bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ZX-9r vs Aprilia SL 1000 Falco
Hojte, rozhodl jsem se pro změnu, ale nejsem si jistý co bude lepší proto bych rád radu. Doteď jsem jezdil rok na Hornetovi (předtím nic, co by stálo za zmínku = babeta apod.), ale naháč mi nesedí. Rád bych jezdil sportovně, ale taky cestoval (i ve dvou, i svižněji) a na to není úplně ideální být bez kapot. Dlouho jsem hledal z čeho vybírat, pak ještě dýl o všem sháněl informace. Nakonec jsem vyřazoval motorky, které by nebyly vhodné a zase zařazoval ty, o kterých jsem při hledání našel zmínku a zaujaly mě. Jako první mi při tomhle hledání vykristalizovala Ninja - ZX-9r, rv. 00-03 . Po dalším hledání a pročítání miliónů článků, fóra a technických specifikací jsem našel ještě myslím jí hodného soupeře. Aprilii SL 1000 Falco.

Obě jsou svým způsobem podobné a přitom úplně jiné. Obě jsou celkem mohutné oproti moderním strojům - Falco ještě o trochu více, než Ninja. Obě lze zařadit do některými neuznávané skupiny "cestovních sporťáků". Obě se dokážu představit i okufrované a viděl jsem, že to jde. Měl bych to tedy i v plánu (neukamenujte mě , vím, že se to většině lidí nelíbí-mi se zase nelíbí vozit na sedadle spolujezdce gumama svázané plastové pytle ).
Co se týče rozdílů, tak hlavní je asi 4vál vs. 2vál a Japonsko vs. Itálie. Přečetl jsem vše co tu na fóru ohledně těchto strojů je (a není toho málo) a navíc i vše o ZX6r a RSV, které jsou těmto dvěma motorkám hodně blízko.
Je mi jasné, že to bude z Horneta skok, ať výběr padne na cokoli z těhle dvou.

Abych specifikoval, co myslím tím, že chci sportovně-cestovní motorku. Mám sen projet si Evropu - naše sousedy, Itálii, Francii... Na týden do Chorvatska na moto by mě taky lákalo. Zároveň mám známé v "civilizovaném" Rumunsku, kam je asi můj sen se podívat (po rozumných cestách zamozřejmě - když to zvládli kluci na chopperu tak si věřím taky ). O cestování po ČR ani nemluvím. Vše ve dvou i sám. Rád by se ale zároveň někdy podíval na okruh (třeba by mě to začalo bavit ) a mám rodinu v Mostě, takže bych byl rád, kdybych byl schopen třeba v pátek dojet tam po vlastní ose, během víkendu skočit na okruh a v pondělí zase z5. Jezdit rychleji na okreskách mě taky baví a tyhle dvě věci na cenduru/cesťáku prostě nemůžu. Na to abych měl dvě motorky prostě nemám. Toť k mým důvodům asi vše.

Zajímal by mě tady váš názor co z těchto dvou vybrat. Nemám kolem sebe nikoho kdo by jezdil na dvouválu a já osobně seděl jednou na jednom, navíc jen dváce a dost krátce. Argumenty proti Falcu z mého okolí jsou, že je těžší na zvládnutí a to hlavně díky řazení a následné možnosti blokování zadního kola (i když má antihop). Potom to, že dvouvál je agresivnější a Falco mě narozdíl od Ninji potahá - což nevím, Falco má o 5nm a hlavně přes 20 koní méně + pár kilo navíc, což se mi zdá celkem dost velký rozdíl ve prospěch Ninji, ač je 4vál. Tohle bych tedy možná potřeboval trošku osvětlit.

O těchhle dvou mám celkem dost načtené, zjistil jsem si čím trpí apod. Zajímalo by mě tedy hlavně pro a proti v přímém srovnání těhle dvou. Ať už z pohledu toho jaké mám zkušenosti,
nebo toho na co je chci. Proti Ninji hovoří prý horší podvozek, absence hladového oka a prý na nic brzdy navíc celkem pokulhává co se týče vybavenosti palubního počítače.
Můj limit je cca 60 000. Na bazarech je to co se týče Ninji momentálně celkem bída. Když už se tu ale ptám, co říkáte na tyhle stroje z obou táborů?

