globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Příprava na okruh
30.12.2012 v 16:41
Čaute lidičky,

Rád bych zkusil jezdit po okruzích. Byl jsem letos v Mostě. Na okruhu jsem byl poprvé a čas sem mel 1:58. V závěrečném závodě jsem taky skončil dobře. Tímto mě napadlo aspoň to zkusit.
Mám suzu gsxr 750. Otázka je zda ji prodat a koupit už upravenou a nebo pomalu do ní vrážet peníze. Letos sem dělal rozvody s výměnou napínáku,rozvodového řetězu a lízátek. Moto má najeto 44tis. Mám laděnou koncovku micron, kn filt. Chci si pořídit v prvé řadě rychlořazení a power commander.

Co si o tom myslíte vy? Věřím tomu že takový případ není první :)

Příprava na okruh

30.12.2012 v 17:01 | Nahoru | #1
Když jsi udělal rozvody,tak víš co s motorkou je a v jakém je stavu.Tak bych neměnil.Na rychlořazení a comandera je času dost,radši kup lamináty,přepáčko,padáky,lepší gumy,převody(menšíkolečko+většírozeta)počet zubů zjistíš od někoho kdo jezdí stejné moto.Tím bych začal.Můj názor,někdo zase bude mít jinej názor.Ať se ti na dromu daří.

Příprava na okruh

30.12.2012 v 17:21 | Nahoru | #2
Lamináty mít budu, s tím přepákovaním máš pravdu to origo je pěkně na hovno. Padáky už taky mám na středu a ve předu. Chci si hlavně ještě koupit nějaké nahříváky. Uvidíme kde se ještě posunou mé hranice, ale gixero bych nevyměnil :) Máte někdo zkušenost s tím převodem?

Příprava na okruh

30.12.2012 v 17:50 | Nahoru | #3
Jak ti ta suza brzdí?Pokuď to jde,tak jen pancířky.Pokuď na ho..no,tak ještě lepší desky.Nahříváky tyrex.Převod-jak ti vycházeli rychlosti v Mostě?Abys nejezdil jen 1,2 a rovinka 3.cca se dává -1zub na kolečku a +2až3zuby na rozetě,ale chce to zjistit kdo už to má odzkoušené.

Příprava na okruh

30.12.2012 v 18:46 | Nahoru | #4
Pancířky mám, desky mám taky dobré. Jezdil jsem 2,3,4 ale musím dát větší rozetu. Nemá to takový tah ve středních otáčkách....O těch nahřívákách sem četl...Takže tyrexy mě asi neminou. Levnější nevydrží....

Příprava na okruh

30.12.2012 v 18:59 | Nahoru | #5
Levnější nevydrží-jak to říct-můžou a nemusí,to otázka.Nebo zkus tuto značku .Lepší je měnit kolečko,cca 1zub na kolečku,jsou 3zuby na rozetě.

Naposledy editováno 30.12.2012 19:02:11

Příprava na okruh

30.12.2012 v 19:07 | Nahoru | #6
Myslim,že ta motorka s perfektně nastavenym seriovym podvozkem a novýma gumama musí umět výrazně lepší čas.Tím nechci říkat,že 1:58 je špatnejch,naopak,ale než bych cpal další "zbytečný" peníze do 10let starý vrány,raději bych se snažil dokopat sebe k lepším výkonům.
Konec konců,jde hlavně o to,co jseš schopnej dostat z hlavy na dráhu a ne o to kolik se do toho dokážeš vysypat finančně!

Příprava na okruh

30.12.2012 v 20:22 | Nahoru | #7
na co stahovat desetinky sekund nějakym tuningem, když vteřiny jsou v rukách? Kup dobrý gumy a lítej. Nahříváky jsem nikdy neměl a nikdy jsem je nepotřeboval(samozřejmě amatér) prostě jedno kolo obkroužíš volněji ajeto. A když je hic, dá se jet "špona" od třetí zatáčky....Možná bude lepší prodat ještě netknutýho kocoura a připlatit za něco novějšího třeba odřenýho....

Příprava na okruh

30.12.2012 v 21:05 | Nahoru | #8
No a v tomto je problém. Podvozek sem neměl seřízený na svou váhu. Je tvrdší než by měl být a ani podtlaky sem neměl seřízené. Sem tam mi to pořádně škublo....Rozetu mám originál a ten tah není tak znát....Věřím tomu že snad se to ještě stáhnu dolů o hodně. Jak jsem psal na okruhu jsem byl poprvé v životě...

