Originální díly PARTSDEPOT




paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Pojďme si uspořádat vlastní endurance pro lidi
 
9.1.2013 v 18:23
Zdravím všechny bikery a nadšence okruhového ježdění

Jelikož se vývoj kolem vytrvalostních závodů nikam neubírá a většině teamů se nezamlouvá scénář IV, napadla mě myšlenka odjet si mimo termíny CEC jeden či dva extrémní závody na 8 hodin. Pro někoho by to byl trénink, pro někoho zase závod, kde si zjistí své možnosti.

Každopádně by se domluvil Most a možná i Brno.
Za vítězství by byly materiální (pneu, kombinézy apod.) a možná i finanční odměny. Pro někoho i za účast.

Budu rád, když někdo přijde s nápadem nebo jen předběžně potvrdí svůj zájem v anketě.
Pojďme se bavit,závodit a trénovat podle sebe
Dáme dohromady cca 40 teamů nadšenců a závodníků?

Mrugis

P.S. Díky vašemu zájmu se závod uskuteční 31.5.2013 v Mostě a teamy mohou být složené z 600, 1000 nebo může být team kombinovaný (600 i 1000). Vše bude snad v dohledné době popsáno na Racetrack


Naposledy editováno 04.02.2013 19:49:07
Anketa: Takového závodu bychom se rádi zúčastnili
Ano
87%
53
Ne
13%
8

(reakce na) Pojďme si uspořádat vlastní endurance pro lidi

31.5.2013 v 08:04 | Nahoru | #541
Ermolenko>

1 reakcí na tento příspěvek Pojďme si uspořádat vlastní endurance pro lidi

31.5.2013 v 08:16 | Nahoru | #542
Masakr sem měl dnes ráno problém si vymáčknout pastu na zuby...

(reakce na) Pojďme si uspořádat vlastní endurance pro lidi

31.5.2013 v 08:31 | Nahoru | #543

Progear píše: Masakr sem měl dnes ráno problém si vymáčknout pastu na zuby...


jsem na tom strejně......

5 reakcí na tento příspěvek Pojďme si uspořádat vlastní endurance pro lidi

31.5.2013 v 09:35 | Nahoru | #544
Zápisky jednoho kopyta z LeMost 2013
====================================

Je predvecer zavodu. Zkusil jsem si poprve motorku na mokrych gumach a trosku me to uklidnilo. Vecer ale podleham predpovedi, ktera hlasi ze pojedem od rana na suchu, a nekdy po jedne hodine odpoledne prijde mokre peklo. Travim vecer v boxu, kontoluju celou motorku, prezouvam na suchy, pripravuju na nahrejvaky, a davam dopredu nove desky. 8 hodin je 8 hodin, a stesti preje pripravenym.

Dest ktery me budi celou noc busenim do privesu, a ranni mokro a mrholeni kam az oko dohledne me nuti proklinat meteorology az do horoucich pekel.

Kluci (Honza, Ivan) maji oba zalozni motorky pripravene na mokro, takze se zda, ze bude vsechno cajk.

Kvalifikaci, a start zavodu jsme sverili Honzovi. Je z nas daleko nejrychlejsi, tak at mame dobre rozjeto. Pak pojede Ivan na druhe mokre motorce, a verime ze to kluci natahnou a mezitim trat oschne.

Honza rozjel paradne, vystridalo se podle planu bez problemu, a pokracuje se na mokru. Prestavam verit ze ja uz pojedu na suchu, smluveny signal ze trat je zrala na slicky od Ivana z drahy neprichazi, a ja horecne sundavam z motorky rozpalene slicky a nazouvam vodni Misaky. Instrukce jsou jasne, vystridat, ject dokud to nebude na suche, a pak rychle prepustit Honzovi ktery bude mit nahratou motorku. Nejsem na draze ani 30 minut, a zadek zacina mit dost. Uz neni kde gumy chladit. Stopa je sucha, jen okolo jsou vlhke fleky. Rozhodnout kdy uz to Honza da na suchu je pro me, ktery nema moc odjeto tezke. Ale beru to na sebe, a signalizuju ze chci stridat. Prijedu a Honza vyrazi.

