bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Blinkry
15.12.2012 v 17:28
Zdarec, mám malej problémek s blinkrama na číze, blinkry neblikaj ale svítěj, když se je snažím seřídit tak blikaj, ale rychle, v kombinaci s tím že svítěj extrémně slabě (za denního světla nejdou vidět) je to celý na dvě věci. na motorce sou kladívka, bez vape 6V.
Mám za to vinit přerušovač a 6Voltou elektriku, přece ale nějak normálně viditelně by svítit měli, ne?
Díky.

Naposledy editováno 15.12.2012 17:29:12
Předchozí
1 2
Následující

Blinkry

15.12.2012 v 18:07 | Nahoru | #1
Myslim ze klidne muzes dat to za vinu 6V Me to dela take.

Blinkry

15.12.2012 v 18:12 | Nahoru | #2
Pokud blikaj rychleji zkus silnejsi zarovky

Blinkry

15.12.2012 v 19:50 | Nahoru | #3
AEV pokud se nepletu vyrábí i 6V přerušovač. Takže zakoupit,namontovat a bude blikat jak má. Jde o polovodičovej přerušovač, takže budeš asi muset dotáhnout navíc do přerušovače kostru.

Blinkry

15.12.2012 v 21:10 | Nahoru | #4
Jakou máš baterku Amp/h?

Blinkry

15.12.2012 v 22:23 | Nahoru | #5
Podívej se na žárovky, jesetli tam opravdu máš 21W v oboou. Pokud je lektroinstalace a regulátor OK, bliká to naprosto normálně, v otáčkách rychleji.

Blinkry

17.12.2012 v 07:50 | Nahoru | #6
Díky pánové, mám to rozdělaný na dílně, dneska to projdu a zjistím co že tam vlastně je.
Baterku mám 12 A/h.

Naposledy editováno 17.12.2012 07:50:35

Blinkry

17.12.2012 v 09:32 | Nahoru | #7
Mě to blbě kostřilo proti rámu a musel jsem vyždycky m.dat s tím blinkrem aby začal blikat

Blinkry

18.12.2012 v 18:24 | Nahoru | #8
Baterka 6V/12A/h; relé 6V/2x21W; blinkry 6V/10W mám motorku celou odstrojenou, projdu elektriku ale z toho co sem zatím dělal někde viditelnej očividnej hlod nebyl.

Blinkry

19.12.2012 v 16:39 | Nahoru | #9
Dle manuálu tam patří 6V/15W, takže příčina slabého blikání zřejmě nalezena, ale relé mám na 2x21W co na to řekne přepínač?

Blinkry

21.7.2014 v 19:43 | Nahoru | #10
Mám totožný problém.Koupil jsem nový přerušovač na 6Voltu už nastavený z výroby a sotva se to rozsvítí a o blikání to ani neuvažuje.
Jen je slyšet uvnitř drobné drnčení od kotvičky.
Četl jsem debatu ,že to muže dělat kostra.
I do toho originálního přerušovače musím natáhnout zvlášt kabel na kostru??Na ktzerý vývod??

Blinkry

22.7.2014 v 08:39 | Nahoru | #11
Možno postačí kúpiť elektronický prerušovač a bude to fungovať. Mechanický je na prd. A podoťahovať všetky kostry. Ďalšia vec: na svojej som všetky kontakty zacínoval na pevno a nemám žiadne problémy...

Blinkry

30.7.2014 v 13:47 | Nahoru | #12
Včera jsem prošel všechny žárovky a jsou 6V/10W.

