globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: oilmaster?
31.1.2013 v 05:23
Ahoj pánové nevite kde bych koupil na 640 oilmaster?

1 reakcí na tento příspěvek oilmaster?

31.1.2013 v 05:46 | Nahoru | #1
Radsi nikde!
Lidi s oilmasterem se deli na dve skupiny: na ty kteri uz zadreli motor a na ty ktere to ceka!
N+1 temat tady na foru nejen o Jawe

oilmaster?

31.1.2013 v 08:23 | Nahoru | #2
Můžeš napsat do Týnce. Před časem jsem se o to také zajímal a dostal následující odpověď z Týnce:

"Dobrý den,
sada na oddělené mazání se skládá z násl. dílů:
451963112014 unašeč cena: 8,-Kč s DPH
63813076 hrdlo " 324,- "
63811040 víko levé " 995,- "
451963815020 čerpadlo " 2240,- "
64039030 nádrž olej. " 633,- "
451964046170 bw. plynu " 443,- "

ND zasíláme prostřednictvím PPL na dobírku. V případě objednání prosíme o dodací adresu a telefonní kontakt pro PPL.
Hodnota dopravného je dle váhy cca 150,-Kč.

Hezký den
Marczellová JAWA Moto spol. s r.o. Týnec nad Sázavou"

Bohužel doposud mi nikdo nebyl schopen potvrdit, že oilmaster zajistí minimálně shodné rozptýlení oleje v benzínu, jakého docílíme konvenční metodou, tedy manuálním mísením (tankování benzínu do nádrže nebo kanystru, ve které(m) je již předem patřičné množství oleje).
Obávám se však, že oilmaster toho prostě není schopen a tudíž stále mísím konvenčně .

edit: Ještě doplním, že pro úspěšnou montáž musíš mít na klice zářez pro unašeč... patrné to je z obrázků např. zde .

Naposledy editováno 31.01.2013 08:38:16

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) oilmaster?

31.1.2013 v 08:59 | Nahoru | #3

pesastor píše: Radsi nikde!
Lidi s oilmasterem se deli na dve skupiny: na ty kteri uz zadreli motor a na ty ktere to ceka!
N+1 temat tady na foru nejen o Jawe

Oil master mám a nikdy s ním nebyl problém..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) oilmaster?

31.1.2013 v 09:05 | Nahoru | #4

KralicekAzurit píše: Oil master mám a nikdy s ním nebyl problém..


Ty ho máš na Jawě ?

(reakce na) oilmaster?

31.1.2013 v 09:09 | Nahoru | #5

baks píše: Ty ho máš na Jawě ?

Ne na yamaze, psal tam nejen o jawě

oilmaster?

31.1.2013 v 09:31 | Nahoru | #6
S oilmasterem na NOVÝCH jawách tj 640 snad nikdy nebyl problém..tedy pokud to někdo nenastavoval stylem, když fabrika píše 4mm dáme dva a musí to stačit.. jedno malé mínus je, že se začínalo s kvalitními Mikuni, posléze italskými Princo a skončilo to teď na Pricol z Indie..takže si o kvalitě asi každý udělá představu.. na první pohled jsou ty čerpadla ale totálně stejné..druhou věcí je, že je záhodn používat řídké oleje pro oilmaster určené, minimálně mogul TS, ideálně TSF a kdo by chtělů hýřit superlativy tak si pořídí klidně za 500,- litr..pak není žádný problém..

1 reakcí na tento příspěvek oilmaster?

31.1.2013 v 12:27 | Nahoru | #7
Já oilmasterům nevěřím obecně, viděl jsem v servisu 8-10 zadřených motorek z okolí, většinou ztvrdlá olejová hadička a olej se začne tlačit mimo, hadička prošoupaná sedlem, hadička zborcená teplem a po zchladnutí ztvrdla a olej už neprotekl, vypadlá nezajištěná hadička, ale i prasklá olejová nádobka a olej utekl, prasklá hadička, přicpaná hadička nečistotou.. Tedy téměř vždy chyba majitele, který to nekontroloval. Ale mám strach, že bych na kontroly taky kašlal a taky bych tak dopadl. Když jsem měl RGV 250, tak jsem jednou přišel a pod motorkou louže oleje. Nádržka je pod sedlem spolujezdce a jednou jsme jeli trochu moc rychle přes nerovnost, tlumiče šly nadoraz a vyrvalo to hadičku z nádržky.. Oilmaster dávkuje olej podle otáček, ale já jsem mnohem klidnější, když namíchám olej s benzínem 1:40 a vím, že mažu více než s oilmasterem..