Obchazim pak okolni boxy zda uz je to na sucho. Mrtola me uklidnuje suchym prohlasenim, ze "uz davno" . Prohlizim zadni gumu a myslim ze jsem zajel v nejlepsi mozny moment. Zustat tam par dalsich kol, tak jsem zadek znicil. A je jasne, ze odpoledne na nem bude zaviset preziti teamu. Jsem trosku rozladeny z tak brzkeho stridani, ale nic jineho neslo delat.

Honza praska jedno rychle kolo za druhym, Ivan je nachystany na dalsi stridani se suchou motorkou a ja laboruju s radarem kdy prijde to ocekavane vodni peklo. Zatim to vypada na neco po jedne odpoledne.

Nechavam na motorce mokre gumy s tim ze by to mohlo akorat vyjit po Ivanove a Honzove slintu, kdyz je natahnou az na kapacitu nadrze.

Honza odjede skoro hodinu v paradnich casech a predava Ivanovi, kterej ma ukol vydrzet az do deste. Nicmene krouzi uz po draze pres 30 minut, a po desti ani pamatky. Hory zpomalili jeho postup. Je jasny ze ja jedu taky na suchu, a horecne prezouvani zacina nanovo, Navic je jasne ze v tehle teplote nestacim nahrat za 15 minut gumy ani nahodou. Takze pozor prvni 2 kola. Stihnuto, prezuto, a cekam na svoje stridani.

Jsme nekde kolem pulky zavodu a na me jde druha varka stresu to klukum nezkazit. Ivan prileti, dostavam trandak a vyrazim. Snazim se nezblaznit se, radeji jezdit casy kolem 2 minut, a priject celej, nez se nechat vyprovokovat ke stihani rychliku a zahodit to.
Dari se, prijizdim po temer hodine na draze. Prepoustim Honzovi.

Porad cekame dest kazdym okamzikem, takze ma Honza mokrou botorku pred boxem. Plan zni bud to vydrzi na suchu, a odjede opet co nejdyl, a nebo preskoci z motorky na motorku, kdyz se rozprsi.

Nicmene nebe je porad klidne a honza nas drzi snad pres hodinu v souboji s Ohnostroji Sipo. Paradni jizda. Rikame si ze ho nechame opravdu az co to pujde, a porad resime jestli jede Ivan suchou nebo mokrou motorku. Bohuzel nezvladne obe najednou, ma proste jen jedno sedlo a jeho prendavani je velka ztrata. Pak uz se Honza hlasi o stridani a neda se nic delat, Ivan vytlaci suchou motorku a ceka.

Ironie osudu tomu chtela, ze prvni kapky zacali padat presne v okamziku kdy Honza zajel. Snazime se zachranit co jde. Ja horecne prezouvam motorku na mokro, a Ivan se snazi vydrzet na suchu co nejdyl. Nicmene na slickach nema sanci, a zajizdi do boxu chvili pred tim nez predelam motorku. Honzik se do ty doby alespon trosku zmatoril, a dostal jasne instrukce. Par kol, a bude tu pripravena mokra motorka s cerstvym jezdcem. To si porad jeste myslim ze pak vyrazim ja. Ivan prendava sedlo.

Zatimco totalne vycerpany Honza drzi nas tem nad vodou pred naporem teamu co jedou za nami, Ivan horecne prendava sedlo. Do konce zbyva celkem asi hodina a pul, a je jasne, ze se odjede cela na brutalnim mokru. Prichazi rozhodnuti, ze poslat tam ted me se zdaleka nejlepsi sadou mokrych gum, a nechavat to doject Ivana v jeste horsich podminkach na odrbane sade je nesmyl, a udelame to presne opacne.

Stahujeme Honzu, ktery ma pro dnesek odmakano (alespon na draze) a Ivan se jde prat s prirodou, ktera stale pritvrzuje. Honzu uz chytaji mory, beha po boxu zjevne dost nervozni, stale drzime treti misto s celkem pohodlnym naskokem. Neudelat chybu. 50 minut do konce jde stahnout Ivana. Odvedl super praci, a ted uz je to na pokopane motorce a splasenem Ozzym.

