globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ducati - Italská vášeň
DUCATI - Debata o všem, co se značkou DUCATI alespoň nějak souvisí. Rady, zkušenosti, postřehy a zážitky, spojené s rudými kráskami z Bologne.


Naposledy editováno 06.02.2020 18:38:03
Anketa: Nejhezčí DUCATI všech dob je...
Desmosedici
8%
13
Superleggera
4%
6
Hypermotard
6%
9
Scrambler
2%
4
MONSTER
11%
17
STREETFIGHTER
7%
12
GT1000 i PaulSmart
12%
20
999
15%
24
916
30%
49
MV Agusta
4%
7

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

31.10.2014 v 16:47 | Nahoru | #18001
Frennky> jo jo mam hlavicku jak makovicku tak mi jen tak neco nesedi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

31.10.2014 v 16:57 | Nahoru | #18002

RomanSS píše: Lazy> viděls? eRko to rozhodně není, je to S, ale základ si myslím slušný.

Jinak s Araikama mátě štěstí, že vám pasují. Jsou nádherný, ale nic pro lidi s dlouhým čumákem.



Mám taky problém, že se nikam nevejdu přes nos a od Araie Quantum ST je dělaná pro lidi s větším nosem, tak zkus, mě vyhovovala a i ten Rebel, kterej vychází z ní

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

31.10.2014 v 16:59 | Nahoru | #18003

t_freedom píše: No jo hoši...bez brejlí bych na otvíračku taky prděl...



Nevim jestli sis všimnul Ale taky jezdím v brejlích a pohoda. Co jsem zkoušel Araiky, tak ty tam mají díru na nožičky, že jsem o nich nevěděl... Na tom AGVčku co mám teď mi je to vyhrne kus hore a trochu tlačej, ale ani po celym dni nic hroznýho. Takže za mě neplatí rovnice brýle=vyklápěčka...

Ducati - Italská vášeň

31.10.2014 v 17:08 | Nahoru | #18004
BTW clonu bych v helmě taky nechtěl, jak jsem teď zkoušel helmy, tak mi půjčili na testovačku mi půjčili AGV Horizon a to plexi mi vadilo. Hlavně to, jak tam zespod svítí normálně, prostě jen takovej tmavej proužek... Možná to někdo má vyřešený líp, ale nechci to

Ducati - Italská vášeň

31.10.2014 v 17:38 | Nahoru | #18005
ja sem mel fajn zpracovanou clonu na schubertce, ale po stazeni mi par kilaku trvalo si zvyknout na zkresleni, jakoby mi oci na makro rezim vnimaly uz tu clonu a co bylo za ni bylo jak film, ne realita. ale byla dostatecne dlouha a ovladani bylo ergonomicke a dobre vyrobene.
vahu taky neberu jako nejhlavnejsi argument, spis jeji rozlozeni na hlave a aerodynamiku. no je to tezky s tema helmama. stejne jako se vsim ostatnim a zima se blizi

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

31.10.2014 v 17:51 | Nahoru | #18006

strakon píše: Ten Scrambler mi přijde jak šlapací



Mě to neva !!!







Naposledy editováno 31.10.2014 17:53:00

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

31.10.2014 v 17:54 | Nahoru | #18007
RomanSS> kudla nevidel, nevypada zle tak na pohled, neco mi sakra pripomina



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

31.10.2014 v 18:19 | Nahoru | #18008
Stev> diky za super radu uz to je rozdelane

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

31.10.2014 v 19:54 | Nahoru | #18009
GeorgePanek> to poděkuj soudruhům z německa

návod

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

31.10.2014 v 21:45 | Nahoru | #18010
Zdravim Vas vsetkych, u nas na Slovensku tiez zazimovano. Ostava cakat na jar...




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

31.10.2014 v 21:51 | Nahoru | #18011
adrianosciro> To máš doma takovej "šourům"? Mazec

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

31.10.2014 v 21:58 | Nahoru | #18012

z.a.j.o.c.h píše: Mám taky problém, že se nikam nevejdu přes nos a od Araie Quantum ST je dělaná pro lidi s větším nosem, tak zkus, mě vyhovovala a i ten Rebel, kterej vychází z ní



mám to samý, a fakt jsem našel hodně málo helem o kterejch bych mohl uvažovat. Sedly mi Shoei GT Air, Airoh GP 500 a Arai Rebel. Shoei asi nejlíp, ale clona a chybějící DD kroužky jí vyřadily. Ještě Schuberth SR1 měla místa dost, ale ta mě ostře tlačila na několika místech na hlavě.
Bohužel jsem si při všeobecným nadšení při zkoušení arai nevšimnul, že místa pro nos už moc nezbývá, takže na dálnici se mi přimáčkne k helmě. Ale kupodivu to celkem nevadí a měnit už nebudu.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

