bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Opravy a údržba GSX750 Inazuma
Rozhodl jsem se založit toto téma pro majitele této krásky, která už má ale nějaký ten rok za sebou, náhradních dílů je po málu a některé věci je třeba opravit. Doufám že tady podobné téma už není...nenašel jsem. Tak kdo jste někdy na této motorce něco dělal, něco při tom prasklo, nebo je na to fígl, který by se mohl ostatním hodit, prosím šup sem se zkušenostmi, ať nám Ina slouží v pokud možno původním stavu.
Předchozí
1 2 3
Následující

Opravy a údržba GSX750 Inazuma

18.3.2013 v 00:20 | Nahoru | #1
Mám ji teprve dva dny a tak nemohu přispět ničím užitečným.
Spíš bych měl několik otázek. Například nevím, jak rozdělat blinkr, protože nesvítí. Ze spod je drážka na šroubovák, ale nevím, jestli zatlačit a pak sundat sklíčko, nebo šroubovákem spíš pootočit? Nerad bych to rozlámal. Zkusil jsem obojí, ale ani se to nehlo.
pak mi taky nejde rozdělat světlomet. Je tam teda neoriginální, na chromovém lemu je zepředu jeden šroubek, když ho povolím, nic se neděje. opět nevím zda zabrat trochu za sklo a vyloupnout ho, nebo to ještě někde na něčem drží?
Původní majitel říkal, že občas střílelo z výfuku. S tím by mohla souviset vymontovaná homologační vložka ixilu (tvrdil že je to trychtýř na benzín) , nebo i to že měl snížené volnoběžné otáčky na minimum? Dělalo mu to tuším za jízdy při podřazování, občas.
Pak potřebuji oddělat jeden padák, ale zjistil jsem, že je chycen šrouby, které drží motor na rámu. Musím motor podložit, nebo se ani nehne? Raději jsem to nepovoloval.
Nastavení zadních tlumičů upraví jejich tuhost, nebo i výšku sedla?
děkuji za rady

2 reakcí na tento příspěvek Opravy a údržba GSX750 Inazuma

18.3.2013 v 07:09 | Nahoru | #2
Být tebou tak to šoupnu do servisu a nesahám na to nebo ještě něco pohnojíš když nejsi " manuálně zručnej"..... ale abych jen neremcal s blinkrama ti neporadím, neviděl jsem je, ale pokud jsi šrouboval tím šroubkem na lemu světlometů tak sis je rozházel protože ten slouží k nastavení světla v horizontální poloze , dola na spodní straně lampy by měly bejt dva šroubky tak těma to povol . To že ti to střílí do výfuku bych spíš viděl na špatnou směs a s tím bych zase raději šel do servisu, nemáš ani vybavení ani znalosti a zkušenosti. Ta vložka bude jen DB kiler ( tlumící vložka) aby to tak neřvalo když jedeš třeba do rakous. K těm padákům... počítám že budeš mít puky. takže motor drží na cca 6-7 šroubech na rámu a pokud jeden povolíš tak se nic nestane ale nezapomeň ho tam vrátit. A nastavení zadních tlumičů upraví jen jejich tuhost, s výškou sedla to ani nehne.

A moje rada na závěr..... šup s tím do servisu

P.S.: Ještě nám řekni že na to nemáš papíry

Opravy a údržba GSX750 Inazuma

18.3.2013 v 07:23 | Nahoru | #3
100vka :
Za ty dva dny jsi ještě nemohl nic o Inazumě ani pořádně najít nebo přečíst.A když budeš v tom čtení tak nevynechávej o Banditech. Je to velice podobný stroj.Jinak ND je po zkušenostech dost a opravitelnost výborná ale musíš mít trochu technické myšlení.A hlavně nic se nenaučíš hned. Já jsem se to taky učil asi dva roky než jsem Inazumu důkladně prokouknul.Na údržbu to je celkem jednoduchá a klasická mašina! Přihlaš se do skupiny Inazuma a tam se můžeš ptát kolegů. http://www.motorkar...=clenove&scr=160
A nebo přijeď na sraz Inazum a tam to budeš mít živě! http://www.motorkar...etail-akce/?aid=6160
Právě jsem zjistil,že jedno podobné téma už tady založené máš !? http://www.motorkar...&fid=5&pgr=1

Naposledy editováno 18.03.2013 09:09:48

Opravy a údržba GSX750 Inazuma

18.3.2013 v 08:56 | Nahoru | #4
100vka> Zkus si projit manualy viz odkaz. Jsou tam popsany bezne postupy co se tyka vymeny zarovek, montaze, demontaze blinkru, svetlometu apod.

