globalmoto_duben_nolan





Téma: gsxr 750 1998
zdravim, mám problém s motorkou,je to stříkačka. Co sem to koupil tak za studena to vubec nechce nastartovat, vzdycky to chytne chvilku zavrci a pak hned chcipne, az tak po 10tym startovani motor naskoci, se syticem to vubec nechyta a kdyz pridam plyn tak to samy, i pokud pridam plyn hned po startu tak to proste zdechne, nejaky odbornik na tom delal udajne go motoru. Tlaky sou v pořádku, svíčky nový, prošel sem hadičky a taky nevypadá že by bylo něco upadly. Jak se motor zahřeje tak to chytá hned bezproblémů. Sytič je manuální.
Předchozí
1 2 3 4
Následující

gsxr 750 1998

10.1.2013 v 19:58 | Nahoru | #1
je to blbost, ale nejsou uchlastané svíčky?

1 reakcí na tento příspěvek gsxr 750 1998

10.1.2013 v 20:04 | Nahoru | #2
co to je údajně dělal go motoru?To je jenom ten řečnickej obrat při prodeji
Je možný,že si ty svíčky ulil.Co vůle na ventilech?Kontroloval někdo někdy?

gsxr 750 1998

10.1.2013 v 20:10 | Nahoru | #3
Stříkačka má manuální sytič? Viděl jsem koně blít, hada chcát ale toto ještě ne.
Edit: To jsem toho ještě moc neviděl

Naposledy editováno 10.01.2013 20:18:12

gsxr 750 1998

10.1.2013 v 20:10 | Nahoru | #4
Jsou tam správné svíčky(typově a teplotním rozsahem)?

gsxr 750 1998

10.1.2013 v 20:14 | Nahoru | #5
Strikacka nema manualni sytic, ECU si otacky reguluje samo a tezko ji uchlastas po pridani plynu.

1 reakcí na tento příspěvek gsxr 750 1998

10.1.2013 v 20:16 | Nahoru | #6
pánové, gsxr od roku 98 až do roku 2002 měla u stříkaček i manuální sytič

(reakce na) gsxr 750 1998

10.1.2013 v 20:20 | Nahoru | #7

Kubát píše: pánové, gsxr od roku 98 až do roku 2002 měla u stříkaček i manuální sytič


Má pravdu ten chlapec!

gsxr 750 1998

10.1.2013 v 20:25 | Nahoru | #8
Zkontroluj vzduchový filtr. KN má lepší průchodnost, tak jestli to nemá vliv na směs. Třeba ho tam předchozí majitel namontoval a nenechal seřídit. Nic mě jinak nenapadá.

1 reakcí na tento příspěvek gsxr 750 1998

10.1.2013 v 20:34 | Nahoru | #9
jde o to,jestli ten sytič vůbec funguje..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr 750 1998

10.1.2013 v 20:48 | Nahoru | #10
hm stim filtrem je to možny, je tam danej jakejsi novej, udajne sou serizeny ventily , vymeneny rozvodovy retaz , manualne sytic funguje, po tom co to chytne a nezdechne ho pak musim rychle pridat. svíčky sem kupoval novy podle manuálu. po výměně svíček to druhý den zastudena chytlo hned napoprve ale další den to už zas chcipalo. manualní sytič funguje jen tak že kousek pootevře klapky v sání

1 reakcí na tento příspěvek gsxr 750 1998

10.1.2013 v 20:55 | Nahoru | #11
tak ono neměl bys přidávat plyn pokud máš zaplý sytič. doporučuju ty svíčky znovu vytahnout, zkontrolovat...
start by měl probíhat tak, že zapneš sytič, nastartuješ, tak za 20sec pomaličku stahuješ

(reakce na) gsxr 750 1998

10.1.2013 v 21:07 | Nahoru | #12

tragedcz píše: manualní sytič funguje jen tak že kousek pootevře klapky v sání



a neměl by je zavírat? a kousek je co?

a co to znamená,že po tom co ti to chytne ho musíš rychle přidat?????

Naposledy editováno 10.01.2013 21:08:41

2 reakcí na tento příspěvek gsxr 750 1998

10.1.2013 v 21:07 | Nahoru | #13
kámo pokud vím tak rok 98 není stříkačka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr 750 1998

10.1.2013 v 21:11 | Nahoru | #14

feistus píše: kámo pokud vím tak rok 98 není stříkačka



teď na to koukám na PD.96-99 jsou tam karbce

(reakce na) gsxr 750 1998

10.1.2013 v 21:12 | Nahoru | #15

feistus píše: kámo pokud vím tak rok 98 není stříkačka



Ale je.98 je první stříkačka...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr 750 1998

10.1.2013 v 21:13 | Nahoru | #16

jeník37 píše: teď na to koukám na PD.96-99 jsou tam karbce



Karbce byli 96-97.Od roku 1998 se osazovala stříkačka s manuálním sytičem.

gsxr 750 1998

10.1.2013 v 21:13 | Nahoru | #17
Teda ted nevim kde,ale četl sem že gsx-r 750 rok 96-97 karbce a od 98 stříkačka mejlim se?

