1 reakcí na tento příspěvek Poraďte Honďáci 600 CBF S
1 reakcí na tento příspěvek Poraďte Honďáci 600 CBF S
1 reakcí na tento příspěvek Poraďte Honďáci 600 CBF S
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte Honďáci 600 CBF S
Pertla píše: Ahoj Milane ještě jednou, na Toliho příspěvek se nedívej, je oplzlý ... Ale co bys čekal od člověka co jezdí na 1200 GS.
A jééé asie se probudila a já myslel že u vás v brně ještě nemáte internet.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte Honďáci 600 CBF S
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte Honďáci 600 CBF S
Jinak počítej s tím, ze to na předjíždění na 6 rychlostní stupeň moc nebude, holt malý obsah chce otáčky a stejne za rok skoncíš na tom litru, protoze te bude štvát ze v kopci nedáš Fobii aniž bys nepodřadil o 3 kvalty..
Jinak detailní info o všech modelech here: http://hondacbf.cz/
Edit: vložen odkaz
Naposledy editováno 12.03.2013 08:27:48
1 reakcí na tento příspěvek Poraďte Honďáci 600 CBF S
A když pocity, od šedesáti to na 6.stupeň zrychluje, sice velmi vlažně ale jo
Když to naložíš 90kg spolujezdcem, pojede to stále jako kráva, sice mírně unavená, ale jo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte Honďáci 600 CBF S
bledemon píše: Do 140kmh si s akcelerací nebo pružnym zrychlením na poslední kvalt jen o vteřinu-dvě horší než na litru.
Nevim jak dnešní moderní šestky a už vůbec nevim jak konkrétně CBF.. Ale bejvalka GSX600F měla na 6. rychl. st. zpřevodování asi takové :
60km/h - 3000ot.
80km/h - 4000ot.
100km/h - 5000ot. atd atd..
Do 7 tis.ot (140km/h) byl ten motor mrtvej, nehledě na výkonovou díru okolo 6tis.ot.
Což je přesně tam, kde nechceš - při běžném předjíždění potřebuješ aby moto táhla od cca 80 do 120 km/h.
Ale třeba je CBF vyjímka.
Já jen napsal že objem ničím nenahradíš a je to znát.. nedělám z šestky línou dvácu, ale řadit se na tom prostě musí, aby se dosáhlo akcelerace.
Když tu unavenou naloženou krávu otevřeš na Mohelničáku v 80km/h na šestej kvalt, co se stane? Než se dočkáš kila tak seš nahoře a bude z toho tak akorát průtokovej ohřívač benzínu..
1 reakcí na tento příspěvek Poraďte Honďáci 600 CBF S
Tak a teď jsem píchnul střelečkům do hnízda, to bude lynč
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte Honďáci 600 CBF S
A proto jsem psal ze záleží na tom, jak moc často chce jezdit naložený a celkově k čemu tu motorku chce.
Můj nazor je ten, že pro takového člověka lepší litr než šestka, jinak je mi to fuk.
ED: jinak předjíždět se dá i s filckou 1.3, akorát to člověk musí točit do mrtva a mít snížený pud sebezáchovy
A s výkonem cca 80k sohlas, čuzzina má nějak okolo 80k a 80Nm, ale zas je to dvouvál a krouťák je tam k dispozici vpodstatě od volnoběhu po omezovač.
Ony ty papírový hodnoty jsou dost zavádějící, realita bývá mnohdy překvapivá
Naposledy editováno 12.03.2013 10:30:03
dva_hrnce píše:
Když tu unavenou naloženou krávu otevřeš na Mohelničáku v 80km/h na šestej kvalt, co se stane? Než se dočkáš kila tak seš nahoře a bude z toho tak akorát průtokovej ohřívač benzínu..
Tak jako litr to není, ale podřadíš třeba na 4 a zrychluje to pěkně.
Odhaduji, že šestikilo na 4 nebo litr na 6, to bude tahat tak asi stejně v těch rychlostech.
fakt sorry..ale přijde mi,že dementi na tomhle foru se množí geometrickou řadou..
a jinak k původnímu tématu..být tebou,tak se na nějakou šestku zajedu podívat...svezu se a uvidíš sám..je to skvělá bezůdržbová motorka,která ti poskytne hodně muziky za minimální náklady..a i jako cesťák je super..naše loňská dovča ve dvou lidech a naložení spotřeba kolem 4,5-5,5l..