První Ninja

Druhá Ninja

První Falco

Druhé Falco

Jinak četl jsem tu 35 stránkovou diskuzi "Rozdíl 2v a 4v 1000ccm" a nerad bych aby se to tu zvrhlo v nějaký podobný boj. A klasické příspěvky, které k tématu ničím rozumným nepřispějí bych taky oželel, díky.
Anketu tu házet nechci, protože by dost lidí kliklo a nenapsalo proč.

Edit: Trošku jsem se rozepsal, ale jak to zkrátit nevím, tak snad to někdo celé přečte

Naposledy editováno 03.02.2013 03:14:53
Předchozí
1 2
Následující

ZX-9r vs Aprilia SL 1000 Falco

Skvělá odpověď, děkuji! 3.2.2013 v 03:33 | Nahoru | #1
poradim ti jedno, a to, svez se na obou...budes na tom jezdit ty a ne x lidi co ti napisu zkusenosti..kazdy je jiny.

jinak celkem cumim, za kolik se daji ta Falca porodit !! Je to krasna motorka, ktera nezapadne za "okoukanou" ninjou. A na reci, ze se ti sekne zadni kolo se vyser po hornetu mas dost zkusenosti, nejaky rozdil ti neprijde.

ZX-9r vs Aprilia SL 1000 Falco

3.2.2013 v 03:55 | Nahoru | #2
Ono já bych raději zkušenosti od těch, co jich mají víc, než já získám z pár minut projetí se u prodejce Známé v okolí nemám ani s jednou z těchhle motorek Čím víc toho vyčtu než se někam vydám, tím líp. Celkem mě zarazilo to, jak mě od Falca všichni zrazujou s tím, že Ninja bude více v pohodě - podle papírů a všeho bych to viděl spíš naopak. Ale jestli to není jako s krvežíznivou pověstí TL, kterou pak každý majitel vyvrací s tím, že už to dávno není pravda. Abych pravu řekl, více mě momentálně nadchla Aprilia (i když Ninja je zase oproti ní můj dlouholetý sen), ale reakce okolí mě znejišťujou (i když úplně nekorespondují s mým názorem a vyčtenýma informacema) a přítelkyni už znejistěly tolik, že mě začala přemlouvat ať ji zavrhnu s tím, že by s o mě na ní bála. Proto jsem se z čistého čtenáře rozhodl stát i přispivatelem a hodit otázku do placu
Jinak s těma cenama souhlasím! Z mojeho pohledu vypadá ta za 55 celkem vymazlená a fakt super cenovka

ZX-9r vs Aprilia SL 1000 Falco

Skvělá odpověď, děkuji! 3.2.2013 v 06:54 | Nahoru | #3
na tu zelenou sem v te prodejně koukal vypadala pěkně... ja tam byl sice na jinou mašinu ...kterou tam už neměli tak sem se tam rozhlíd...ta kwa se mi i líbila...

jen si tam zavolej než tam pojedeš ...často tam visí inzeráty a motorky už tam nejsou..

1 reakcí na tento příspěvek ZX-9r vs Aprilia SL 1000 Falco

Skvělá odpověď, děkuji! 3.2.2013 v 07:08 | Nahoru | #4
já už měl několik motorek, jek V4 tak V2 a mohu říci, že mi k srdci více přirostly V2, takže za mě falco! navíc, jak už tu padlo je to neokoukaná motorka. Každopádně z těch dvou kousků co máš v merku se mi žádná nelíbí...Jo a jak jsem koukal na ty kawy, tak modelový rok 2002 by měl mít vyztuženou zadní kyvku a to ta tvoje nemá... A když už tu ninju, tak bych bral zrovna tu od roku 02!