Původní starý přerušovač blikačů je vyměněn za úplně nový nastavený z výroby.
Zkusil jsem za tmy jet 80 km/hod.dal jsem blikač na obě strany a pouze svítí.
Po zakoupení moto blikače fungovaly a jak jsem zapojil zadní světlo a nožní brzdu tak blikače jen svítí.Koukal jsem na kabely kam vedu a vypadá to,že je to zapojené dobře.
Po cca.18 km jsem zjistil,že při rozsvícených světlech najednou motor vypne,vše zhasne a motor jede jako kompresor.Otočil jsem kliček Bosh do polohy zapalování bez světel a po pár otočeních kol než moto zastavilo najednou se motor chytil a jel normálně.Pak jsem po pár metrech asi 150m zapnul klíček za jizdy do polohy parkovaček a pak tlumených světel a motor jel zhruba 2 km a pak se opakovalo to samé.
Při přepnutí klíčku do 1.polohy motor opět chytl a pokračuje v jízdě a při rozsvícení světel na polohu 2 se opět situace opakuje.
Dnes ráno jsem jel do práce a zatím vše je O.K.,ale jak rozsvítím a jedu déle jak 15 km rychlostí 80km/hod.tak se situace opakuje.
Baterie je koupená nová 6V.

Nemáte někdo typ co to je??
Mužou za to ty blikače??

Blinkry

30.7.2014 v 13:52 | Nahoru | #13
Ještě mě napadlo,nemuže to být tím,že dynamo není stavěné na celodenní svícení??

Oni tyto starší stroje nebyli dělané na celodenní svícení a musí to vybíjet baterii, dynamo to prostě nestíhalo dobíjet.

1 reakcí na tento příspěvek Blinkry

30.7.2014 v 14:18 | Nahoru | #14
Nejspíš Ti blbě dobíjí dynamo,má tam byt 75W,buď je špatné relé nebo uhlíky,potřeba zkontrolovat,protože Ti nejspíš mot. odebírá proud z baterky dynamo nestíhá a tak když se bat vycucne mot chcipne a když se chvilku oživuje bez světel tak zas jede.Na blinkry je nejlepší el.přerušovač mám ho namontovanej(viz deník) a blinkry šlapou vždy,na dobíjení bych koupil el.rele od AEV já ho budu dávat během měsíce a během sezony baterku vždy dám na chvilku nabít,tak dvakrát za sezonu.To celodení svícení dává baterce zabrat to jo,ale pokud je vše v pořádku tak to musí šlapat.

1 reakcí na tento příspěvek Blinkry

30.7.2014 v 15:25 | Nahoru | #15
Na mojej mám teraz 45W dynamo už dva mesiace a v pohode. Chodím na nej každý deň. Má to zle zapojené. Smerovky musia z elektronickým prerušovačom rovnako fungovať pri vypnutom aj zapnutom motore aj svetle...

(reakce na) Blinkry

31.7.2014 v 08:50 | Nahoru | #16

Vlasťák1973 píše: Nejspíš Ti blbě dobíjí dynamo,má tam byt 75W,buď je špatné relé nebo uhlíky,potřeba zkontrolovat,protože Ti nejspíš mot. odebírá proud z baterky dynamo nestíhá a tak když se bat vycucne mot chcipne a když se chvilku oživuje bez světel tak zas jede.Na blinkry je nejlepší el.přerušovač mám ho namontovanej(viz deník) a blinkry šlapou vždy,na dobíjení bych koupil el.rele od AEV já ho budu dávat během měsíce a během sezony baterku vždy dám na chvilku nabít,tak dvakrát za sezonu.To celodení svícení dává baterce zabrat to jo,ale pokud je vše v pořádku tak to musí šlapat.



Aha,děkuji za informaci.Říkal jsem si co motorka za jizdy blbne.Ale nenapadlo mě,že to je tolik věcí najednou.
To el.relé je od této firmy??
http://www.aev.cz/produkty.html
Nenašel jsem tam ceny.

(reakce na) Blinkry

31.7.2014 v 08:54 | Nahoru | #17

Tom32 píše: Na mojej mám teraz 45W dynamo už dva mesiace a v pohode. Chodím na nej každý deň. Má to zle zapojené. Smerovky musia z elektronickým prerušovačom rovnako fungovať pri vypnutom aj zapnutom motore aj svetle...