Sedim nastartrovane motorce na mokrejch, Ivan potvrzuje ze jede stridat, a cely team ceka. nervozita by se dala krajet. Jezdci co jeli za Ivanem uz projeli dalsi kolo, a Ivan nikde. Pak dalsi kolo. Na casomire sviti cerny ctverecek, a atmosfera v boxu by se dala krajet nozem. Vsem nam tecou nervy starosti o Ivana. Snad je v poradku. Cert vem zavod. Trosku nas uklidnuje ze nejede sanitka ani safetycar.

Najednou slysim ... uz ho vezou, pribiha Honza s transponderem, rana po zadech, a start.

Netusim co je s Ivanem. Nevim jak to vypada na draze (i kdyz si to dokazu zive predstavit) a nevim kolik jsme ztratili a kde jsme v poradi. Nema smysl se tim zabyvat, chce se ode me jedine. Dojet do cile, a zachranit co se da. Prvni dve kola ochutnavam trat, snazim se nechodit do naklonu tam kde tecou opravdove potoky pres trat. Rozjizdim se kdyz se kolem me mihne Mili na zlute zuzane. Vim ze jedou proti nam, vim ze jsme meli par kol, ale nevim jestli jsme pred nebo za nima nebo v kole. Kazdopadne motorka drzi, tempo se ustaluje a ja si skvele zazavodim, dali se to v casech jen lehce pod 2:20 vubec nazvat "skvele".

Nekolikrat si vymenujeme pozici, ale dari se mi ho vzdy po dalsim kole dostat na brzdach na cilovce. Predni guma opravdu maka na 100 procent a verim ji cim dal vic. Znova si opakuju ze se nesmim nechat soubojem strhnout, a proste musim ject. Schvalne poustim prvni zatacku v najezdu na cil kde je jiny asfalt ktery nechutne klouze. Na casomire sviti deset minut do konce a ja uz verim ze to dam. Motorka funguje, gumy drzi jako zidovska vira (dekuji ti panacku Miseline) a ja projizdim do posledniho kola 15 sekund do vyprseni casu.

Za zady porad citim zlutou suzuki, a nepolevuji ani v poslednim kole, alespon ne o moc. Takhle dlouhy kolo jsem v Moste jeste nejel. A pak posledni dve zatacky, a sachovnice ...

Mlatim se sebou i s motorkou ze strany na stranu a rvu neco dojemnyho do helmy. Kouknem na sebe jeste s Milim ktery me dojede, a ukazeme si vztycene palce. Bylo to uzasny. Dojizdim do boxu a teprve se dozvidam ze i pres to jak nestastne vyslo prostridani jsme udrzeli treti misto. Vysledek pro nas team z rise snu. Ivan je naprosto v poradku, jen jeho ne uplne kapotovana suzuki vzdala v poslednim kole napor vody, Asi nejaky skrat v elektrine.

Jsme vsichni cely. Odjeli jsme osm hodin v tech neskutecnych srackach co tam byli. A navic na bedne ? Dekuju celemu teamu. Kdyz mi to doslo, tak jsem to normalne obrecel. Bylo to uzasny. Kdyby ste kdykoli chteli do teamu jednu pokopanou motorku s pomalym jezdcem, s Vama dvema pojedu treba do pekla.

(reakce na) Pojďme si uspořádat vlastní endurance pro lidi

31.5.2013 v 09:50 | Nahoru | #545
Ozzy_> Krasny Ozzy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pojďme si uspořádat vlastní endurance pro lidi

31.5.2013 v 10:00 | Nahoru | #546
Ozzy_> To je krásnej a dlouhej příběh a ještě navíc zakončenej bednou

My to měli trochu stručnější:
- ráno příjezd z baťohama (už cesta z Prahy v dešti byla fakt jízda )
- kvalifikace nám zajistila start ze druhé půlky
- START - pád prvního jezdce hned v první zatáčce prvního kola závodu (nějak si škrtnul předním kolem o zadní jinýho pilota, či co...)
- potom už střídaní tří jezdců na dvou motkách
- potom navíc střídání dvou jezdců o jednu budnu z kombinézy, protože ten vopičák si při tom pádu vytrhnul zip, což se projevilo při dalším voblíkání
- pád zase toho prvního jezdce někde do kačeru cca v půlce závodu (asi s někým závodil, či co...)
- ze tří strojů pouze jeden bez škrábance (naštěstí ten můj )
- žádná bedna, žádný medajle, ale to ani nevadilo

ALE BYLA TO SUPER AKCE

Naposledy editováno 31.05.2013 16:24:57

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pojďme si uspořádat vlastní endurance pro lidi

31.5.2013 v 10:18 | Nahoru | #547
Ozzy_> skvěle napsané, až sem zamačkávala slzu

Obří gratulace všem!!

