globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Boulevard ano či ne?
17.1.2013 v 23:36
Nemůžu se rozhodnout?Poraďte!!!!!
Předchozí
1 2
Následující

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Boulevard ano či ne?

18.1.2013 v 17:32 | Nahoru | #31
Krouta> Když je to nově vyrobené, tak pochopitelně, jinak by to u nás (a v ostatních státech na vodítku toho "bruselnesmyslu") nešlo legálně přihlásit. Ale kámoš měl nedávno (možná ještě má) na bazaru Bullet Electra, nevím z hlavy, jaký rok, ale má to ještě klasický karbec s mřížkou na vstupu (nemá klasický airbox s papírovou vložkou). Takže docela echt, jen ten starter to trochu kazí. Ale když nechybí kickpáka, není co řešit. Většinu těchto motorek dotáhne z dajčlandu.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Boulevard ano či ne?

18.1.2013 v 17:54 | Nahoru | #32
J.M.K.> No jo, pokrok a buzíky z Bruselu nikdo a nic nezastaví. Já mám jak hydraulickou spojku, tak elektrický startér a za obojí jsem rád (nedovedu si představit, jak bych ten motor roztáčel "kickpákou" - tedy přesněji ten případný kopanec od ní). Na druhou stranu mám drátová kola a karburátory hned dva.

(reakce na) Boulevard ano či ne?

18.1.2013 v 18:02 | Nahoru | #33
Krouta> jo,právě označení obsahu motoru těch 50 je v inch3.A Evropa má cm3.

(reakce na) Boulevard ano či ne?

18.1.2013 v 18:13 | Nahoru | #34
Krouta> Dva karbce jsem měl také, dráty jakbysmet, kardan a dokonce i spojku ovládanou lankem a vzadu bubenšlajf. Jen ten kickstart mi tam chyběl a to vím, co to je nakopávat 1.5litrový V-twin.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Boulevard ano či ne?

18.1.2013 v 22:18 | Nahoru | #35

J.M.K. píše: ...Ale kámoš měl nedávno (možná ještě má) na bazaru Bullet Electra, nevím z hlavy, jaký rok, ale má to ještě klasický karbec s mřížkou na vstupu...



Trochu bych to uvedl na správnou míru:
Pokud je to Enfield Elektra, tak nemá karburátor (rok cca 2006 a výš).
Pokud má karburátor, tak to není Enfield Elektra (vše před rokem 2006).

Pokud se ale midemo musí ptát, tak bych rozhodně doporučoval tu Suzuki. Enfield je trochu kategorie mimo - pro znuděné milionáře jako jsem jááá

Naposledy editováno 18.01.2013 22:19:40

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Boulevard ano či ne?

18.1.2013 v 22:58 | Nahoru | #36
docent> Třeba mohl poplést značení, já tu motorku dopodrobna nezkoumal. Ten karbec tam ale byl, nápadně připomínal klasický Bing, nebo Amal a starter nebyl na první pohled patrný. A kartery z obou stran tvarované tak, že to na první pohled vypadá jako klasika s oddělenou kvaltkysnou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Boulevard ano či ne?

18.1.2013 v 23:08 | Nahoru | #37
J.M.K.> Však jo. Každý Enfield je originál. Proto je mám rád. Většinou se na Enfieldy dávají Amaly (místo původní kopie Mikuni = Micarb).
Novovýroba se nejsnáz obvykle pozná podle kotoučové brzdy. Předělání na původní buben je poměrně finančně náročné, takže se na to většina lidí vybodne...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Boulevard ano či ne?

18.1.2013 v 23:18 | Nahoru | #38
docent> Našel jsem tento kousek a to je sice rok 2007 (dle TP), ale ten bazmek za motorem nemůže být stříkačka. Origoš to je každý kus, ale zrovna tenhle už je na mě také moc "moderní". To už raději nějaký Ural Retro (třeba 650 solo). Většinou vyjde i levněji.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Boulevard ano či ne?

19.1.2013 v 00:19 | Nahoru | #39
J.M.K.> Jo. Ten bazmek za motorem je stříkačka Bohužel...

Viz např. Triumph:







Naposledy editováno 19.01.2013 00:39:43

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Boulevard ano či ne?

19.1.2013 v 00:38 | Nahoru | #40
docent> Bohužel. To už potom v mých očích nemá s klasickou motorkou nic společného. Asi jako nacpat do Volhy M21 koncernový motor 1.4MPI, nebo na kolo Ukrajina přehazovačku Shimano. I když ta jednotka tvarově (nejspíš záměrně) vypadá jako karbec, pořád to není echt. Bonneville jsem sice na vlastní oči zatím neviděl, ale u Daytony to vypadá zcela jinak... zhruba jako běžné sání u moderního benziňáku. Ale u SS "klasický" vzhled nehraje roli.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Boulevard ano či ne?

19.1.2013 v 00:42 | Nahoru | #41
J.M.K.> Máš pravdu (bohužel)
P.S.
Nejdřív to vypadalo, jako bychom se měli hádat, ale jak je vidět, tak máme na "veterány" obdobný názor

P.P.S.
Na druhou stranu - pokud někomu nevadí, že to je vevnitř moderní, tak ten nový Boneville je opravdu paráda. Přiznávám, že jsem nad ním slintal. Ale je třeba ho vidět naživo - fotky jsou k ničemu.

