Máte s tím někdo zkušenosti???
Uzavřeno 16.03.2013 v 22:33 uživatelem Miki2008
To znamená, že to není choulostivé na odtrh, na nečistoty (vlhkost, olej...)na kontaktech (zvlášť dolní na třindě, že jo...).
O bezbaterkovém provozu nemluvě. Když, tak už si namontuj 12V.
Startér? - až tak úplně zbytečné zařízení to néni.
Dyž motorka chcípne na křižovatce, nemusíš na ní balancovat - stískneš čudlík a jedeš. Třeba.
Zlatá Travelka .
1 reakcí na tento příspěvek Dodělat el. startér či nikoli
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dodělat el. startér či nikoli
Ale moji známí si přidělávajů startér třebas na motorku o objemu 50ccm, kerá chytne na škaredé podívání...
Víš proč?
Protože s ňů jezdí v terénu a někdy je taková situace, že v kopci visíš za řídítka a ani se k startpáce nedostaneš (nehledě k tomu, že některé stroje nenastartuješ s kvaltem).
Tak jen cvrnkneš na čudlík a je to.
Podobně to může vypadat na křižovatce s naloženů motorků...
A nebo može mět pilot zdravotní problémy (jak třeba já - Hondici musím startovat levů nohů), pravá se moc ohybat nechce.
Á propos, japonec - na XR400 se po silnici cestuje hůř, než na stopětasedmě ČZ. Dřevěná ruka a plechová prdel. Třinda je celkem pohodlná motorka...když si ju chce někdo vylepšit, proč ne?
Já sem ju měl a udělala mě radost dvakrát - poprvní, dyž sem si ju kůpil a podruhé, dyž sem ju prodal .
Naposledy editováno 02.02.2013 17:34:15
Startér je fajn,ale to má kde kdo já na těch starších strojích jsem spíše pro startovací páku. Ale jak Ti napsali výše to je dle chuti každého motocyklisty.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dodělat el. startér či nikoli
Zdenalbenal píše: djangi> Jistě.
Ale moji známí si přidělávajů startér třebas na motorku o objemu 50ccm, kerá chytne na škaredé podívání...
Víš proč?
Protože s ňů jezdí v terénu a někdy je taková situace, že v kopci visíš za řídítka a ani se k startpáce nedostaneš (nehledě k tomu, že některé stroje nenastartuješ s kvaltem).
Tak jen cvrnkneš na čudlík a je to.
Podobně to může vypadat na křižovatce s naloženů motorků...
A nebo može mět pilot zdravotní problémy (jak třeba já - Hondici musím startovat levů nohů), pravá se moc ohybat nechce.
Á propos, japonec - na XR400 se po silnici cestuje hůř, než na stopětasedmě ČZ. Dřevěná ruka a plechová prdel. Třinda je celkem pohodlná motorka...když si ju chce někdo vylepšit, proč ne?
Já sem ju měl a udělala mě radost dvakrát - poprvní, dyž sem si ju kůpil a podruhé, dyž sem ju prodal .
Tak zdravotní problém ještě beru, ale kdo bere 50ccm do terénu teda do krpálu, kde visí za řidítka? A to nemluvím o tom, že by tam měl někdo jet na 640 :D
Nevím no, já osobně jsem pro originalitu navíc ty pálky za ty (zbytečné) krámy jsou děsivé
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dodělat el. startér či nikoli
djangi píše: .. A to nemluvím o tom, že by tam měl někdo jet na 640 :D
..
Co by ne? tedy "terén" a "terén", ale startér mi nechyběl
Naposledy editováno 02.02.2013 21:45:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dodělat el. startér či nikoli
jenom dotaz za kolik to cca jezdí? spotřeba
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dodělat el. startér či nikoli
V pískovně záleželo jak dlouho leželo na boku nebo kolama nahoru, to počítám spotřebu tak litr na minutu
To je natočeno tak před sedmi roky..