Tak to budu mít někde zakopaný pes jak se říká.
Mě jdou blikače pouze při nastartovaném motoru.
Nic jsem s tím nedělal.
Už jsem motorku takhle koupil.Majitel říkl,že ji chtěl vyladit a než šel na vojnu tak ji celou odstrojil až na rám a pak po vojně nevěděl který drát kam má dát tak to dal nějakému týpkovy,který mu ji zapojil.Ale asi špatně.
Já jsem měnil pouze LP blikač,který se ulomil a pak to mechanický přerušovač blikačů.

Blinkry

31.7.2014 v 09:27 | Nahoru | #18
Jojo to od této firmy http://www.aev.cz/produkty.html a je to regulátor dynama 6V 75W mínus pol. cena je něco kolem 500kč plus pošta,já ho teď budu taky objednávat a na blinkry jsem použil to co mám v deníku na Aukru cca 2OOkč el.přer.maj i na AEV,ale nevím zda i pro 6V je tam pdf.s info, sehnal bych si nějakého autoelektrikáře a nechal to pořádně prolízt,nebo jestli máš v okolí nějakej motoservis či šikovného garážníka,el.schéma tu někde na mot.je popřípadě můžu poskytnout.

Blinkry

31.7.2014 v 09:32 | Nahoru | #19
Bohužel vše dělám sám.Je tady servis na skútry,ale je to drahý podnikatel až hrůza.
Co znamená to jak píšeš regulátor dynama 6V 75W mínus pol.???
To je mínus pol na kostře??Někde jsem na netu četl,že jsou motorky s obrácenou polaritou.Nevím jestli to je stará Jawa??

Blinkry

31.7.2014 v 12:53 | Nahoru | #20
Záleží jak máš zapojenou kostru,ale u 180 je origo ukostřené mínus,takže regulátor musí být na mínus pol aby se nespálil,staré modely,kejvačky a pod. měli ukostřenej plus pol,třeba naše Sportka to tak má.

Díky za kom.ty zrcátka jsou z J 350/640 se kterou má 180tka společnej předek,vidle jsou zas z J. 350/638 a některé 180 maj z J.640 kotoučovku.

http://www.ceskemoto...anate-M106,1887.html

Naposledy editováno 31.07.2014 12:55:20

2 reakcí na tento příspěvek Blinkry

1.8.2014 v 21:59 | Nahoru | #21
Super,děkuji za informace.Musím to skontrolovat.

Procházím všechny ČZ zde na foru a sbírám všechny informace co jdou.
Chtěl bych dát motorku dohromady aby byla spolehlivá a vyrazit někam na výlet.
Jsem sám a ani tady u nás není žádný motoklub.
Tak zatím nevím co a jak.
Děkuji za odkaz na zrcátka.

(reakce na) Blinkry

4.8.2014 v 11:31 | Nahoru | #22
Střelec_Max> Moje ČZ 180 taky nebliká. Jen svítí a to mizerně. Zatím nemám čas se na to podívat, a tak ukazuju rukama.
Podle mně v tom má co dělat i dynamo , není stavěné na celodenní svícení.
Mám předválečné auto, to má dynamo 90 W a když celodenně svítím, nikam nedojedu. Jen reflektory si vezmou 70 W, kde jsou zadní světla,osvětlení palubky, zapalování, blikače, brzdová ?? Tak jezdím a nesvítím. Je sice blbé , že to tak píšu, ale nic jiného nelze.
U panelky z roku 1972 s blikači je to podobně : dynamo prostě nestačí. Četl jsem test a vyšlo z něj jediné: neblikat, ukazovat. Blikače totiž jdou slabě a nikdo je neuvidí...

Naposledy editováno 04.08.2014 11:31:46

(reakce na) Blinkry

4.8.2014 v 13:12 | Nahoru | #23
Střelec_Max> Mám též ČZ 180, 6V dynamo 75 W. Klasický bimetalový přerušovač dělal to, že při nízkých otáčkách blikal, při vyšších blikal tak rychle, až svítil. Dale jsem silnější žárovky do ukazatelů směru (21 W) a malinko se to zlepšilo, ale problém přetrvával. Koupil jsem nový bimetalový přerušovač a od té doby vše v pohodě... Zvládá i celodenní svícení. Chce to mít v pořádku dobíjení...