ZX-9r vs Aprilia SL 1000 Falco

Skvělá odpověď, děkuji! 3.2.2013 v 07:56 | Nahoru | #5
Falco je krásný. Navíc 2V. A rozhodně mi přijde víc cestovnější než Ninja. Jet na kawě do Rumunska, to tě budou z motorky seškrabávat. Navíc tuším že na Falco se dají koupit držáky na kufry.
Jo, potkal jsem v Rumunsku bandu Slováků na chopperech. Ale nechtěj slyšet ty nadávky, jak chopper fakt do Rumunska není a jak mají záda v prdeli.

1 reakcí na tento příspěvek ZX-9r vs Aprilia SL 1000 Falco

Skvělá odpověď, děkuji! 3.2.2013 v 08:39 | Nahoru | #6
Kazdej dvouval ma charakter. Ale je tu ALE - spolehlivost Italek. Kdyz ti neco min obvyklyho klekne v lete, mas docela smulu. Makaroni v srpnu nedelaj a v cervenci se chystaj na dovolenou. Loni jsem 10.cervence opotreboval ukradeny predni svetlo, prislo zs skladu Guzzi zacarkem zari.
U Kawy je to jasny: vypiplana spolehliva.... Ale tuctovka!
Presto vsechno jsem zustal u makaronu a zavrhnul rejzi.

1 reakcí na tento příspěvek ZX-9r vs Aprilia SL 1000 Falco

Skvělá odpověď, děkuji! 3.2.2013 v 08:51 | Nahoru | #7
tenhle kousek když jsme u toho falca, tak jsem trochu pohledal a za mě doporučuju

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-9r vs Aprilia SL 1000 Falco

3.2.2013 v 09:05 | Nahoru | #8
Raptík> dalsi kousek s necelejma 40k kilometrama - ale nevypada zle!

1 reakcí na tento příspěvek ZX-9r vs Aprilia SL 1000 Falco

Skvělá odpověď, děkuji! 3.2.2013 v 09:29 | Nahoru | #9
tvl ta první ninja super výbava.. takhle podle vypadá hotová motorka... komplet akrap i se svodama,pancéřky,tvarový kotouče braking,tlumič řízení,ukazatel zařazenýho kvaltu,a nádherná barevná kombinace za mě je to jasné maj super motory a od 4tis ot to jede jako lokomotiva...

ZX-9r vs Aprilia SL 1000 Falco

Skvělá odpověď, děkuji! 3.2.2013 v 09:47 | Nahoru | #10
itala soudit nemužu měl sem jen aprilku 125 rs... ninja se mě líbí hlavně designově... je to pro mě nejhezčí kus motorky spolu s R1 07,08..

(reakce na) ZX-9r vs Aprilia SL 1000 Falco

3.2.2013 v 09:49 | Nahoru | #11

pesastor píše: Raptík> dalsi kousek s necelejma 40k kilometrama - ale nevypada zle!


tak je původem z čr a je to 2005, takže nájezd by odpovídal nějakým 4-5 tis za sezonu...
Kdybych chtěl Falca, tak na tuhle mororku se určitě dojedu podívat!

ZX-9r vs Aprilia SL 1000 Falco

Skvělá odpověď, děkuji! 3.2.2013 v 09:56 | Nahoru | #12
dle nezávislého pohledu : první ninja pěkný stav, tlumič řízení aj
druhá ninja taková nemastná navíc lehce odřená

obě ninjy spojuje jedna ošklivá věc = imitace padáků - tohle co tam mají při pádu udělá víc škody neý užitku // píšu to sem protože jsem viděl co takové padáky nepadáky udělají za škodu při lehkém pádu !