Pojďme si uspořádat vlastní endurance pro lidi

31.5.2013 v 10:27 | Nahoru | #548
děvče a chlapy závodnický, máte mojí velkou poklonu užili jste si sucho i mokro a tak to má být a tak je to správné. Tak má vypadat Endurance . Teplota pravda mohla být poněkud víš, ale o to z Vás mám větší radost. Všichni co jste to zvládli a viděli cíl BIG RESPECT.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pojďme si uspořádat vlastní endurance pro lidi

31.5.2013 v 10:30 | Nahoru | #549
PetrBandit> Respekt!!!

(reakce na) Pojďme si uspořádat vlastní endurance pro lidi

31.5.2013 v 10:45 | Nahoru | #550

mrugis píše: PetrBandit> Respekt!!!



A obrovsky, ste fakt rizci.

Pojďme si uspořádat vlastní endurance pro lidi

31.5.2013 v 10:50 | Nahoru | #551
A za tu svoji grafomanii se omlouvam, ale nemuzu si pomoct. Jsem toho plnej. Musel sem to ze sebe nejak vyzvracet

(reakce na) Pojďme si uspořádat vlastní endurance pro lidi

31.5.2013 v 10:50 | Nahoru | #552

PetrBandit píše:
- potom navíc střídání dvou jezdců o jednu budnu z kombinézy, protože ten vopičák si při tom druhým pádu vytrhnul zip


Tak teď už tomu rozumim, mě nešlo do hlavy, že potkávám pořád jenom jednoho
Hoši vy jste byli neskuteční rytíři

(reakce na) Pojďme si uspořádat vlastní endurance pro lidi

31.5.2013 v 10:50 | Nahoru | #553

(reakce na) Pojďme si uspořádat vlastní endurance pro lidi

31.5.2013 v 10:53 | Nahoru | #554
Ozzy_> Super napsáno... Taky jsem pomalu zamáčknul

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pojďme si uspořádat vlastní endurance pro lidi

31.5.2013 v 15:49 | Nahoru | #555

mrugis píše: Velká gratulace všem, co to absolvovali až do konce. Racetrack opět nezklamal a díky perfektní organizaci vše šlo jak po drátkách.
Atmosféra byla neskutečná i navzdory velice proměnlivému počasí a četným pádům.

My z HKT jsme to neskutečně dodrbali. Po své zdařilé kvaldě a mokrém času 1:58 jsem startoval z No.1 Ten nahoře si však řekl, že už jsem to dlouho nezahodil a tak mi v druhé zatáčce po startu ukradl kola. Sice velice malá rychlost, ale očesalo mi to celý bok vč. řazení. Kolegáčci nezvyklý u mne na tento jev se pak snažili dohnat ztrátu, ale ve dvou 8 hodin prostě odmítali dát, vzhledem k rozjeté sezóně v GEC. Moc mě to mrzí, ale tentokrát nám nebylo souzeno

Pro mě byl vítěz každý, kdo to dojel nebo aspoň dokroužil Díky všem za tento zážitek, mít tady po dlouhé době zase takový český závod. Žádám repete



Tos posral!!!!
Sedláci u Chlumce oproti nám dopadli výborně...
Tolik popela, co si sypeme na hlavu, nevyprodukuje ani ostravské krematorium v topné sezoně...
První zkrat: Mistr jednička v týmu to zahazuje ve druhé zatáčce... přitom ví, že závod na 8 hodin se vyhrává zásadně v zatáčce první...4 kola ztráta

Druhý zkrat: Generální ředitel a vrchní organizátor Honza není nachystaný v kombinéze pro případ ztroskotání...2 kola ztráta

Třetí zkrat: Honza ukazuje střídání...čekáme...nezajíždí, další kolo stále nezajíždí, další kolo zase nezajíždí... Kolda je zmaten, není to náhodou oschnuté? Určitě ano a Honza nám dává čas, abychom se připravili... vytahujeme krakenici na suchých (studených-další blbost), Honza přijíždí a čumí na nás, signalizoval rukou, což už 4 roky znamená pokračování na mokrých...Kolda má potřebu se jít někam zahrabat...mistr mechaniko má pěnu u úst... Kolda skáče na Fároše na mokrých... přijíždí Honza...zase čumí, teď jsem signalizoval nohou křičí, už je to na suchý...mechanik David se někde ztratil a slyšíme jen hlasité kovové zvuky, pravděpodobně hledá momenťák...beru tranďák a raději jedu pryč na fároškovi... 3 kola ztráta...

