globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Opravy a údržba GSX750 Inazuma
Rozhodl jsem se založit toto téma pro majitele této krásky, která už má ale nějaký ten rok za sebou, náhradních dílů je po málu a některé věci je třeba opravit. Doufám že tady podobné téma už není...nenašel jsem. Tak kdo jste někdy na této motorce něco dělal, něco při tom prasklo, nebo je na to fígl, který by se mohl ostatním hodit, prosím šup sem se zkušenostmi, ať nám Ina slouží v pokud možno původním stavu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opravy a údržba GSX750 Inazuma

21.3.2013 v 17:31 | Nahoru | #31
mischa638> Díky za rady, na ty otáčky se podívám. Myslím si, že to předchozímu majiteli střílelo z důvodu jak píšeš, neměl tam homologační vložku. filtr vyfoukám podle návodu. Jinak jak už jsem někde psal, v motoru se nehodlám vrtat, vyměním svíčky a to co jde odšroubit a tím moje zkušenosti končí, žádné seřizování apod. Šroubky bohatosti směsi? To už je teda na servis...a ten ,,uživatelský,, co kouká pod nádrží na levé straně? Má na sobě černý plastový kolečko je teda na volnoběžné otáčky?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opravy a údržba GSX750 Inazuma

21.3.2013 v 21:23 | Nahoru | #32
100vka> ano to je na volnoběžné otáčky

(reakce na) Opravy a údržba GSX750 Inazuma

21.3.2013 v 23:13 | Nahoru | #33
George22> Ha ha Já se blbě zeptal, toto vím vlastně už od prodejce, spíš jsi mě zmátl touto větou ,,Chce to trošku přidat na šroubkách bohatosti volnoběžné směsi,, je pro mě důležitý to, že do toho se pouštět nebudu, to už je vyšší dívčí

Opravy a údržba GSX750 Inazuma

4.4.2013 v 22:29 | Nahoru | #34
ahoj rádcové moji, nevím jak ty řídítka vyměnit. v jiné diskusi kde jsem se na toto ptal mi z odpovědi vyplývá, že by to mělo jít opravdu těmi dvěma šrouby, které tedy musí jít povolit zespodu. Já tam ale prd vidím, zkusím se tam teda ještě dostat. Chtěl bych dát origo, protože všichni mě přesvědčují nerovnat! Jo a tuším DRN, ty jsi mi nabízel jaká řídítka, ty origo, nebo neorigo? Mohli bysme prosím se teda nějak domluvit? Předem díky

Opravy a údržba GSX750 Inazuma

5.4.2013 v 08:18 | Nahoru | #35
origo
jaké dva šrouby zespodu? normálně z vrchu



1 reakcí na tento příspěvek Opravy a údržba GSX750 Inazuma

5.4.2013 v 11:50 | Nahoru | #36
Ahá, už jsem doma, já tam mám chromový krytky, takže to budilo dojem, že jsou tam šrouby s holou hlavou a matky zespoda, a jsou to samozřejmě 4 šrouby...díky

(reakce na) Opravy a údržba GSX750 Inazuma

Skvělá odpověď, děkuji! 8.4.2013 v 21:31 | Nahoru | #37
100vka> Kdybys chtěl origo řídítka na Inu, tak je mám doma

Opravy a údržba GSX750 Inazuma

9.4.2013 v 13:35 | Nahoru | #38
Zdravím vás kolegové. Mám dotaz ohledně sundání/namontování nádrže. Nechal jsem ji lakovat a přemýšlím, jaký je postup pro zpětný namontování. Stačí nacvakat hadičky, elektriku a nalít benzin, nebo se někde něco bude muset odvzdušnit apod? A co při tom sundání? Je dole cca 14 dní, nehrozí nějaké vyschnutí membrán karburátorů nebo něco podobného? díky za rady

Opravy a údržba GSX750 Inazuma

Skvělá odpověď, děkuji! 10.4.2013 v 23:10 | Nahoru | #39
Stačí vrátit hadičky tam kde byly, nalít benzín a startovat, a startovat, a startovat. Nádrž musíš samozřejmě odvzdušnit asi 18 l benzínu! Inazuma má podtlakový ventil, takže když netočí motor neteče benzín. Ale nakonec určitě chytne, držím palce. Potom už bude chytat na drc.

