globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Spotřebák na S4RS
13.2.2013 v 14:52
Říká se, že majitelé ducati mají velké zkušenosti se servisem. Tak to pojďme otestovat
Na jaře mě čeká jisto jistě garančka spojená později asi se spojkou a chci porovnat ceny, případně nakoupit na netu a ušetřit nějakou kačku. Máte zkušenost s dobrým nákupem něčeho níže ? Za jaký ceny jste kupovali, zkušenosti atd. ?

- řemeny
- řetězová sada (používám DID 525, 15 vs.43, většinou dojezd 16-17tkm)
- opravná sada spojky (lamely, koš)

poradíte někdo tip a vaše úlovky ?

1 reakcí na tento příspěvek Spotřebák na S4RS

14.2.2013 v 10:53 | Nahoru | #31
Me nějak nejde do hlavy ze u auta rozvody preskocit můžou (tudíž tam davaj asi shit) a u ducati ne :) navíc v tom aute se asi nemění po 12ti tis... Ja mít duc tak tam dam klido ty automobilový :)

(reakce na) Spotřebák na S4RS

14.2.2013 v 11:01 | Nahoru | #32
assassin> nevím... myslím, že jedna věc budou ty radiusy kladek, druhá točky co to běhá a třetí síly a rázy ve dvouválu (oproti čtyřválu v autě)...brzdný učinky motoru atd.
Na druhou stranu, myslím, že riziko vs. ušetřený prachy spolu nehrají - 24tkm za 4300Kč OEM (já to mám na 3 sezóny)

Spotřebák na S4RS

14.2.2013 v 11:33 | Nahoru | #33
T freedom: no min rádius budou mít řemeny se stejnejma zubama stejny, ten italskej srotak netoci o moc víc než slusny japonský auto a rázy v rozvodu jsou daný spis tím ze je to ctyrtakt než tom kolik tam je válců a navíc se to stejne vysere i kdyz tam das řemeny za desítku :) ... Co tam mas dal?

Spotřebák na S4RS

14.2.2013 v 12:19 | Nahoru | #34
Navic u Duc toci jeden remen jenom 4ma ventilama navic bez pruzin, v aute stejne siroky remen toci minimalne 8mi silnyma pruzinama. Takze ve vydrzi remenu vuci zatezi neni problem. Problem pry ale je teplota pri ktere pracuje remen v Duc a remen v aute.

Nicmene jsem sveho casu provozoval 916 SPS na okruhu, remeny jsem tam dal za 300 kus z nejakeho renaulta a nikdy zaden problem.Mam ji dodnes.

Spotřebák na S4RS

14.2.2013 v 14:17 | Nahoru | #35
ty krávo ja chčiju magy v kostkách kupujte si tam třeba řemínky za desítku když si chcete honit ego je mě to uplně u prdele ale takhle poprskanej monitor jsem dlouho neměl .Pohádku o trpaslíčkovi co v ducati plete řemínky tak dokonalé, že se jim nic nevyrovná si poslechnu rád ještě jednou
na naší ducně běhaj druhou sezonu řemínky za 550kč kus a další za 556kč ( strašně zdražili ) jsou nachystány v regále a na podzim je nechám vyměnit
Assasin>

(reakce na) Spotřebák na S4RS

14.2.2013 v 17:18 | Nahoru | #36

t_freedom píše: Horác> jasně, souhlas. Jen tvoje řemeny budou asi levnější a práce s nima asi taky nebude tolik... u mě už se na ně po montáži třeba hraje ...a musíš je naladit na vysoké "Cé"


Neboj, taky na ně hraju a ladím je jako kytaru...
A cena je opravdu o cca 10USD nižší...

Naposledy editováno 14.02.2013 17:19:31

1 reakcí na tento příspěvek Spotřebák na S4RS

14.2.2013 v 17:54 | Nahoru | #37
Já mam v DUC ocelak unasec

Spotřebák na S4RS

14.2.2013 v 20:48 | Nahoru | #38
Taky si myslím že s těma origo řemenama to nebude zase tak horký a určitě by se dala použít i alternativa z auta. Viz třeba předepsané výměny co 2 roky nebo 24tis a s příchodem "nové" Testastretty je ze dvou najednou 5 let.

