Spíš bych měl několik otázek. Například nevím, jak rozdělat blinkr, protože nesvítí. Ze spod je drážka na šroubovák, ale nevím, jestli zatlačit a pak sundat sklíčko, nebo šroubovákem spíš pootočit? Nerad bych to rozlámal. Zkusil jsem obojí, ale ani se to nehlo.
pak mi taky nejde rozdělat světlomet. Je tam teda neoriginální, na chromovém lemu je zepředu jeden šroubek, když ho povolím, nic se neděje. opět nevím zda zabrat trochu za sklo a vyloupnout ho, nebo to ještě někde na něčem drží?
Původní majitel říkal, že občas střílelo z výfuku. S tím by mohla souviset vymontovaná homologační vložka ixilu (tvrdil že je to trychtýř na benzín) , nebo i to že měl snížené volnoběžné otáčky na minimum? Dělalo mu to tuším za jízdy při podřazování, občas.
Pak potřebuji oddělat jeden padák, ale zjistil jsem, že je chycen šrouby, které drží motor na rámu. Musím motor podložit, nebo se ani nehne? Raději jsem to nepovoloval.
Nastavení zadních tlumičů upraví jejich tuhost, nebo i výšku sedla?
děkuji za rady
2 reakcí na tento příspěvek Opravy a údržba GSX750 Inazuma
A moje rada na závěr..... šup s tím do servisu
P.S.: Ještě nám řekni že na to nemáš papíry
Za ty dva dny jsi ještě nemohl nic o Inazumě ani pořádně najít nebo přečíst.A když budeš v tom čtení tak nevynechávej o Banditech. Je to velice podobný stroj.Jinak ND je po zkušenostech dost a opravitelnost výborná ale musíš mít trochu technické myšlení.A hlavně nic se nenaučíš hned. Já jsem se to taky učil asi dva roky než jsem Inazumu důkladně prokouknul.Na údržbu to je celkem jednoduchá a klasická mašina! Přihlaš se do skupiny Inazuma a tam se můžeš ptát kolegů. http://www.motorkar...=clenove&scr=160
A nebo přijeď na sraz Inazum a tam to budeš mít živě! http://www.motorkar...etail-akce/?aid=6160
Právě jsem zjistil,že jedno podobné téma už tady založené máš !? http://www.motorkar...&fid=5&pgr=1
Naposledy editováno 18.03.2013 09:09:48
Naposledy editováno 18.03.2013 09:50:39
Podrobneji to uz snad vysvetlit nejde .
Volnobezne otacky by mely byt okolo 1100, 900 jsou moc nizke. Kdyz mas Ixil tak je na zvazeni koupit zrovna nove svicky, pripadne KN vzduchovy filtr a pak nechat v servusu seridit karbce a udelat podtlaky.
Ten vzduchový filtr KN z jakého důvodu? Je to jen sladění bohatosti směsi z důvodu laďáku? Nerad bych tomu ještě zvyšoval výkon. Filtr je tam origo, tak ho asi jen vyčistím tlakovým vzduchem a uvidím, jestli to bude střílet, protože vložku jsem do výfuku namontoval.
1 reakcí na tento příspěvek Opravy a údržba GSX750 Inazuma
vzducháč, o "zabetonování" slyšim prvně, klidně ho vyfoukej ALE rozumným tlakem a hlavně směrem zevnítř ven, zadna echt oprava to neni, ale na nejakou dobu to pomuze, kn mít nutně nemusíš, máš to nejspíš chudý dusledkem otevrenýho laufu, trochu pomuze ten db killer, jinak by to chtelo odladit profikem, pokud by to nebylo nijak tragický stacilo by podlozit jehly, sroubem bohatosti se serizuje volnobeh a pár otáček nad,to ti nepomůže, taky je dost možný že máš jenom zasraný karbece, filtr v kohoutu nebo hadičky, rozebrat vyčistit
určitě bych po koupi vyměnil olej i s filtrem a brzdovku, to je takovej zaklad, ja bych pro klid duse pridal olej vidlic, vycisteni karbecu + podtlaky + ventily a kdyz uz ses v palici tak kouknout jak je na tom rozvoďák
1 reakcí na tento příspěvek Opravy a údržba GSX750 Inazuma
Ten olej jak psal Drn, klidně bez obav najel tu 5100 od Motulu, nemáš tím co pokazit.
O filtru tu už kluci psali, a platí to všeobecně, vždy to vyfoukat ze strany od motoru směrem ven. KNko bych tam asi zbytečně nepral, protože ti to ještě víc ochudí směs. Jak píšeš že ti to občas střelí do výfuku, tak je to způsobeno tím laďákem, většinou montáží laděné koncovky dochází k ochuzení. Chce to trošku přidat na šroubkách bohatosti volnoběžné směsi, která toto zapříčiňuje. Proto ti to střílí při podřazovaní kdy se zavřou škrtící klapky. Ale toto ti barva svíčky neprozradí na to pozor! Protože ty šroubky volnoběžné bohatosti ovlivňují složení směsi max. do 1/4 otevření šrktících klapech a když jedeš tak máš většinu času otevřený plyn víc jak na čtvrtinu. Každopádně pokud s tím nemáš zkušenost tak bych to zavezl do servisu. Nechat karbce vyčistit, seřídit tu volnoběžnou bohatost a udělat zrovna synchro(podtlaky). No ještě teda zaléží jak moc máš ten výfuk průchozí, protože když si dá někdo na motorku nějakou vybrakovanou rouru že kolikrát se to ani nepovede seřídit tak aby to vůbec nestřílelo. Když na neutrál vytočíš motor, jak ti pak padají otáčky na volnoběh? Ono když je to dole fakt chudé, tak to de krásné vidět, že třeba do 4000 klesají otáčky normálně a od těch 4 k volnoběhu to de pak pomalej.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hlučné ložisko Suzuki GSX 750 | Pepansuzuki | 27 | 13.4.2024 v 18:00 krokoš |
Převodní tabulka zapalovacích svíče... Suzuki GSX 750 | Krejcak73 | 17 | 23.1.2024 v 08:47 Krejcak73 |
Inazuma 750, Zephyr 550, nebo Breva 750 Kawasaki Zephyr 550, Suzuki GSX 750, Moto Guzzi Brev... | jincom | 16 | 16.1.2024 v 10:39 hansdorf |
Suzuki Inazuma 750 - boční protekto... Suzuki GSX 750 | Krejcak73 | 14 | 15.1.2024 v 14:45 Krejcak73 |
Suzuki GSX 750 | Krejcak73 | 0 | 13.1.2024 v 22:59 Krejcak73 |