první falco : hezké jen majitel by ten řetěz mohl vyčistit a nastříkat a nemít holé válečky řetězu na fotce - to taky o něčem svědčí

druhé falco má hezčí držák SPZ a blinkry :) navíc za 55 libová cena

1 reakcí na tento příspěvek ZX-9r vs Aprilia SL 1000 Falco

Skvělá odpověď, děkuji! 3.2.2013 v 10:37 | Nahoru | #13
Urcite bych se nebal zadnyho blokovani kola u Falca a ani toho, zeby to byl nejakej trhac a nebo zabijak. To jsou vazne jenom povesti. Ta devitka ninja bude motoricky citelne silnejsi. U rotaxu co je ve falcu obcas odejde volnobezka. Je to ti kdyz lidi startujou s polovybitou baterkou. Tenhle motor na to proste trpi. Nova stoji tusim 6000, da se tam ale dat i volnobezka z KTM ktera stoji asi polovinu a tusim ze i nejaka z BMW ktera stoji jeste min. Cili nic strasnyho. U ty kawy bys musel na okruh asi poridit jiny brzdy. Ale jinak to budou asi obe vyborny motorky a rozhodnul bych se podle toho ktera me vic chytne pri projizdce.

ZX-9r vs Aprilia SL 1000 Falco

Skvělá odpověď, děkuji! 3.2.2013 v 11:00 | Nahoru | #14
Jasně, že Falco

ZX-9r vs Aprilia SL 1000 Falco

Skvělá odpověď, děkuji! 3.2.2013 v 11:38 | Nahoru | #15
z mojho pohladu je celkom odvaha mat take plany na cestovanie s 10-12rocnou apriliou.
Falco naozaj nie je tuctova motorka a prave preto bude podstate vacsi problem zhanat na nu diely. mal som moznos absolvovat jeden vylet (vtedy na 3 rocnom caponorde) do alp, najazdil som cca 3500km a motorka ma nechala asi 3krat na krajnici. stale sa tam nieco sralo, palivove cerpadlo, svetla, stale sa vytriasol nejaky konektor... niekolko rokov som sa z tohto talianskeho zazitku spamataval :D ked som mal pocit ze som OK tak som si kupil MV Agustu....
po cca 3000km mi zhorela service power unit, cena 300€ dostupnost 6-8tyzdnov. jazdena suciastka sa zohnat neda lebo to zhori casom na kazdej. takze taliansku motorku?! len na jazdenie "okolo komina" max 100km od domu
ZX9 je velka a relativne pohodlna motorka (medzi supersportami) tak z tychto 2 by som si vybral japonku.
ak by som si podla tvojho popisu mal vybrat motorku tak by som siel asi do uplne inej kategorie motoriek.

ZX-9r vs Aprilia SL 1000 Falco

Skvělá odpověď, děkuji! 3.2.2013 v 11:44 | Nahoru | #16
Čau, můžu hodnotit jen to Falco

1. Výborná ochrana proti větru, vzpřímeně můžeš jet cca 160 -170 km/h
2. Pozice není úplně nejpohodlnější, kolena jsou dost zalomená, váha na rukách, mám 180 cm. Po 300 km z ní slejzám jak starej dědek, ale to je indivuduální
3. Motor má takovou membránu ale antihop - funguje dobře, blokování zadku bych se nebál
4. Motor Rotax - má jedinou vadu a to volnoběžka u startéru - co jsem se dočetl tak se rozsype cca mezi 30ti až 40ti tisícema, ale nevím jestli je to jen klasická pověra nebo pravda. Já ji měnil v cca 33ti tisích km
5. Jinak jízda, do 4tis. cuká, nad 9tis to nemá cenu točit. Dlouhodobá spotřeba (jezdím spíš svižně) 7,5 litru na sto.
6. Po první projíždce s kamarádem právě na Hornetu 600 my řekl: no je vidět, že je to litr.
7. V2 motor je trochu zlejší, ale neni to zas tak nic hroznýho, jenom jsem si všimnul jedné věci. Ojeté Pirelli no problem, ale ojeté Bridgestony mě párkrát vyděsily a jednou dokonce poslaly do škarpy, 100 metrů od garáže.
8. Nevím co má Ninja, ale Falco má na sobě celkem kvalitní komponenty, nastavitelný upside down showa vidle, brzdy Brembo.

(reakce na) ZX-9r vs Aprilia SL 1000 Falco

Skvělá odpověď, děkuji! 3.2.2013 v 12:00 | Nahoru | #17
pylot> s tou volnoběžkou máš recht.