Manuály

(reakce na) Opravy a údržba GSX750 Inazuma

18.3.2013 v 09:29 | Nahoru | #5
Shadyson> Manuálně zručnej si si troufám tvrdit, že jsem. Druhá věc je teorie. Proto jsem tohle vlákno založil. Nehodlám se pouštět do seřizování motoru, ale nevidím důvod proč dávat do servisu třeba výměnu svíček, nebo oleje, filtru apod. To jsou věci, který zvládám a běžně dělám. Papíry mám, zkušenosti ne. Světlo se stejně hnulo vertikálně, tak na seřízení světel budu muset zajít. Padáky mám trubkový, takže dva šrouby. Ale když to drží na sedmi a ještě podložím motor, tak je to v klidu. Díky

Opravy a údržba GSX750 Inazuma

18.3.2013 v 09:32 | Nahoru | #6
Tak se omlouvám, za duplicitní téma, pokud je tady něco o servisu inazumy. Nějak jsem zatím nevstřebal funkce tohoto fóra. Když jsem hledal údržbu iny, nic jsem nenašel. Taky jsem nechtěl technické záležitosti motat do diskuse o vhodnosti této motorky pro začátečníka.

Naposledy editováno 18.03.2013 09:50:39

Opravy a údržba GSX750 Inazuma

18.3.2013 v 09:33 | Nahoru | #7
Ty tlumiče mi byly celkem jasný, ale raději se zeptám, někde mi tam hlodala šance na zvýšení sedla. Bohužel

(reakce na) Opravy a údržba GSX750 Inazuma

18.3.2013 v 09:47 | Nahoru | #8
Shadyson> Možná jsem se ptal na blbosti, ale třeba výměna žárovky v blinkru se může hodit každýmu a rozhodně asi není dobrý jet bez blinkru do servisu. Poznámky o tom, že zapomenu dát šroub nejsou na místě, nějak tam ten padák zase musím připevnit ne asi ? Naopak na autě, kde se toho často rozebírá víc mi už pár šroubů chybělo. Vždycky zůstaly v servisu

Opravy a údržba GSX750 Inazuma

18.3.2013 v 10:01 | Nahoru | #9
[img]

Opravy a údržba GSX750 Inazuma

18.3.2013 v 11:51 | Nahoru | #10
ten padák, klidně vyndej, bude to šroub pod motorem a pak před motorem ne?

jinak to prskání, můzes to mit kvuli ladaku chudý, zjistis podle barvy svicky

Opravy a údržba GSX750 Inazuma

18.3.2013 v 12:38 | Nahoru | #11
Jestli nemáš na blinkru zespodu šroubek, tak je někdo dávno vyměnil za jiné a nikdo ti neporadí. Přijdi na to sám nebo servis :) Vyměnit žárovku je prkotina.

Opravy a údržba GSX750 Inazuma

18.3.2013 v 13:36 | Nahoru | #12
Podle fotek tam jsou originalni blinkry. Vysrubuj krizovym srubovakem zespoda sroub, kdyz nejde, muzes tam striknout trochu maziva. Vysunes oranzovou cast blinkru s zarovkou podle obrazku vyse(cerna cast zustava napevno).
Podrobneji to uz snad vysvetlit nejde .

Volnobezne otacky by mely byt okolo 1100, 900 jsou moc nizke. Kdyz mas Ixil tak je na zvazeni koupit zrovna nove svicky, pripadne KN vzduchovy filtr a pak nechat v servusu seridit karbce a udelat podtlaky.

Opravy a údržba GSX750 Inazuma

18.3.2013 v 15:22 | Nahoru | #13
Děkuju. Svíčky teda zkontroluju. Jak mají vypadat? Někde jsem četl, že cihlově červené, ale nebyl jsem z té diskuse moc moudrej a co vím, tak u auta, byly buď čistý s kovovým povrchem, nebo trochu špinavý od spalin. Dle návodu se mají občas čistit a upravovat rozměry. Děláte to tak někdo, nebo rovnou koupit nový ?
Ten vzduchový filtr KN z jakého důvodu? Je to jen sladění bohatosti směsi z důvodu laďáku? Nerad bych tomu ještě zvyšoval výkon. Filtr je tam origo, tak ho asi jen vyčistím tlakovým vzduchem a uvidím, jestli to bude střílet, protože vložku jsem do výfuku namontoval.

