bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jakou, poradíte?
4.1.2013 v 23:41
Ahoj, chci přesedlat na silnější stroj. Nechci silniční sportovní ani velkou cestovní, hledám něco mezi. Ani nehledám čistokrevné silniční enduro tipu BMW R1200
O víkendech okolo komína cca 200 km , v létě na týden do Alp. Takový je asi můj profil na jízdy.
Máte někdo zkušenosti a porovnání?





Uzavřeno 20.02.2013 v 06:33 uživatelem Petrr7

Naposledy editováno 04.01.2013 23:50:16
Anketa: Jakou doporučujete
Honda CBF 1000
34%
25
Triumph Tiger 1050
66%
48
Předchozí
1 2 3
Následující

Jakou, poradíte?

4.1.2013 v 23:47 | Nahoru | #1
Za mě triumph čistě kvuli vzhledu

1 reakcí na tento příspěvek Jakou, poradíte?

4.1.2013 v 23:53 | Nahoru | #2
Vzhled je jedna věc. Jízdní vlastnosti a zkušenosti uživatelů je druhá věc. Vzhledově jsem také pro Tiger.

(reakce na) Jakou, poradíte?

5.1.2013 v 00:27 | Nahoru | #3

Petrr7 píše: Vzhled je jedna věc. Jízdní vlastnosti a zkušenosti uživatelů je druhá věc. Vzhledově jsem také pro Tiger.

ani na jedne jsem nejel

Jakou, poradíte?

5.1.2013 v 00:45 | Nahoru | #4
Řekl bych že je to jedno.Jsou to supr stroje.Pohledej zde majitelé a oslov je,poradí ti.Pokud tedy narazíš na někoho objektivního.

Naposledy editováno 05.01.2013 00:46:14

Jakou, poradíte?

5.1.2013 v 00:54 | Nahoru | #5
zdary kousek sem se na tigerovi svezl a je to pekna masina a pocit z jizdy sem z toho mel dobrej. ale to by chtelo nazor nekoho kdo ty motky ma, jinak vzhedove triumph

Jakou, poradíte?

5.1.2013 v 09:30 | Nahoru | #6
Tak já bych si z těchto dvou pro sebe vybral CBF 1000.
Mně zatím nejsou moc blízká cestovní endura jako Tiger.
CBF je sportovně cestovní silniční moto a pro mne by to byla lepší volba.
I když bych si asi nevzal ani jednu z nich.
Spíš bych bral FZ1 Fazer v GT verzi.

Jakou, poradíte?

5.1.2013 v 09:40 | Nahoru | #7
Tigera kvůli zvuku

Jakou, poradíte?

5.1.2013 v 10:19 | Nahoru | #8
Jezdíš sám a budeš i nadále?
CéBéeFko je dobrá volba, typická Honda - ani špatná ani vynikající; hodně lehkonohá kočka se kterou si užiješ spousty legrace i ve dvou

2 reakcí na tento příspěvek Jakou, poradíte?

5.1.2013 v 10:22 | Nahoru | #9
Najezdil jsem na CBF 50tisic bez závady. okolo komína i alpy , v jednom i ve dvou. Máš Hondu kup hondu...

(reakce na) Jakou, poradíte?

5.1.2013 v 10:35 | Nahoru | #10
malčus77> No bez závad

Jakou, poradíte?

5.1.2013 v 10:39 | Nahoru | #11
Vlasta CBF. Nazdar, mohu přispět názorem a zkušeností. Jezdím 32 OOO km s HONDOU CBF 1000 r.v, 2006-tedy první řadou. Občas okruh jinak velká turistika po Evropě, často ve dvou. Doma i po městě - holka pro všechno. Pohodlná, velmi lehce ovladatelná motorka . Výkon pro jednoho zcela dostačující, ve dvou je již váha znát při akceleraci. Motor je nesmírně pružný a je schopen jet od 2000 do 10000ot zcela bez problémů. Při cca 5ti tis ot. (125 km/h při6°) drobné vibrace ve stupačkách. jinak klidná. Mohla by být silnější přední brzda, ale není. (nemám ABS) Spotřeba - pokud zajímá - kolem 6ti lt. Na okruhu při palbě dvojnásobek i víc. Olej za 10000km cca 0,2lt. Sedlo se dá seřizovat na výšku o 30 mm, dle vaší výšky. Jezdil jsem Ducati ST, Multistrada, Aprilie Miele, BMW K1300. CBF je nejpohodlnější a dokonalá na cestování a dá se sní i slušně zasportovat, ale sedí se na ní jako na koni-vzpřímeně.Moje má najeto 40 000km a bez jediné závady.V servisu byla při 25000 na kontrole ventil. vůle - byly O.K. jinak servisuji vše sám a bez problémů. Další moto bude zase CBF po r.v. 2010 na níž jsou odstraněny chyby z první řady . Vlasta CBF.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou, poradíte?