Stačí zadat do googlu výrobní kódy těch dílů, a zjistíš že jsou stejný pro BMW, Aprilku a tuším Cagivu, ale ceny dost výrazně rozdílné.

(reakce na) ZX-9r vs Aprilia SL 1000 Falco

Skvělá odpověď, děkuji! 3.2.2013 v 13:00 | Nahoru | #18

gagtoy píše: tvl ta první ninja super výbava.. takhle podle vypadá hotová motorka... komplet akrap i se svodama,pancéřky,tvarový kotouče braking,tlumič řízení,ukazatel zařazenýho kvaltu,a nádherná barevná kombinace za mě je to jasné maj super motory a od 4tis ot to jede jako lokomotiva...

jo,spolehlivost je Jede to fakt pěkně,já se na ní dvě léta vozil,akorát od 4 tisíc to jako tank nejede Zrovna teda ZX6,9R začínaj tahat od těch 7-8tisíc.To třeba Gsxr má spodek o dost lepší.Ale jinak motor u devítky moc příjemnej

ZX-9r vs Aprilia SL 1000 Falco

3.2.2013 v 13:09 | Nahoru | #19
Potkaj se dva majitele italskejch motorek na pumpe, oba ruce spinavy od oleje: ahoj, nemas nahodou sestku imbus? Nemam, ale jedenactka ocko by nebylo?
Proste kdyz jezdim s italkou, nevim dne ani hodiny kdy me nekde necha - ale nemenil bych!

(reakce na) ZX-9r vs Aprilia SL 1000 Falco

Skvělá odpověď, děkuji! 3.2.2013 v 13:26 | Nahoru | #20

Raptík píše: já už měl několik motorek, jek V4 tak V2 a mohu říci, že mi k srdci více přirostly V2, takže za mě falco! navíc, jak už tu padlo je to neokoukaná motorka. Každopádně z těch dvou kousků co máš v merku se mi žádná nelíbí...Jo a jak jsem koukal na ty kawy, tak modelový rok 2002 by měl mít vyztuženou zadní kyvku a to ta tvoje nemá... A když už tu ninju, tak bych bral zrovna tu od roku 02!


Raptík má pravdu. Ani jedna z těch dvou není r.v.2002. Kromě vyztužené kyvky má mít 2002-2003 jen čtyřpístkové brzdy a menší průměr předních kotoučů.
Ty na foto jsou modelový rok 2000-2001.
A k tématu-za mně Ninja. Falco je sice hezké, ale určitě méně pohodlné na cestování. ZX-9 byla mezi sportama vždy vyhlášený kočár. Navíc na tom Falcu je jako na všech Aprilkách z toho roku ta palubovka z Karosy-na to bych se vydržel dívat jen opravdu krátkou chvíli.

ZX-9r vs Aprilia SL 1000 Falco

Skvělá odpověď, děkuji! 3.2.2013 v 13:31 | Nahoru | #21
Ja som mal ZX9R Ninju,rocnik 2003 posilnenu DynoJetom,ladakom LeoVince a KN filtrom a bola to vykonna, spolahliva a pohodlna masina s neuveritelnymi svetlami,aj ked je trosku tazsia,nema kontrolku rezervy a ked ju porovnam s CBR954RR,ktora ju u mna vystriedala,tak bola po technickej stranke uz zastarala.
Pred Kawou som mal Apriliu RSV Mille 1000,rocnik 2001 s ladakom Vince&Hanes a cipovanou RJ a V2 od Rotaxu nebol vobec zly,podvozok tiez super,dizajn a technika vzhladom na podobny rok vyroby daleko pred Kawasaki,no prekazalo mi okamzite brzdenie motorom hned po pusteni plynu a tiez vracajuci sa problem s netesnostou olejoveho chladica

