Jsem se vším maximálně spokojen, výkon, vzhled, dokonce ani ta váha mi vůbec nevadí... jen bych ocenil možnost vyndat DB killery a mít z Corsara ještě většího prevíta .
Nabízí se několik řešení a třeba mi pomůžete vyargumentovat co s tím...
1, Nechat to jak je. Nejlevnější řešení, žádné problémy s laděním motoru, spotřebou a vůbec. Jenom trošku bude hlodat červík, protože MTčko co zatím mám je zvukem zas jinde.
2, Nehomologovaný koncovky třeba od Creptusu. Nízká cena, design přesně dle mě, ale opruz s orgány na cestě a STK. Z toho plynoucí nutnost házet tam origo na cesty do zahraničí a na STK. Ladění na brzdě...
Bylo by to něco v tomto stylu, samozřejmě v potřebných rozměrech.
3, Homologované MSR/GPR/QD. Cena přiměřená (600Eur), homologace ok, vzhled nic moc (snad jen ty QD za něco stojí). Opět ladění na brzdě...
4, Termignoni s homologací. Cena vysoká (900-1000Eur), vzhled pasující ke Corsaru, karbonové kryty. Rozšířené, takže k dispozici budou i mapy do jednotky, ze kterých lze vycházet. I tak ale ladění na brzdě nutnost
5, Koupit nějaké Termignoni/Akrapoviče, ale homologované na jiný velký dvouvál (Ducati 1198, nebo třeba Akrapoviče z MT-01 ). Výhoda v solidní ceně při koupi použitých na ebayi a lepší výběr než při hledání kousku přímo na Corsaro. Nevýhoda je případný problém s napasováním a obligátní ladění na brzdě...
Já se zatím kloním k variantě 1,3 a 4. V tomto pořadí. Ale zima je bohužel dlouhá a tak mám tiky .
Mapu bych řešil pravděpodobně doukoupením použité ŘJ a její úpravu pomocí ducati diag.
A pod čarou prosba o zkušenosti majitelů podobných dvouválců, kteří prošli ideálně cestou standard-koncovka-odstranění katalyzátoru a výměna svodů.
Díky
Naposledy editováno 26.04.2013 22:45:34
měl jsem tak na Bulldogu výfuky RAAS a problém nebyl nikde
1 reakcí na tento příspěvek Jakou koncovku na Corsaro? Vybráno!!!
CBRlitrRR píše: Nevím jak na Tvoji moto,ale tady homologace Creptus ,chce to zavolat saly.pce
No myslím, že homologace Creptus krapet "usnuly". A i kdyby ne, tak na mojí motorku se jim to rozhodně nevyplatí .
Navíc chci zachovat koncepci dvou koncovek pod sedlem a to už se s Creptusem budu blížit ceně homologovanýho QDčka...
1 reakcí na tento příspěvek Jakou koncovku na Corsaro? Vybráno!!!
Jinak super mašina
Dablicek200Mph píše: O co ty originály vykuchat
Jo to jsem zapomněl zahrnout do výběru, ale přemýšlel jsem nad tím. Originální originály určitě kuchat nebudu, ale daly by se koupit za fajn peníze použité na ebayi.
Cena by byla za hubičku, odpadly by trable s homologací, kuchnutí a výrobu tlumivky by snad někdo zvládnul a ladění mě při výměně čeká tak jako tak...
origo koncovky pro mě byla nejhorší varianta,v podstatě jediná věc která se mi na moto nelíbila,takže jejich výměna byla otázka času a financí,navíc velkem dvouvál má bejt slyšet...né že by origo nebyl pěknej zvuk,ale to co nastalo po nasazení upravenejch termixů,to je prostě PORNO
nejvíc se tomu co mám přibližojou ty QD,pro mě jediná možná varianta když bych už koncovky neměl
1 reakcí na tento příspěvek Jakou koncovku na Corsaro? Vybráno!!!
Dneska jsem objednal nové Termixy z Itálie za docela slušnou cenu. Snad nebudu podveden a nepřijde mi v krabici rezavá koncovka z nějakýho banďoura...
Až dorazí, nahodím foto a v deníku přibude zápis z montáže a určitě i srovnávací video se zvukem.
1 reakcí na tento příspěvek Jakou koncovku na Corsaro? Vybráno!!!
Tak ať tam prděj...
Dave81 píše: Tak to gratuluju! Já to tu pročítal a zrovna jsem ti chtěl poradit variantu č.6 - sehnat na e-bay použitý origa a s nima si samo domo, případně u Creptusu apod. pohrávat a ladit zvuk/průběh motoru společně s PCIII. Ale jak koukám, je rozhodnuto....
