globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Video: ZX10-R vs RS6 ABT
20.1.2013 v 21:44
cas od casu se objevi vice nez dustojny souper...

ZX10-R vs. RS6 ABT

..ani to nevypada ze by zastihnul tu Kawu nepripravenou, nebo ze by se na ty Kawe tahnul jak smrad.. i ty auta se hezky okolo míhaj..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: ZX10-R vs RS6 ABT

21.1.2013 v 13:44 | Nahoru | #61
Bubrak-ZX10R> Ale na tom videu me fascinuje jak dementi nemci drzej prostredni pruh.

Na 3prúdovke okolo BA jazdí 89% ludí v strednom pruhu, jedine kamiony, avie a dochodcovia idý po pravom pruhu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: ZX10-R vs RS6 ABT

21.1.2013 v 13:44 | Nahoru | #62
[quote=Bubrak-ZX10R]s tim ja souhlasim, v aute je to proste jednodussi, a i je asi 1000x jednodussi zadupnout brzdy kdyz tam nekdo vlitne v zatacce, to je fakt na popijeni kaficka, kdezto na motorce je 10x vyssi koncentrace a propatravani toho co se deje vepredu

... je to o hromadu jednodušší máš pravdu. Jen chci říct, že v reálu se nikde na 400 m nejezdí. Já souhlasím s tabulkama a sám jim věřím a "přes to vlak nejede", ovšem zažil jsem to i jinak. Takže jednoznačně to nikdo říct nemůže.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: ZX10-R vs RS6 ABT

21.1.2013 v 13:45 | Nahoru | #63

metiuu píše: Bubrak-ZX10R> Ale na tom videu me fascinuje jak dementi nemci drzej prostredni pruh.

Na 3prúdovke okolo BA jazdí 89% ludí v strednom pruhu, jedine kamiony, avie a dochodcovia idý po pravom pruhu



v okoli Prahy to samy, a clovek by si rekl, ze sou cesi blbci, ale blbci sou evidentne vsude

proto treba argumentace, ze nemci jezdej lip a proto muzou mit na dalnici neomezenou, je zcestna

1 reakcí na tento příspěvek Video: ZX10-R vs RS6 ABT

21.1.2013 v 13:45 | Nahoru | #64
docela by me zajimalo srovnat treba v Moste motorku s par slkusnejma autama.. aby se z toho dalo spadnout..

(reakce na) Video: ZX10-R vs RS6 ABT

21.1.2013 v 13:47 | Nahoru | #65

supra-r6 píše: [quote=Bubrak-ZX10R]s tim ja souhlasim, v aute je to proste jednodussi, a i je asi 1000x jednodussi zadupnout brzdy kdyz tam nekdo vlitne v zatacce, to je fakt na popijeni kaficka, kdezto na motorce je 10x vyssi koncentrace a propatravani toho co se deje vepredu

... je to o hromadu jednodušší máš pravdu. Jen chci říct, že v reálu se nikde na 400 m nejezdí. Já souhlasím s tabulkama a sám jim věřím a "přes to vlak nejede", ovšem zažil jsem to i jinak. Takže jednoznačně to nikdo říct nemůže.



jasny, s tim souhlasim, i sem preci psal, ze v RS6 bych byl na dalnici vyrazne rychlejsi nez na moji ZX10R i kdyz zas zalezi na vypatlanosti toho konkretniho dne a provozu (ze by se dalo na motorce obcas vyuzit projeti mezi auty/u svodidla a RS6 by musela pockat, apod.)

ale komentoval sem cistou akceleraci, tam porad nestaci vyrazne GTR, ani RS6, a rekl bych ze ani ta 700 HP ABT, sic asi jen o kousek uz

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: ZX10-R vs RS6 ABT

21.1.2013 v 13:48 | Nahoru | #66

Bubrak-ZX10R píše: v okoli Prahy to samy, a clovek by si rekl, ze sou cesi blbci, ale blbci sou evidentne vsude

proto treba argumentace, ze nemci jezdej lip a proto muzou mit na dalnici neomezenou, je zcestna



hele to je psychologickej efekt... já už tak jezdím taky tak, zkoušel jsem párkrát jižní spojku v pravým, a je to o nervy

(reakce na) Video: ZX10-R vs RS6 ABT

21.1.2013 v 13:49 | Nahoru | #67

tyaelk píše: SVSkritek> Nesmysl.. E55 AMG má přesně 476PS a přes 700Nm. Nejede v žádném případě 320, ale rovných 300km/h (s vyndaným omezovačem přímo od AMG, což stojí zhruba 3000 euro, jinak jede 250km/h). Máš pravdu, že je to sice těžký auto, ale šestku natře z jakýkoliv rychlosti a litry zpráská nad 220-230km/h. Pak nemají šanci. Vím to moc dobře máme ho totiž doma již 8 let ...