ZX-9r vs Aprilia SL 1000 Falco

Skvělá odpověď, děkuji! 3.2.2013 v 13:55 | Nahoru | #22
Sel bych, kupodivu, do ZX9R Pises o cestovani, okruhu, tam podle me je ZX9R urcite lepsi. V2 je hrubejsi, vyssi spotreba, pri delsi jizde je hlasitost/hrubost chodu motoru otravujici, v nizkych otackach po meste (v kolone) je to opruz, ZX9R dokaze jet na 6ku od 40km/h, nekde kolem 1600ot bez cukani, naprosto sametove. U V2 nesmysl. ZX9R ma nejnizsi spotrebu ze vsech litru/sportaku, jezdil sem za 4,5 l prumer na nadrz pri chudsi smesi, jinak bezne od 4.8, na to se necapaly zadny cestaky co s nama byly na dovoleny po Evrope, mel sem bezkonkurencne nejnizsi spotrebu a V2 jsou jeste horsi nez ty cestaky. Mozna je Falco vyjimka, ale silne pochybuju. Na okruh je samo lepsi ZX9R, lehci, vyssi vykon. Falco Te potaha nekde na rozjezdech, v serpentinach apod. proste v nizkych rychlostech, kde je hrubsi zatah V2 atraktivni. Ve vysledku zalezi samozrejme na tom co Tebe chytne, nikomu neberu ze ho bavi V2, je to individualni. Ale pokud nastolis otazku tak jak si napsal, tak neni o cem, podle meho nazoru.

1 reakcí na tento příspěvek ZX-9r vs Aprilia SL 1000 Falco

Skvělá odpověď, děkuji! 3.2.2013 v 14:12 | Nahoru | #23
Můžu hodnotit jen Falco.Mám ho dva roky,Najeto asi deset tisíc a naprostá spokojenost.Nejdýl jsem na tom jel asi 400km v kuse a nebudu lhát,prdel jsem již cítil dosti.Spotřeba je okolo 8 litrů,pozice trošku na ruce,nohy v pohodě.Mám 185cm a je mi tak akorát. Mám na ní ty držáky i origo brašny.Oproti Kawě je určitě hezčí,ale ta zase pojede víc. Jak kdo chce.Mně baví ten zvuk a zátah od spodu-můžu jen doporučit





jestli chceš nějaké info ,tak pm

ZX-9r vs Aprilia SL 1000 Falco

Skvělá odpověď, děkuji! 3.2.2013 v 15:29 | Nahoru | #24
Jezdil jsem obě. Falco ma nakažlivý zvuk. Nejezdi se sním špatně. Ve středních otačkach je docela živé u vršku se mu už moc nechce..Jinak pořad jen spojka , spojka neustále řadit. Spotřeba je výši , sehnat nějaké nahradni díly chce dostatek trpělivosti.Co se tyče poruch nemůžu soudit , krom spojkového těsněni jsem žadne neměl. ZX -9 je kus pořadne a spolehlivé motorky. Užasny zátah od spodních otáček až na horu , je dobře ovladatelná , da se sni v pohodě cestovat. Pokud bych se měl vrátit k Falcu , možná někdy ano jsou to nedoceněné motorky a cenově jdou rychle dolu , snad někdy do budoucna k Ř4 jako druhou motorku. Při tvém rozhodováni nejlépe se podívat a vyzkoušet obě. Za mě ZX -9 tam neuděláš chybu.

