bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Problém s otevřením
29.12.2012 v 16:58
Zdar, potřebuju poradit.
Mám hondu nsr 125 rok 2002 a chtěl bych ji otevřít na max výkon.
Pročetl jsem zde hodně témat ale pořád si nevím rady.

Problém je že honda mi nejde vytočit na více na 7-8 tis/ot.
Muže to být tím že mám zavřenou jednotku cdi, a zavřenou jednotku přívěry?



Problém s otevřením

29.12.2012 v 18:27 | Nahoru | #1
Muzu vedet k cemu ti to bude? Nemas takhle nahodou omezeni na 11kw?

Problém s otevřením

29.12.2012 v 18:31 | Nahoru | #2
Uz aby Pomahaci a chranici meli to co Rakusaci: mobilni motorovou brzdu!
To by bylo udivu a narku a temat 'zabavili mi Busu s 11kW v papirech'!

1 reakcí na tento příspěvek Problém s otevřením

29.12.2012 v 19:06 | Nahoru | #3
Na neutrálu vytočit jde nebo ne? ..maximálku máš zhruba jakou?

Problém s otevřením

29.12.2012 v 19:16 | Nahoru | #4
Přeju ti aby ti někdo pomohl a nepsal hovadiny.

(reakce na) Problém s otevřením

29.12.2012 v 19:25 | Nahoru | #5

DoBuky píše: Na neutrálu vytočit jde nebo ne? ..maximálku máš zhruba jakou?



Ani na neutrálu nejde vytočit, maximálku mám cca 100, Je oddělaná ta vložka za karburátorem, jinak zatím nic.

Problém s otevřením

29.12.2012 v 19:25 | Nahoru | #6
tacticalgaming.bplaced.net/cdi/CDI_animation2_3.gif

tacticalgaming.bplaced.net/cdi/skizze.png

Jako na tom obrázku rozřízneš a vykucháš malej kousek CDI dokud nenarazíš na takovej most z drátu a ten přestřidneš nebo ho jakkoliv odstřaníš (přerušíš). Pak to jenom něčim zalepíš a hotovo. Práce na 10min. Jo a CDI je vzadu na motorce jakoby pod madlem pro spolujezdce ;)

Jo a nezapomen koupit správnou svíčku pro otevřený nsr.

Naposledy editováno 29.12.2012 19:30:17

1 reakcí na tento příspěvek Problém s otevřením

29.12.2012 v 19:28 | Nahoru | #7
Tohle má asi jen 8 kw, tak není důvod proč mu nadávat za blbej dotaz ...

e)Omezovač otáček na 7-8 tis. otáček
Opět dovoz z německa, dá se jednoduše zneškodnit tak že střihnete 2 kabely co jdou k CDI - zbývající dva jsou napájení. Bývá většinou hned u CDI nebo někde blízko. Je více typů ale u starších stačilo stříhnout modrej (když to nešlo tak připojit tu část kabelu z omezovače na černej co jde taky do CDI).Takovej omezovač má označení BB-19 nebo podobně.

+ se koukni a odstraň restrikce v sání.

Naposledy editováno 29.12.2012 19:34:39

(reakce na) Problém s otevřením

29.12.2012 v 19:32 | Nahoru | #8

xBaryk píše: Tak ale pánové! nemůžete srovnávat 125-cítku která jede hovno, s litrem v "TP" 25kw.. to prostě nejde, v tomhle případě nesouhlasím. Kdyby autor napsal mám motorku co mi točí 11k ale chci aby to jelo 200, tak mu napíšu ať si koupí litra ale tohle je v normě..

e)Omezovač otáček na 7-8 tis. otáček
Opět dovoz z německa, dá se jednoduše zneškodnit tak že střihnete 2 kabely co jdou k CDI - zbývající dva jsou napájení. Bývá většinou hned u CDI nebo někde blízko. Je více typů ale u starších stačilo stříhnout modrej (když to nešlo tak připojit tu část kabelu z omezovače na černej co jde taky do CDI).Takovej omezovač má označení BB-19 nebo podobně.

+ se koukni a odstraň restrikce v sání.