Naposledy editováno 19.01.2013 00:44:37

(reakce na) Boulevard ano či ne?

19.1.2013 v 01:33 | Nahoru | #42
docent> V klidu, žádná hádka v plánu nebyla. Když už veterán, tak musí být "echt" a ne moderní elektronika v klasickém kabátě. Přesně z toho důvodu by mi domů nesmělo třeba totok - co na tom, že vypadá na pohled klasicky, když uvnitř je jedna deska moderního pajšlu a hlavně v době, kdy se takovéto přijímače vyráběly, neměl o tom, že někdy bude existovat CD, nikdo ani potuchy. To už jest lepší mít na almaře tohoto krasavce . Sice jej nepoužívám (škoda opotřebovávat dnes nesehnatelné lampy), ale má to velkou hodnotu coby "echt veterán". Podobně jsem kdysi na jednom Fiat fóru četl, jak se tam nějaký rádoby"tuner" ptal, co vše by musel na kastli zpevnit a vyvařit, že prý "chtěl bych tam narvat motor z Civica". Za takové zohavení a zbastlení vozu, který má dnes nemalou historickou hodnotu, bych sekal ruce a asi i hlavu a místo ní narazil paraple, jelikož jiný účel hlava na trupu v tomto případě ani neplní. Popravdě řečeno... právě taková věta lehko dokáže býti sirkou hozenou do kupy sena polité benzinem, pakliže jest tou kupou sena myšlena bouřlivá diskuse dvou stran s opačnými pohledy na věc.

(reakce na) Boulevard ano či ne?

19.1.2013 v 16:23 | Nahoru | #43

J.M.K. píše: Medved> Prapůvodní odpověď znamenala, že se neplete v tom, že se jedná o objem 800ccm. Nemá význam to rozebírat do takových detailů.



asi tak

(reakce na) Boulevard ano či ne?

19.1.2013 v 16:37 | Nahoru | #44

docent píše: J.M.K.> Máš pravdu (bohužel)
P.S.
Nejdřív to vypadalo, jako bychom se měli hádat, ale jak je vidět, tak máme na "veterány" obdobný názor

P.P.S.
Na druhou stranu - pokud někomu nevadí, že to je vevnitř moderní, tak ten nový Boneville je opravdu paráda. Přiznávám, že jsem nad ním slintal. Ale je třeba ho vidět naživo - fotky jsou k ničemu.



Enfield je muj sen ... ale ne ten novy. Nejaky veteran.

Nadchli mne borci, kteri si pro Enfieldy jeli do Inde. Jejich cestopis je doklad toho, jak urednici kurvi co mohou. A nejen cesti a uz vubec nejen evropsti.

2 reakcí na tento příspěvek Boulevard ano či ne?

19.1.2013 v 16:48 | Nahoru | #45
docent: jsi si jist ze ten triumph na fotce ma FI? a to jako tu plovakovku a viko soupete nafixlovali, jen aby to vypadalo? jestli jo tak je to dobrej ulet...

J.M.K: engine swap u klasickejch aut mi zily netrha, kdyz je to slusne udelany tak s tim nemam problem, nemam problem s japonskym motorem v bmw ani s americkym V8 v japonci... jsou veterany u kterejch uz by to byla trochu svatokradez, ale takovy ty klasiky a youngtimery co uz sice treba jdou kolem pul mice, ale furt je jich jako sracek, u tech mi to prijde sumak.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Boulevard ano či ne?

19.1.2013 v 16:52 | Nahoru | #46
assassin> Opravdu to je stříkačka Ten bazmek co vypadá jak karburátor je fakt jen plechovej domeček (tedy je tam prý to stříkadlo a klapka).

Prohlédl, proťukal a osobně jsem se informoval přímo na prodejně v Modřanech.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Boulevard ano či ne?

19.1.2013 v 17:01 | Nahoru | #47

docent píše: assassin> Opravdu to je stříkačka Ten bazmek co vypadá jak karburátor je fakt jen plechovej domeček (tedy je tam prý to stříkadlo a klapka).

Prohlédl, proťukal a osobně jsem se informoval přímo na prodejně v Modřanech.



tak jsem zas o neco chytrejsi :) to bych fakt neveril ze udelaj maketu karbce :) uz se tesim az v makete motoru bude elektromotor a reprak s generatorem hluku

(reakce na) Boulevard ano či ne?

19.1.2013 v 18:16 | Nahoru | #48
assassin>

Boulevard ano či ne?

19.1.2013 v 18:19 | Nahoru | #49
docent: ikdyz, mel sem chut do scramblera kteryho bych si chtel postavit, nacpat FI, rikal sem si jak budou vsichni vyznavaci klasiku nadavat, ale nejak me nenapadlo ty "throttle bodies" zamaskovat falesnejma karbcema :)

1 reakcí na tento příspěvek Boulevard ano či ne?