1 reakcí na tento příspěvek Spotřebák na S4RS

15.2.2013 v 08:53 | Nahoru | #39
já bych teda dal radši to co tam má být a nemusí být v origo krabičce Ducati

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spotřebák na S4RS

15.2.2013 v 08:58 | Nahoru | #40
Tifone> nojo, ale to co "tam má být"(dle výrobce) "má být" v krabčce se logem Ducati ...
Tak HornisGSX sice chčije magi v kostkách a má poprskanej monitor, ale kontakt na zdroj mi zatím neposlal...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spotřebák na S4RS

15.2.2013 v 10:17 | Nahoru | #41
t_freedom> šak víš jak to myslím.když měním brzdy např.v autě a byly tam kotouče a desky ATE tak tam nedám TRw a není to o tom v jaký krabičce to je zabalený je to o značce. prostě já to tak mám naučený.Teď sem měnil olej v Monstříkovi - Shell vyhrál a nic proti ostatním značkám jen tam prostě má být Shell a taky ho nepujdu koupit do DUCATI

Naposledy editováno 15.02.2013 10:21:38

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spotřebák na S4RS

15.2.2013 v 11:52 | Nahoru | #42
Tifone> jasan, jenže shell 15W50 seženeš tak nějak kde chceš, jen řemen dle standardu Ducati bude stále stát stejně 50€-60€ ...sada za 120€ vs. origo (s logem Ducati)180€ ...ale za 60€ mám na dva roky jakous takous jistotu, že když rupne a já budu za 10tCZK rozebírat motor, za dalších 20tCZK kupovat díly a za 5tCZK je nechávat montovat - že budu moc jedat třeba o nějaký záruce atd.)
HornisGSX tvrdí, že dokáže na 998mu sehnat řemen za 32€ ...tak zatím čekám co z toho vypadne...

(reakce na) Spotřebák na S4RS

15.2.2013 v 11:53 | Nahoru | #43

kokoška. píše: Já mam v DUC ocelak unasec



pozjistím, možná že já taky... ale postup byl tak jak jsem psal? navařeno a zfrézováno ?

(reakce na) Spotřebák na S4RS

15.2.2013 v 12:08 | Nahoru | #44
t_freedom> chtěl jsem tím říct že spoustu věcí si Duc sama nevyrábí takže bere od výrobců nějaké značky třeba řemeny od (pirelli,gates.....nebo co já vím)a pokud tam dáš tu značku co se tam dává není potřeba platit krabičku s nápisem DUCATI.to samé je u aut,strojů atd.Prostě obejdeš několiko "překupníků". tím může být cena výrazně nižší aniž by utrpěla kvalita

1 reakcí na tento příspěvek Spotřebák na S4RS

18.2.2013 v 12:17 | Nahoru | #45
Tak řemeny jsou doma...a cena? 1830Kč řemeny + 385Kč DPH + 180Kč celní deklarace = 2395Kč

(reakce na) Spotřebák na S4RS

18.2.2013 v 15:08 | Nahoru | #46
Horác> a pak že nejde ušetřit

Spotřebák na S4RS

18.2.2013 v 18:16 | Nahoru | #47
A ty řemeny si měníte sami nebo na to máte servisáka?

1 reakcí na tento příspěvek Spotřebák na S4RS

18.2.2013 v 18:52 | Nahoru | #48
Já sám, nic na tom není...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spotřebák na S4RS

18.2.2013 v 22:08 | Nahoru | #49
Horác> To to někde budu muset okouknout. Koukal jsem na kousek videa na YT a tam měl samý speciální bazmek a hento, tak to vypadalo celkem vědecky

Spotřebák na S4RS

18.2.2013 v 22:33 | Nahoru | #50
za 2h jsou vyměněný ...cca.1000kč, to mě za ten strach nestojí dělat. Krom toho stejně je měním s ventilama při garančce... a do toho už se fakt cpát nechci
šetřit sem tam kačku ano, ale nejsem kamikadze olej seženu zadara, řemeny z USA, řetězku si taky nějak sestavím, ale srát se do toho nebudu - na to mám svou Ducie moc rád

(reakce na) Spotřebák na S4RS

19.2.2013 v 08:48 | Nahoru | #51
z.a.j.o.c.h> Nic speciálního k tomu nepotřebuješ...Např. takový přípravek na otáčení motorem...zatím jsem se bez něj vždy obešel, motorem jde otoči i jinak...
Jediné co používám, je Ducatidiag (sw, který mám nainstalovný v NB) s mikrofonem pro nastavení napnutí řemenů.

1 reakcí na tento příspěvek Spotřebák na S4RS

1.3.2013 v 13:39 | Nahoru | #52
Možná se to tady už někde řešilo, ale nenašel jsem...
Teoreticky:
Vyměním řemeny. Za dva roky najedu 2000 km, protože prostě zrovna není čas. Ale Duc prodávat nechci. Musím za dva roky řemeny vyměnit i kdyby nenajely skoro nic?
Chápu interval počtu najetých km. Ale čas?
Díky.