Tohle melo mit nejake dalsi upravy. Podvozek o dalsich 1,5 nebo 2 cm dole. A dalsi zvyseni vykonu. A melo to mit (506HP/830Nm), max 300+. Ale je fakt, ze to nezkousel. Tady asi neni moc kde...

(reakce na) Video: ZX10-R vs RS6 ABT

21.1.2013 v 13:51 | Nahoru | #68

SPIJKER píše: docela by me zajimalo srovnat treba v Moste motorku s par slkusnejma autama.. aby se z toho dalo spadnout..



no v Moste mam porovnani sebe v ZX10R 04 a Firebirdu, na moto 2:04 (rekord 2:00, pocitam co zajedu nejak tak bezne), v aute 2:24, kamos v Caymanovi 2:16 byla tam ten den i sportovni Octavia (special na okruh) za 1:58, a pak Pagani Zonda taky upravena, asi 1:35

kdyz vemu tu oktavku ze to byl special a ridic special, tak muzu srovnat special litr co tam jezdi 1:42 myslim (treba p.Trachta s agenturou)

porad nevim ale kam by se veslo to GTR nebo RS6 v serii, ci to ABT

(reakce na) Video: ZX10-R vs RS6 ABT

21.1.2013 v 13:53 | Nahoru | #69

FiZzeR píše: hele to je psychologickej efekt... já už tak jezdím taky tak, zkoušel jsem párkrát jižní spojku v pravým, a je to o nervy



jizni spojka jeste dejme tomu (btw tam jsem v pravym pruhu vyrazne rychlejsi nez ostatni ) ale na D1 za Prahou to nema zadnej smysl, pouze se zdrzuje provoz

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: ZX10-R vs RS6 ABT

21.1.2013 v 13:59 | Nahoru | #70

Bubrak-ZX10R píše: tyaelk: nesmysl, litry spraska mozna nad 290, ale do 290 urcite nezrychluje lip, i na soucasnou sestku bych si vsadil spis (jel sem v RS6 570 koni a nad 200 to zrychlovalo skoro jako 6ka, mozna stejne, ale litr jede porad lip)

samozrejme musi byt zarazena adekvatni rychlost, ne 6ka



Já mám současně funglovku K9, která má cca 185ps a vím moc dobře, že to nesmysl není, ale holí fakt. Mou R6 spráskala i 380 koňová 911 zhruba již od 180km/h. Start jsem měl mnohem lepší, a ujel jsem jí tak o 15m a přitom mě "blbá" 3,6l kára neskutečně natřela. Přesvědčovat mě o opaku nemusíš

Video: ZX10-R vs RS6 ABT

21.1.2013 v 14:06 | Nahoru | #71
jáj...tady bude veselo este

(reakce na) Video: ZX10-R vs RS6 ABT

21.1.2013 v 14:09 | Nahoru | #72

tyaelk píše: Já mám současně funglovku K9, která má cca 185ps a vím moc dobře, že to nesmysl není, ale holí fakt. Mou R6 spráskala i 380 koňová 911 zhruba již od 180km/h. Start jsem měl mnohem lepší, a ujel jsem jí tak o 15m a přitom mě "blbá" 3,6l kára neskutečně natřela. Přesvědčovat mě o opaku nemusíš



Neni mozny. Neradis treba 2x se spojkou s meziplynem?

(reakce na) Video: ZX10-R vs RS6 ABT

21.1.2013 v 14:17 | Nahoru | #73

tyaelk píše: Já mám současně funglovku K9, která má cca 185ps a vím moc dobře, že to nesmysl není, ale holí fakt. Mou R6 spráskala i 380 koňová 911 zhruba již od 180km/h. Start jsem měl mnohem lepší, a ujel jsem jí tak o 15m a přitom mě "blbá" 3,6l kára neskutečně natřela. Přesvědčovat mě o opaku nemusíš



vite jak to bolí... bejzbolowou holí...

1 reakcí na tento příspěvek Video: ZX10-R vs RS6 ABT

21.1.2013 v 14:28 | Nahoru | #74
tyaelk: covece koukam ze mas R6 01, to mas asi praskly vlozky valcu a pak to chapu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: ZX10-R vs RS6 ABT

21.1.2013 v 14:35 | Nahoru | #75

Bubrak-ZX10R píše: tyaelk: covece koukam ze mas R6 01, to mas asi praskly vlozky valcu a pak to chapu



a co ta K9 ?? (není to Kawa viď!?)