Naposledy editováno 10.04.2013 23:14:05

Opravy a údržba GSX750 Inazuma

30.5.2014 v 14:47 | Nahoru | #40
ahoj chlapi, nechal jsem udělat podtlaky a vyčistit karburátory, ale poslední dobou pozoruju, že ina při vyšších kvaltech na cca 4000 ot. má prázdný místo v zátahu, jako by turboefekt. dělá to spíš ta 4,5,6 ale nevím jestli to může být třeba vítr? než se překoná odpor vzduchu. prostě když razantně otočím plynem nebo řadím rychle nahoru, tak je tam půlsekundový prázdno ve výkonu. taky jsem nechal omylem otevřenou nádrž přes noc - vlhkost v plovákových nádržích? ještě musím vyzkoušet za bezvětří...jsou tyhle dojmy za větru normální? dřív jsem to nepozoroval

Opravy a údržba GSX750 Inazuma

3.6.2014 v 19:47 | Nahoru | #41
Tohle by mohl případně způsobovat špatný snímač škrtících klapek karburátorů.

Opravy a údržba GSX750 Inazuma

15.6.2014 v 09:13 | Nahoru | #42
Cus, mam uz Inu 6let a je to vcelku nenarocna motorka, uz sem na ni i par veci opravoval, predchozi majitel ji pretryskoval, dal na ni ladak a KN filtr, a to me docela vytrapilo, po zime nicila svicky pri prvnim startu, vyzdycky se uchcala, tak me to nastvalo a trysky a jehly sli ven, tak sem musel vyndat karburatory, docela pakarna, a i KN filtr sem vyhodil, ladak sem nechal, a svicky drzi, a uplne prvni oprava byla vymena budiku za origo,mel sem tam KOSO RX1N, budik byl peknej ale na inu se nehodil, tak kdyz by jsineco schanel na inu tak se nezenou origo dily do posledniho sroubku na tyhle strance Suzamoto, jsou to Prazaci, a za dobrou cenu, kupoval sem tam celej hlavni drzak budiku,ten byl prasklej asi za 800 pak ten hrnice zespoda asi za 400,a kdyz sem se ptal jinde tak mi rekli jedine celi budiky za 25000 , pak sem ktomu musel opravit celej svazek dratu co jsou k pristorjum, protoze to pred tim ustrihali aby mohli zapojit ten Koso a byli kratky draty a chybeli konektory, pak sem taky menil cidlo na mazani a nedavno prerusenej drat na neutral, a pak na ni delam ty bezny veci, olej, svicky, ventily. Jinak je to motorka v pohode, kdybych ji nemel tak prekuchanou.

Opravy a údržba GSX750 Inazuma

16.6.2014 v 10:52 | Nahoru | #43
NAPADÁ VÁS NĚCO?
Tak jsem vyměnil svíčky a změna se nedostavila. Pořád při mírným přidávání plynu je prodleva pak to trochu cukne. Motorka cuká i při ustálené rychlosti a otáčkách. Dělá to cca od těch 4 tis až po deset. Všechno ale jenom nahodile, ne pořád.
Divný je, že jsou vyčištěný karbce a dyž v nich byl humus (v plovákovkách) a byly starý svíčky, všechno jelo líp. Dále jsou udělaný podtlaky.
Začíná to být jako každá závada dost zamotaný:

1.) Jednak jsem po tom velkým servise nechal otevřenou přes noc nádrž. Někde jsem tady četl, že stačí trocha vlhkosti (byla celkem vlahá noc) a v plovákovkách se pak voda drží a musí se vyčistit? To mi teda nejde do hlavy, přeci by to mělo postupně odejít s benzínem.

2.) Vzduchovej filtr čistej.

3.) Nevím přesně od kdy se závada projevuje, ale mohlo by to být špatným ,,aditivovaným benzínem,, ? Dal jsem omylem nějakej natural super extra + a kdo ví co je tam za bioaditiva...

