globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Motorka 80. léta
Ahoj kolegové....před zimou jsem se zbavil motorky. Neuplynul ani půlrok a už zase koukám po motorečkách. Kdo ale dnes není omezen rozpočtem - obzvlášť při dvou dětech. Napadla mě jedna věc - koukat na inzercích po starších modelech z 80. let. Honda CB 750C, CBX 650E, VF 750S (takové poločopry, polonaháče) atd. Jen nevím, jestli si tím nenadělám do bot a nebudu spíš opravovat než jezdit - na to není čas. Dotaz zní, je-li tu někdo natolik ochotný a má trochu času napsat svuj názor na tyto stroje, jestli existují ještě vubec zachovalé kousky , které nestojí ranec. Toť při dopolední nudě všechno.... díky


Naposledy editováno 24.01.2013 09:25:18

Motorka 80. léta

26.1.2013 v 09:13 | Nahoru | #31
Doporučuji za sebe FJ 1100/1200, je to neskutečnej držák a dnes už za hubičku. Technika maximálně jednoduchá a i to jede více než dosti

Motorka 80. léta

26.1.2013 v 11:26 | Nahoru | #32
Jo tak já osobně doporučuju Kawasaki GPZ900r 85rv supr stroj bez problému a hlavně se supr výkonem

Naposledy editováno 26.01.2013 11:28:54

1 reakcí na tento příspěvek Motorka 80. léta

26.1.2013 v 14:03 | Nahoru | #33
FJ1100 nebo 1200,to jsou takový nesmrtelný tety a hlavně do 35tis sehnatelný.
Nebo CBR1000F to je taky držák a do tvé cenovky taky zpadá.

Naposledy editováno 26.01.2013 20:02:31

Motorka 80. léta

27.1.2013 v 10:16 | Nahoru | #34
Já bych se těchto motek vůbec nebál, u nás se s tím docela roztrh pytel jezdí jich tu tak kolem 15,další pribývají a nikdo si na nesehnatelnost náhradních dílů nestěžuje,samozřejmě je to jen otázka chtění. Uvedu příklady, Yamaha XS 750 ,XS 1100 , XJ 650, GSX 750, GL 1000, GL 1100, GS 750, CB 750,CB 650, co vím tak nikdo neměl vážnější poruchu. Proto vřele doporučuji, jdi do toho .Nic proti Jawkám(sám jich mám několik) ale už bych si je nikdy na ježdění nekoupil

1 reakcí na tento příspěvek Motorka 80. léta

27.1.2013 v 10:43 | Nahoru | #35
CX/GL 500/650 . CX má i variantu Custom (což by pro tazatele mohlo být zajímave, jak jsem pochopil z dotazu). Dílů je pořád dost a to i nových a celkem za hubičku. Nejni to sice žádnej trhač asfaltu, ale (nejen) díky kardanu je to stroj u kterýho si umastíš ruce jen když měníš olej.

(reakce na) Motorka 80. léta

28.1.2013 v 10:25 | Nahoru | #36
yetti_cz> jojo, ten custom se mi líbí....ale nevím jak to pětikilo, jestli to jede chtěl ybch si na to někde sednout, jak je to veliké. I když moje proporce nejsou nijak netradiční 180cm, 85kg

1 reakcí na tento příspěvek Motorka 80. léta

28.1.2013 v 10:36 | Nahoru | #37
CX není moc velká motorka, ale na 180cm by mohla stačit.

(reakce na) Motorka 80. léta

28.1.2013 v 11:31 | Nahoru | #38
MalTom> to už jsou hrozný rakety

2 reakcí na tento příspěvek Motorka 80. léta

28.1.2013 v 12:45 | Nahoru | #39
CX je ta "kalová pumpa" 2V do stran s vodním chlazením? Některé kusy mají údajně najeto 0,5 mil. km jen se základním servisem.