Pak tady kolega (v tuto chvíli se hlasuje o jeho další účasti v týmu) napíše, že jsme odmítali osmihodinovku dát ve dvou...to sů nervyyyy...moje nervyyyyy!!!!
Kdyby byla jen malá, nepatrná šance bojovat o výsledek... ale cca 10 kol ztráty by možná dohnal tým klonů Michala Filly...

Gratulace všem, co to dojeli do konce... musím upřímně říct, že ty poslední dvě hodinky jsem byl rád, že jsme nemuseli jet...
Po tomto podniku a nadšení, které panovalo, věřím, že endurance může mít u nás budoucnost...

Naposledy editováno 31.05.2013 15:53:21

Pojďme si uspořádat vlastní endurance pro lidi

31.5.2013 v 16:13 | Nahoru | #556
Kolda: slusna ukazka toho co vsechno se muze posrat. V tomhle je endurance zradna.
Jsem vnimal jen ten zmatek kdyz prijel Honza a strasne rozhazoval rukama ze proc tam mate suchou motorku ... vic jsem nedaval. A smutnyho Mrugise po padu hned na zacatku.

1 reakcí na tento příspěvek Pojďme si uspořádat vlastní endurance pro lidi

31.5.2013 v 16:20 | Nahoru | #557
Repete ????????

(reakce na) Pojďme si uspořádat vlastní endurance pro lidi

31.5.2013 v 16:39 | Nahoru | #558

gorkin píše: Repete ????????



Nejsem si uplne jistej, ze je mozny sehnat takovy nadseni jen z ceskejch jezdu vic nez jednou , no mozna 2x ? za rok. Nebo je ? Nevim. Mam pocit ze z prvotniho nadseni CECu se ten duch vytratil prave pro obrovske naklady ktere proste hromada jezdcu neutahla coz vyustilo v neodvratny konec.

Oproti tomu jednou rocne usporadat jeden takovyhle poradny zavod, a udelat z toho tradici by mohlo naopak pritahnout sirokou skalu jezdcu kteri si to jednou/dvakrat za rok chteji zkusit. Zdokonalit se. Pojezdit. Nekteri treba ani ne o celkovy vysledek, ale jen proto ze maji sanci odjezdit velkou porci kol v tempu, coz je zase trosku jine nez bezne volne jezdeni. Spousta jezdcu co zacinali prave CECem a ted jezdi casy na vrcholu agenturnich jezdcu prave tak zacinala, takze cesta to je.

Kazdopadne ja pro repete jsem Letos Nebo klidne pristi rok

(reakce na) Pojďme si uspořádat vlastní endurance pro lidi

31.5.2013 v 16:44 | Nahoru | #559
Ozzy_> krásnej popis.

(reakce na) Pojďme si uspořádat vlastní endurance pro lidi

31.5.2013 v 18:05 | Nahoru | #560
.Kolda.> Už jsem volal do CRR, zda mě vezmou zpátky...a prej neberou nikoho, kdo to zahazuje v druhé zatáčce...Jak píše Kolda, když zahazovat, tak zásadně, ale zásadně v první!

Na to, že jezdíme takhle dlouho Endurance, kde nám vše vychází naprosto přesně a na vteřinu, si připadám jak spráskaný diletantský pes. Na co pomyslím, to se nedařilo (slušně řečeno). Z tohoto nezdaru budou vyvozeny patřičné důsledky a na příští závod budeme plně připraveni opět vítězit

Mám však radost z toho nadšení, které v boxech panovalo. Vrátilo mě to opravdu o pár let zpátky. Pokud pan Inkviz v tomto duchu naplánuje další takovýto závod třeba i na příští rok, má to určitě smysl...ten rošt zas naplníme

1 reakcí na tento příspěvek Pojďme si uspořádat vlastní endurance pro lidi

31.5.2013 v 18:42 | Nahoru | #561
mimochodem, kluci z Okruhari.cz už maj pěkně zpracovaný fotky na webu , a to nejen z paddock , ale hlavně z trat
když na to tak koukám, hned bych zase jel - tedy až přestanu cejtit všechny svaly v těle a začnu bez třesu ovládat končetiny...