1 reakcí na tento příspěvek Poraďte Honďáci 600 CBF S
Na začiatok je tá motorka velmi dobrá, jazdím ju vo dvojke , spolu dokopy 130 kilo + niečo na kufor a je to ideál...normálne autá ma nepredbehnú..a ostatný ma netrápia,
viacej je na hondacbf.cz ako bolo spomínané,
a moje priame porovnanie CBF 600 a litra nájdeš na
http://www.hondacbf....i-honda-cbf-probehlo
keby čosi viacej pýtaj sa..
Za seba tú motrku možem len odporučiť... mám karburátor a štarty sú bezproblémové, nie je čoho sa báť.. spotreba do 5 litrov na 100.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte Honďáci 600 CBF S
Jen jsem v příspěvku č. 12 podotkl jak to prostě je, když už se Milan zmínil o litru.
Jinak samo šestka bude úspornější v provozních nákladech a dva lidi s bagáží též okolo světa doveze
Hlavně v klidu chlapci a slunce v duši
midemo píše: Gastan> Tak chlapci díky všem,ale s těma váhama jste nějak dolejš než já .Já mám 114 a žena 50tak a máte o čem dumat co? A k tomu bagáž.Je pravda ,že v hondě mi říkal,že ty vstřiky dělaj sví.Tak co vy na to?
tak v tomhle případě bych šel spíš třeba do horneta 900..jestli chcete víc cestovat s bagáží..nebudeš to muset tolik točit do otáček ...devítka je super v tom,že točí odspodu,takže ikdyž budete narvaní,tak to pořád pojede v pohodě..
já mám asi 60 a mladá 52..takže to je taky jinak znát ..nám ta šestka stačí
Naposledy editováno 13.03.2013 15:33:15
Na víkendové výlety je pro nás 600 úplně v pohodě. Na dovolenkovou cestu bych se také klidně vydal ve dvou. To, že občas podřadím je přece zábava a k motorce to vytočení patří.
Většinou jezdím stejně sám a to je výkonu naprosto dostatek.
Karbeců se neboj. Taky jsem si s tím lámal hlavu, jestli karbec nebo stříkačku. Chtěl jsem stříkačku ale neměl jsem už tolik peněz. Tak jsem vzal karb. a pokud dopřeješ motorce servis a každoročně seřízení nebudeš mít problém. Zimní starty byly v naprosté pohodě. Jen jsem odpustil benzin z karbeců, protočil bez sytiče, pak se sytičem a už to vrčelo.
Možná ještě něco vyčteš na mém profilu.
Přeji úspěšný výběr a pohodovou jízdu.
midemo píše: Pertla> Ahoj chtěl jsem původně 1000,ale jsem kliďas i s autem a myslím ,že 600 postačí.Jen nevím jak ve dvouch?Milan
Mám litrovou (CBF 1000) a dcera 600 S. Když jsem ji z OV na OL roztáhl plně naloženou, s manželkou za zády, ručička šla za roh a já se modlil, aby tam nebyl doraz, jako v tachometru Favorita. U Favorita se tenkrát ručičky ulomila
U CBF 600 doraz není a tak se ručička neulomila, přestože byla daleko za poslední číslicí tachometru...
Čili tam bylo 240km/h... Jo a samozřejmě to bylo na německé dálnici...!!! Já se v prvním řádku spletl
Rozhodně Ti šestikilo doporučuji, krásně se ovládá, jezdí za 4 litry a když se podřadí, tak předjíždí jak z praku.
Cestování zvládnete i s kuframa, bez obav...!
Teda ale já mluvím o stříkačkách.
Naposledy editováno 07.05.2013 20:40:54
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou kopit motorku Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 21 | Včera v 23:36 chesterfield |
Po vycisteni ucpane hltrysky v karb... Honda CBF 600S | bandit.kenny | 6 | 8.4.2024 v 22:22 bandit.kenny |
Honda CBF 600 nesvítí přední světla... Honda CBF 600S | Eržebet | 8 | 8.4.2024 v 00:30 alik4321 |
Blinkry Hornet-relé Honda CBF 600N, Honda CBF 600S | salahadin | 8 | 15.3.2024 v 22:09 salahadin |
Spojková sada cbf600s 2005 ( PC38) Honda CBF 600S | Mišáneeek | 8 | 12.8.2023 v 09:03 Strider |