1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl mezi EXC 300 a XC 300 XC-W 300
1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl mezi EXC 300 a XC 300 XC-W 300
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl mezi EXC 300 a XC 300 XC-W 300
Wencas píše: Je tu motorka na CC, takže bez světel a podobných zbytečností ale s charakteristikou jako enduro. Opravte mě jestli se pletu
Jeste jsou pry ty XC odskrcene takze by mely jet lepe, EXC jsou skrcene kvuli prodeji v EU.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl mezi EXC 300 a XC 300 XC-W 300
1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl mezi EXC 300 a XC 300 XC-W 300
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl mezi EXC 300 a XC 300 XC-W 300
1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl mezi EXC 300 a XC 300 XC-W 300
ROXTEEDY píše: co jsem se ptal když jsme to řešili tak XC je stejná jako SX jen jiná převodovka a základní nastavení, xc-w a exc by měli bejt totožný jen xc-w neni schválený pro silniční provoz proto ta cena (to mi bylo řečeno od týpka z KTM ale od jistý doby nevěřím všemu ) to že by exc mělo jet míň podle mě platí možná v orig nastavení ale myslím že všechny 300 jdou naladit stejně
říkáš to samý, co citoval SirIndy výš v anglickém jazyce: EXC je verze pro silniční provoz a jejím odškrcením lze získat tu samou motorku jako xc-w...
1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl mezi EXC 300 a XC 300 XC-W 300
Naposledy editováno 05.01.2013 21:08:47
Naposledy editováno 05.01.2013 21:31:13
1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl mezi EXC 300 a XC 300 XC-W 300
2 reakcí na tento příspěvek Rozdíl mezi EXC 300 a XC 300 XC-W 300
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl mezi EXC 300 a XC 300 XC-W 300
Jak se ladí přívěra víc do ostra? To mi hlava nebere? Víš co tam ta přívěra dělá?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl mezi EXC 300 a XC 300 XC-W 300
adamstast píše: 1semy1>
Jak se ladí přívěra víc do ostra? To mi hlava nebere? Víš co tam ta přívěra dělá?
Jednoduše vymění pružinu, otázká 1-2 min.
Tuhostí instalované pružiny se nastavuje rychlost otevírání přívěry.
Při instalaci pružiny s nižší tuhostí se přívěra otevírá rychleji, při nižších otáčkách. Motocykl má agresivnější charakter a vyšší nárůst výkonu od nízkých otáček. Vhodné na závody MX charakteru a suchý adhezivní podklad.
Při instalaci pružiny s vyšší tuhostí se přívěra otevírá pomaleji, při vyšších otáčkách. Motocykl má nižší nárůst výkonu s otáčkami a je celkově hodnější a klidnější. Vhodné na vytrvalostní závody typu CC, kdy motocykl tolik neunavuje a na mokrý a kluzký podklad.
Naposledy editováno 17.07.2013 10:53:46
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Proc ma 4t oproti 2t v zakladu siln... KTM EXC 300 | Norous123 | 28 | 22.2.2024 v 13:05 premikp |
Cestovani na lehkem enduru KTM EXC 300, Husqvarna WR 300, Beta EVO 300 2T, Gas ... | jirka-čz | 28 | 26.1.2024 v 09:46 Metric |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Klíček zapalování KTM EXC 300 2019 ... KTM EXC 300, KTM EXC 300 E, KTM EXC 300 Six Days | MalejMazel | 14 | 23.1.2024 v 13:16 ktm525smerák |
Sroub volnobehu KTM TPI KTM EXC 300 | Norous123 | 4 | 10.1.2024 v 17:12 Metric |