(reakce na) gsxr 750 1998

10.1.2013 v 21:13 | Nahoru | #18
StiefTomas> si rychlík

(reakce na) gsxr 750 1998

10.1.2013 v 21:14 | Nahoru | #19

Kubát píše: tak ono neměl bys přidávat plyn pokud máš zaplý sytič. doporučuju ty svíčky znovu vytahnout, zkontrolovat...
start by měl probíhat tak, že zapneš sytič, nastartuješ, tak za 20sec pomaličku stahuješ



Hele já na Sradovi můžu sytič sundat hned po nastartování.Trošku jsem to obohatil a pokud to nepadne pod nulu tak ani sytič není nějak potřeba.Ale je zase pravda, že mám motor celej překopanej.

gsxr 750 1998

10.1.2013 v 21:19 | Nahoru | #20
Hele zkus udělat synchronizaci válců.To by mohlo pomoct.Případně se podívej na svíčky jestli se neulijou.Kdyby ano,dej tam iridiovky.Ještě zkus startovat a pak ty svíčky vyndej, jestli nejsou třebas suchý.To by ti tam nešla šťáva.Tohle bude nějaká banalita.

(reakce na) gsxr 750 1998

10.1.2013 v 21:21 | Nahoru | #21

Packyn píše: co to je údajně dělal go motoru?To je jenom ten řečnickej obrat při prodeji
Je možný,že si ty svíčky ulil.Co vůle na ventilech?Kontroloval někdo někdy?



Hele pokud má motor tlaky, tak budou ventily zavírat.

1 reakcí na tento příspěvek gsxr 750 1998

10.1.2013 v 21:22 | Nahoru | #22






???????

Naposledy editováno 10.01.2013 21:23:14

2 reakcí na tento příspěvek gsxr 750 1998

10.1.2013 v 21:23 | Nahoru | #23
chlapi nebudu se hádat ale kámoš má 750 rok 98 a je to karbec možná že máte pravdu ale pochybuju že v tom roce delali stříkačku když třeba R1 se delala stříkačka až od roku asi 01

(reakce na) gsxr 750 1998

10.1.2013 v 21:25 | Nahoru | #24

feistus píše: chlapi nebudu se hádat ale kámoš má 750 rok 98 a je to karbec možná že máte pravdu ale pochybuju že v tom roce delali stříkačku když třeba R1 se delala stříkačka až od roku asi 01



Tak yamaha v tomhle byla trochu opožděná pravda :) kámoš má rok 96-97 a do provozu se dostala 98.Natuty SRAD 750 r.v98-2000 měl první sktříkačku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr 750 1998

10.1.2013 v 21:28 | Nahoru | #25

jeník37 píše:





???????



Ty jsi opravdu nevěřící Tomáš :) dej si o pár obrázků níž a tam budeš mít škrtící klapky od vstřiků :)

1 reakcí na tento příspěvek gsxr 750 1998

10.1.2013 v 21:28 | Nahoru | #26
jak mám tedy rozumět tomu obrázku s těma karbecema?

1 reakcí na tento příspěvek gsxr 750 1998

10.1.2013 v 21:29 | Nahoru | #27
tak sory spletl sem se , ale zase sem o něco chytřejší

(reakce na) gsxr 750 1998

10.1.2013 v 21:30 | Nahoru | #28

StiefTomas píše: Ty jsi opravdu nevěřící Tomáš :) dej si o pár obrázků níž a tam budeš mít škrtící klapky od vstřiků :)



čeče máš pravdu

1 reakcí na tento příspěvek gsxr 750 1998

10.1.2013 v 21:32 | Nahoru | #29
ale i tak bych se zaměřil na správnou funkci sytiče,když píše,že "jenom trochu otevře klapku"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr 750 1998

10.1.2013 v 21:32 | Nahoru | #30

jeník37 píše: jak mám tedy rozumět tomu obrázku s těma karbecema?



Uplně jednoduše.Srad 750 se dělal v letech 1996-1999.V roce 2000 přišla Kčková řada.V závorce tam máš 1998.To je právě doba kdy se karbce měnili za vstřiky.
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 RTSbike 26 13.12.2023 v 05:01 RTSbike
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 RTSbike 3 19.11.2023 v 22:24 RTSbike
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 RTSbike 9 16.10.2023 v 20:13 RTSbike
Suzuki gsxr 750 k1 stráca vykon Suzuki GSX-R 750 JesuaHamasia 19 2.7.2023 v 07:57 jdu900fire_blejt

TOPlist