globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: lakýrníci v Praze a okolí na veterána
26.1.2013 v 13:41
Zdravím, sháním lakýrníka někde v Praze a okolí, který má zkušenosti s lakováním veteránů a je schopen připravit plechy i klempířsky. Preferuji kvalitní práci, žádné velké patlání tmelu apod. Nějaké tipy již mám, bohužel většinou poměrně daleko od Prahy, díky za případné doporučení.
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek lakýrníci v Praze a okolí na veterána

27.1.2013 v 14:48 | Nahoru | #31
osiris: jednotlivy vrstvy sem nechaval proschnout 2-5dni, v byte. Plnic sem lehce prebrousil asi 1200 smirglem a umyl aby tam nebyl prach. jediny co me napadlo asi to ze sem to moc nezalil, mel jsem tam 0,3 trysku kterou by teoreticky ta barva nemela ani projit :) na vrchni lak uz sem koupil 0,5 a to uz slo ok (ikdyz by taky mela byt tak o milimetr vetsi ve velky pistoli)

(reakce na) lakýrníci v Praze a okolí na veterána

27.1.2013 v 15:25 | Nahoru | #32
assassin> už jsem ti to řek, porovnej si technologickej postup dle konkrétních materiálů co jsi poižil ...obecně ale, na plnič jsi jistě neměl mít dvanáctistovku, omýt vodou a poté stříkat taky ne, a dělat airbrushovou pistolí požadovanou tloušťku vrstvy taky nejde

2 reakcí na tento příspěvek lakýrníci v Praze a okolí na veterána

27.1.2013 v 15:40 | Nahoru | #33
Pokud bys měl zájem a ještě nikoho neměl, ráda se toho zhostím. Můžeš se přijet podívat na moji práci, jestli ti bude vyhovovat kvalita Dílnu mám na Praze 10 v Hostivaři.

(reakce na) lakýrníci v Praze a okolí na veterána

27.1.2013 v 16:14 | Nahoru | #34
motokachna> no tak to je asi ono. jsem z Vršovic, takže to mám kousek napsal bys mi do zpráv nějaké spojení?

(reakce na) lakýrníci v Praze a okolí na veterána

27.1.2013 v 16:15 | Nahoru | #35
motokachna> teda asi napsala

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) lakýrníci v Praze a okolí na veterána

27.1.2013 v 17:34 | Nahoru | #36

osiris píše: Sojky> stovka za barvu a stovka za tužidlo s ředidlem ...asi


Napsal jsem ti mejla, díky za ochotu

(reakce na) lakýrníci v Praze a okolí na veterána

28.1.2013 v 11:57 | Nahoru | #37
Sojky> potřebuju obratem tvoje tel. číslo, pro přepravní službu (PPL)

2 reakcí na tento příspěvek lakýrníci v Praze a okolí na veterána

28.1.2013 v 18:25 | Nahoru | #38
Řikejte si o komaxitu co chce,ale ja toho ze ho tam mam nelituju ani v nejmensim.A to jeste kdyz vypada lip nez od toho lakyrnika ktery si za to rek desitku.Škoda jen ze to nemuzete vydet na živo,to uz by jste zmenili nazor.

(reakce na) lakýrníci v Praze a okolí na veterána

28.1.2013 v 18:42 | Nahoru | #39

Fany07 píše: Řikejte si o komaxitu co chce,ale ja toho ze ho tam mam nelituju ani v nejmensim.A to jeste kdyz vypada lip nez od toho lakyrnika ktery si za to rek desitku.Škoda jen ze to nemuzete vydet na živo,to uz by jste zmenili nazor.



A seš si jistej že jde o problematiku akryl vs. komaxit?
pokud ti to ten za 10 tis. odflák a předal ti lak s vadama, měl si to řešit s nim.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) lakýrníci v Praze a okolí na veterána

28.1.2013 v 18:54 | Nahoru | #40
Fany07> Pokud máš tu motorku jako vetrána, tak to byla dost velká blbost, jestli jí máš na denní ježdění do práce a chceš, aby ti to vydrželo co nejdýl, tak možná.

(reakce na) lakýrníci v Praze a okolí na veterána

28.1.2013 v 19:56 | Nahoru | #41
motokachna> Mam ji jako veterana ale rohodne u me stat nebude,hodlam na ni jezdi vic jednou dvakrat do roka.Ale i kdybych ji mel jak veterana tak bych zvolil ten stejny zpusob.Jak rikam,skoda ze to nevidite protoze tenhle komax je hodne poctivej.A dalsi vec je ze maje 250 stejne jako zakladatele 175 nema jeste na tolik velkou hodnotu abych si mohl dovolit do ni davat lak za desitku coz je vic nez dvojnasobek jeji hodnoty.

