globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Café racer ZRX - drátěná kola
 
30.12.2012 v 18:59
Ahoj draci,
Tak ačkoli jsem si myslel, že tohle mě nikdy nepostihne, musím si pomalu a jistě připustit že mě nějak lítání po okruzích a zběsilé jízdy 300 z místa po okreskách s kamarády nějak opouští a nastává éra č.2
Hrozně jsem se totiž zamiloval do Café racerů. Každou volnou chvilku projíždim fóra a různý fotky a tak jsem si řekl že si udělám radost a zkusím si taky nějakou stavbičku.
Po dlouhých úvahách mám jako "základ" konečného adepta ZRX1100 nebo 1200. Cafíčko by mělo mít "sportovního ducha", přeci jenom bych si to kolínko jěště někde rád dal.
Hrubou představu mám, ale řeším problém s koly. Chtěl bych dráťáky. Někde jsem četl, že je snad někdo v německu vyrábí, nebo šlo by to nahradit nějakou jinou variantou?! Přední vidli bych chtěl stejně měnit za USD(ZX6,ZX10 nevim...). Poradíte? Případně jestli máte nějaký typy ke stavbě ze ZRX.
Díky.





(reakce na) Café racer ZRX - drátěná kola

30.12.2012 v 20:53 | Nahoru | #31
Piškot> výfuk bych dal taky jinej tenhle je origo 05 víš to vzali autobusu dva výfuky

Café racer ZRX - drátěná kola

30.12.2012 v 21:29 | Nahoru | #32
Stejně se mi ty kola nikde zatím nepodařili vygooglit

1 reakcí na tento příspěvek Café racer ZRX - drátěná kola

30.12.2012 v 21:30 | Nahoru | #33
já je našel na japonském serveru

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Café racer ZRX - drátěná kola

30.12.2012 v 21:35 | Nahoru | #34
HornisGSX> A nějaký odkaz by byl?

(reakce na) Café racer ZRX - drátěná kola

30.12.2012 v 21:36 | Nahoru | #35
Piškot>

Café racer ZRX - drátěná kola

30.12.2012 v 21:54 | Nahoru | #36
Na těch kolech neni nic zvláštního, takže těžko odhadovat výrobce, me přijdou jak naky samodomo.

Hornis: pevnosti motardovejch kol/rafku bych se nebál, motard je lehčí ale zas ty kola jsou dělaný na mx skoky.

2 reakcí na tento příspěvek Café racer ZRX - drátěná kola

30.12.2012 v 22:11 | Nahoru | #37
No koukám že vyrobit je bude asi nejpřijatelnější varianta. V ČR kola na zakázku nikdo nedělá?

(reakce na) Café racer ZRX - drátěná kola

30.12.2012 v 22:23 | Nahoru | #38
2x

Naposledy editováno 30.12.2012 22:30:00

(reakce na) Café racer ZRX - drátěná kola

30.12.2012 v 22:29 | Nahoru | #39

2stroke píše: SPIJKER> To si na těch GPZtách dělal motor od A do Z či co? 70 000, kurde, to je celkem pálka, na to bych hodil z vysoka bobek...lepší sehnat GPZ v zachovalém stavu z Německa, tam jich je dost...



70 neni ani 3000,-- a vzdycky bude mit nejaky mouchy.. nikdo se s tim delat nebude. A pokud jo pak se i v risi prodavaj mezi 4-5 tisicema..
Ja tu svoji pak taky vystavim na inzerci - za 110 ..jasne, nikdo ji za ty penize nebude chtit.. Ale dyt ja ji vlastne nebudu chtit prodat..

delal se motor ma ty druhy a pak byl venku jeste 3x kvuli ruznejm blbostem, vymena hlavy, cimz opet tesneni, nakonec jsou vymeneny vsechny gumicky. Vymena volnobezky, vymena prevodovky..blablabla...
Pak vyvareni plastu a lak, repase starteru, repase vidli, retezovka, gumy, novy kotouce, naplne.. dalsi veci me nenapadaj, ale vyslo to tak nejak.. ne pres 70, ale mnoho nechybi.
Pocitam do toho i nakup treti motorky jako darce organu, ten bych jinak nekupoval a ten jeden plast co jsem shanel uz rok a ne a ne... byl prave na tom darci.. i kdyz byl nepojizdnej s rozlozenym motorem za vybornou cenovku.