Tak ať tam prděj...
Díky, taky jsem variantu 6 zvažoval, ale nakonec by mě to vyšlo možná stejně nebo dráž než elegantní řešení s Termignoni. Musel bych sehnat origo tlumiče (což je tak 250Euro) a pak je nechat upravit. Úprava by nebyla úplně easy, protože by se muselo odříznout zaoblené čelo na obou stranách, kuchnout a opět HEZKY svařit. To celé dvakrát. Další investice by byla do PCIII a nejistého ladění na brzdě. Ve výsledku bych ale hlavně přišel o opravdovou homologaci, při výjezdu za hranice bych měl stažený půlky, při delší cestě bych mohl taky přiohluchnout .
Tak teď už jenom aby mi nepřišla cihla
1 reakcí na tento příspěvek Jakou koncovku na Corsaro? Vybráno!!!
t_freedom píše: jseš si jistej že kvůli koncovce budeš muset ladit? Já tedy po tom co jsem vyměnil jen koncovku, neměl vůbec problém, žádnej propad, žádný škubání atd. Je to sice jinej motor, ale obecně - pokud se nebudeš hrabat do katíku, tak se tím asi nic zásadního nezmění. Koncovky bych zkoumal od nějakejch lepších výrobců, Akrap, Termi, LeoV,Mivv ...prozkoumat průměry, oasazení úchyt a pak už jen zjistit jak zvučej
Odpovím odzadu. Koncovky lepších výrobců na Corsaro zastupuje jenom značka Termignoni, nikdo jiný zvučného jména se tím nezabývá. Ani Zardy ani HP corse, nic . Jenom GPR, MSR a QD, pak už jenom nehomo. Ale spokojím se s těmi termixy, který by zítra měly vyrazit směrem ke mě .
Pokud se rozhodnu nechat DB killer, tak ladění rozhodně řešit nebudu. Jelikož ale budu chtít asi dělat pořádnej bordel a koncovky půjdou ven, uvidím jak se to bude chovat. Pokud se to bude chovat dobře, nebude to moc střílet nebo kuckat, tak asi nebudu s laděním pospíchat (=vykašlu se na to). Je pravda, že největší žába na prameni-katalyzátor tam zůstane, takže to snad není tak drastická změna ani s otevřenými koncovkami.
Postoj továrny MM je jasný. Termignoni v homologovaném stavu ukočíruje prý v pohodě lambda. Po vyndání DB-killerů je třeba použít racing jednotku.
Takto nějak si představuji obsah katíku, takže všechno za tím se asi vážně až tak drasticky neprojeví
A jen pro ilustraci, jak to vypadá kat na Corsaru. Naštěstí to není taková popelnice jako třeba na tvém S4RS. Tam bych vážně dal kat taky pryč:
Naposledy editováno 11.04.2013 10:43:36
1 reakcí na tento příspěvek Jakou koncovku na Corsaro? Vybráno!!!
1 reakcí na tento příspěvek Jakou koncovku na Corsaro? Vybráno!!!
ale děláš dobře, já si jízdu s laďákama užívám asi tak o 100% víc jak bez nich nejlepší se mi to zdá do těch 5000ot, takže ani moc netočim
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou koncovku na Corsaro? Vybráno!!!
Dneska po práci je zkusím nahodit!
pak dej echo jak se ti snima jezdí, mě přijde že to možná malinko líp dejchá a zdá se mi že trochu zmizel výkonovej propad co byl kolem 3,5tis/ot ale možná se mi to fakt jen zdá
každopádně mě to rozesměje pokaždý když vemu za plyn, takže já sem spokojenej a snad budeš taky
Naposledy editováno 26.04.2013 14:19:12
Máte tam i slíbená srovnávací videa.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jubilejní sraz Moto Morini 2017 [1 ... 6, 7] Moto Morini Granpasso 1200, Moto Morini Corsaro 1200... | Franco82 | 182 | 19.5.2021 v 14:16 fandaism |
Tak jsem si pořídil Corsaro [1, 2] Moto Morini Corsaro 1200 Veloce | fs155 | 52 | 15.5.2020 v 21:59 fs155 |
Nákup nové Moto Morini - pro případ... [1, 2] Moto Morini Granpasso 1200, Moto Morini Corsaro 1200... | Franco82 | 42 | 16.10.2013 v 20:57 Šamann |
Streetfighter 848 vs Monster 1100 Evo [1 ... 5, 6] Ducati Monster 1100 EVO, Ducati Streetfighter 848/s,... | Franco82 | 154 | 9.11.2012 v 14:34 Franco82 |