(reakce na) lakýrníci v Praze a okolí na veterána

28.1.2013 v 22:21 | Nahoru | #42
kokoška.> Už jsem se dlouho takhle nezasmál....rozpoznat nitrolak od akrylátu nebo komaxitu (a toho zvlášť) nemůže akorát slepej.....a nebo ten kdo tomu nerozumí....

lakýrníci v Praze a okolí na veterána

29.1.2013 v 18:07 | Nahoru | #43
Komaxit (rám, vidle, kola atd.)





komaxit...





komaxit...





komaxit...





komaxit...





atd.atd.atd.

ale máte pravdu, jsou to všechno bezcenný a mizerně zrenovovaný hujdy, kdo by si dal něco takovýho na pořádnýho veterána! třeba kejvačku, že?

když mi seženete ultračerný nitro C0999, slibuji, že to všechno přestříkám.

Edit: jo, souhlas, asi jsem hňup.

Naposledy editováno 29.01.2013 18:09:33

1 reakcí na tento příspěvek lakýrníci v Praze a okolí na veterána

29.1.2013 v 20:06 | Nahoru | #44
...pročs to těm motorkám udělal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) lakýrníci v Praze a okolí na veterána

29.1.2013 v 20:33 | Nahoru | #45
osiris> proč? z mnoha důvodů. třeba mechanické odolnosti. chemické odolnosti. maskování nerovností. atd.

krom toho, když ti neřeknu, že to je komax, nepoznáš to. možná ještě u čerstvě zrenovovaného stroje. možná... ale když se s takovým verkem chvíli jezdí - a s těmahle se jezdí - všudypřítomný prskající olej a prosakující benzin ti velmi rychle udělají patinu a poznáš kulový.

a nedělám to tak jen já. třeba to torpedo (obr. č. 2) dělal nevlastní brácha. a je spousta jiných veteránů (myslím skutečných veteránů, ne socialistických pšoukavek), který maj na sobě komaxit. a půjdeš kolem nich, ani tě to nenapadne. jak už bylo řečeno, záleží na tom, kdo a jak ten komaxit udělá.

on je každý děsně chytrej, ale většinou viděl veterána jen z rychlíku.

tím nechci říct, že prosazuju komaxit, pro mne má nějaké výhody, pro někoho třeba ne. ale není v něm rozdílu mezi akrylátem. oboje jsou moderní srágory, které, puritánským pohledem, na veterány nepatří. jenže, už ani to nitro není, svatá stolice bruselská nám ho zakázala. takže čím je polít? originál DUCO lakem (pokud tedy víš, o čem je řeč) už se nám to fakt nepovede....

lakýrníci v Praze a okolí na veterána

29.1.2013 v 20:49 | Nahoru | #46




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) lakýrníci v Praze a okolí na veterána

29.1.2013 v 23:24 | Nahoru | #47
sardel> dík že ses rozepsal, ale nemusel jsi, byla to spíš řečnická otázka ve smyslu "co jsi jim to proboha udělal"
...o vlastnostech barev jsem na tomhle fóru toho už napsal mraky, s komaxitem mám zkušenosti taky ...mechanický i estetický rozdíly jakbysmet, takže se do sáhodlouhýho flamu nechci nechat zase zatáhnout
...o tom že komaxit je rozpoznatelnej už z důvodu stupně lesku (ne provedením, ale svojí danou vzhledovou vlastností) tě nemá cenu přesvědčovat
...už jsem psal i to, že přesto, že vzhled budou mít lepší než dobovej děláme na přání zákazníkům leštěnej lak
...komaxit je dobrej, ale na jiný výrobky
...fajn, máš názor odlišnej, já mám svůj, je to každýho věc co si se svejma věcma udělá

ps: pokud na povrchu necháváš "patinu" z bordelu a nevadí ti tam, tak se mi to trošku osvětluje

1 reakcí na tento příspěvek lakýrníci v Praze a okolí na veterána

30.1.2013 v 05:50 | Nahoru | #48
Stačilo mě když jsem se zmínil o komaxitu před Hoštálkem a na jeho nevěřící pohled hned tak nezapomenu.

(reakce na) lakýrníci v Praze a okolí na veterána

30.1.2013 v 11:26 | Nahoru | #49
osiris> patina z bordelu není. netuším, jak moc máš najeto na strojích z dvacátých let, zkušeností se zrátovým mazáním atd. faktem je, že pokud se s nimi jezdí, tak nemá smysl řešit, jestli má lak na rámu o 5 % větší lesk. to můžeš tak akorát u stroje, který nikdy nebude nastartován a půjde rovnou na výstavu. jinak po 50 ujetých km ti lesk klesne na 40 %

souhlas, taky se nemím pouštět do nějakého flame, ostatně, taky jsem už na m.cz ke komaxitu párkrát něco prohodil. mě jen štve ta kategorizace, která se vždy v této souvislosti objeví. zkrátka, kdo si dá na veterána komaxit je hňup a prase - a většinou nejvíc takhle řvou ti, co nezrenovovali ani tu prašivou kejvačku. ale chytrý jsou jak rádio...

a opakuju, že z hlediska originality je v podstatě jedno, co tam dáš, protože "správně" není žádná současná barva. takže, ať každý použije co mu vyhovuje nejvíc.

