bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Směs,Přívěra
Jak správně nastavit bohatost směsi a přívěru? všichni tady píšou podívej se do manuálu ale já to nějak nemůžu přelouskat tu anglinu..asi jsem si to nějak rozházel..šteloval jsem to u nastartovaný motorky,najednou zdechla a už nejde nakopnout :( suzuki rm250 2003

Naposledy editováno 09.01.2013 20:56:10

1 reakcí na tento příspěvek Směs,Přívěra

9.1.2013 v 21:12 | Nahoru | #1
Pokud nejde nastartovat,tak to nemůže bejt jenom směsí.S čim si hejbal?

(reakce na) Směs,Přívěra

9.1.2013 v 21:29 | Nahoru | #2
se šroubkem jak je zapuštěnej do karbu a vlastně i s tím co je na pružince(to je volnoběh ne?) hned pod sytičem ..dával jsem ho o 1 a půl otáčky z dorazu..chvíli šla a pak umřela..svíce černá ale jiskru hází..když jí vyndám párkrát prošlápnu a dám zpět tak na 1s. chytne a pak už ani za boha..opakování stejný skoro chytne a zdechne..

přívěra na volnoběh nemá žadnej vliv ne? vypadla mi totiž ta pružinka jak se šponuje při otáčení,nemohla se ta přívěra nějak protočit a teď půjde těžko nastavit?

1 reakcí na tento příspěvek Směs,Přívěra

9.1.2013 v 21:41 | Nahoru | #3
Ten co je zapuštěnej je bohatost směsi.Nevim jak to je u týhle motorky,ale já ho měl vždycky vytočenej o 1,5 otáčky.Pokud ti to chcíplo potom co si točil se šroubem na volnoběh,tak proto,že si volnoběh nastavil moc nízko a to že už to nejde nastartovat se šroubem na volnoběh nebude mít nic společnýho.

(reakce na) Směs,Přívěra

9.1.2013 v 21:44 | Nahoru | #4
volnoběhem to nebude určitě..to spíš tou bohatostí..jestli jsem neodpálil svíčku..

de mi o to jak ten karbec a přívěru pořádně nastavit..abych neodpálil 10 svíček
při tom štelování

Směs,Přívěra

Skvělá odpověď, děkuji! 9.1.2013 v 21:48 | Nahoru | #5
V tom ti asi neporadim,protože každá motorka to má jinak,ale v manuálu to musí bejt napsaný přesný nastavení karbce.Měla by tam bejt taková tabulka s přesným nastavením podle tepoty.A svíčku dej určitě novou.

Směs,Přívěra

9.1.2013 v 21:58 | Nahoru | #6
já to z toho manuálu prostě asi nedostanu i když jsem to našel..tak stejně pořád nevím jak ..

Směs,Přívěra

12.1.2013 v 16:52 | Nahoru | #7
www.youtube.com/watch ...takhle nějak mi to hulí bíle..je to normál?

Směs,Přívěra

12.1.2013 v 17:02 | Nahoru | #8
U studenýho motoru je normální, že kouří bíle. Pokud by kouřila modře, tak by asi brala olej z převodovky a to by mohlo vysvětlovat i odcházející svíčky, řekl bych..

Směs,Přívěra

12.1.2013 v 17:08 | Nahoru | #9
ale když to mám nadláblý třeba 10m. tak to kouří furt bíle..na volnoběh se nezahřeje?

1 reakcí na tento příspěvek Směs,Přívěra

12.1.2013 v 17:14 | Nahoru | #10
no těžko říct, taky záleží kolik mažeš atd... taky je zima, takže to chvíli trvá, než se ohřeje... když si sáhneš na válec, tak snad poznáš, že je ohřátá, ne? pokud by kouřila i ohřátá a dávals olej řekněme 1:40-50 a kouřila by vážně pořád, tak můžeš mít třeba špatnej píst -> malá komprese -> špatný starty, kouří, odchází svíčky? dej si ruku za vejfuk a uvidíš, jestli z něj lítaj černý kapky převoďáku z převodovky, můžeš se taky podivat, jestli ten olej z převodovky neubyl.

(reakce na) Směs,Přívěra

12.1.2013 v 17:19 | Nahoru | #11
píst je jak novej..jak poznám jestli ubejvá? vylejt převodovku kolik tam toho je?

Směs,Přívěra

12.1.2013 v 17:20 | Nahoru | #12
kapky černý mi z výfuku prskaj to je fakt

Směs,Přívěra

12.1.2013 v 17:22 | Nahoru | #13
Nedíval bych se na to, jak vypadá, ale jak dlouho tam je. Ten olej poznáš asi jedině kontrolním šroubem ne?

Směs,Přívěra

12.1.2013 v 17:55 | Nahoru | #14
to nevím jak dlouho tam je..teď jsem to kupoval

Směs,Přívěra

12.1.2013 v 18:06 | Nahoru | #15
No tak tim spíš bych ten válec sundal a všechno překontroloval .... pořád se budeš vrtat v karburátoru a nakonec stejně zjistíš, žes měl špatnej píst.

Směs,Přívěra

12.1.2013 v 18:27 | Nahoru | #16
asi máš pravdu,zítra se do toho pustím dík

Směs,Přívěra

20.12.2020 v 09:07 | Nahoru | #17
Zdravím všechny potřeboval bych poradit mám Suzuki RM 250 rok 96 ,nechal sem dělat píst a spojku ,když sem nasadil motor atd nastartoval sem to projel asi tak po hodině za 5 trochu sem mel plnej plyn nějaký zvuky to dává jako kdyby ( mít to ventily tak řeknu že klepou takový zvuk to dává pred mi to nedělalo a druhý problém je jedu uberu plyn tak to škube pri stání se jako houpou otáčky jako vynechává nevím si rady byl bych rád za každou radu díky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
spojkový koš suzuki rm 250 Suzuki RM 250 tomashroz 9 14.2.2024 v 14:08 SOUSEDRH9
spojkový koš suzuki rm 250 Suzuki RM 250 tomashroz 0 12.2.2024 v 18:50 tomashroz
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... DrevoKocurik 9 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein
Při ubrani plynu Honda CBR 125R, Yuki Cross 125, Honda XR 600, Siamot... Blackwhitee 3 8.11.2022 v 10:13 Marcel69
Má smysl kupovat starší kross motor... Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... Olihňos 2 21.6.2022 v 15:36 KAWAHAB


TOPlist