Video: ZX10-R vs RS6 ABT

21.1.2013 v 14:46 | Nahoru | #76
No já se potkal loni s funglovym Porsche 911 Turbo a se svojí Suzkou jsem mu tu káru za 5 míčů znechutil hroznym způsobem. (start cca 130km/h (dal jsem za 2 )---- finiš cca 300)
Poměr výkon/váha okecat nejde

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: ZX10-R vs RS6 ABT

21.1.2013 v 14:47 | Nahoru | #77

tyaelk píše: a co ta K9 ?? (není to Kawa viď!?)



Ta K9 musi jet taky o dost lip, podivej se na casy 0-100,200,300, 1/4 mile u tech aut

vzdyt uz K1 mela 0-200 za 7.2sec, to nema ani GTR s 550HP, ani Veyron snad

a do 250 i ta K1 jede porad jako blazen a auta zacinaj ztracet, pak samo na maximalce ujedou (a nebo jak pisu tak na dalnici maj vyhodu klidu), ale cista akcelerace je u motorky (litr zvlast soucasnej) porad nekde jinde i nez u RS6 s 570 HP, u ty 700 HP mi prijde porad taky motka lepsi, ale uz si nejsem tak jistej

Video: ZX10-R vs RS6 ABT

21.1.2013 v 14:50 | Nahoru | #78
to GTR ma 200 az za 11 vterin, to je proti K1 rozdil skoro 4 vteriny, to je hrozne moc prece

(reakce na) Video: ZX10-R vs RS6 ABT

21.1.2013 v 15:26 | Nahoru | #79

enusim2 píše: mit na takove auto tak par drobnych za motorku te nevytrhne:D



Ale k čemu motorku? Asi bych si pořídil enduro a něco do města, ale silničku bych asi těžko upotřebil...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: ZX10-R vs RS6 ABT

21.1.2013 v 15:44 | Nahoru | #80

Bubrak-ZX10R píše: Ta K9 musi jet taky o dost lip, podivej se na casy 0-100,200,300, 1/4 mile u tech aut

vzdyt uz K1 mela 0-200 za 7.2sec, to nema ani GTR s 550HP, ani Veyron snad

a do 250 i ta K1 jede porad jako blazen a auta zacinaj ztracet, pak samo na maximalce ujedou (a nebo jak pisu tak na dalnici maj vyhodu klidu), ale cista akcelerace je u motorky (litr zvlast soucasnej) porad nekde jinde i nez u RS6 s 570 HP, u ty 700 HP mi prijde porad taky motka lepsi, ale uz si nejsem tak jistej



Jak říkám, jsem na tvojí straně, není nic lepšího, než bike. Ale prostě realita je asi někde jinde. Zkoušel jsem to mockrát řídit (E55 AMG), a pocitově to doopravdy nezrychluje tak, jak třeba K9, ale to je možná dáno tím zvukem, odporem vzduchu přímo na jezdce a dalšími vlivy, proto se možná zdá, že motorka zrychluje víc. I jsem se s tím doma tolikrát dohadoval, táta (E55 AMG) říkal, že natrhl nějakýho litra na dálnici do 250km/h (tak jsem mu odvětil, že si s ním asi jen hrál :) ) a pak když jsme to jednou zkusili na dálnici proti sobě, cca ze 100km/h, tak jsem koukal jen s otevřenou hubou.

(reakce na) Video: ZX10-R vs RS6 ABT

21.1.2013 v 15:45 | Nahoru | #81

supra-r6 píše: [quote=SPIJKER]supra-r6> ..a supra tvoje? ..co je v ni za motor?

...350K třílitr dvakráte turbo. Když jsem se hnal za GT-erem na motce, jel jsem za ním jak na kšandě, pocitově jsem na něj měl..., ale nevidím dovnitř jestli ho u toho spolujezdkyně neobtěžovala . Zase když vyjedu v autě a potkám (rozuměj R1 09 a chtěl se honit...)motku, neujede nikdy! Zkoušel jsem několikrát po sobě letmej start kolem 80 km/h a Supra vždycky ujede. Když stojím vedle na světlech, mám problém ustát zadek auta, jak se rozjedu a dám dvojku, trojku je to výbuch a motku dojedu. Na silnici v zatáčkách se motorka nechytá.


To se docela divim, rovne na mou bývalou K1, ještě svitilo FI a byla privrena privera, Supra nemela. Mam i video ... A Supra mela komplet vyfuk bez katu, sani, zvedly tlak, Racelogic trakci, Tein podvozek vc. vzper, D2 brzdy. Jako doted mam z toho husi kuzi, když jsem v tom jel, ale na motorku malo ... o rychlejších zatáčkách nemluve.