31.10.2014 v 22:09 | Nahoru | #18013
sejrac> šourum ne, ale male museo talianskych motoriek asi ano.
http://nasetoskansko.eu/sm.html




(reakce na) Ducati - Italská vášeň

31.10.2014 v 22:26 | Nahoru | #18014
adrianosciro> beze slov...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

1.11.2014 v 07:48 | Nahoru | #18015
adrianosciro> Super Panečku to je zápal pro Italky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

1.11.2014 v 08:09 | Nahoru | #18016
fsmoula> Tohle co má adrianosciro vystihuje název tématu!

2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

1.11.2014 v 09:02 | Nahoru | #18017
zmulin> ...když je naprd aerodynamika,tak 20 deka nepomůže... Mno jde hlavně o to, že podle Newtona je F=m.a. Pokud padneš v přilbě 1100g anebo 1600g, při stejným zrychlení, resp. zpomalení, bude výsledná síla působící na krční páteř o 45% větší...

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

1.11.2014 v 09:06 | Nahoru | #18018
sejrac> jo jo a vooooootom to je

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

1.11.2014 v 13:22 | Nahoru | #18019

adrianosciro píše: sejrac> šourum ne, ale male museo talianskych motoriek asi ano.
http://nasetoskansko.eu/sm.html



Tip na výlet při VDW?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

1.11.2014 v 13:28 | Nahoru | #18020

Stev píše: mám to samý, a fakt jsem našel hodně málo helem o kterejch bych mohl uvažovat. Sedly mi Shoei GT Air, Airoh GP 500 a Arai Rebel. Shoei asi nejlíp, ale clona a chybějící DD kroužky jí vyřadily. Ještě Schuberth SR1 měla místa dost, ale ta mě ostře tlačila na několika místech na hlavě.
Bohužel jsem si při všeobecným nadšení při zkoušení arai nevšimnul, že místa pro nos už moc nezbývá, takže na dálnici se mi přimáčkne k helmě. Ale kupodivu to celkem nevadí a měnit už nebudu.



Ten Rebel mi byl asi stejně, ale nejel jsem v něm a přesně to co tobě u něj, se mi stalo u HJC RPHA 10. Super helma, lehká, výprodejová cena, pěkná grafika, dobře seděla, ale od 130 se mi trochu zvedla a jak jsem měl nos "vloženej" v deflektoru, vlastně nad hranou bradový části helmy, tak se mi o něj opřela To sem byl nasratý! A tak při představě co by to s nosem udělalo při nárazu, jsem jim jí s díky nechal...

Takže teď je v hledáčku Rebel, Quantum ST, jestli někdy zlevněj na rozumnej peníz AGV Corsu a ještě bych chtěl zkusit X-Liteku 802rr...

2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

1.11.2014 v 13:36 | Nahoru | #18021
Chlapci, chlapci.... Myslím, ze kdo jste už zazimovali udělali jste dnes velkou chybu





Ducati - Italská vášeň

1.11.2014 v 15:57 | Nahoru | #18022
Zimuje se až s prvním sněhem a podle dnešní předpovědi, to bude za dlouho

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

1.11.2014 v 18:10 | Nahoru | #18023
z.a.j.o.c.h> já o nos strach nemám, helma se v případě nárazu v nějakym bodě zastaví, a deflektor je malej a měkkej. Ten nos mi samozřejmě trochu vadí, ale jinak byla zdaleka nejpohodlnější. Na X-lite jsem byl u Hamouze a X802 neměli v mojí velikosti, tak si možná zavolej předem Ale i tak se mi naživo moc nelíbila, to už bych bral radši toho Airoha GP500.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

1.11.2014 v 18:39 | Nahoru | #18024
honzabiker> no vidíš na co si přišel a při tom každej výrobce zdůrazňuje nízkou váhu kvůli pohodlí jezdce,aby se mu po jedný vyjížďce nezablokoval krk...