Opravy a údržba GSX750 Inazuma

18.3.2013 v 16:00 | Nahoru | #14
Pokud nevíš jak jsou ty svíčky staré,tak vyměnit.(1000,-Kč)Vzducháč se zásadně neprofukuje tím ho akorát zabetonuješ,určitě vyměnit. (500,-Kč) Až to budeš mít vyměněné,tak si nechej v nějakém spolehlivém servisu vyčistit a seřídit karburátory (tlaky-podtlaky-hladiny).Potom nastavit na každém karburátoru bohatost směsi a je to!Ještě volnoběh cca 1200 ot. Určitě bych neřešil KN filtry.Dej tam normální.

Opravy a údržba GSX750 Inazuma

18.3.2013 v 16:45 | Nahoru | #15
ok, ale docela se divím, tu údržbu vzducháče popisují v příručce, ale lepší ho vyměnit tomu bych věřil

1 reakcí na tento příspěvek Opravy a údržba GSX750 Inazuma

Skvělá odpověď, děkuji! 18.3.2013 v 17:03 | Nahoru | #16
svíčky tak nějak cihlově i lehce do světla tady jsou obrázky, nevim jak ina (jeste jsem ji neprolít manuál) ale bývalé efko (stejnej motor, jenom 600ccm) má po 6000 kontolu a pripadne upravení spáry a ve 12000 nové, já jsem je vzdycky jenom menil a nikdy problém, zkoušel jsem kolik se na nich dá najet a v cca 24tisích začala blbě startovat a drzet volnobeh, o dalších asi 1500 pozdeji jsem dojížděl na 3 válce

vzducháč, o "zabetonování" slyšim prvně, klidně ho vyfoukej ALE rozumným tlakem a hlavně směrem zevnítř ven, zadna echt oprava to neni, ale na nejakou dobu to pomuze, kn mít nutně nemusíš, máš to nejspíš chudý dusledkem otevrenýho laufu, trochu pomuze ten db killer, jinak by to chtelo odladit profikem, pokud by to nebylo nijak tragický stacilo by podlozit jehly, sroubem bohatosti se serizuje volnobeh a pár otáček nad,to ti nepomůže, taky je dost možný že máš jenom zasraný karbece, filtr v kohoutu nebo hadičky, rozebrat vyčistit

určitě bych po koupi vyměnil olej i s filtrem a brzdovku, to je takovej zaklad, ja bych pro klid duse pridal olej vidlic, vycisteni karbecu + podtlaky + ventily a kdyz uz ses v palici tak kouknout jak je na tom rozvoďák

Opravy a údržba GSX750 Inazuma

18.3.2013 v 18:42 | Nahoru | #17
K tomu cisteni originalmiho vzduchoveho filtru jeste poznamka uvedena v navodu k udrzbe:

Nikdy neprofukovat zevnitr ven, dojde k ucpani poru vlozky cistice. Vzdy profukovat pouze z vnejsi strany.

[img]

[img]

Opravy a údržba GSX750 Inazuma

18.3.2013 v 18:45 | Nahoru | #18
ty jo tak já to roky dělám blbě omlouvám se za zavádějící informace

Opravy a údržba GSX750 Inazuma

18.3.2013 v 19:29 | Nahoru | #19
Tak to delam blbe taky... Ale nikdy jsem si nevsiml, nejakyho ucpani. Neni to jenom spatne prelozenej navod? Kdyz to treba prekladala nejaka mazoretka, co o motorech vi ze delaji brrrrn brrrrn.
Jak to teda je???

Opravy a údržba GSX750 Inazuma

18.3.2013 v 20:17 | Nahoru | #20
Stancek36> Tady je vynatek primo z Haynes manualu (anglicky)GSX600F, GSX750F GSX750 98-02. Bud druha mazoretka nebo ceska mazoretka prelozila dobre, ale princip je stejny

[img]

Opravy a údržba GSX750 Inazuma

18.3.2013 v 20:20 | Nahoru | #21
a jo, já to myslim dobře, já jsem zvyklej na placatý filtry, tak jsem byl zmaten obracene nez jde vzduch do motoru

(reakce na) Opravy a údržba GSX750 Inazuma

18.3.2013 v 21:21 | Nahoru | #22
DRN.> díky za ty svíčky, koukám je to alchymie, to se bude hodit

Opravy a údržba GSX750 Inazuma

19.3.2013 v 13:19 | Nahoru | #23
Na Inu je k dostání snad do jediného šroubku, těsnění vše nové

Opravy a údržba GSX750 Inazuma

19.3.2013 v 17:56 | Nahoru | #24
Někde na eshopu, nebo v autorizovaným servisu? Mohl by jsi dát odkaz, kde kupuješ díly prosím ?