Jj díky, o tom omezovači jsme už někde četl, ale díval jsem se a právě žádnej takovej omezovač tam nemám, tak právě nevím.

1 reakcí na tento příspěvek Problém s otevřením

29.12.2012 v 19:38 | Nahoru | #9
drdla5> v pohodě, pro děkování tady je tlačíko ten omezovač není samostatná "krabička", bývá většinou v CDI (zapalovácí jednotka) a najdeš ho(pravým) podsedlovým plastem (tuším), jak se odstraňuje nevím, jelikož zkušenost nemám. Ale strejda googlee je super kámoš.

Naposledy editováno 29.12.2012 19:44:21

Problém s otevřením

29.12.2012 v 19:44 | Nahoru | #10
NSR má cdi vzadu pod madlem pro spolujezdce, hned mezi tou konstrukcí železnou a zadníma světlama. Jo a je tam i přerušovač blinkrů ;).

Jinak takhle to vypadá po upravě: http://images.forum...73/debridagecdi2.jpg

1 reakcí na tento příspěvek Problém s otevřením

29.12.2012 v 19:45 | Nahoru | #11
a řídící jednotka je schovaná kde ?

Naposledy editováno 29.12.2012 22:56:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s otevřením

29.12.2012 v 19:46 | Nahoru | #12

xBaryk píše: drdla5> v pohodě, pro děkování tady je tlačíko ten omezovač není samostatná "krabička", bývá většinou v CDI (zapalovácí jednotka) a najdeš ho(pravým) podsedlovým plastem (tuším) , víc k tomu to popsal Kdyrja.



a jo ja myslel že to je pravě nějaká samostatná "krabička" , pravě někde jsem čekl že to někdo měl jako samostanou "krabičku", Ja ju pravě hledal nikde jsem ju tam nenašel, tak jsem si pravě nevěděl rady. Tak to díky moc to ja mrknu na to cdi

(reakce na) Problém s otevřením

29.12.2012 v 19:49 | Nahoru | #13
xBaryk> řídicí jednotka a CDI je to samý ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s otevřením

29.12.2012 v 19:50 | Nahoru | #14

drdla5 píše: a jo ja myslel že to je pravě nějaká samostatná "krabička" , pravě někde jsem čekl že to někdo měl jako samostanou "krabičku", Ja ju pravě hledal nikde jsem ju tam nenašel, tak jsem si pravě nevěděl rady. Tak to díky moc to ja mrknu na to cdi

Tak tak, hodně štěstí

kdyrja> řídící jednotka a cdi, teda není to samý

Naposledy editováno 29.12.2012 19:51:08

1 reakcí na tento příspěvek Problém s otevřením

29.12.2012 v 19:52 | Nahoru | #15
Ty jednotky CDI který maj ksobě 2 dráty navíc fungují na principu že dostávají signál z otáčkoměru, který je digitální a funguje to tak že při dosažení 8tisíc otáček vyhodnotí cdi ty impulsy a začne dávat každou druhou jiskru ;)

Problém s otevřením

29.12.2012 v 19:53 | Nahoru | #16
Mě Mito nešlo vytočit když sem mi zavřela přivěra (servo nějakej dobrodruh vykuchal tak ji otevčenou drží šroub). Ale tohle bude CDI, jak tady píšou ostatní .

(reakce na) Problém s otevřením

29.12.2012 v 19:58 | Nahoru | #17
xBaryk> a jakej je teda rozdíl mezi CDI a řídicí jednoutkou. Protože v tom případě nsr nemá řídicí jednotku, ale jenom CDI a TV.

