2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Boulevard ano či ne?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Boulevard ano či ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Boulevard ano či ne?
J.M.K. píše: ...Ale kámoš měl nedávno (možná ještě má) na bazaru Bullet Electra, nevím z hlavy, jaký rok, ale má to ještě klasický karbec s mřížkou na vstupu...
Trochu bych to uvedl na správnou míru:
Pokud je to Enfield Elektra, tak nemá karburátor (rok cca 2006 a výš).
Pokud má karburátor, tak to není Enfield Elektra (vše před rokem 2006).
Pokud se ale midemo musí ptát, tak bych rozhodně doporučoval tu Suzuki. Enfield je trochu kategorie mimo - pro znuděné milionáře jako jsem jááá
Naposledy editováno 18.01.2013 22:19:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Boulevard ano či ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Boulevard ano či ne?
Novovýroba se nejsnáz obvykle pozná podle kotoučové brzdy. Předělání na původní buben je poměrně finančně náročné, takže se na to většina lidí vybodne...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Boulevard ano či ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Boulevard ano či ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Boulevard ano či ne?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Boulevard ano či ne?
P.S.
Nejdřív to vypadalo, jako bychom se měli hádat, ale jak je vidět, tak máme na "veterány" obdobný názor
P.P.S.
Na druhou stranu - pokud někomu nevadí, že to je vevnitř moderní, tak ten nový Boneville je opravdu paráda. Přiznávám, že jsem nad ním slintal. Ale je třeba ho vidět naživo - fotky jsou k ničemu.
Naposledy editováno 19.01.2013 00:44:37
docent píše: J.M.K.> Máš pravdu (bohužel)
P.S.
Nejdřív to vypadalo, jako bychom se měli hádat, ale jak je vidět, tak máme na "veterány" obdobný názor
P.P.S.
Na druhou stranu - pokud někomu nevadí, že to je vevnitř moderní, tak ten nový Boneville je opravdu paráda. Přiznávám, že jsem nad ním slintal. Ale je třeba ho vidět naživo - fotky jsou k ničemu.
Enfield je muj sen ... ale ne ten novy. Nejaky veteran.
Nadchli mne borci, kteri si pro Enfieldy jeli do Inde. Jejich cestopis je doklad toho, jak urednici kurvi co mohou. A nejen cesti a uz vubec nejen evropsti.
2 reakcí na tento příspěvek Boulevard ano či ne?
J.M.K: engine swap u klasickejch aut mi zily netrha, kdyz je to slusne udelany tak s tim nemam problem, nemam problem s japonskym motorem v bmw ani s americkym V8 v japonci... jsou veterany u kterejch uz by to byla trochu svatokradez, ale takovy ty klasiky a youngtimery co uz sice treba jdou kolem pul mice, ale furt je jich jako sracek, u tech mi to prijde sumak.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Boulevard ano či ne?
Prohlédl, proťukal a osobně jsem se informoval přímo na prodejně v Modřanech.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Boulevard ano či ne?
docent píše: assassin> Opravdu to je stříkačka Ten bazmek co vypadá jak karburátor je fakt jen plechovej domeček (tedy je tam prý to stříkadlo a klapka).
Prohlédl, proťukal a osobně jsem se informoval přímo na prodejně v Modřanech.
tak jsem zas o neco chytrejsi :) to bych fakt neveril ze udelaj maketu karbce :) uz se tesim az v makete motoru bude elektromotor a reprak s generatorem hluku
1 reakcí na tento příspěvek Boulevard ano či ne?
Právě teď totiž do Enfielda roubuju bezkontaktní zapalování místo kladívka
Ale na druhou stranu všechny ostatní úpravy co mám na zimu naplánované ho naopak "postaršují"
docent píše: Přiznávám se, že bych měl držet hubu
Právě teď totiž do Enfielda roubuju bezkontaktní zapalování místo kladívka
Ale na druhou stranu všechny ostatní úpravy co mám na zimu naplánované ho naopak "postaršují"
jj tak sem to myslel, ze se smeju triumphu a sam mam podobne myslenky... ja teda jeste vaham, jestli necham karbce a nejradsi bych dal naky bezbateriovy zapalko + dobijeci civka kvuli starteru a aku jen na starter/svetla a nebo tam zamaskovat totalni hi tech, laditelne fi a zapalovani (ignitech) ... druhy by bylo celkem ojedinely, prvni me zase laka jako - na jednom zahranicnim foru sem videl dobry oznaceni pro takovej stroj - zombie apocalypse getaway vehicle
docent> Upřímně řečeno, také jsem kdysi uvažoval o montáži jednoduchého samodomo TCI do F128, v zájmu snížení elektrického namáhání kladívka. Ale po konzultaci s několika dalšími majiteli podobných vozů byly prý zkušenosti takové, že všechny podobné úpravy nakonec z vozu vyhazovali a vraceli se ke kladívkové klasice. A tam jde právě i o tu jednoduchost. To oceňuju i u Punta s motorem 1108ccm SPI, kde v případě úmrtí ECU by stačilo těleso stříkačky vyhodit, přes vhodnou redukci napasovat kabrbec Weber, nebo Solex, používaný na F128, zapalování hnát jednoduchým TCI a vůz bude jezdit dál, bez ztráty výkonu. Nedávno jsem se navíc dověděl zdánlivě nelogický fakt a sice, že tyto jednotky SPI paradoxně oproti karbci mají vyšší spotřebu a mohou omezit i výkon.
1 reakcí na tento příspěvek Boulevard ano či ne?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ochrana před větrem a počasím na cr... Suzuki Boulevard C50 | kovosrot | 12 | 23.1.2022 v 13:12 Shelby73 |
Výměna baterie Suzuki C800 Suzuki VL 800 Volusia, Suzuki C800 Intruder, Suzuki ... | zeman-ondrej | 20 | 18.9.2020 v 19:51 assassin |
kola s duší na bezdušová jak? [1, 2, 3, 4] Suzuki Boulevard C50 | apavka | 97 | 5.6.2020 v 19:49 zdenysrx6 |
Parkovací světlo Suzuki Boulevard C50 | MacSuzuki | 3 | 13.9.2018 v 19:57 johns |
Kryt úložného prostoru na Suzuki vl... Suzuki Boulevard C50 | apavka | 0 | 12.6.2017 v 18:52 apavka |