globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vape 6V&12V
9.3.2013 v 21:11
Zdravím,jaké by ste kupovaly vape do jawa,čz 175? myslím volty,jestly 12v nebo 6v, jasná by byla výměna žárovek a klaksonu.
Anketa: jaké vape?
6V
18%
3
12V
82%
14

Vape 6V&12V

9.3.2013 v 21:25 | Nahoru | #1
klakson není třeba, aspoň se pořádně roztroubí já mám u 360 12V, když už tak už

Vape 6V&12V

9.3.2013 v 21:28 | Nahoru | #2
Na jednovál ČZ 175/470 je to zbytečnost......Jinak mám na 634 SZ 13-2(12V 150W).....

1 reakcí na tento příspěvek Vape 6V&12V

9.3.2013 v 21:36 | Nahoru | #3
WOE, vape už se řeší na jawabláznech,minimálně 70 stran!

(reakce na) Vape 6V&12V

9.3.2013 v 21:39 | Nahoru | #4
rancher> A jak to dopadlo...?

Vape 6V&12V

9.3.2013 v 21:43 | Nahoru | #5
Zkus se tím přelouskat, místy je to hodně nepřehledné!

2 reakcí na tento příspěvek Vape 6V&12V

9.3.2013 v 22:14 | Nahoru | #6
Rozhodně VAPE na 12V. Už jenom kvůli tomu, že sada na 6V NEMÁ výstup pro kontrolku dobíjení. Jestli koupíš tu na 12V, tak počítej s výměnou žárovek a hlavně přerušovače blinkrů

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vape 6V&12V

9.3.2013 v 22:21 | Nahoru | #8
Samorost> ČZ 175/470 Sport nemá blinkry.... Baterku taky musí kópit 12V.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vape 6V&12V

9.3.2013 v 22:23 | Nahoru | #9
Haggar> Serte na vape, pokud nechcete řezat karter, v horku se neuchladí..

(reakce na) Vape 6V&12V

9.3.2013 v 22:28 | Nahoru | #10
rancher> Jak sem psal na jednovál zbytečnost... Jsem si dal do cajku dynamo a šlape pěkně....

Naposledy editováno 09.03.2013 22:29:02

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vape 6V&12V

9.3.2013 v 22:31 | Nahoru | #11

rancher píše: Samorost> www.puhy.cz/indikator-dobijeni-12v-3712.html



No jo, ale to už nenarve do originál palubky.. Já bych VAPE koupil i na jednoválec.

(reakce na) Vape 6V&12V

9.3.2013 v 22:39 | Nahoru | #12
Samorost> Jasně, pokud máš na motorce blinkry a chceš pořádně svítit, tak to beru...

3 reakcí na tento příspěvek Vape 6V&12V

10.3.2013 v 17:34 | Nahoru | #13
Nemam blinkry,chci kontrolku dobijení,jak neuchladí? Vape se hřeje? Dávám dohromady stopětasedmu ale zlobí mě dobijení,chci spolehlivost a nebát se kde zustanu..

Vape 6V&12V

10.3.2013 v 18:04 | Nahoru | #14
než utrácet peníze za zbytečnost jako je vape,to radši si kup benzín a jezdi.

Naposledy editováno 10.03.2013 18:05:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vape 6V&12V

10.3.2013 v 18:05 | Nahoru | #15

gambler píše: Nemam blinkry,chci kontrolku dobijení,jak neuchladí? Vape se hřeje? Dávám dohromady stopětasedmu ale zlobí mě dobijení,chci spolehlivost a nebát se kde zustanu..



dej to někomu,kdo tomu rozumí,ten ti to seřídí a o spolehlivost se bát nemusíš.

(reakce na) Vape 6V&12V

10.3.2013 v 18:11 | Nahoru | #16
gambler> Vape je dobrá investice do motorky, mám ho na Jawa 350/634 už 1,5 roku a jsu nadmíru spokojené.... Kup 12V 150W (SZ 13-1)na jednoválec, pak budeš muset vyměnit všechny žárovky, baterku... Jinak pokud ti zlobí jenom dobíjení, tak bych mrkl na uhlíky... Pokud je špatny relátko dá se nahradit elektronickým...... VAPE http://www.mototech...&products_id=187 RELÁTKO http://moto-ustinl....bozi.asp?klic_ma=220

Naposledy editováno 10.03.2013 18:46:42

(reakce na) Vape 6V&12V

11.3.2013 v 18:08 | Nahoru | #17
gambler> Zvládneš to sám, nikomu to nedávej, přijdeš o radost