(reakce na) Problém s otevřením

29.12.2012 v 20:01 | Nahoru | #18

kdyrja píše: Ty jednotky CDI který maj ksobě 2 dráty navíc fungují na principu že dostávají signál z otáčkoměru, který je digitální a funguje to tak že při dosažení 8tisíc otáček vyhodnotí cdi ty impulsy a začne dávat každou druhou jiskru ;)



CDI.. (CDI (Capacitor Discharge Ignition) - jedná se o zapal., které využívá energii kondenzátoru (princip je ve vybíjení kondenzátoru do indikční cíívky).)
Nevím, jestli v nsru je, ale Řídící jednotka řídí hlavně u vstřiků, dobu vstřikování, mění předstih, omezuje otáčky. v nsru by třeba mohlo ovlivnovat dobu otevření klapek a byla to ŘJ, ale nikoli CDI, samo, že ty pracujou na podtlaku, jen pro příklad..
CDI se stará jen o zapalování, to je např.: magnet,snímač nebo ŘJ. zapalování (CDI) a cívka.
Řídící jednotka se stará o všechny okruhy, a rozděluje práci menším okruhům, jako je zapalování.

Kdyrja> a jakej je teda rozdíl mezi CDI a řídicí jednoutkou. Protože v tom případě nsr nemá řídicí jednotku, ale jenom CDI a TV.


Nejspíš jo

kdyrja píše: Ty jednotky CDI který maj ksobě 2 dráty navíc fungují na principu že dostávají signál z otáčkoměru, který je digitální a funguje to tak že při dosažení 8tisíc otáček vyhodnotí cdi ty impulsy a začne dávat každou druhou jiskru ;)


Ale jo, a furt je samotný CDI, dívej na jawě máš třeba kladívka, který přes kondík a různý kraviny(který nabíjej na Umax a stabilizujou to..) daj signál cívce a ta dá jiskru na svíčku, proto je tak důležitý mít správnej předstih, protože když ho změníš, tak budeš pálit kdy píst není v HÚ a nebudeš mít výkon.
pak ho vyměníš za VAPE (necelý) a budeš mít, magnet, snímač, cívku a zase to bude fungovat stejně, akorád trošku odlišnej systém.
No a pak máš ŘJ zapalování (CDI) který ti zase řídí to, kdy pálí svíčka, v závislosti na něčem..
Prostě odlišný systémy zapalování, ale furt je to jen CDI.

Jestli chceš najdu ti tov knížce, chvilku počkej, aspoň se poučim

Převzato z knížky Motockyly ISŚA:
CDI
Typ zapalování využívající jako zásobárnu energie kondenzátor. Bohužel název CDI se neprávem vžil pro jednotky induktivního zapalování TCI , v horším případě pro řídící jednotky všeobecně. CDI se vyskytuje v motocyklech v menší míře než zapalování induktivní. Použito často na kroskách,endurech, skůtrech. Vyjímečně i na silničních motocyklech, některý GSXra,R6, apod.

Řídící jednotka (CPU-central processing unit)
Řídící jednotka ať už se jedná o zapalování, vstřikování, řízení ABS apod. u motocyklů je jednotka vstřikování a zapalování jako jeden celek. U některých aut jsou jednotky zvlášť. Stejný význam jako ECU nebo ECM.

E: Taky sem si kdysi myslel, že je to to samý, dokud sem nezačal pátrat

Naposledy editováno 29.12.2012 22:57:46

Problém s otevřením

29.12.2012 v 20:06 | Nahoru | #19
U nsr se stará o otáčkoměr CDI je to přímo na něj napojený, jenom pokud je tam ten omezovač tak je tam jakási zpětná vazba mezi cdi a otáčkoměrem.

Ale jinak dík za vysvětlení já myslel že to je to samý.

Naposledy editováno 29.12.2012 20:06:33
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nsrko otevření a polazení Honda NSR 125R Karlusus 20 17.3.2024 v 17:20 čeplin
Honda NSR 125 R - netočí startér, r... Honda NSR 125R, Honda NSR 125 MourisonCZ 11 9.3.2024 v 20:25 Thomasr
Honda NSR 125 přední světlomet dotaz Honda NSR 125R RiderofNSR125 5 19.2.2024 v 18:53 RiderofNSR125
Nsr rozeta Honda NSR 125R, Honda NSR 125 Karlusus 12 15.9.2023 v 17:23 Karlusus
Honda NSR 125 nesvítí přední světla... Honda NSR 125R RiderofNSR125 1 14.7.2023 v 16:23 panTerek


TOPlist