Opravy a údržba GSX750 Inazuma

19.3.2013 v 19:44 | Nahoru | #25
wemoto.cz
partsdepot.cz
spotřebák kdekoliv

co shanis?

Naposledy editováno 19.03.2013 20:00:50

Opravy a údržba GSX750 Inazuma

19.3.2013 v 22:13 | Nahoru | #26
díky no zatím budu kupovat jen spotřebák, jinak by se hodilo světlo a budíky, ale smířím se zatím se škrábancema, na to je čas

Opravy a údržba GSX750 Inazuma

19.3.2013 v 22:20 | Nahoru | #27
teď doufám nikoho nenaštvu, ale jsem nucen nadhodit diskusi o olejích Jde mi o to, že chci jezdit na 10w-40 třeba ten motul 5100. Předchozí majitel dával plnou syntetiku, ani myslim nevěděl co přesně. 10w-40 je tušim,,polosyntetika,, - bude to vadit? Něco nevypustím a ty oleje se smíchají, někde sjem četl že v motoru zůstane až 1,5 l? Je to asi spíš do dikuse o olejích, ale jde mi taky o tuto motorku a zkušenosti s ní. Třeba : syntetiku nedávej, pak to teče na guferech apod...

Opravy a údržba GSX750 Inazuma

20.3.2013 v 09:48 | Nahoru | #28
neres to, dej tam motul a hotovo, plno/polo uz se dávno neresí

Opravy a údržba GSX750 Inazuma

20.3.2013 v 09:49 | Nahoru | #29
jinak myslim ze svetlo je i tady v bazaru a budíky jsem videl na allegro u poláků

1 reakcí na tento příspěvek Opravy a údržba GSX750 Inazuma

20.3.2013 v 21:42 | Nahoru | #30
S Inou ke mě jezdí kámoš už třetím rokem na servis, tak přihodím taky svých pár zkušností.
Ten olej jak psal Drn, klidně bez obav najel tu 5100 od Motulu, nemáš tím co pokazit.
O filtru tu už kluci psali, a platí to všeobecně, vždy to vyfoukat ze strany od motoru směrem ven. KNko bych tam asi zbytečně nepral, protože ti to ještě víc ochudí směs. Jak píšeš že ti to občas střelí do výfuku, tak je to způsobeno tím laďákem, většinou montáží laděné koncovky dochází k ochuzení. Chce to trošku přidat na šroubkách bohatosti volnoběžné směsi, která toto zapříčiňuje. Proto ti to střílí při podřazovaní kdy se zavřou škrtící klapky. Ale toto ti barva svíčky neprozradí na to pozor! Protože ty šroubky volnoběžné bohatosti ovlivňují složení směsi max. do 1/4 otevření šrktících klapech a když jedeš tak máš většinu času otevřený plyn víc jak na čtvrtinu. Každopádně pokud s tím nemáš zkušenost tak bych to zavezl do servisu. Nechat karbce vyčistit, seřídit tu volnoběžnou bohatost a udělat zrovna synchro(podtlaky). No ještě teda zaléží jak moc máš ten výfuk průchozí, protože když si dá někdo na motorku nějakou vybrakovanou rouru že kolikrát se to ani nepovede seřídit tak aby to vůbec nestřílelo. Když na neutrál vytočíš motor, jak ti pak padají otáčky na volnoběh? Ono když je to dole fakt chudé, tak to de krásné vidět, že třeba do 4000 klesají otáčky normálně a od těch 4 k volnoběhu to de pak pomalej.
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hlučné ložisko Suzuki GSX 750 Pepansuzuki 27 13.4.2024 v 18:00 krokoš
Převodní tabulka zapalovacích svíče... Suzuki GSX 750 Krejcak73 17 23.1.2024 v 08:47 Krejcak73
Inazuma 750, Zephyr 550, nebo Breva 750 Kawasaki Zephyr 550, Suzuki GSX 750, Moto Guzzi Brev... jincom 16 16.1.2024 v 10:39 hansdorf
Suzuki Inazuma 750 - boční protekto... Suzuki GSX 750 Krejcak73 14 15.1.2024 v 14:45 Krejcak73
Suzuki GSX 750 Krejcak73 0 13.1.2024 v 22:59 Krejcak73


TOPlist