5.1.2013 v 10:41 | Nahoru | #12
malčus77> no právě Hondu už mám a je fakt, že funguje spolehlivě. Ale změnu by to možná chtělo. Tiger je podle mě více univerzální protože zvládne i lehký terén ( polňačky )

1 reakcí na tento příspěvek Jakou, poradíte?

5.1.2013 v 11:13 | Nahoru | #13
Hlasoval jsem pro Tigera
Nějaké postřehy mám v profilu
Přeju šťastnou ruku při výběru

Jakou, poradíte?

5.1.2013 v 11:37 | Nahoru | #14
Na Tigrovi jsem nejel. Na CBF asi 10km. Tigera (červenýho) má známý v Jablonci nad Nisou. A podle mého názoru rozhodně Triumpha. Když se podíváš na tu Hondu, odpředu až dozadu je to rozpočtovka. Prostě úplně obyčejná motorka. Sedneš na to a žádné extra nadšení. Jo, jako celek to funguje dobře a spolehlivě, ale nic co by nějak vzbuzovalo emoce.
Tigera jsem oblejzal celkem detailně. To je moc hezky zpracovaná motorka. Do detailu. A na lítačky kolem baráku a i do těch Alp to bude určitě lepší varianta.

Naposledy editováno 05.01.2013 11:39:56

(reakce na) Jakou, poradíte?

5.1.2013 v 11:43 | Nahoru | #15

Petrr7 píše: malčus77> no právě Hondu už mám a je fakt, že funguje spolehlivě. Ale změnu by to možná chtělo. Tiger je podle mě více univerzální protože zvládne i lehký terén ( polňačky )



S tím terénem bych to moc nepřeháněl. Co seženeš dopředu za 17" enduro gumu? Maximálně Scorpion Trail. A to je max na suchou polní cestu.

Jakou, poradíte?

5.1.2013 v 13:13 | Nahoru | #16
Aby to nebylo srovnání hrušky-jablka s cenového pohledu.
Rozpočtovka CBF....

CBF 1000F s ABS - 230 000,-
Tiger 1050 s ABS - 300 000,-

Rozdíl 70 000,- je docela dost.
To bych možná i odpustil nějaké "ne-extra" provedení.

Jakou, poradíte?

5.1.2013 v 13:29 | Nahoru | #17
Rozdil je v cene, zpracovani, kvalite a spolehlivosti. Motory Honda jsou tady uz xx let a jsou vyhlasene zivotnosti a spolehlivosti. Honda je "tuctovka" a jezdi jich vic nez Triumphu..takze kdyby nahodou, tak dily sezenes vseude a snadneji nez na Triumpha. Cena bude taky jina. Kamos jezdi cbf uz nekolik let a nikdy jsem neslysel nikoho ( kdo nekoupil rozmlaceny strep z treti ruky) aby si stezoval. Motor u CBF je spickovy, kultivovany ...da se jet jak kolinko, tak nalozit tri kufry a ficet Alpy...Otazka designu je ciste osobni vec, ale i Tady jasne hlasuju pro Hondu. Takze muj nazor je jasny . Postav prede mne 1 cbf a 2-3 Tigery za stejnou cenu....beru Hondu. .

1 reakcí na tento příspěvek Jakou, poradíte?

5.1.2013 v 13:38 | Nahoru | #18
Já určitě bude jezdit sám, protože manželka na to není. U toho Tigere mě láká design a hlavně motor, ale Hodna je zase hodně na pohodu a co mám zkušenosti z mé CBF 600, tak motor běhá jak hodinky a jede taky pěkně. Ale 600 je prostě málo a obsah prostě ničím nenahradíš, tak to prostě je. Proto hledám nějakou alternativu , kde si užiji také trochu zábavy a rodosti z jizdy. ještě nejsem tak starý páprda, abych kupoval velké cestovní motorky

(reakce na) Jakou, poradíte?

5.1.2013 v 13:51 | Nahoru | #19
Petrr7> takze jasna volba...po 600 ber 1000, zabavy se s tim da uzit az-az.. Zvlast kdyz sam rikas, ze jsi byl s Hondou spokojeny. Neni risk testovat neco jineho? Nebo si poloz otazku..kdy Anglan vyrobil naposledy neco spolehliveho? ( a ted se nebavim o Triumphu...)...ja postupne pres vsechny Jaguary, Land Rovery, Mini...atd..atd...dojdu az snad ke 30-40 let staremu Defendrovi. I kdyz znacka Triumph se mi zamlouva...a fandim ji, tak na spolehlivost Hondy proste zatim nema..Tot muj nazor.

1 reakcí na tento příspěvek Jakou, poradíte?

5.1.2013 v 14:04 | Nahoru | #20
Triumph Tiger 1050 se dal loni na podzim koupit za cca 240tis.
použité komponenty jsou mnohem lepší, všechny!
mnohem lépe jede, nemusí tím pádem všem vyhovovat (i oproti CB1000RR je to lepší tah)
a spolehlivost testovali němci, najeli 50000 a nic, tak pokračovali na 100000 a taky nic
Triumph jde spolehlivostí nahoru a Japonci dolů (hlavně u rozpočtovek)

Jakou, poradíte?

5.1.2013 v 15:42 | Nahoru | #21
Jo jo po tom Triumphu slintam taky....peknej Do nej bych sel

(reakce na) Jakou, poradíte?

5.1.2013 v 15:43 | Nahoru | #22
Palomoto> Jj ,taky jsem to četl. Otázka je s dostupnosti servisu. Podle oficiálních stranek je nejbližší v Praze. To muže byt určitý limit.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou, poradíte?

5.1.2013 v 17:24 | Nahoru | #23

Čičin píše: Hlasoval jsem pro Tigera
Nějaké postřehy mám v profilu
Přeju šťastnou ruku při výběru


Kam jezdíš na servis? Dělá to někdo v Liberci?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou, poradíte?

5.1.2013 v 17:42 | Nahoru | #24
Petrr7> běžnej servis uděláš všude tam kde jakoukoli motku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou, poradíte?

5.1.2013 v 17:49 | Nahoru | #25
Palomoto> A jak je to s držáky kufrů, dají na v pohodě sehnat?

(reakce na) Jakou, poradíte?

5.1.2013 v 19:34 | Nahoru | #26

Petrr7 píše: Kam jezdíš na servis? Dělá to někdo v Liberci?



Jestli ti někdo udělá servis v Liberci nevím, ale určitě se někdo najde.
Já jezdím za kámošem do Bruntálu.

Servis po koupi Tigera - kontrola vůle ventilů, kontrola rozvodů, kontrola svíček, výměna vzduchového filtru (1395,-Kč), výměna brzdové kapaliny, přetěsnění přední vidlice, napnutí řetězu. Cena práce,kapalin a dílů (mimo vzduchového filtru) 2650,-Kč.

Jinak origo servis je v ČR na třech místech - Praha, Brno a Olomouc.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou, poradíte?

5.1.2013 v 19:36 | Nahoru | #27

Petrr7 píše: Palomoto> A jak je to s držáky kufrů, dají na v pohodě sehnat?



Držáky na kufry už jsem koupil s moto. Jsou to Givi a snadno dostupné

(reakce na) Jakou, poradíte?

5.1.2013 v 20:52 | Nahoru | #28
Čičin> díky za info.

Jakou, poradíte?

5.1.2013 v 22:22 | Nahoru | #29
No a co další. Mate někdo vlastní zkušenosti? Co je lepší volba? Honda nebo Triumph.

Jakou, poradíte?

5.1.2013 v 23:31 | Nahoru | #30
Přímo ti neporadim, nejel jsem ani na jedný. Měl jsem Aprilii Caponorda. Nebyla to žádná tuctovka, lepší komponenty než japonská konkurence tý doby (V-Strom, Varadero), lepší brzdy, podvozek. Motorka byla zábavná, výbušná, vzbuzovala emoce ... jak v dobrým, tak bohužel i ve zlým. Protože je to svým způsobem "exot" tak na to nikdo moc nechce sahat (myslim neautorizovaný servisy), některý díly byly docela problém (vůbec sehnat, pak rychlost dodání a rozhodně i cena), sehnat někde na netu řešení nějakýho problému takřka nemožný ... to byla druhá strana mince.
Pak už jsem šel jinou cestou (XT660Z Tenere, pak zase dvakrát úplně jiným směrem), ale mnohokrát jsem se myšlenkama vracel k litrovýmu véčkovýmu cenduru. Sice mi z výše zmíněný trojice přišel caponord jako rozhodně nejhezčí, nejpovedenější a nejlepší motorka, ale hodně bych se rozmýšlel ho znovu koupit. Dost možná bych si koupil radši japonskou osvědčenou tuctovku, o který se obecně ví všechno, díly jsou všude do dvou dnů atp. ...

Záleží samozřejmě na tobě, co vybereš. Triumph by mě hodně lákal (i když Tiger zrovna ne), ale Hondou fakt nic nezkazíš. Záleží jestli chceš nudnějšího parťáka, takovou šedivou trvalku, nebo divokou kočku ...
Předchozí
1 2 3
Následující
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CBF 1000 servo vyfuku Honda CBF 1000 Bubo32 9 22.4.2024 v 18:25 Malp
sena 50s Honda CBF 1000 Krtek215 17 10.4.2024 v 14:31 Luba007
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 Bubo32 14 4.4.2024 v 09:01 Bubo32
Přepínání celkových a denních kilom... Honda CBF 1000 CBF1000ABS 2 27.3.2024 v 00:23 CBF1000ABS
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 Bubo32 15 23.3.2024 v 23:00 kalous72


TOPlist