Téma: posileni brzd-kotouc/trmen??
Zdravim mam Hondu CRF 150 a spatne to brzdi...ne jako zas tak moc ze by tam byla zavada nebo nejaka chyba ale musim vynalozit hodne sily na packu kdyz chcu zastavit z vyssi rychlosti a chcu se poradit zda by tomu prospelo vymenu treba kotouce za vetsi prumer a zachovat trmen(je tam jen obyc.jednopistkovej) nebo namontovat jinej trmen treba dvoupistkovej(vetsi plocha a sila) a kotouc nechat?
co prinese vice ucinku?
co prinese vice ucinku?
1 reakcí na tento příspěvek posileni brzd-kotouc/trmen??
vse sem uz udelal.....krom desek....ty sou jeste dost matrosu ale myslim ze jsou ok.....az je sjedu vymenim za mekci smes.....
Jj prave, oboje sebou nese upravy, a trmen bude drazsi a hur k sehnani.
Z principu jelepsi zvetsit kotouc. Z jinyho trmenu dostanes vetsi silu tim ze je tam vetsi hydraulickej prevod (plocha pistku) tim padem s tim jde ruku v ruce prodlouzeni chodu packy...
Z principu jelepsi zvetsit kotouc. Z jinyho trmenu dostanes vetsi silu tim ze je tam vetsi hydraulickej prevod (plocha pistku) tim padem s tim jde ruku v ruce prodlouzeni chodu packy...
jasny ale kdyz sem mel pitbika tak tam byl dole dvoupistkovej trmen a brzdilo to paradne.....pumpy vypadaly stejne.....tak uvazuju ze koupim trmen z pitbika a dam ho tam....zas hledam tu nejlevnejsi variantu.....ale kotouc z pitbika tam zas sedet nebude pac ma uplne jiny uchyceni a bocni vyoseni atd.....
Nejjednodussi a nejjistejsi je zkusit jiny desky. To bych udelal driv, nez zacit laborovat s kotoucem/brzdicem.
Oni ti sikmoocka nejsou uplne blby a brzdy umej navrhniut i vyrobit tak, ze to pro beznyho uzivatele funguje k plny spokojenosti.
Oni ti sikmoocka nejsou uplne blby a brzdy umej navrhniut i vyrobit tak, ze to pro beznyho uzivatele funguje k plny spokojenosti.
1 reakcí na tento příspěvek posileni brzd-kotouc/trmen??
Pesastor: no ja tak lehce tusim ze v tom je ten problem.... Ze milagros neni beznej uzivatel...
1 reakcí na tento příspěvek posileni brzd-kotouc/trmen??
Jine desky a novou kapalinu.
1 reakcí na tento příspěvek posileni brzd-kotouc/trmen??
Kuba: jak rikam milagros sem chodi uz dyl a vzdy mel dost hi-texh poskladane okruhovky, takze pochybuju ze je tam problem se stavem brzd, zvlast kdyz pise ze tam problem neni. Pokud kapalina nevari, tak vymenou tezko ziskas ucinek navic, jaksi k tomu neni zadnej teoretickej duvod.
Leda ze by ulezela kapalina nakednou zacla byt stlacitelna
Leda ze by ulezela kapalina nakednou zacla byt stlacitelna
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) posileni brzd-kotouc/trmen??
assassin> assassine, tim spis by nebezny uzivatel mohl zalaborovat s deskama, nemyslis?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) posileni brzd-kotouc/trmen??
assassin píše: Leda ze by ulezela kapalina nakednou zacla byt stlacitelna
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) posileni brzd-kotouc/trmen??
pesastor píše: assassin> assassine, tim spis by nebezny uzivatel mohl zalaborovat s deskama, nemyslis?
No jo jenze desky obvykle nedelaji zasadni rozdil, navic do tehle brzd nebejva zas takovej vyber hypersuper desticek jak do supersportu...
Ja bych dal vetsi kotouc
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) posileni brzd-kotouc/trmen??
Honza-TA950>
..brzdovka absorbuje vzdušnou vlhkost, tím se jí snižuje bod varu. Když ti vaří brzdovka, tak promáčkneš páčku k řídítku, ale nezabrzdíš.. Mně osobně se to stalo jednou na kole, nebyl to skvělej pocit.
Proto je doporučeno brzdovku měnit max po dvou letech.
Nemyslím si, že by tohle byl ten případ.
..brzdovka absorbuje vzdušnou vlhkost, tím se jí snižuje bod varu. Když ti vaří brzdovka, tak promáčkneš páčku k řídítku, ale nezabrzdíš.. Mně osobně se to stalo jednou na kole, nebyl to skvělej pocit.
Proto je doporučeno brzdovku měnit max po dvou letech.
Nemyslím si, že by tohle byl ten případ.
Milous> vím jak funguje brzdovka včetně pohlcování vlhkosti a následném snížení bodu varu, které se však projeví až při velkém brzdění a velkém zahřátí až k varu a vzniku bublin v celém objemu kapaliny a bubliny jakožto plyn jsou stlačitelné tudíž kapalina pak nepřenese sílu z páčky do třmenu
ale assaassinova hláška že by uleželá kapalina začala najednou být stlačitelná mě prostě pobavila
ale assaassinova hláška že by uleželá kapalina začala najednou být stlačitelná mě prostě pobavila
jj mel sem uz radu okruhovek a hafl motorek.....jen dost taham za plyn a pak to ubrzdit je problem......jako myslim abych v tom tempu vydzel treba hodinu.....takze abych se uplne nevysilil a pak hrozil pad atd....tak potrebuju posilit brzdy.....u okruhovek to jde lehcejc jak u motorkosu.....proto ted laboruju co bude lepsi cesta.....ale vypada to na kotouc.....ted je tam prumer 220 a budu shanet 240
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.