1 reakcí na tento příspěvek ZX-9r vs Aprilia SL 1000 Falco

3.2.2013 v 17:06 | Nahoru | #25
Ta Kawa vypadá moc hezky navíc s tolika doplňkama , určitě z těch dvou lepší volba. Ta druhá mi přijde taková pochybná, ale mechanik nejsem a na fotkách nepoznám už vůbec nic. Jediné co je u ní plus (a celkem velké) je barva – sice k Ninji zelená patří, ale červená je méně tuctová a když jsem takovou viděl naživo, hned mě zaujala. Sice bych rád novější ročník, ale momentálně je to na inzerci fakt bída s těma novějšíma – sleduju už bazar déle a na konci sezóny tam byly i nové a hezké za rozumné ceny.
Jsem rád, že jste vyvrátili to, že by byl Falco zabiják na dvou kolech. A ta poruchovost? Mi se právě zdálo, že si nikdo na nic takového nestěžoval, až na tu volnoběžku (o které jsem vyčetl, že by měla pasovat i z Fároše a stát cca 1500 – jestli to je pravda tak fakt super cena). Kdyby to ale mělo být poruchová, byl by to problém, já totiž nejsem tak technicky zdatný, abych sám zjistil závadu a doma si ji opravil. Natož někde u krajnice v Itálii.
Spotřeba je věc, co mě celkem trápí. Sice se nejezdí na spotřebu, ale to platí, pokud člověk jezdí kolem komína. Pokud pojedu na dovolenou a najezdím pár tisíc km, potom se i těch pár litrů pozná. Pamatuju si právě, jak Bubrák vychvaloval spotřebu devítky na jiných vláknech. Ale i o Aprilii jsem někde četl, že 5l nebyl problém.
Jinak co by mě ještě zajímalo, tak co pohodlí spolujezdce na obou dvou strojích? Někde jsem viděl zmínku o tom, že Falco má vysoko zadní stupačky – z fotek mi to až tak nepřijde, ale nevím. O tvrdosti sedaček jsem slyšel, ale je to tak hrozné v porovnání s Kawou? Nebo je to srovnatelné? Je mi jasné, že nemůžu čekat křeslo jako na čistokrevném cesťáku.

ZX-9r vs Aprilia SL 1000 Falco

3.2.2013 v 17:22 | Nahoru | #26
Taky uvažuju dlouho nad Ninjou a je to můj sen Ale nasadil jsi mi teď brouka do hlavy - Falca i RSV jsou za luxusní ceny Chci to k podobným účelům jako ty, takže značkuju

1 reakcí na tento příspěvek ZX-9r vs Aprilia SL 1000 Falco

3.2.2013 v 20:06 | Nahoru | #27
Být tebou, vzal bych Ninju. Jezdil jsem 3 roky na VTR-F.S motorkou jsem byl maximálně spokojený, resp.s dvouválcem-krouták,zvuk, jenže...Ve dvou mi to nesedělo. Když jedeš pomaleji, resp. městě trckačka apod. tak ten dvouvál cuká, mlátí, hodně se musíš soustředit na samotnou motorku, jakej máš kvalt a už tolik nesleduješ provoz.Ten 4vál bude líp dávkovatelnej, pružnější.

Další věc - spotřeba bude hrát ve prospěch Ninjy. Ten dvouvál bude žrát v průměru o litr, litr a půl víc(dle pravé ruky smaozřejmě)

Pokud vezmeš starší verzi ZX-9R, před faceliftem, bude mít vzadu ještě madlo, tak se má spolujezdec za co chytit. Minus téhle verze je slabší kyvka vzadu. Tohle ale spíš může říct přímo majitelé Ninje jak moc to jde cítit....

ZX-9R je karbec - někdo ti řekne že to je nahovno, že vzít stříkačku atd, že líp startuje atd.
Bullshit - Nikdy jsem neměl problém se startováním. Pokud je technicky vše v pořádku tak se není čeho bát.
Kawa je technicky jednodušší, je tam míň věcí co tě oproti Falcu může vypéct, mám na mysli elektroniku(je to ale čistě jen teoreticky - věřím že tu je spousta spokojených majitelů kteří to bude vyvracet:), vstřikování atd.
A co se týká komponent...Falco je v tomhle mnohem nabitější, ale na rychlejší cestování ZX-9R naprosto stačí!Určitě se najde pár jedinců kteří ti budou tvrdit že bez USD vidle neprojedeš zatáčku, ale těma se nenech zmást, je to pitomost

Ostatně co se týká ZX-9R, tak by mohl ještě něco přispět bubrak nebo kawapepek

Něco jsem najezdil na 954RR a Kawě Z1000, tak zkušenosti z provozu oproti dvouválci trochu mám, aby se neřeklo že jen kecám z knížek.