1 reakcí na tento příspěvek Motorka 80. léta

28.1.2013 v 12:59 | Nahoru | #40
Pokud bych se chtěl za nízký peníze slušně povozit koukal bych po motorkách z konce 90. let, který dneska stojej pár korun a najdou se kousku v supr stavu. Navíc ty jízdní vlastnosti jsou taky o hodně dál než u motorek co zmiňuješ. A v případě poruchy se i mnohem lépa dají sehnat díly, protože těch motorek je tu hodně.

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka 80. léta

28.1.2013 v 13:04 | Nahoru | #41
PetrL3: Ano, CX je "bahenní pumpa" Mají dvě slabiny - občas povolí těsnění vodního čerpadla a občas odchází vinutí alternátoru. Přetěsnění vyjde na pár kaček, akorát je s tím práce, a pokud je altík měněný za odolnější nebo dobře převinutý, tak už vydrží věčnost.
Akorát těch verzí C není moc a podle toho vypadají jejich ceny.

(reakce na) Motorka 80. léta

28.1.2013 v 13:10 | Nahoru | #42
1100Virago> Zabejval sem se myšlenkou, že se koupila pro bráchu, kterej chce začít po letech znovu jezdit a zároveň by se pak mohla nechat doma jako sběratelskej kousek na případnou renovaci v budoucnu.

(reakce na) Motorka 80. léta

28.1.2013 v 13:44 | Nahoru | #43
1100Virago> ceny nejsou tak strašný...mobile.de nebo ebay to jistí ...ted krásný kousek na ebay CX 500C za 1600E se vydražil....

Motorka 80. léta

28.1.2013 v 13:45 | Nahoru | #44
Jo, zapoměl sem podotkonout, že brácha žije v německu a samozřejmě by se hledala za dobrou cenu tam.

(reakce na) Motorka 80. léta

28.1.2013 v 13:45 | Nahoru | #45
Dave81> tak řešení to určitě je,ale pro mě jsou to nudný motorky, z 80. let je tam mnohem více krásných, tedy aspon pro mě

(reakce na) Motorka 80. léta

28.1.2013 v 13:49 | Nahoru | #46
cena SLUŠNÁ , když bych ji mermomocí chtěl

2 reakcí na tento příspěvek Motorka 80. léta

28.1.2013 v 13:53 | Nahoru | #47
To je až u Manheimu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka 80. léta

28.1.2013 v 14:03 | Nahoru | #48
No koukám, že se některé kousky vyvolávají lacino, ale stav odpovídá ceně
růžová
modrá

(reakce na) Motorka 80. léta

28.1.2013 v 15:22 | Nahoru | #49
PetrL3> byl to jen příklad.... mrkni na mobile.de, chce to čas a čekat a čekat, nebo šetřit a šetřit

(reakce na) Motorka 80. léta

28.1.2013 v 15:23 | Nahoru | #50
1100Virago> to si našel pěkné....

Motorka 80. léta

28.1.2013 v 15:25 | Nahoru | #51
tu sundat blbosti a je pěkná, a je blízko

Motorka 80. léta

28.1.2013 v 22:07 | Nahoru | #52
Markredwitz,od nás přeci kousek,i kdyby si se tam jel jen mrknout.

(reakce na) Motorka 80. léta

29.1.2013 v 10:09 | Nahoru | #53

mm-art-airbrush píše: CX není moc velká motorka, ale na 180cm by mohla stačit.



No clovece, nechci se hadat nebo bejt v opozici, ale zrovna ja mam pres 180cm a CXo je pro me "tak akorat". Ty starsi modely (a nemyslim custom) maj vyssi posaz nez ty novejsi Ecka. Ted me napada, ze jsi mozna mluvil o Cecku...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka 80. léta

29.1.2013 v 10:16 | Nahoru | #54

PetrL3 píše: CX je ta "kalová pumpa" 2V do stran s vodním chlazením? Některé kusy mají údajně najeto 0,5 mil. km jen se základním servisem.