EDIT
ted me napada, ze v cene je taky novej vejfuk cca za 6. Sice bych mohl koupit nejakej jetej univerzal do 3000, ale nechas ho naplnit vatou a upravit drzak a prace navic.. Tady mi Sharon udela kus na miru s uchytama podle originalu a bude pokoj.. pekne podle dobovejch ladaku, takovej tenčí a podlouhlej..
..ono se to nascita i tim ze je to za dve motorky.. mozna bychom se mohli dostat zase zpet na nizsi cenu kdyz druhou prodam.. ale zatim je stale v garazi, takze pocty vychazej takto. Bohuzel v tom tedy generalka od A do Z neni...
Ale co je genralka od A do Z? Vymena kliky, nova hlava, nebo to jde opravit...ojnice, co s nima udelas, nova prevodovka..? To se obavam, ze bychom se dostali tak na 250 formou opravy.
To mozna nekde za 120 (odhaduju)bude k mani fungl novej motor z kramu

1 reakcí na tento příspěvek Café racer ZRX - drátěná kola

30.12.2012 v 22:39 | Nahoru | #40
Co třeba něco tady? KLIK

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Café racer ZRX - drátěná kola

30.12.2012 v 23:10 | Nahoru | #41
Piškot> ahoj, něco se o tom psalo tady, prostuduj to...Přestavba z paprskových kol na drátěné

Jinak podobně laděné přestavbě fandím a budu sledovat toto vlákno, doufám , že se s náma podělíš o radost...

Já mám podobný cukání , ale protože jsem celej život jezdil jen 4-válce(když nepočítám všechny ty Simsony, Jawy a Emzety), hrozně mě táhne spáchat něco ve stylu CafeRacer z 2-válu.

Uvažuju o TRX 85O ,něco v podobném stylu...


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Café racer ZRX - drátěná kola

30.12.2012 v 23:55 | Nahoru | #42
mari> super,urcite to prostuduju. Jinak do stavby se budu poustet nejdriv pristi zimu,tenhle rok na to absolutne nebude cas. Ale premejslet se o tom ted da a chci to mit vymysleny. Vlakno ale ozivim. Jinak fandim i tobe a pust se do dila.Na stavbu se 2v hodi urcite lip ja je ale moc nemusim. Tak hodne zdaru.

(reakce na) Café racer ZRX - drátěná kola

31.12.2012 v 00:03 | Nahoru | #43
mari> pravda..zajimava alternativa.. a tohle TRX snad pujde i vratit do originalu..

(reakce na) Café racer ZRX - drátěná kola

31.12.2012 v 00:17 | Nahoru | #44

HornisGSX píše: jako i todlecto je žůžo....






Tomuhle ten originál vejfuk sluší víc jak originálu

(reakce na) Café racer ZRX - drátěná kola

31.12.2012 v 09:46 | Nahoru | #45
Piškot> Co zkusit kola z ktm?
Zadní náboj ze SE950 stojí i s unašečem pro rozetu cca 10000,-, přední náboj komplet osazený 6500,-. Ráfky bys mohl sehnat do 5000,- a vyplést jedno kolo vč. drátů a nyplů vyjde cca na 2000,-
Samozřejmě by bylo lepší sehnat něco jetýho, třeba celý předek i s tlumičema, brzdama.
Můžeš zkusit p. Hanouska z Prahy, který dělá výplety kol jak na veterány, tak prý dělal roky v bmw a dělá výplety i na těžký potvory. Na podzim mi dělal zadní kolo na KLX - dával jsem mu jen náboj a ráfek. On dodal dráty, nyple, práci a to vše za 1850,-

Café racer ZRX - drátěná kola

31.12.2012 v 10:41 | Nahoru | #46
Dráty ti na zakázku udělají zde ...

http://www.sroubmare...zech/firma/firma.htm

Dělali mi atypické dle mého přání a dodaných rozměrů na M-72 v mém profilu.
Cena nebyla nijak strašná a s dodávkou spokojenost

Café racer ZRX - drátěná kola

31.12.2012 v 10:43 | Nahoru | #47
Jo a to vypletení není zas taková prdel, když měníš typ kola a nemůžeš si oměřit vyosení podle původního

Café racer ZRX - drátěná kola

31.12.2012 v 10:52 | Nahoru | #48
...jestli chceš vyrobit drátěný kola zeptej se u Boba v Kolíně WWW.BYBOB.CZ

...nebo je můžeš koupit přímo v krámě třeba tady WWW.BIKERSTYLE.CZ

...v obou případech si připrav cca 25000,- za kolo...ale stojí to za to ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Café racer ZRX - drátěná kola

31.12.2012 v 12:05 | Nahoru | #49
mari> Nad tím TRXem už jsem taky přemýšlel už několikrát, ta přestavba není až tak drastická a vypadá to super, měl jsem to v plánu s Raptorem, ale nechce se mi do něj nějak vrtat, tak by to TRXo byla celkem dobrá volba

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Café racer ZRX - drátěná kola

31.12.2012 v 12:24 | Nahoru | #50
Piškot> na té první fotce co máš v úvodu jsou ty USD vidle použité ze ZX7R.

Café racer ZRX - drátěná kola

31.12.2012 v 12:53 | Nahoru | #51
Tak první odkazy jsou tu, super . Určitě se to nebude hodit jenom mě

Naposledy editováno 31.12.2012 12:54:02

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Café racer ZRX - drátěná kola

31.12.2012 v 14:52 | Nahoru | #52
strakon> jo, mě hodně bere ten brutus zvuk, co z toho leze, je to celkem raritka a šlo by to vrátit do původního stavu.Dráťáky by se mi na tom taky hodně líbily, ale asi to bude dost nereálný...