Naposledy editováno 31.05.2013 18:44:39

1 reakcí na tento příspěvek Pojďme si uspořádat vlastní endurance pro lidi

31.5.2013 v 19:28 | Nahoru | #562
Priste jedu i kdybych to mel jet sam a padaly treba hovna

Pojďme si uspořádat vlastní endurance pro lidi

31.5.2013 v 19:54 | Nahoru | #563
Z posledni hodiny a pul jsem odjel cca50mim vim ze prselo hodne ale az ted kdyz jsem videl fotky tak vidim jak to bylo strasny. Jinak to byl velky zazitek.

Pojďme si uspořádat vlastní endurance pro lidi

31.5.2013 v 20:06 | Nahoru | #564
Myslel jsem ,ze se to snad ani nepodjede. Ja uz byl rozbitej ve stredu .Kazdopadne smekam pred vsema ,ktery to tech 8 hodin odkrouzili. V takovym hnusu a zime . To je teda narez a medaile pro vsechny
Jednou se na***u a kdyz predtim zas nekde nespadnu ,tak pojedu

(reakce na) Pojďme si uspořádat vlastní endurance pro lidi

31.5.2013 v 20:42 | Nahoru | #565

Krawatasakin píše: Priste jedu i kdybych to mel jet sam a padaly treba hovna



Vidis, a ja si rikal co tomu vcera chybelo k dokonalosti

1 reakcí na tento příspěvek Pojďme si uspořádat vlastní endurance pro lidi

31.5.2013 v 20:57 | Nahoru | #566
PetrBandit> respekt pane...jak jsem se rano soukal z boxu a vas videl projizdet v nemokach s batohama na zadech, tak jsem si rikal klobouk dolu, palce hore
vse, co zde bylo napsano to vystihuje presneee
okruhari- opet fajnove fotky

(reakce na) Pojďme si uspořádat vlastní endurance pro lidi

31.5.2013 v 21:16 | Nahoru | #567
Pitris>
Puvodne jsme taky meli v planu to pojmout jako dvoudenni akci, ale nedali jsme to dohromady s pracovnima povinnostma. Tak z toho byla nakonec jednodenni silena jizda... Jenom to pocasi me stvalo a fakt jsem valil bulvy, kdyz jsem na vlastni kuzi na trati zjistoval, jak neskutecne za to tahali ti s mokrejma gumama a uzasnejma jizdnima dovednostma. Pro me zazitek i skola...
Uz se za mesic tesim do Brna

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pojďme si uspořádat vlastní endurance pro lidi

31.5.2013 v 22:25 | Nahoru | #568

PetrBandit píše: mimochodem, kluci z Okruhari.cz už maj pěkně zpracovaný fotky na webu , a to nejen z paddock , ale hlavně z trati


čtyři střídání...přes tři hodiny na trati...pětset fotek...ani jedna moje...k nezaplacení!
nefotil ještě někdo? sice jsem jel jak posranej, ale památeční fotku bych bral

(reakce na) Pojďme si uspořádat vlastní endurance pro lidi

31.5.2013 v 22:35 | Nahoru | #569

XJelen píše: čtyři střídání...přes tři hodiny na trati...pětset fotek...ani jedna moje...k nezaplacení!
nefotil ještě někdo? sice jsem jel jak posranej, ale památeční fotku bych bral



Jo, ty vodni jsou dokonaly !



takovy fotky clovek hned tak znova mit nebude.

Nevim jestli druhej den fotili zase PixelRace.de nebo ne. Kazdopadne na jejich strankach zatim nejsou fotky ani ze stredy ....

Naposledy editováno 31.05.2013 22:35:36

1 reakcí na tento příspěvek Pojďme si uspořádat vlastní endurance pro lidi

31.5.2013 v 22:41 | Nahoru | #570
jj fotil
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.

TOPlist