Abych rekl pravdu, chystam se letos na jare ze zvedavosti kouknout do valcu sveho CXa. Na tachometru mam ted asi 70tkm a premyslim jestli je to 170 nebo 270. Podle toho jak je ohoblovanej karter kolem rozvodaku bych rekl, ze tam uz predtim dva retezy byly takze si myslim ze je to spis 270, ale to uz nikdo neurci...

(reakce na) Motorka 80. léta

29.1.2013 v 10:24 | Nahoru | #55

1100Virago píše: PetrL3: Ano, CX je "bahenní pumpa" Mají dvě slabiny - občas povolí těsnění vodního čerpadla a občas odchází vinutí alternátoru. Přetěsnění vyjde na pár kaček, akorát je s tím práce, a pokud je altík měněný za odolnější nebo dobře převinutý, tak už vydrží věčnost.
Akorát těch verzí C není moc a podle toho vypadají jejich ceny.



A jeste ooobcas CDI. Neni/nebyl to sice muj pripad, ale na zahranicnim foru CX/GL to dost zminuji. Nastesti to CDI odchazi celkem fajn zpusobem takze dojet se s tim da, jen to moc nevytocis.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka 80. léta

29.1.2013 v 10:49 | Nahoru | #56
yetti_cz> no to je vždycky dobrá otázka, jestli ty motky z 80. let mají o 100 či 200tis. víc než na tacháči. nejlepší jsou udaje např. rok 84, najeto 44 tis.km ale neříkám, že to pro ty motory je problém

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka 80. léta

29.1.2013 v 10:58 | Nahoru | #57
xkoutnt1> S tim se musi pocitat... Ja tim chtel spis rict, ze zrovna CXa jsou drzaky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka 80. léta

29.1.2013 v 11:13 | Nahoru | #58
yetti_cz> mám dotaz - jel jsem na viragu 535 a bylo to něco strašnýho.. malý, líný atd. není to stěmi pětistovkami cx atd podobný doufám.. , i když laikovi jako jsem já to objem napovídá

Motorka 80. léta

29.1.2013 v 11:18 | Nahoru | #59
Já párkrát četl, že malý virago je naopak celkem svižný, ono asi záleží podle čeho to člověk poměřuje. Jestli si nejel na něčem hodně opotřebeným.

(reakce na) Motorka 80. léta

29.1.2013 v 11:46 | Nahoru | #60

xkoutnt1 píše: yetti_cz> mám dotaz - jel jsem na viragu 535 a bylo to něco strašnýho.. malý, líný atd. není to stěmi pětistovkami cx atd podobný doufám.. , i když laikovi jako jsem já to objem napovídá



Myslim, ze presne na tyhle virazce jsem delal autoskolu. Byl to des, ale je fakt, ze motorka z autoskoly neni dobrej priklad. Kazdopadne jsem mel znacny problemy se na tu motorku naskladat a o pohodli nemohla bejt rec - pro mne.

No CXo ma psanejch 50 koni. Tezko rict, jestli u kusu, ktery maj natoceno 100-200tkm to tak bude. Taky mam pocit ze Cckovy verze CXa maji bud mensi zadni kolo nebo jinej prevod v kardanu, nebo mozna oboji, ale maji mensi maximalku se stejnym agregatem.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
kmitání řídítek , vibrace řídítek... Honda CB 750, Honda CBX 750, Honda CB 750 SC, Honda ... prostejov 24 13.8.2021 v 09:11 Kohlstein
Porucha Honda CB 750, Honda CB 750 SC Slzic 4 9.5.2020 v 22:09 Slzic
Za tepla ztrácí výkon, načež zemře ... Honda CB 750 SC Dukovan 13 27.6.2019 v 14:41 Bimbam
cb 750 c rv 1982 potrebuju hlavu motoru Honda CB 750 SC jimmm 3 4.4.2014 v 11:18 jimmm
dotaz Honda CB 750 SC malboroman 3 12.10.2013 v 16:25 Visceranalsperm

TOPlist