Pořád je to motorka, co i když nemá nějakej omračující výkon a krouťák, se ještě dostatečně sportovně a svižně svezeš a o to mi jde především, asi jako psal Piškot....

"Čistokrevnej" CafeRacer z nějakýho veterána je na jednu stranu krásná záležitost, ale techniku a výkon nevokecáš...

Tak až tady každej spácháme nějakou tu "prasárničku", založíme PSEUDO-CafeRacer KLUB
a na cestách spráskáme kdejakýho sporta, krásná představa...

Café racer ZRX - drátěná kola

31.12.2012 v 15:54 | Nahoru | #53
našel sem něco tady http://shop.lexani....kola-lita-a-dratena/ snad by ti poradili

(reakce na) Café racer ZRX - drátěná kola

31.12.2012 v 16:09 | Nahoru | #54
mari>

(reakce na) Café racer ZRX - drátěná kola

31.12.2012 v 17:52 | Nahoru | #55

Piškot píše: HornisGSX> Jj , jen ten vejfuk je na mě nějakej moc dlouhej


Bych řekl, že je o 1/4 delší než je třeba.

(reakce na) Café racer ZRX - drátěná kola

31.12.2012 v 18:36 | Nahoru | #56

TangoLima píše: Co třeba něco tady? KLIK

Díky to se mi líbí- už jsem taky hledal.

2 reakcí na tento příspěvek Café racer ZRX - drátěná kola

31.12.2012 v 19:44 | Nahoru | #57
USD, ohlinsy na zadku, moderní 17tky balóny, stříkačka místo karbeců a podobně...na jednu stranu je to lákavé. Měl jsem také nutkání obout lokomotivu GS1000S na supermoderní podvozek a honit se s moderníma šestkama na okreskách. Ale po sezoně na originálech galuskách 18 a 19 palců jen s novýma progresivníma pružinama v předku a na zadek jsem ještě nesáhl, jsem se rozhodl že nic kutit nebudu- nemělo by to smysl a navíc se mi to nelíbí na těch starých dámách.
Jak koukám, tak na okruhu máš něco naježděno, takže se rychle sžiješ s čímkoliv.
Sranda je potrápit borce na plastových hračkách na pěkné okresce a až tě dojedou na pumpě,kdy už máš natankováno... jen koukají na tu vránu ze sedmde-osmdesátých let která je zostudila na galuskách a 240kg suchý váhy s perfektním osmiventilovým zvoučkem 4 válu (ZRX je pořád šicí stroj )

Je to těžké,ale pokud tíhneš ke Kawě, tak
KZ1000 se dá ještě "normálně" koupit.


Dělej ale jak myslíš Já si to užívám a těším se na příští sezonu, až bude v novém kabátě, po přetěsnění a s šoupatama FCR s akcelerační pumpou

Naposledy editováno 31.12.2012 19:45:16

(reakce na) Café racer ZRX - drátěná kola

31.12.2012 v 20:06 | Nahoru | #58
mm-art-airbrush> Kus pravdy v tom je, to máš pravdu , když jsem měl CB1300 tak na mě na benzínce čuměli zmrzlináři jak je to možný
Ono by možná bylo dobrý mít od obojího
P.S Jinak koukám že jsi z Tábora. Jedinej sraz kam jezdím je Motomazec, mám tam pár kamarádů

Naposledy editováno 31.12.2012 20:10:07

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Café racer ZRX - drátěná kola

31.12.2012 v 20:42 | Nahoru | #59
mm-art-airbrush> FCR karbce v slušným stavu jsou ranec jak prase i pro anglány... budu se muset spokojit jenom s nádivkou motoru. Ale je to krása...
Piškot> Jsem zvědav jakýho mazlíka z něj uděláš! Držím palce! Někdy naviděnou!
Hodně štěstí všem srdcařům v roce 20#13!

Café racer ZRX - drátěná kola

31.12.2012 v 21:03 | Nahoru | #60
Pro Tebe,Piškote, je "každá rada drahá",
když chceš sáhnout až tak vysoko - ZRX, navíc 1100 či 1200.
To není jak "za stara", když se caféracery stavěly třeba na
základě Z900 ...
Kola, na který bude 100%ní spoleh, stojí balík a ty co "nějak
dáš dohromady" (náboj,ráfek,DRÁTY+NIPLE!!), bohužel taky
nepořídíš za pár tisíc(Kč! ),abys šel do rizika,že třeba nebudou
dost"tuhý" pro tak těžký a výkonný bajk,neřkuli žeby dráty začaly
praskat
Zažil jsem to na Klasik-Trumphovi Frankie Mrázka,
když mu nějakej "dobrák" dodal oba výplety a Frankie s nima objel
v Mostě tréningy a v zahřívacím kole závodu už musel zajet do depa,
když mu ze 36 drátů v zadním kole prasknul už osmej a motocykl
začal jevit příznaky defektu zadního kola...
Frankie nebyl "zelenej strachy", ale "rudej vzteky" a jeho mechanik
konstatoval, že je to ten lepší případ - že mu taky mohly V ZÁVODÉ
začít praskat dráty PŘEDNÍHO kola
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist