Téma: na kolik lze otevřit vyfuky?
2.1.2013 v 21:07
zdravim lidi tak muj druhej dotaz zni,jak moc mužu otevřit vyfuky aby to ničemu nevadilo,je možne podpalit ventily jak mi bylo řečino při sundanych vyfukack,,diky moc za nazory
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na kolik lze otevřit vyfuky?
Bigrider> tak do těch redukcí patří zřejmě těsnění...
Bigrider> podívej, pokud ti jde o to, aby motorka jela jak má a případně měla i jiný zvuk, máš IMHO v zásadě dvě možnosti (protože podle toho, co píšeš, byla tvá motorka už napadena kutilem domácím):
1) chtít pouze změnit zvukový projev, pak můžeš dát jen otevřené koncovky určené pro tvůj motocykl a tím požadované odpory ("fungující holá trubka" je nesmysl), kdy se pouze změní zvuková charakteristika a na výkon by to nemělo mít negativní dopad
nebo:
2) IMHO optimální varianta - změnit zvuk i výkonovou charakteristiku, tj. umožnit motoru "dýchat": změna sacího odporu, karburace a výfukového systému - vše pro tvůj typ motocyklu; tato varianta je velmi drahá, nicméně fuknční. Osobně bych to ale u obsahu 800ccm nedělal, kdyby mi šlo o výkony, sáhl bych po vyšším objemu.
3) napasovat na motorku originální díly, sáním počínaje a výfukem konče, omrknout "střeva" karburace a ujistit se, že je to vše jak má být (můžeš srovnávat s katalogovými díly), jinými slovy to uvést do továrního stavu.
Poslední varianta je totální přestavba motoru - kované písty, klika, ojnice, pružiny, leštění kanálů, vstřiky atd., což je ale finančně úplně jinde a jediným cílem je snaha o vymačkání maxima výkonu (kupříkladu dragsterové speciály).
U všech třech variant máš velkou šanci, že motocykl pojede jak má. Jiný zásah téměř vždy vede ke ztrátě výkonu (případně poškození motoru), což je fakt, který se někomu nemusí líbit, ale to je tak vše co s tím dá dělat. Je mi jasné, že představa "udělám vrtačkou díry a bude to mít zvuk" je lákavá, ale důsledky jsou nasnadě (o pakárně, až to budeš chtít jednou prodat nemluvě, protože motorku s vrtačkou zprasenými výfuky koupí jen blázen).
Naposledy editováno 04.01.2013 17:18:21
1) chtít pouze změnit zvukový projev, pak můžeš dát jen otevřené koncovky určené pro tvůj motocykl a tím požadované odpory ("fungující holá trubka" je nesmysl), kdy se pouze změní zvuková charakteristika a na výkon by to nemělo mít negativní dopad
nebo:
2) IMHO optimální varianta - změnit zvuk i výkonovou charakteristiku, tj. umožnit motoru "dýchat": změna sacího odporu, karburace a výfukového systému - vše pro tvůj typ motocyklu; tato varianta je velmi drahá, nicméně fuknční. Osobně bych to ale u obsahu 800ccm nedělal, kdyby mi šlo o výkony, sáhl bych po vyšším objemu.
3) napasovat na motorku originální díly, sáním počínaje a výfukem konče, omrknout "střeva" karburace a ujistit se, že je to vše jak má být (můžeš srovnávat s katalogovými díly), jinými slovy to uvést do továrního stavu.
Poslední varianta je totální přestavba motoru - kované písty, klika, ojnice, pružiny, leštění kanálů, vstřiky atd., což je ale finančně úplně jinde a jediným cílem je snaha o vymačkání maxima výkonu (kupříkladu dragsterové speciály).
U všech třech variant máš velkou šanci, že motocykl pojede jak má. Jiný zásah téměř vždy vede ke ztrátě výkonu (případně poškození motoru), což je fakt, který se někomu nemusí líbit, ale to je tak vše co s tím dá dělat. Je mi jasné, že představa "udělám vrtačkou díry a bude to mít zvuk" je lákavá, ale důsledky jsou nasnadě (o pakárně, až to budeš chtít jednou prodat nemluvě, protože motorku s vrtačkou zprasenými výfuky koupí jen blázen).
Naposledy editováno 04.01.2013 17:18:21
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na kolik lze otevřit vyfuky?
HornisGSX> diky za vyčerpavajici odpověd omrknu si tedy vyfuky na miiru te mašiny,, co se tyče vykonu ten mi vystači ,slezl sem ze silnice na tohle čili asi budu vedět o čem mluvim,jinak mam pocit že sem ti psal vzkaz dostal sem info od tveho kamoše
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na kolik lze otevřit vyfuky?
Bigrider> nic mi nedošlo ale tím těsněním jsem měl na mysli takové válce s teflonu nebo co to je za matroš...
Naposledy editováno 04.01.2013 18:29:17
Naposledy editováno 04.01.2013 18:29:17
HornisGSX píše: Bigrider> nic mi nedošlo ale tím těsněním jsem měl na mysli takové válce s teflonu nebo co to je za matroš...
promin to byl omil,psal sem někomu jinemu,ale co se tyče těch valečku nebo kroužkuu nevim co to je za matroš až tak sem zto nezkoumal ale žadne jine těsněni tam nenii určitě1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na kolik lze otevřit vyfuky?
Bigrider píše: HornisGSX> ...jinak mam pocit že sem ti psal vzkaz dostal sem info od tveho kamoše
Já nemám kámoše.. snad jen ty, co ještě neví, jaký jsem hajzl
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... | Slezy28 | 326 | 29.9.2023 v 00:19 kudla009 |
demontáž motoru Intruder vs 750 z r... Suzuki VS 750 Intruder | maf26 | 2 | 20.5.2020 v 13:49 kutil1 |
Zapojení stojanu Suzuki VS 750 Intruder | Pičma | 0 | 16.5.2020 v 20:44 Pičma |
Laďák vs originál [1, 2] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Suz... | HrnčířKraus | 33 | 24.7.2019 v 11:47 DrDNA01 |
Dílenský manuál na VS 750 Intruder ... Suzuki VS 750 Intruder | Pičma | 6 | 13.11.2018 v 14:42 Mocnář666 |