Naposledy editováno 31.01.2013 12:29:14

(reakce na) oilmaster?

31.1.2013 v 13:29 | Nahoru | #8
c.j.> Měl sem oilmáster na 640-čerpadlo Mikuni-neplést s čerpadlem motopal -californie,bizon,634 ktere se radi zavzdusnovalo

Behalo mi v poho a spouste lidi chodi,pokud si hlidas mnozstvi oleje v nadobce!!

1 reakcí na tento příspěvek oilmaster?

31.1.2013 v 13:29 | Nahoru | #9
Já jse kupoval novou 640 v roce 2010 a oilmaster jsem nechtěl protože přináší spíš nevýhody než výhody.jediná výhoda oilmasteru je pří delších jízdách nad cca 350 km je jednoduší tankování u čerpací stanice.Nevýhoda je možnost poruch které byly popsány v předchozím příspěvku a také nutná větší síla k ovládání plynu.Já si koupim do kanistru 20 l namíchám 1:40 a vždy po jízdě dotankuji nádrž.Tak je motorka připravena na cca těch 350 km.Záleží hodně na tom jak se motorka provozuje jestli převažují dlouhé jízdy nad kapacitu nádrže pak oilmaister možná? Já jsem volné místo pod sedlem využil pro náhradní duši a montpáky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) oilmaster?

15.2.2014 v 07:34 | Nahoru | #10
Zdar hoši.
Dělám Califa a mám nějakou chybu v čerpadýlku-(Motorpal 591-15-200).Zadírá se v jednom místě hřídelka kladek.Nemáte někdo doma nějaký kaput čerpadlo,že bych složil ze dvou jedno?Může být i 591-15-100.

(reakce na) oilmaster?

16.2.2014 v 11:22 | Nahoru | #11
Míval jsem Jawu 350 Californian. Byl to ročník 1971. Motorka nestála za nic, byla to jedna z nejhorších motorek, co jsem kdy měl. Olejové čerpadlo ale nikdy nezklamalo, je to super věc. Za sebe ho DOPORUČUJU !!

1 reakcí na tento příspěvek oilmaster?

19.2.2014 v 20:24 | Nahoru | #12
Montoval jsem ho loni na 638 z Fichtlkrámku a naprostá spokojenost. Maže to suprově, tankování je teď pohoda, žádné propočítávání kolik oleje mam nalít, akorát je třeba, jak tu bylo psáno, hlídat si stav oleje.

(reakce na) oilmaster?

20.2.2014 v 07:16 | Nahoru | #13
falco43r>
Jenomže já potřebuju na Califa.To je naprosto jiné čerpadlo.

oilmaster?

20.2.2014 v 09:47 | Nahoru | #14
Nevím,jak na "640",ale měl jsem ho na "Bizonu" a nemělo to chybu,jen s tím nesmí jezdit a obsluhovat to rádoby člověk, tzv."kokot".... ,to pak ale nefunguje NIC P-H.

oilmaster?

25.3.2014 v 22:31 | Nahoru | #15
Oilmaster je skvělá věc. Když jsem koupil Trampa, byl bez čerpadla. Býv.majitel taky říkal, že je zvyklý na míchání bla-bla-bla , dokoupil jsem si mastra, namontoval a jezdím bez problémů. Hadičku si hlídám, ať ji neskřípnu, vyměním ji dříve než stvrdne, pod nádobkou mám hadr ať neskáče, sem-tam se za jízdy podívám na tenkou hadičku ke karburátoru zda-li nemá bublinky, kontrolka hladiny oleje je taky ok.
Určitě namontuji mastra i na Stylku. Za mne - doporučuji

Ještě doplním : čerpadlo jsem zakoupil přes Aukro

Naposledy editováno 25.03.2014 22:32:54
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 frds1206 35 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo
Pravý válec hodně bohata směs [1, 2] Jawa 350/640 frds1206 32 23.8.2023 v 15:22 frds1206
Jawa 350/640 cuká v nízkých otáčkác... Jawa 350/640 frds1206 18 8.7.2023 v 01:00 frds1206
Rozoberám nepolený motor [1, 2] Jawa 350/640 misooo4623 37 13.4.2023 v 22:52 Julip2
Jawa 350/640 Jawa 350/640 barticek88 11 24.3.2023 v 09:34 Krautkopf


TOPlist