bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ducati 748/916
16.2.2013 v 19:52
Zdravím,

mám dotaz, proč se dává 916 motor do 748 bloku? Jaký to má význam?

Případně kdybych zvažoval koupi 916 v 748 bloku, jaký bude rozdíl v chování, jízdních vlastnostech atd naproti originální 916?

Děkuji za odpověď.

Ducati 748/916

16.2.2013 v 20:14 | Nahoru | #1
aky blok mas na mysli?
motorky su to identicke rozdiel je len v objeme motorka.

Ducati 748/916

16.2.2013 v 20:44 | Nahoru | #2
Myslis valce, hlavy a pisty z 916 na blok motoru z 748? Protoze to dohromady udela objem tusim 853, tudiz zvysis objem a tim i moment, ale diky klice ze 748 zustane ten motor hodne tocivej.

Ducati 748/916

16.2.2013 v 21:16 | Nahoru | #3
Např. tady nebo tady .

Je tam napsané:

Ducati 916, rám a doklady 748/00.

v prvním případě a

Prodam ducati 748 ,motor predelan na 916 do puvodniho bloku 748,na STK zadny problem

v případě druhém

Ducati 748/916

16.2.2013 v 21:44 | Nahoru | #4
No nevim, ale oboum bych se obloukem vyhnul. To prvni mel podle toho klicku a krytu spojky nejspis nejakej bastlil a to druhy muze bejt taky nejaka corka.

1 reakcí na tento příspěvek Ducati 748/916

16.2.2013 v 22:16 | Nahoru | #5
v tom prvom pripade by som povedal ze je to motorka "pretekara podvodnika" chlap chcel mat medzi supersportami trosku vykonovo navrch stretol som sa s takymi GSXR 600 co mali motor 750.

2 reakcí na tento příspěvek Ducati 748/916

17.2.2013 v 12:32 | Nahoru | #6
Takže veškeré součásti jsou u obou motorek stejné. Stejné vydlice, stejné tlumiče, stejná velikost, jen motor je jiný? Rozumím tomu správně.
Zajímá mě to hlavně proto, že takových motorek 748/916 je hodně a zajímá mě, jestli ta výměna motoru má nějakou vliv na funkčnost, respektivě jestli je pak rozdíl mezi origem 916 a 748 s 916 motorem co se týče jízdních vlastnosti

Ducati 748/916

17.2.2013 v 14:01 | Nahoru | #7
no hlavne motor 916ky je tak super ze se jednou seridi ventily a jednou staci ho potocit k omezovaci a vule je zase mimo toleranci
super motor
Wodewer - Vyser se na stolete duchny a kup si aprilku trochu fungujici.

(reakce na) Ducati 748/916

17.2.2013 v 14:20 | Nahoru | #8

Wodewer píše: Takže veškeré součásti jsou u obou motorek stejné. Stejné vydlice, stejné tlumiče, stejná velikost, jen motor je jiný? Rozumím tomu správně.
Zajímá mě to hlavně proto, že takových motorek 748/916 je hodně a zajímá mě, jestli ta výměna motoru má nějakou vliv na funkčnost, respektivě jestli je pak rozdíl mezi origem 916 a 748 s 916 motorem co se týče jízdních vlastnosti



zustane blok....je přestrojený na vnitřku a pokud se nepletu tak je tam palice z 916...

budou se lišit písty a bude delší zdvih tím se navýší obsah motoru(válců) ...když je blok stejnej...takže vrtání bude taky stejné...

jedinej vliv to bude mít na to, že to pojede líp jak 748 a hůř asi než 916...neváím co tam chceš vysvětlovat..

uplně stejnej princip jak udělat z Fabie 1,4 motor 1,6 na závody ..bez poznání rozdílů..

jiny ojnice a klika + nišší písty...celkově se tak motor (po rozsáhlých úpravách) ladí až na 220 koní...není třeba vrtat a je to furt do 1,4odsah...musely by to nechat rozebrat

dělá se to tak (samo sem to pospsal hodně jednoduše)

Naposledy editováno 17.02.2013 14:27:41

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 748/916

17.2.2013 v 14:27 | Nahoru | #9

nerd píše: v tom prvom pripade by som povedal ze je to motorka "pretekara podvodnika" chlap chcel mat medzi supersportami trosku vykonovo navrch stretol som sa s takymi GSXR 600 co mali motor 750.