Navíc nevím co si zpočítal,ale řek bych,že když letíš na palici,tak dopadneš v obou případech za stejnou dobu a stejnou silou a spíš bych se zabejval schopností tlumení nárazu blembáku samotnýho,ale to bych tady nikomu zkoušet určitě nepřál.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

1.11.2014 v 20:34 | Nahoru | #18025

honzabiker píše: zmulin> ...když je naprd aerodynamika,tak 20 deka nepomůže... Mno jde hlavně o to, že podle Newtona je F=m.a. Pokud padneš v přilbě 1100g anebo 1600g, při stejným zrychlení, resp. zpomalení, bude výsledná síla působící na krční páteř o 45% větší...



To neni pravda. Platilo by to jen v pripade kdy by helma nenarazila do zadne prekazky. A i tak zanedbavas hmotnost hlavy samotne. V dalsich pripadech bys mohl uvazovat zvyseni sily jen jako celkovou hmotnost jezdce + tech 500g. A to uz se dostavas pod jednotku procenta.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

2.11.2014 v 07:52 | Nahoru | #18026
Frennky> Já nezazimoval a stejně se už asi letos nesvezu kua Sem si píčus včera udělal kotník na volej-turnaji.A to sem i přemejšlel,že bych možná i vyjel na EICMA na moto,když má bejt docelal teplo

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

2.11.2014 v 08:11 | Nahoru | #18027
Já taky ještě nezazimoval. Když bude přijatelně, tak se svezu aspoň na benzinku nabrat do poloplna, aby mě nezrezla nádrž Kotník jsem si málem "udělal" včera doma po poledni, když jsem šlápnul na autíčko v obýváku. Mohl jsem přitom ještě hodit záda a zlomit si vaz o stolek Dopadlo to ale dobře.

Naposledy editováno 02.11.2014 08:11:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

2.11.2014 v 08:28 | Nahoru | #18028

sejrac píše: Já taky ještě nezazimoval. Když bude přijatelně, tak se svezu aspoň na benzinku nabrat do poloplna, aby mě nezrezla nádrž Kotník jsem si málem "udělal" včera doma po poledni, když jsem šlápnul na autíčko v obýváku. Mohl jsem přitom ještě hodit záda a zlomit si vaz o stolek Dopadlo to ale dobře.

to teda a teď si vem kdyby jsi měl těžkou helmu tak to mohlo být 45x horší

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

2.11.2014 v 08:31 | Nahoru | #18029

zmulin píše: honzabiker> no vidíš na co si přišel a při tom každej výrobce zdůrazňuje nízkou váhu kvůli pohodlí jezdce,aby se mu po jedný vyjížďce nezablokoval krk...

Navíc nevím co si zpočítal,ale řek bych,že když letíš na palici,tak dopadneš v obou případech za stejnou dobu a stejnou silou a spíš bych se zabejval schopností tlumení nárazu blembáku samotnýho,ale to bych tady nikomu zkoušet určitě nepřál.



Samozřejmě když do něčeho narazíš natvrdo hlavou, pak je jedno kolik ta helma váží. Potom je to o schopnosti výplně tlumit a rozložit. Měl jsem na mysli spíš případ kdy např. tělo narazí a hlava pokračuje. V tu chvíli nastupuje moment sil danej mj. právě hmotností soustavy (jak správně poznamenal Stev, hlava + helma).
O tom pohodlí je to taky. Přejedeš hrb. Zpomalení (zrychlení) je daný odpružením motorky. No a právě krčníma svalama musíš kompenzovat (v případě těžší helmy) vyšší namáhání.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

2.11.2014 v 08:37 | Nahoru | #18030

Stev píše: To neni pravda. Platilo by to jen v pripade kdy by helma nenarazila do zadne prekazky. A i tak zanedbavas hmotnost hlavy samotne. V dalsich pripadech bys mohl uvazovat zvyseni sily jen jako celkovou hmotnost jezdce + tech 500g. A to uz se dostavas pod jednotku procenta.



Máš samozřejmě pravdu. Musíš uvažovat celou hmotnost soustavy. Já jsem to bral spíš jako "příspěvek" od helmy, protože zbytek je konstantní ( ať už máš na hlavě lehkou nebo těžkou helmu, samotná hlava má pořád stejnou hmotnost).
Co konkrétně počítat do "hmotností" je případ od případu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... chorvat 1 Včera v 14:03 padr
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 32 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S Wlnic 11 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Agnosy 5 5.11.2022 v 13:41 juraaa
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 1 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF


TOPlist