mám dotaz, proč se dává 916 motor do 748 bloku? Jaký to má význam?
Případně kdybych zvažoval koupi 916 v 748 bloku, jaký bude rozdíl v chování, jízdních vlastnostech atd naproti originální 916?
Děkuji za odpověď.
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 748/916
2 reakcí na tento příspěvek Ducati 748/916
Zajímá mě to hlavně proto, že takových motorek 748/916 je hodně a zajímá mě, jestli ta výměna motoru má nějakou vliv na funkčnost, respektivě jestli je pak rozdíl mezi origem 916 a 748 s 916 motorem co se týče jízdních vlastnosti
Wodewer píše: Takže veškeré součásti jsou u obou motorek stejné. Stejné vydlice, stejné tlumiče, stejná velikost, jen motor je jiný? Rozumím tomu správně.
Zajímá mě to hlavně proto, že takových motorek 748/916 je hodně a zajímá mě, jestli ta výměna motoru má nějakou vliv na funkčnost, respektivě jestli je pak rozdíl mezi origem 916 a 748 s 916 motorem co se týče jízdních vlastnosti
zustane blok....je přestrojený na vnitřku a pokud se nepletu tak je tam palice z 916...
budou se lišit písty a bude delší zdvih tím se navýší obsah motoru(válců) ...když je blok stejnej...takže vrtání bude taky stejné...
jedinej vliv to bude mít na to, že to pojede líp jak 748 a hůř asi než 916...neváím co tam chceš vysvětlovat..
uplně stejnej princip jak udělat z Fabie 1,4 motor 1,6 na závody ..bez poznání rozdílů..
jiny ojnice a klika + nišší písty...celkově se tak motor (po rozsáhlých úpravách) ladí až na 220 koní...není třeba vrtat a je to furt do 1,4odsah...musely by to nechat rozebrat
dělá se to tak (samo sem to pospsal hodně jednoduše)
Naposledy editováno 17.02.2013 14:27:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 748/916
nerd píše: v tom prvom pripade by som povedal ze je to motorka "pretekara podvodnika" chlap chcel mat medzi supersportami trosku vykonovo navrch stretol som sa s takymi GSXR 600 co mali motor 750.
ale to je něco jineho ... nevím jak to přesně je Rozdíl GSXR750 a 600 ale řekl bych že tam bude jine vrtaní a to už ze 6tky neuděláš 750 jen přeházením pístů kliky a ojnic... druhou věci je to pak nakrmit odpovídajíci hodnotou a gramáží paliva aby to jelo jak má... takže asi jina elektronika a hlava včetně průměrů sání ..klapek a podobně... vstřiky,sání,atd...to už je u stříkačky pak laborace...
ty starší motorky s karburací (jakejkoli motor) se tak ladil jednodušej podle mě a za mín peněz...karburator je karbudrator..ten se hodí i na pokusy doma...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 748/916
marekparek píše: ale to je něco jineho ... nevím jak to přesně je Rozdíl GSXR750 a 600 ale řekl bych že tam bude jine vrtaní a to už ze 6tky neuděláš 750 jen přeházením pístů kliky a ojnic... druhou věci je to pak nakrmit odpovídajíci hodnotou a gramáží paliva aby to jelo jak má... takže asi jina elektronika a hlava včetně průměrů sání ..klapek a podobně
... vstřiky,sání,atd...to už je u stříkačky pak laborace...
ty starší motorky s karburací (jakejkoli motor) se tak ladil jednodušej podle mě a za mín peněz...karburator je karbudrator..ten se hodí i na pokusy doma...
Nechci kecat, ale 748/916 už je taky stříkačka...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ducati 748 / 916 jižní morava Ducati 748, Ducati 916 | alien83 | 5 | 26.4.2023 v 22:51 -KAR- |
Staré legendy Ducati 916 | ruinin | 24 | 22.2.2023 v 09:18 CB600 |
motorky s investičním potenciálem [1, 2, 3, 4] Ducati 916 | ConteZoncolan | 108 | 1.2.2023 v 12:06 vilemx |
Tuning Vašich Ducatek [1 ... 27, 28] Ducati 848, Ducati Monster S4R, Ducati 998, Ducati 9... | ducatista | 838 | 19.2.2018 v 08:34 Londoner |
Youngtimer [1, 2] Ducati 916 | RUTAN | 32 | 28.1.2017 v 11:23 Lála |