ale to je něco jineho ... nevím jak to přesně je Rozdíl GSXR750 a 600 ale řekl bych že tam bude jine vrtaní a to už ze 6tky neuděláš 750 jen přeházením pístů kliky a ojnic... druhou věci je to pak nakrmit odpovídajíci hodnotou a gramáží paliva aby to jelo jak má... takže asi jina elektronika a hlava včetně průměrů sání ..klapek a podobně
... vstřiky,sání,atd...to už je u stříkačky pak laborace...

ty starší motorky s karburací (jakejkoli motor) se tak ladil jednodušej podle mě a za mín peněz...karburator je karbudrator..ten se hodí i na pokusy doma...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 748/916

17.2.2013 v 15:46 | Nahoru | #10

marekparek píše: ale to je něco jineho ... nevím jak to přesně je Rozdíl GSXR750 a 600 ale řekl bych že tam bude jine vrtaní a to už ze 6tky neuděláš 750 jen přeházením pístů kliky a ojnic... druhou věci je to pak nakrmit odpovídajíci hodnotou a gramáží paliva aby to jelo jak má... takže asi jina elektronika a hlava včetně průměrů sání ..klapek a podobně
... vstřiky,sání,atd...to už je u stříkačky pak laborace...

ty starší motorky s karburací (jakejkoli motor) se tak ladil jednodušej podle mě a za mín peněz...karburator je karbudrator..ten se hodí i na pokusy doma...



Nechci kecat, ale 748/916 už je taky stříkačka...

(reakce na) Ducati 748/916

17.2.2013 v 18:59 | Nahoru | #11

Davv píše: Nechci kecat, ale 748/916 už je taky stříkačka...

ale ja nepsal že ta 916 je karbec ...myslel sem to všeobecně...k motorum

(reakce na) Ducati 748/916

15.3.2013 v 00:23 | Nahoru | #12
Wodewer> Pisu o motorce s dalkovym ovladacem protoze nekolik lidi psalo informace ktere njsou pravda.historka je takova ze kamarad se svezl na me puvodne 748sp predelane na 916 z duvodu zadreni motoru na klice podarilo se mi sehnat vse co k tomu bylo potreba za slusne penize tak jsem to predelal a s vysledkem jsem spokojen on byl taky tak to predelal taktez.duvod je jednoznacne v tom ze obsah nicim nenahradis.rozdily jsou jina klikovka-vetsi zdvih,jine valce a pisty-vetsi vrtani,jiny eprom v ridici jednotce-palivova mapa a omezovac otacek ktery ma 916 oproti 748 nize.tot co se predelani tyce vse dale je jeste jina prevodovka ale umslne jsme ponechali 748 protoze ma oproti 916 vic nakratko poskladane jednotlive rychlosti motor je zivejsi ale musis o neco vice radit.jo samozrejme je jeste jiny retez a celkovy prevod u 916 vice do rychla protoze motor toci mene otacek tak z prevodem 748 by to jedilo asi jen 210 km/h ten se teda menil take. Jo a neni pretekar podvodnik s moto byl na okruhu jednou v motoskole ty gumy ma po mne neb svoji 748916 pouzivam vyhradne na okruh a gumy co mi zbydou si bere on. Dodatek je ten ze nejvetsi valce ktere jdou do bloku 748 namontovat jsou pro obsah motoru 955 kterych je ale velmi malo.pisu to proto ze se me to dotyka v tom smeru ze s motorem jsem mu pomahal a na okruhu jsem zaristrovan s obsahem 916.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ducati 748 / 916 jižní morava Ducati 748, Ducati 916 alien83 5 26.4.2023 v 22:51 -KAR-
Staré legendy Ducati 916 ruinin 24 22.2.2023 v 09:18 CB600
motorky s investičním potenciálem [1, 2, 3, 4] Ducati 916 ConteZoncolan 108 1.2.2023 v 12:06 vilemx
Tuning Vašich Ducatek [1 ... 27, 28] Ducati 848, Ducati Monster S4R, Ducati 998, Ducati 9... ducatista 838 19.2.2018 v 08:34 Londoner
Youngtimer [1, 2] Ducati 916 RUTAN 32 28.1.2017 v 11:23 Lála


TOPlist