(reakce na) Spotřebák na S4RS

1.3.2013 v 13:58 | Nahoru | #53
Strobi> To samé jsem řešil taky. Měly by se měnit nejpozději každé 2 roky ale např. u nové Multistrady se interval najednou protáhl na 5 let. Co si o tom myslet? Řemeny bych měl udělat letos ale najel jsem na ně jen 7000km tak je asi jen zkontroluju.

1 reakcí na tento příspěvek Spotřebák na S4RS

1.3.2013 v 14:46 | Nahoru | #54
jde o výdrž gumy a její stárnutí. Je docela dobře možný, že s novou multinou třeba zvolili trochu modernější materiál řemenu. Každopádně tyhle preventivní intervaly beru taky s rezervou ... můj ročník 2007 jsem kupoval o rok později...při 12t km se měly měnit i řemeny ...s mechanikem jsme se dohodli že je tam ještě nechám. Leč pár stovek km později se dělal motor (těsně před vypršením záruky) ...bylo logický je vyměnit ...

(reakce na) Spotřebák na S4RS

1.3.2013 v 15:17 | Nahoru | #55
t_freedom> V tomto případě bych to pochopil ale jde o to že řemeny na 848,1098 a 1198 jsou stejné.

1 reakcí na tento příspěvek Spotřebák na S4RS

1.3.2013 v 15:34 | Nahoru | #56
Tuto otázku jsem taky řešil, když jsem koupil PS jako skladovku, kde ležel 4 roky a neměl téměř nic najeto, ale bylo mi řečeno, že se musí měnit, protože jsou napnuty a vedeny v malých radiusech, což je velmi zatěžuje...Takže jsem je vyměnil a přesto, že ty staré vypadají jako nové, tak měním dle času (kilometry nenejedu), protože nikdo nevidí dovnitř těch řemenů...

(reakce na) Spotřebák na S4RS

1.3.2013 v 15:47 | Nahoru | #57
Horác> V tomto případě bych taky neriskoval. Jestli byly řemeny napnuté v jedné poloze a 4 roky se nepohly tak se to určitě na nich podepsalo. Ale pořád mi vrtá hlavou jakto že u stejného motoru se stejným řemenem, dokonce vyšším objemem a výkonem je najednou oficiálně předepsaná výměna po 5 letech místo 2. Srovnávám teď třeba 848 a Multi.

2 reakcí na tento příspěvek Spotřebák na S4RS

2.3.2013 v 17:41 | Nahoru | #58
Tož já sem psal Papežíkovi... Řemeny podle servisky a faktury byly měněný březen 2011, ke dnešku mají najeto 700km a prý je na nich možno ještě odjezdit letošní sezonu, v Ducati Praha mi zase řekli, že to chce vyměnit, tak teď babo raď

(reakce na) Spotřebák na S4RS

2.3.2013 v 19:56 | Nahoru | #59
z.a.j.o.c.h> Věřil bych Papežíkovi. Ten chlap ví co říká a proč to říká.

(reakce na) Spotřebák na S4RS

2.3.2013 v 23:34 | Nahoru | #60
z.a.j.o.c.h> těm řemenům nic nebude, v autorizovaným servisu ti přece nemůžou říct nic jinýho než vyměnit. Tak to má být, dva roky, nebo kilometry.
Myslím, že sezónu na nich klidně dáš - ale to rozhodnutí je jen na tobě. Odpovědnost za případnej průser si neseš sám ...
Spočítej to ...4kCZK za řemeny na dva roky vs. ventily, vahadla, píst, možná hlava - nepravděpodobný, ale ne nemožný. Tak si to srovnej v hlavě
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Diagnostika Monster s4r Testastretta Ducati Monster S4R Testastretta, Ducati Monster S4R ... kaba07 2 9.4.2021 v 12:07 kaba07
Můžu smíchat olej o viskozitě 10W40... [1 ... 4, 5] Ducati Monster S4R S Testastretta Adruj 132 23.12.2019 v 10:25 SirIndy
meření na lambda sondě - je tu něja... [1, 2, 3] Ducati Monster S4R S Testastretta prodamCBR 74 6.3.2018 v 17:05 Jurawood
Ducati "zakladni" model vs. "S" model Ducati 1098 S, Ducati Monster S4R S Testastretta, Du... Ajny 24 7.1.2017 v 11:21 Radim.Klym
Monster a nákup poškodeného rámu Ducati Monster 620, Ducati Monster 600, Ducati Monst... rask_777 13 2.8.2016 v 12:36 selkie


TOPlist