PS.:Nejsem střelec, taky jsem něco sportovně-cestovnějšího, tak jsem koupil 929RR, kdyby jsi byl náhodou nerozhodný

ZX-9r vs Aprilia SL 1000 Falco

3.2.2013 v 20:30 | Nahoru | #28
zajimavy je, ze USD vidle mela ZX9R predtim do roku 1997, nebo ZX7R predtim taky, takze urcite ty klasicky vidle nejsou nejakym extra krokem zpatky. s jednoduchou kyvkou sem nemel nikdy sebemensi problem. co se tyce benzinu, tak sem jezdil porad na rezervu a bral kolem 200-240km od predchozi plny nadrze. pri tak nizky spotrebe se da najet v pohode 350km na nadrz. samozrejme mi parkrat benzin dosel, ale to me pak nejak zaclo i bavit, bylo to zpestreni motozivota a vznikaj historky ktery si clovek pamatuje a je o cem vypravet. i kdyz to se da aplikovat i na zavady prip. ale ZX9R je delnik bez nejakych vyhlasenych slabin, me se nestalo vubec nic (krom bouracek, nebo teceni chladice po jezdeni po zadnim), navic i po nekterych bourackach nebylo motorce vubec nic, treba jen vypadly blinkry, nasadily se a jelo se dal (samo byla podrena). chce to ale aspon karbonovy kryty na bocni vika motoru (altik a spojka), ty se soupou po zemi jako prvni a je to jen lehkej horcik. a tezko rict, co unesou ty padaky, na padaky neni motka moc pripravena a delaj se nejak bastlovne samo domo. za 42tis co sem na ni najel (2,5 roku) me nikde nenechala kvuli zavade a nic sem nemusel menit (jen snad dratky k zadnimu svetlu se utrhly, to ani nejde pocitat) proto sem pak sel i do ZX10R dneska po zadnim za plynem a ma 79630 km na tacho

(reakce na) ZX-9r vs Aprilia SL 1000 Falco

3.2.2013 v 21:44 | Nahoru | #29

honzaVTR píše: Když jedeš pomaleji, resp. městě trckačka apod. tak ten dvouvál cuká, mlátí, hodně se musíš soustředit na samotnou motorku, jakej máš kvalt a už tolik nesleduješ provoz.Ten 4vál bude líp dávkovatelnej, pružnější.

Me tohle vsechno o bouchani a cukani prijde jako trosku nafouknuta bublina. Jasne ze se s dvouvalcem neda moc jezdit na 1500 otacek, ale treba ja jezdim s RSV celkem bezne na trojku na 3000 otacek po meste. Kdyz je potreba podradim si na dvojku a na tu uz to jde skoro od volnobehu. A zeby to ze me nejak vyklepavalo dusi se rict neda. Staci bejt trosku jemnej na plynu. A zeby ten motor odvadel moji pozornost? To je asi spis o tom jak je jezdec szitej s motorkou. Treba ja jezdim vylozene jenom podle zvuku.

(reakce na) ZX-9r vs Aprilia SL 1000 Falco

4.2.2013 v 09:03 | Nahoru | #30
Dany89> spotřeba 5 litrů na sto u Falca je podle mě nereálná, ať jedu jen kolem komína, nebo dál třeba 200 km, pořád těch 7 - 7,5. Kudla až 12 litrů.

Přítelkyně říká, že se jí na Falcu jezdí výborně. Nevím, jestli je to jen můj individuální problém, ale se spolujezdcem mě zápěstí bolí už po 50ti km.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Problém s elektrikou budíky vs čerp... Aprilia SL 1000 Falco hondacbrko 11 13.3.2024 v 14:56 Gahan37
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
Neválí se někomu doma guma k blinkr... Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Kawasaki... enusim2 11 22.4.2023 v 21:04 Lech
Moje nová mašina - supersport kdo p... Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Ducati 1... jásumotorkář 28 21.4.2023 v 21:47 Phajatos
ZX9R F1 rv 2002 - madla spolujezdce Kawasaki ZX-9R Ninja Phajatos 8 21.4.2023 v 21:01 Phajatos


TOPlist