Blinkry

4.8.2014 v 21:38 | Nahoru | #24
Už jsem to někde psal dal jsem tento a šlape to nádherně bez problémů,bimetal mi dělal to co píše Kire.

http://www.jawamarkt...ac-blinkru-6v-az-12v na Aukru jsem ho koupil za polovic.

1 reakcí na tento příspěvek Blinkry

6.8.2014 v 21:02 | Nahoru | #25
Díky pánové za rady a příspěvky.

Vlasťák1973 koukal jsem na ten odkaz a objednal jsem si ho také přímo z těch stránek.Mají dovlenou a tak to přide poštou déle.

Kire640 - zkusím tam dát silnější žárovky jestli to pomuže v tom stavu v jakém to je.Jinak tam vrazím ten přerušovač z odkazu od kolegy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blinkry

7.8.2014 v 10:49 | Nahoru | #26
Střelec_Max> Určitě neuděláš chybu s tím přerušovačem od Vlasťáka. Ale já tam dal ten bimetalový a funguje to též. Nevím, který je levnější.

(reakce na) Blinkry

30.10.2014 v 12:13 | Nahoru | #27
Kire640> Včerejší novinka: taky jsem neblikal, včera jsem do motorky dal silnější baterii(14Ah) , novou, a na místě, bez běžícího motoru motorka normálně bliká. Pořádná baterie tedy dělá hodně.

Blinkry

26.2.2015 v 11:55 | Nahoru | #28
Mě ty blikače zlobí pořád.
Někdy to funguje normálně a někdy to jen svítí.

Blinkry

10.5.2015 v 19:37 | Nahoru | #29
Tak abych doplnil informaci o aktuálním stavu ČZ180.
Chtěl jsem přerušovač od Vlasťáka,ale na netu v prodeji jsem ho nenašel a pak mám ještě jedno dilema,ale to dál v textu.
Tak jsem koupil opět nový přerušovač směrových světel na 6V a přepájel konektory.
A vše je funkční.
Jen prodleva blikání na volnoběch je brutálně dlouhá.Jinak O.K.
----------
Silně zavžuji zakoupení Vape,ale nevim zda na 12Voltu a nebo na 6Voltu.
Co mi radíte ti co toto vlákno ještě sledují.
Vyplatí se to to??

Motorku mám na ježdění do práce.
Už jsem na ní jel do práce 6x a zatím je vše O.K..
Jen to dobíjení pořád zlobí.

Blinkry

10.5.2015 v 20:34 | Nahoru | #30
Max-určitě 12V,sice Tě to bude stát něco navíc v podobě nových žárovek,přerušovače blinkrů,ale ten pak pasuje z felicie a pár drobností,ale zas to bude líp svítit a když seženeš(pokud nemáš) parabolu na halogen z jawy 350/640 tak dáš H4rku žárovku a zvášť když máš motku na dení ježdění,budeš i líp vidět a být viděn.

malá vychytávka od těch co už to maj,je,že klakson měnit nemusíš to krátkodové zatroubení prej vydrží a hlavně konečně pořádně troubí.
Chystám se na totéž,ale dokud to jezdí bez problémů na dynamo tak se v tom hrabat nebudu.

http://www.motobazar...3-kontakty-6-v-21-w/

Naposledy editováno 10.05.2015 20:49:32
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Prodej CZ 180 ČZ 180 yloveiou 17 19.10.2023 v 16:47 Marťani
renovuji 4874 [1, 2] ČZ 180 Jena84 33 28.1.2020 v 09:22 Dolin
olej PRO přímaz mikuni ČZ 180 novaciny 14 3.6.2018 v 22:14 Jirka4137
zámek sedla pro ČZ180 ČZ 180 josefbednar 9 7.4.2016 v 20:09 Jirka_S
Blinkry čz 180/487.3-sháním ČZ 175/487, ČZ 180/487, ČZ 175, ČZ 180 Harg 5 18.1.2016 v 18:21 Harg


TOPlist