4.) Další příčina co mě napadá, někde jsem tu četl, že někdy se stává že se vytvoří moc výparů z benzínu a pak to takhle může cukat. to se ale nezměnilo i po natankování, ovšem i tak bych raději zkontroloval odvětrání nádrže. Nevíte někdo jak to funguje? Na víčku jsou nějaký dírky ucpaný gumovejma špuntíkama, to je ono? Může to být zanesené, přilepené nebo tak něco?

5.) Mischo 638, ten snímač je prosím kde? Z boku na motoru mám nějaký snímač a ten je prasklý. Praskliny jsem už dřív prolil sekunďákem, možný to je, že by se do něho dostala voda nebo tak. je to cca 3x2 cm čidlo, z jedné strany půlkulaté z druhé kde je připojen kabel hranaté.

6.) K těm svíčkám, utáh jsem je bez momenťáku s citem o tu 1/16, možná malinko víc, může způsobit nepřesný dotažení problémy se zapalováním nebo tlakama?

PORADÍ NĚKDO?

Opravy a údržba GSX750 Inazuma

16.6.2014 v 15:49 | Nahoru | #44
Cus, tu zavadu mas divnou, ale ina ma kolem 5tis malou prodlevu, ale ne ze by cukala a je trochu strati vykon, a jedno reseni bych mel tak to toc tak kolem 9tis a tam ma nejvetsi vykon , jinak ten tvuj prvni bod je hovadina, ja teda tam mam pojtlakovej kohoutek a tak benzin je v karbicich furt a chyta mi normalne ani necuka a ten treti a ctvrtej taky, akorat bych zkusil chvili tankovat jinde. Ale ten snimac by to moh delat.

Opravy a údržba GSX750 Inazuma

1.7.2014 v 09:14 | Nahoru | #45
zdravím, doufal jsem že se závada osdstraní utažením svíček. U nových jsem si spletl úhel otočení a místo 120 utáhl jen na 15. Bohužel pořád stejný pocukávání. Dokonce na 5 a 6 už to kolikrát netáhne i několik sekund, plyn naplno a a jakoby se dusila, pak se pomalu chytne i do max výkonu. Co takhle zkusit nějaký ten odstraňovač vody z benzínu (_líh) Máte s tím někdo zkušenost?

1 reakcí na tento příspěvek Opravy a údržba GSX750 Inazuma

21.9.2014 v 18:47 | Nahoru | #46
čau chlapi, poradí někdo? stroj jsem dal mechanikovi, projel ho a shledal jen díru ve výkonu na 5 a 6 převod stupeň. Radí dát origo výfuk. Teď je tam ixil pro inazumu i s vložkou. Co teď. Rád bych ho zachoval, může to dělat bordel i když je to určeno pro gsx 750 ? nemám upravit vzduchovej filtr (KN) nebo zkusit zadělat díry v DB killeru ?

1 reakcí na tento příspěvek Opravy a údržba GSX750 Inazuma

21.9.2014 v 21:28 | Nahoru | #47
Vyměn mechanika, tohle bude hroznej debil.

(reakce na) Opravy a údržba GSX750 Inazuma

23.9.2014 v 11:48 | Nahoru | #48
DRN.> Tak já si to nemyslim. Je to celkem fachman a dost pečlivej. Podle čeho soudíš? Jestli mi poradíš líp, uvítám každou radu. Snad to není uplně zcestný zkusit origo výfuk, jestli je to vůbec tím. Jasně že jsou i jiný možnosti úpravy trysek apod. ale i za mě bych šel cestou nejmenšího odporu a nejnižší investice. Vrtat se v motoru, na brzde, kupovat dynojet a pak mít třeba i zvýšenou spotřebu, do toho se mi moc nechce...

Opravy a údržba GSX750 Inazuma

23.9.2014 v 11:52 | Nahoru | #49
Tak evidentně ti nevysvětlil čím to je a jak to doladit, když se tu ptáš na zadělávání děr a podobně. A přístup, zkusíme jinej vejfuk, třeba to pak bude ok je taky úžasnej.

