536 | 13.4.2024 v 16:28 JVK |
Vliv předstihu na detonace při dece... [1, 2, 3] Moto Guzzi V11 | Koudy01 | 76 | 27.6.2022 v 10:22 Anti |
Italské železo v detajlech(mouchy a... [1 ... 10, 11] Moto Guzzi V11 | Markus.1 | 301 | 14.8.2020 v 23:59 Koudy01 |
Tachometr Moto Guzzi V11 | štylák | 0 | 21.9.2019 v 01:29 štylák |
Problém s otáčkoměrem Moto Guzzi V11 | Koudy01 | 3 | 24.7.2019 v 06:42 Koudy01 |