1 reakcí na tento příspěvek Příprava na okruh

30.12.2012 v 22:06 | Nahoru | #9
Je zima = máš čas!
Udělej repas tlumičů - repas myslím předku i zadku, včetně rozdělání a vyčištění planžet. Přitom zjistíš v jakém stavu jsou "futra". Asi to někomu od fochu svěř (Halbich, Kabourek....ad.).
S Halbichem můžeš využít výhodu ladění na okruhu v akci a dostat se tak blízko technické hranice tlumičů a Tvého jízdního stylu. Tímto způsobem ušetříš obrovsky na pneumatikách. Sám to nenaladíš ani v křeči a navíc, pokud se Ti pneumatika bude stále trhat specialista na tlumiče od Halbicha je schopen přidat planžetu nebo navrhnout jiný způsob jak dosáhnout výsledku.
Pneumatiky nakup nové - doporučuji Dunlop SX GP Racer (směs Endurance) a ladit tlumiče na jedny pneumatiky a stejnou značku nadále využívat.
K tomu je NUTNÁ NOVÁ sada mokrých - nejlépe na náhradních discích.
Motor sis udělal, takže hlavně spojka, aby byla OK. Počítej měnit olej á < 1000 km okruhových.
Brzdy - desky Brembo/závodní červené fungují úžasně na 20 kol, pak vadnou, ale stále to jde. Bendix od Elitu jsou v podstatě SBS-ka. Enduranční také nefungují úplně špatně a s ohledem na cenu - na začátek docela dobré.
Nahříváky určitě potřebuješ - jednak pro ten pocit a jednak je nesmysl, že 3-tí zatáčku na neohřátých jedeš palici, protože čtvrtou bys šel na palici.
Hodně lidí mění řetězové sady za slabší (odpor), já jel vždy originál 525 = hlavně, aby byla v perfektním stavu. Osobně měním raději rozetu skutečně o 3 zuby.
Nu a hodí se Ti náhradní řidítka, stupačky, lamináty, plexi....(později třeba i chladič atd.).
TAK - A NYNÍ UŽ JEN JEZDIT, JEZDIT A JEZDIT - A K TOMU MYSLET A NECHAT SI PORADIT A NEPADAT! NEPADAT ZNAMENÁ ROZJÍŽDĚT SE VŽDY POMALEJI A POSTUPNĚ PŘITLAČOVAT!
K TOMU BUDEŠ POTŘEBOVAT FYZIČKU, TAKŽE DO JARA TAKÉ SÁM NA SOBĚ ZAMAKAT.










Příprava na okruh

30.12.2012 v 23:45 | Nahoru | #10
No a jak psal franky... ale v tom ses tak za desetitisice... jinak koukam na frankyho ze uz jezdi tu novou kombu od mbw t3 evolution...

Příprava na okruh

31.12.2012 v 08:12 | Nahoru | #11
mimo laminátů bychšel do lepší brzdový pumpy - slabina gsxr, úpravy převodu (asi -1 vepředu +2 vzadu, nebo jen +2 vzadu, při větší změně by nemusel stačit řetěz), a kdybys měl hodně peněz, tak jinej zadní tlumič, připadně pružiny na tvou hmotnost.
A určitě repase podvozku a brzd.

Víc bych do toho zezačátku nesypal, až se vyjezdíš tak uvidíš jakým směrem se vydáš, jestli rekreant tak víc nepotřebuješ, jestli budeš trávit na okruhu víc času tak dokoupit nahříváky atd. Ono to docela leze do peněz a už jsem tu viděl pár lidí co do toho zezačátku šli po hlavě, ale po roce toho museli nechat.

1:58 je napoprvý hodně dobrej čas, o tom si můžu nechat zdát

2 reakcí na tento příspěvek Příprava na okruh

31.12.2012 v 14:44 | Nahoru | #12
Mám otázku myslíte že bude velký rozdíl mezi laminaty z gsxr 05 na 00???
Když si udělám paroboly na šrouby tak by to mohlo sedět ne?

(reakce na) Příprava na okruh

31.12.2012 v 15:42 | Nahoru | #13
Stalin111> co bylo tomu napinaku a tem listam ze uz ve 44tis byly na vymenu?
Co davas za olej?

(reakce na) Příprava na okruh

3.1.2013 v 22:18 | Nahoru | #14

Franky píše:











Nádherný styl!

Naposledy editováno 03.01.2013 22:21:55

(reakce na) Příprava na okruh

6.1.2013 v 12:28 | Nahoru | #15

Stalin111 píše: Mám otázku myslíte že bude velký rozdíl mezi laminaty z gsxr 05 na 00???
Když si udělám paroboly na šrouby tak by to mohlo sedět ne?



Scháníš lamináty na k1, nebo chceš novější vzhled? jedny mám doma navíc...

Příprava na okruh

6.1.2013 v 13:40 | Nahoru | #16
mno premyšlím o novějším vzhledu...že bych si s tím vyhral.... A v jakem stavu je mas? Kolik za ne chces?

Příprava na okruh

17.4.2014 v 20:08 | Nahoru | #17
Zravím lidičky,

Otvírám opět tuto debatu. Přes zimu jsem dělal na motorě tento repas.
Kompletně jsem vyměnil všechny šálky jak na klice tak i na ojnici.Mám nové lízátka na rozvodáku, nový rozvodák(cca najeto 1500km),napíník, kompletně nová spojka+pružiny, zabroušené ventily, vyměna gufer, seřízení ventilů, nový altík,startér, 2stupen v převodovce(už vyskakoval), nahříváky tyrex. Minulý rok jsem byl ještě jednou v mostě a čas jsem stáhnul na 1:55. Motor přede jak krasně jak švadlena :)

Tímto se chci zeptat na to rychlořazení.Nechci do něho dávat 10tis. Vím , že píšou ve fóru , že levnější jsou nahovno. V dalších fórech píšou naopak , že jsou spokojení (cena cca 4500kč).
Dá se na to namontovát bez jakého koliv dalšího zařízení? nebo budu potřebovat ten power commander?

Díky za info
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 RTSbike 26 13.12.2023 v 05:01 RTSbike
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 RTSbike 3 19.11.2023 v 22:24 RTSbike
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 RTSbike 9 16.10.2023 v 20:13 RTSbike
Suzuki gsxr 750 k1 stráca vykon Suzuki GSX-R 750 JesuaHamasia 19 2.7.2023 v 07:57 jdu900fire_blejt

TOPlist