Máš to chudý, pokud je to laufem a filtrem (jakože nejspíš jo) tak bud dyno, nebo kup origo lauf a filtr. Já tohle řešil dynem.

Naposledy editováno 23.09.2014 12:03:10

2 reakcí na tento příspěvek Opravy a údržba GSX750 Inazuma

23.9.2014 v 12:12 | Nahoru | #50
jasně Ok. přeci jen ale pokud by to řešil origo výfuk tak půjdu touto cestou rád. zadělávání děr jsem uvažoval proto, že nemluvil o chudé směsi, ale o tom, že výfuk nemá zřejmě odpor tak jako ten origo. Možná fakt jen někde propálený kroužky, vim já

(reakce na) Opravy a údržba GSX750 Inazuma

23.9.2014 v 12:20 | Nahoru | #51
100vka> No a tim, že nemá odpor je to chudý, ale nemusí to bejt jenom výfukem.

1 reakcí na tento příspěvek Opravy a údržba GSX750 Inazuma

23.9.2014 v 15:22 | Nahoru | #52
@DRN. Zmnenila se u tebe s Dynojetem nejak vyrazne spotreba?

Naposledy editováno 23.09.2014 15:22:33

(reakce na) Opravy a údržba GSX750 Inazuma

23.9.2014 v 15:30 | Nahoru | #53

GSXJarda píše: @DRN. Zmnenila se u tebe s Dynojetem nejak vyrazne spotreba?


Nepozoruju to. Jestli jo, tak neměřitelně. Furt mám 5-6l dle stylu.

(reakce na) Opravy a údržba GSX750 Inazuma

23.9.2014 v 20:26 | Nahoru | #54
100vka> Ahoj, omlouvám se že píšu až teď, sem se na tohle vlákno dlouho nedíval.
Ten snímač o kterém sem mluvil najdeš přímo na těle karburátorů z pravé strany motorky.





Odborně TPS(throttle position sensor). Vedou z něj tři vodiče, plus, mínus a signál který jde do řídící jednotky. Ten snímač je vlastně rotační potenciometr, tj. součástka která mění svůj odpor. Tím jak otáčíš plynem, tak hýbeš škrtícíma klapkama v karburátorech, tím pádem i tímto snímačem. Tím jak snímač mění svůj odpor tak díky tomu řídící jednotka ví v jaké poloze jsou škrtící klapky (jaké je zatížení motoru) a na základě toho upravuje předstih.
Máš už přece jen starší motorku, takže v tom snímači může být už nějaký problém, nebo může být jen špatně nastavený. Stáhni si servisní manuál, v něm najdeš jak snímač přesně proměřit, jaké hodnoty z něj mají jít i jak ho nastavit.
Protože pokud píšeš že karburátory jsou vyčistěné a udělané podtlaky(ikdyž na závadu kterou popisuješ by špatné podtlaky moc vliv mít neměli)tak špatný snímač by se mohl projevovat právě tím co píšeš. Nebo pak to co psal DRN, může to způsobovat i ten výfuk nebo vzducháč.
Ono na dálku těžko radit, víš jak.
Kdybych tohle řešil osobně, začal bych rozborkou karburátorů, krom důkladného vyčištění bych zkontroloval jak je nastavená volnoběžná bohatost, taky velikost všech trysek, jestli jsou originál než už je někdo měnil a za jaké, taky zkontrolovat výšku hladin a celkově jestli někde něco nechybí, není ulomené, jestli jsou zapojené správně hadičky, jestli chodí dobře plynové lanko a má správnou vůli, také by stálo za to rozdělat palivový kohout jestli je v pořádku membránka. Samozřejmě uplně první bych vyndal svíčky a podíval se jakou mají barvu, od toho se dá případně odrazit a přiblížit se problému. A taky se hlavně podívat jestli tam jsou svíčky jaké tam mají být, tzn. se správnou tepelnou hodnotou. Tebou popisovaná závada může být totiž paradoxně způsobená jak chudou tak případně i příliš bohatou směsí. Může být zanesený vzduchový filtr a proto se ti zahltí a až když dáš plný plyn tak se tam dostane dost vzduchu a proto ti to pak třeba po sekundové prodlevě zabere.