19.1.2013 v 18:23 | Nahoru | #50
Přiznávám se, že bych měl držet hubu
Právě teď totiž do Enfielda roubuju bezkontaktní zapalování místo kladívka
Ale na druhou stranu všechny ostatní úpravy co mám na zimu naplánované ho naopak "postaršují"

(reakce na) Boulevard ano či ne?

19.1.2013 v 18:27 | Nahoru | #51

docent píše: Přiznávám se, že bych měl držet hubu
Právě teď totiž do Enfielda roubuju bezkontaktní zapalování místo kladívka
Ale na druhou stranu všechny ostatní úpravy co mám na zimu naplánované ho naopak "postaršují"



jj tak sem to myslel, ze se smeju triumphu a sam mam podobne myslenky... ja teda jeste vaham, jestli necham karbce a nejradsi bych dal naky bezbateriovy zapalko + dobijeci civka kvuli starteru a aku jen na starter/svetla a nebo tam zamaskovat totalni hi tech, laditelne fi a zapalovani (ignitech) ... druhy by bylo celkem ojedinely, prvni me zase laka jako - na jednom zahranicnim foru sem videl dobry oznaceni pro takovej stroj - zombie apocalypse getaway vehicle

(reakce na) Boulevard ano či ne?

19.1.2013 v 19:01 | Nahoru | #52
assassin> Chápu, když je to něco, co jest pořád tuctovkou, postávající pomalu na každém rohu, tak tam se dají oči přimhouřit. Nebo, pokud jde vyloženě o "užitkáč". Ostatně na Kubě jezdí kupa amerických masivních "oldschool classics", kde pod vrstvou nátěrů se pomalu už ztrácejí detaily kastle (jinak by ve slaném oceánském klimatu těžko mohla přežít 60 let i víc), ale jejich původní velkoobjemové motory, stavěné v době, kdy benzin stál pár centů, už častokrát odpočívají někde na šrotišti a pod haubnou si to mrmlá motor ze žigulu, volhy a podobných "CCCP" vozů. Důvod je prostý - původní motor by sice přežil ještě desítky let provozu, ale který dnešní Kubánec si může dovolit živit motor se spotřebou 25 - 32l/100km? Stačí vzít v úvahu jen to, že nové vozy tam stojí tolik, že vzhledem ke tamnějším platům by běžný Kubánec na nový vůz vydělával cca 100let! To jest i odpověď na často kladenou otázku, proč staré ameriky vší silou drží při životě.

docent> Upřímně řečeno, také jsem kdysi uvažoval o montáži jednoduchého samodomo TCI do F128, v zájmu snížení elektrického namáhání kladívka. Ale po konzultaci s několika dalšími majiteli podobných vozů byly prý zkušenosti takové, že všechny podobné úpravy nakonec z vozu vyhazovali a vraceli se ke kladívkové klasice. A tam jde právě i o tu jednoduchost. To oceňuju i u Punta s motorem 1108ccm SPI, kde v případě úmrtí ECU by stačilo těleso stříkačky vyhodit, přes vhodnou redukci napasovat kabrbec Weber, nebo Solex, používaný na F128, zapalování hnát jednoduchým TCI a vůz bude jezdit dál, bez ztráty výkonu. Nedávno jsem se navíc dověděl zdánlivě nelogický fakt a sice, že tyto jednotky SPI paradoxně oproti karbci mají vyšší spotřebu a mohou omezit i výkon.

1 reakcí na tento příspěvek Boulevard ano či ne?

19.1.2013 v 19:12 | Nahoru | #53
J.M.K. ja myslim engine swap takovej ze vse vypada a funguje lip nez z fabriky, starej datsun 240z apod treba s V8 z vette... nebo treba klasicka 911 - treba krasnej priklad, staryho auta nacpanyho s vkusem novejma hi-tech komponentama, jsou porsaky upraveny firmou singer:





vysledek:

(reakce na) Boulevard ano či ne?

19.1.2013 v 21:16 | Nahoru | #54
assassin> Ty 911ky jsou jiné kafe. Je to sice povedené, nicméně já osobně bych ani do takov=ho auta necpal nic nového, natož elektroniku a nechal vše originální. Mj. mám také radši, když vše ovládám manuálně a mám pod kontrolou, než když za mě něco hlídá procesorová jednotka. Ale je to co člověk, to názor, pochopitelně.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ochrana před větrem a počasím na cr... Suzuki Boulevard C50 kovosrot 12 23.1.2022 v 13:12 Shelby73
Výměna baterie Suzuki C800 Suzuki VL 800 Volusia, Suzuki C800 Intruder, Suzuki ... zeman-ondrej 20 18.9.2020 v 19:51 assassin
kola s duší na bezdušová jak? [1, 2, 3, 4] Suzuki Boulevard C50 apavka 97 5.6.2020 v 19:49 zdenysrx6
Parkovací světlo Suzuki Boulevard C50 MacSuzuki 3 13.9.2018 v 19:57 johns
Kryt úložného prostoru na Suzuki vl... Suzuki Boulevard C50 apavka 0 12.6.2017 v 18:52 apavka

TOPlist