1 reakcí na tento příspěvek Vape 6V&12V

11.3.2013 v 19:06 | Nahoru | #18
Ty starý relátka co jsou hned v karterech se neštelují zrovna jednoduše i když se dají furt líp štelovat než dvoucívkáče na modernějších strojích( 476, 477, 471,472). Faktem je že řešením je elektronický dobíjecí relé - kup ale takový jak máš zapojenou kostru ( což je také na dynamu napsáno)

(reakce na) Vape 6V&12V

11.3.2013 v 19:29 | Nahoru | #19

Bimbam píše: Ty starý relátka co jsou hned v karterech se neštelují zrovna jednoduše i když se dají furt líp štelovat než dvoucívkáče na modernějších strojích( 476, 477, 471,472). Faktem je že řešením je elektronický dobíjecí relé - kup ale takový jak máš zapojenou kostru ( což je také na dynamu napsáno)



no,ja si teda myslím,že líp jde naštelovat to dvoucívkové,pokud si koupí nové originál MAGNETON,nemusí štelovat nic.

1 reakcí na tento příspěvek Vape 6V&12V

11.3.2013 v 21:44 | Nahoru | #20
Prostě máme každej jinou zkušenost za sebou a každýmu se dělá líp něco jinýho. Ptal se ale na vapeto, většina mně známejch lidí s vapetem tvrdí že raději hned dát 12V ( i na původně šestivoltovej stroj).

(reakce na) Vape 6V&12V

11.3.2013 v 21:46 | Nahoru | #21

Bimbam píše: Prostě máme každej jinou zkušenost za sebou a každýmu se dělá líp něco jinýho. Ptal se ale na vapeto, většina mně známejch lidí s vapetem tvrdí že raději hned dát 12V ( i na původně šestivoltovej stroj).

Rozhodně-když už VAPE, tak 12V.

Vape 6V&12V

11.3.2013 v 21:53 | Nahoru | #22
pokud opravdu chce vape,tak taky doporučuji 12V. Už jen k vůli shánění žárovek,12V sežene všude.

Vape 6V&12V

12.3.2013 v 20:03 | Nahoru | #23
VAPE 12V má větší výkon........ 12V /150W...6V /100W...

Naposledy editováno 12.03.2013 20:04:31

Vape 6V&12V

14.3.2013 v 17:00 | Nahoru | #24
dobrá tedy, zkusím rozchodit to puvodní rele. A když to nepujde koupím tam ten regulátor, snad to pak bude chodit..

(reakce na) Vape 6V&12V

14.1.2016 v 14:48 | Nahoru | #25
..

Naposledy editováno 14.01.2016 14:48:59

Vape 6V&12V

14.1.2016 v 18:17 | Nahoru | #26
Já sem po koupi stopětsedmy ani neuvažoval o rozdýchávání původní elektrické instalace.
Vyrval jsem všecko a kůpil VAPE 12V, protože se dá eventuelně použít H4ka. A třebas aj zásuvka na dobíjení nejakého androjda či co.
Další nákup byl po úmrtí baterky kondík na provoz bez ní - a pokoj svatý.
Ze Zetora se rázem stane použitelná motorka, která jede ( v rámci výkonu svého motoru ) - furt stejně, žere trvale pod čtyři litry - spíš neco málo nad tři - a mladý s ňů jezdí na ryby, to jest aj sem tam s enduro vložkou.
Je absolutní technický antitalent, jen si motorku na začátku sezóny nachystá a pak jezdí. Roční nájezd má větší, než je běžný.
Údržba stroje se montáží oného velice zjednodušila...
Já si na tu motorku nemožu ztěžovat a né že bych nedokázal udržet v provozu stroj s kontaktním zapalkem, ale za ty roky sem si ho užil až až a tak su rád, že technika pokročila a tak jsem neváhal ani vteřinu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 25 5.9.2023 v 08:47 Medved
Čz 175/477 Převodovka špatně řadí ČZ 175/470 Dejvid55 2 2.7.2023 v 22:09 kokoška.
CZ 175 Sport - Elektrika ČZ 175/470 _Ezekiel_ 15 12.4.2023 v 17:57 Dolin
rozdiely v kastlíkoch ČZ 175/450, ČZ 175/470, ČZ 175 Destroyer 5 7.3.2023 v 10:46 Destroyer
zbrúsenie hlavy ČZ ČZ 175/450, ČZ 175/470 Destroyer 8 27.2.2023 v 07:39 mito7


TOPlist