Mám tam toho víc, kdo chce si může pohledat, ať tady nespamuju
1 reakcí na tento příspěvek Dodělat el. startér či nikoli
c.j. píše: Do práce s tím jezdím 15km, z půlky město, takže se ani nezahřeje a s rovnými výfuky jezdila za 4.5l, s rovnými za 5l, při normální jízdě. Na spotřebu to zrovna hitparáda není (obzvláště v poměru k měrnému výkonu) Ale zase to projede vše co enduro, jde s tím skočit přes obrubník, přes chodník, střihnout to přes louku. Takže oproti autu to stihnu za poloviční dobu, nemusím nikde čekat. A náklady na servis a údržbu veškeré žádné Řetěz jsem měnil asi před osmi roky, gumy dříve zhnijou, než se sjedou Celkem se divím, proč tolik lidí nad jawkama jen zakroutí hlavou.. Ale počkej až zkončí ban hurricanovi, ten ti to vysvětlí
toho mám v ignoru bud to, nebo zetku 477, louka nehrozí obrubáky a motání zácpou obcas jo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dodělat el. startér či nikoli
callowsick píše: komplet Vape rozhodně má cenu.
pak se dá (konečně) jezdit i po městě s denním svícením H4kou a při našlapování to hází silnější jiskru, takže to líp chytá. funguje to i při chcíplý baterce.
je to takovej japonskej pocit bezstarostnosti do český motorky
startér je zbytečnej.
A u origo altíku snad ne?
callowsick píše: já jsem se asi blbě vyjádřil - měl jsem na mysli kompletní náhradu Vape (místo Jawího altíku).
a s tím chcípáním jsem to řešil na obou mých 639kách opakovaně.
stokrát proměřený výkon altu,usměrňovací diody, regulátor, prošlý konektory,přepínače atd. (fakt hodně mě to potrápilo a stálo i prachy u profi autoelektrikáře, protože jsem byl v koncích)
no a pomohla buď nová baterka (to dalo tak na sezónu pokoj) a pak ta komplet sada Vape.
na obou 639kách to mělo úplně stejnej průběh
tak nevím.
podepisuji - take bila devitka r. 91 mam ji v profilu
c.j. píše: To je nějaký nesmysl.. Na bíle jawce mám klasický PAL altík, H4 60W/55W ,baterku jsem měl 10 let starou 4Ah, měl jsem trvale zaplé vyhřívané rukojeti (25W) a motorka nikdy na nechcípala.. Vždyť altík má 180W nebo 210W, teď z hlavy nevím.
Kladívka nejsou nijak na závadu, na "terénní" 350/634 jsem na ně za 8 let nemusel ani jednou sáhnout.. Na bývalé 634 se předstih sypal pořád, ale to bylo vymlácenými bloky, kde ani nové ložisko moc nepomohlo a celý rotor chodil pokaždé jinak Pomohla až výměna bloků (teda komplet motoru).
Já měl na kejvačce celých 45W.....
Zeptej se po okolí, kama se jezdily soutěže v Beskydech - Ondřejník, Kněhyně, Smrk, Visalaje, z Ostravice na Lysů, Bílý kříž...(Saša Klimt se vsadil, že na Lysů z Ostravice vyjede na Stadionu - a vyhrál!).
S podobnýma terénama se dá setkat aj dnes, pokud je to klasika a né nejaké "Cross Country".
O výhodách startéru tady psal taky Sema - napakovaná motorka (třeba se spolujezdcem) .
Je to věcí každého soudruha. A hloubky jeho kapsy.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Osvětlení Jawa 640 Jawa 350/640 | Marec222 | 6 | 19.4.2024 v 22:07 Drak1 |
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 35 | 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo |
Pravý válec hodně bohata směs [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 32 | 23.8.2023 v 15:22 frds1206 |
Jawa 350/640 cuká v nízkých otáčkác... Jawa 350/640 | frds1206 | 18 | 8.7.2023 v 01:00 frds1206 |
Rozoberám nepolený motor [1, 2] Jawa 350/640 | misooo4623 | 37 | 13.4.2023 v 22:52 Julip2 |