(reakce na) Video: ZX10-R vs RS6 ABT

21.1.2013 v 15:48 | Nahoru | #82

SPIJKER píše: meerecheck> Ono je to asi h odne o rukach.. ani na litrovy motorce nejezdej vsichni dustojne.. ..potkas nekoho sikovnyho na silnici tak jednou, 2x..max 3x za rok..


Smutna pravda, zadna zabava

Video: ZX10-R vs RS6 ABT

21.1.2013 v 15:58 | Nahoru | #83
Zrychleni S 1000rr vs veyron je do 240 stejny pak kara začně ujiždět aspon tak to bylo psany v motohousu... taky sem jel v upravenym GT R cca 550 koni a zrychleni mě dost zklamalo byl to automat a čekal sem od toho vic, věřim že do těch 200 km/h mu musi i šestka ujet.. ja mam moto zpřevodovanou takže na mě si auta smlsnou už od 280

(reakce na) Video: ZX10-R vs RS6 ABT

21.1.2013 v 16:20 | Nahoru | #84

Creck píše: Ty zrejme motorkam rozumis jak ja operacim srdce ze ?



Hlavně že ty jsi dozajista mudrc.

Video: ZX10-R vs RS6 ABT

21.1.2013 v 16:53 | Nahoru | #85
Od tý doby co jsem jednou přetáhl zatáčku asi ve 280 na dálnici a tak tak jsem to ustál, se už s nařízlejma autama asi radši nehonim.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: ZX10-R vs RS6 ABT

21.1.2013 v 17:22 | Nahoru | #86

tyaelk píše: Jak říkám, jsem na tvojí straně, není nic lepšího, než bike. Ale prostě realita je asi někde jinde. Zkoušel jsem to mockrát řídit (E55 AMG), a pocitově to doopravdy nezrychluje tak, jak třeba K9, ale to je možná dáno tím zvukem, odporem vzduchu přímo na jezdce a dalšími vlivy, proto se možná zdá, že motorka zrychluje víc. I jsem se s tím doma tolikrát dohadoval, táta (E55 AMG) říkal, že natrhl nějakýho litra na dálnici do 250km/h (tak jsem mu odvětil, že si s ním asi jen hrál :) ) a pak když jsme to jednou zkusili na dálnici proti sobě, cca ze 100km/h, tak jsem koukal jen s otevřenou hubou.



a mel si zarazeno co v tech 100 ? za 1 ?

podle me to proste neni mozny ani nahodou, nekde musi bejt nejaka jina chyba

1 reakcí na tento příspěvek Video: ZX10-R vs RS6 ABT

21.1.2013 v 17:23 | Nahoru | #87
koukám co dělá štítek na te kawě

E55 amg na to nemá to zas není buhví jaká raketa ...měl sem tu čest mít doma clk55amg 2001..

Naposledy editováno 21.01.2013 17:25:48

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: ZX10-R vs RS6 ABT

21.1.2013 v 17:39 | Nahoru | #88
Bubrak-ZX10R> dvojku samozřejmě

(reakce na) Video: ZX10-R vs RS6 ABT

21.1.2013 v 17:44 | Nahoru | #89

tyaelk píše: Bubrak-ZX10R> dvojku samozřejmě



nojo tak to je ta chyba, musis mit 1 i kdyz ma GSXR slusnej spodek, tak presto na 2 zrychluje samozrejme mene nez na 1

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: ZX10-R vs RS6 ABT

21.1.2013 v 17:49 | Nahoru | #90

marekparek píše: koukám co dělá štítek na te kawě

E55 amg na to nemá to zas není buhví jaká raketa ...měl sem tu čest mít doma clk55amg 2001..



ne.. já vím, že to není zas taková raketa, měl jsem možnost se svézt i v daleko rychlejších autech, ale prostě ve srovnání s bikama je rychlejší (nevím, možná nová busa či S 1000 RR by ho jistě potrápilo více, ale výsledek by byl ve finále stejnej.

Jinak se dle mého názoru nedá srovnávat CLK55 AMG r roku 01, které má 340ps s novějším (a aerodynamicky prakticky dokonalým) E55 AMG se 720Nm a bezmála 500PS.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 57 22.4.2024 v 20:25 MEK0TA
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 543, 544] Kawasaki ZX-10R Ninja Bubrak-ZX10R 16301 16.4.2024 v 16:26 FiZzeR
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja Baciszx9r 2 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja lukash321 33 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom


TOPlist