Tak to ano, souhlasím. Přišlo mi,že se bavíš o táhlech přívěry , kterými to většina lidí akorát rozhodí. Nic méně nastavení přívěry je většinou nastaveno na maximální využití potenciálu motoru v té či oné motorce.
Pokud někdo ladí přívěru,tak většinou z důvodu technického stavu motoru,nebo své váhy. Občas i změnou vrtání válce či jiného tuningu. Jinak to většinou bývá zbytečné. Přívěra má otvírat v určitých otáčkách,které většinou bývají nejlepší.
Souhlasím,že když ji otevřeš dřív,tak se na motorce objeví takový ten onen obrovský kopanec,ale to se zlepšením nemá nic společného.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Proc ma 4t oproti 2t v zakladu siln... KTM EXC 300 | Norous123 | 28 | 22.2.2024 v 13:05 premikp |
Cestovani na lehkem enduru KTM EXC 300, Husqvarna WR 300, Beta EVO 300 2T, Gas ... | jirka-čz | 28 | 26.1.2024 v 09:46 Metric |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Klíček zapalování KTM EXC 300 2019 ... KTM EXC 300, KTM EXC 300 E, KTM EXC 300 Six Days | MalejMazel | 14 | 23.1.2024 v 13:16 ktm525smerák |
Sroub volnobehu KTM TPI KTM EXC 300 | Norous123 | 4 | 10.1.2024 v 17:12 Metric |