Naposledy editováno 30.01.2013 11:28:59

(reakce na) lakýrníci v Praze a okolí na veterána

30.1.2013 v 11:27 | Nahoru | #50
PEPAFJR> hošťu znám a on mne i můj stroj. a nevšiml jsem si, že by se mu nad ním dělalo blivno. možná proto, že nepoznal ten komaxit!

lakýrníci v Praze a okolí na veterána

30.3.2014 v 14:17 | Nahoru | #51
sardel: rozhodně tu nechci rozjíždět flamewary (víc kdyžtak v PM),ale sorry,komaxit na 100 let starý mašiny omlouvat "schová nerovnosti", wtf? prášková barva coby náhrada karosařiny?

jinak můj názor je, komaxit ano,s ohledem na stáří moto jej beru jako nutné "zlo",které kov ochrání a zakonzervuje,ale v případě,že je použit jako základní vrstva. dělat na HV povrch komaxitem je dle mého podobná prasárna jako jawa nemoc "co bylo stříbrný, musí bejt nachromovaný"...

co se barev týče, ano EU je svine,co nám zatrhla dobrý barvy. ale,to se nedělají "dobový" barvy jako alkydický emaily a pod, že to musej všichni cpát do akrylátu co koupili v barvách lakách nebo u franty co stříká škodovky za rohem? když vono to schne samo,rychle,leskne se to jak psí koule,takže to vypadá cool a pěkně to ladí s chromem, že jo...

podotýkam,že nejsem restaurátor ani veleznalec starejch motorek, fandim spíš kustomum a pod, ale zároveň coby člověk,který se zajímá o stará řemesla dovednosti, jdu do vrtule, když vidim sto let starej rukodělnej um našich předků, zabitej chromem, komaxitem a pinstripingem přes Beuglera, nebo ještě hůř vymaskovanej páskou, a tvářit se, že takhle to má být a je to OK. Souhlasím, že takový motorky jsou dělaný krásně na pohled,lak drží, linky sou jak tištěný. ale imho to starý,a dle mého nejcennější, je tim zabitý.

jinak at jen nepripicuju, sardel takhle z fotek sou ty stroje na koukani krasnz,mel bys i fota,v jakym stavu ste je vyhrabali? řemenáče rule.. :)

Naposledy editováno 30.03.2014 14:18:50

lakýrníci v Praze a okolí na veterána

30.3.2014 v 18:30 | Nahoru | #52
nikde jsem nepsal, že práškovka je "náhrada karosařiny". to sis špatně vyložil.

myslím, že nemám co bych k tomu víc dodal, vše bylo již řečeno.

klidně ti ten komax předvedu, to není problém. vsadím se, že když ti neřeknu co je práškovka a co ne, tak to stejně nepoznáš.

nicméně, už to tu několikrát zaznělo, záleží na vkusu toho kterého soudruha, čím si mašinu napatlá. mě šlo spíš jen o to, čistě řečnicky, aby mi někdo jasně řekl, proč je na veterána prášková barva tak strašná prasárna, kdežto nějaký akrylát je něco úžasnýho. přitom ani jedno není originál, obojí je, dle mého, stejná náhražka...

pokud si někdy viděl pravý ultračerný broušený a leštěný nitro, tak jistě chápeš, že není možné stejného efektu dosáhnout jakoukoliv moderní barvou.

jo, a všechny linky máme vždy kreslený rukou, od písmomalíře. třeba tohle je komplet "handmade"







E: á propos, výchozí stav třeba hned tý první mám v profilu.

Naposledy editováno 30.03.2014 18:32:25

lakýrníci v Praze a okolí na veterána

30.3.2014 v 20:09 | Nahoru | #53
díky za fotku, nádherná práce...

s komex/akryl a pohledem "je to náhražka" souhlasím, a ano, kde jsou časy aut černých jak lak na rakvi... :)

(reakce na) lakýrníci v Praze a okolí na veterána

30.3.2014 v 22:52 | Nahoru | #54

špageta píše: osiris> Zdar, když už se tady řeší kvalita či nekvalita materiálů, neměl by veterán být lakován pokud možno původníma barvama či recepturama nemo materiálama? Zkušenost žádnou nemám, ani veterána nevlastním. Prostě mě to jenom díky týhle diskuzi napadlo a nechám se poučit. Pokud to vyzní jako rejpání, věř že není. Beru tě jako odborníka přes barvy a laky. Díky



Jde o to jestli renovuješ nebo restauruješ

lakýrníci v Praze a okolí na veterána

30.5.2014 v 22:18 | Nahoru | #55
Značím
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Uchycení sedla na Jawa ČZ typ 355 v... Jawa 175/356, Jawa 125/355 JAW4Ř 8 4.4.2024 v 08:49 Dolin
Jawa 175 po nastartování hned chcíp... [1, 2, 3] Jawa 175/356 Raptík 63 24.2.2024 v 23:32 ondra1997
Konec velkých techničáku [1, 2] Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... Jirk_K 57 23.2.2024 v 22:37 CBRlitrRR
Jawa ČZ kope zpět Jawa 175/356, Jawa 125/355 JAW4Ř 0 31.1.2024 v 20:58 JAW4Ř
Seřízení Vape Jawa Jawa 175/356, Jawa 125/355 Jawa ČZ Jawa ČZ Jirk_K 7 19.1.2024 v 19:49 Jirk_K


TOPlist