(reakce na) Opravy a údržba GSX750 Inazuma

14.2.2015 v 18:43 | Nahoru | #55
Tak tohle mě dělalo také když jsem vzal za plyn tak po chvilce to přestalo táhnout . Nedostatek paliva v karburátorech a to má na svědomí špatná funkce podtlakového palivového ventilu !

1 reakcí na tento příspěvek Opravy a údržba GSX750 Inazuma

5.5.2015 v 09:41 | Nahoru | #56
Ahoj, abych se také s něčím podělil, tak mě nefungovala kontrolka neutrálu
Bylo to způsobené čidlem. Čidlo je pod ozubeným kolečkem sekundárního rozvodu - to bílé kolečko, šipek si nevšímejte.





To že to je opravdu čidlem, jsem zjistil tak, že když jsem na to bílé(což je silikon) zatlačil při zapnutém klíčku a ejhle.. Nko svítilo.
Než odmontujete čidlo, opřete moto o zeď aby byla nahnutá na pravou stranu, jinak vám vyteče krapet oleje než to opravíte.
Sundejte čidlo, opatrně šroubovákem vydlabejte silikon, a jsou zde 3 kontakty a u jednoho bude upadlej drátek. Ten je potřeba připájet zpět ke kontaktu. Pak jsem si zkusil čidlo usadit, zapnout klíček - Nko svítí. Teď už jen obyč silikonem zalejte vydlabanou díru a přišroubujete zpět. Nechte silikon vytuhnout do druhého dne.

Opravy a údržba GSX750 Inazuma

3.8.2015 v 09:52 | Nahoru | #57
Zdravím inazumáci prosím o radu - začal mi téct levý zadní tlumič.
Měnil někdo těsnení nebo jsou zalisované bez možnosti opravy?
Děkuji

Opravy a údržba GSX750 Inazuma

3.8.2015 v 10:31 | Nahoru | #58
Dej to firmě, doma to neuděláš.

Opravy a údržba GSX750 Inazuma

22.8.2015 v 13:57 | Nahoru | #59
Ahoj Všem,
Mám na Ině problém, přestal mi fungovat otáčkoměr ( při návratu domů to probíhalo, že jde a pak zase chvilku ne. V úseku asi 20ti km) pak ale nadobro skončil... Když jsem dojel dom, tak jsem zjistil, že mi nesvítí KONTROLKA NEUTRÁLU a ani OLEJE.
Otevřel jsem světlo a rozebral budíky ( prošel jsem kontakty ) , díval jsem se i u spojky a očistil senzor co tam je, omrknul jsem hlavní pojistku i ty další z druhé strany a vše ok.

Kontrolka blinkrů a dálkového světla funguje, palivoměr taky a mech. tachometr samozřejmě taky i osvětlení

Jenže pořád nemůžu najít toho šotka. Neměl byste někdo zkušenost ?

Díky

Suzuki GSX 750 Inazuma (2002)

Naposledy editováno 22.08.2015 14:00:32

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opravy a údržba GSX750 Inazuma

22.8.2015 v 14:03 | Nahoru | #60
Ahoj, je možný aby to bylo spojené i s otáčkoměrem a kontrolkou oleje ?

Dík
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hlučné ložisko Suzuki GSX 750 Pepansuzuki 27 13.4.2024 v 18:00 krokoš
Převodní tabulka zapalovacích svíče... Suzuki GSX 750 Krejcak73 17 23.1.2024 v 08:47 Krejcak73
Inazuma 750, Zephyr 550, nebo Breva 750 Kawasaki Zephyr 550, Suzuki GSX 750, Moto Guzzi Brev... jincom 16 16.1.2024 v 10:39 hansdorf
Suzuki Inazuma 750 - boční protekto... Suzuki GSX 750 Krejcak73 14 15.1.2024 v 14:45 Krejcak73
Suzuki GSX 750 Krejcak73 0 13.1.2024 v 22:59 Krejcak73


TOPlist