bmw_r1300gs_cartec





Téma: jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?
Tak a nadhazuji opet tema, moje podminky jsou kardan, spotreba idealne v jednom do 5/100, ve dvou o trosilililinku vetsi..aby na me tolik nefoukalo, aby to bylo obratny ve meste i super na dalky, proste neco jak je moje soucasna Revere, akorat o trochu silnejsi(ve dvou v alpach s vecma uz je to linejsi..) a s kapotazi..Koukam po Deuville, akorat tam budu mit ten samy vykon..a cenovy limit je 50-60tisic...letos jsem najel cca 25.000km, takze at je to hlavne i pohodlny..
Diky vsem za prispevky

jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?

18.12.2012 v 10:51 | Nahoru | #31
- myslím že je dobře, že jsi XJ900 opustil
(jinak o XJ600 s řetězem jsem četl v pár cestopisech chválu)

- právě že to vždy nemusí vyjít na 4 tisíce, ale kéž by se nikdy nic nekazilo. Myslel jsem to předtím tak, že stejná součástka u těchto dvou motorek stojí jinak a někdy jsou rozdíly dost velké... A taky když si objedeš v inzerátech třeba 5 ks Deauvillek v ceně do 60 tisíc (např. 9-12 let starých), tak je to cena myslím normální a mezi nimi si vybereš tu co se ti bude zdát na tom nejlíp. Pokud si najdeš v inzerátech BMW do 60 tisíc (tedy pokud je najdeš, ST1100 jsem teď v inzerátech nenašel vůbec), tak buď budou mnohem starší, nebo tu je riziko že majitel šel s cenou tak nízko, aby se jí zbavil... neříkám že je to tak vždy, jen pozor na to...

- ukazatel paliva u Deuvillky - pro mě žádný problém, zvykl jsem si vynulovat denní km pokaždé když jsem nabral benzín (pokaždé plnou). No a všiml jsem si, že tady při ježdění po okolí jsem přepínal na rezervu mezi 295 až 305 km, několikrát dokonce přesně při rovných 300 km Naopak pokud se jelo po dálnici, tak to třeba bylo mezi 250-270 a když v klidu při cestování v zahraničí, např. po Rakousku, tak mezi 340-360 km.
Takže denní km se pro mě staly "ukazatelem paliva v nádrži" a to nejen jako nějaká nepřesná ručička, ale naopak velice přesná cifra
také jsem z toho viděl dojezd (rezerva má 3,9 L, při běžné jízdě cca 85km od přepnutí rezervy)

- ano, základní kufry na Deauvillce jsou malé. Náhodou jsem levně koupil ty větší víka, ale i tak jsme na nejdelší výlety na to dali ještě brašny (mimochem teď na hliníkové kufry taky dávám brašny, ale tam se s tím zas spíš počítá).
Tady mám na ukázku pár fotek, jak vypadá Deauvillka se širokými kuframi a brašnami





na každou brašnu (Givi) jsme ještě připnuli pod popruhy motorkářskou bundu a kalhoty






pohled zepředu, motorka je pak samozřejmě širší






pohled zezadu

Teď se ozve určitě někdo, že to vypadá hrozně. Jo. Ale podle mě je to ale ideální, ne-li jediná možnost jak pořídit pohodlnou cestovatelskou motorku s kardanem do 60 tisíc, na kterou ALE ještě bude spolehnutí.
Jasně že pokud má někdo na motorku 100, nebo 200 a více tisíc, že si to vyřeší jinak, lépe a elegantěji, pořídí si motorku s většími kufry a taky nebude spát pravděpodobně nadivoko, pojede po kempech nebo privátech a nebude mít potřebu tahat tolik věcí.
Nebo bude stačit jen zlatá karta v kapse Takže vždy je to o tom, kolik kdo má peněz, ale to by jsme nebyli v diskusi "jaká univerzální motorka na cestování s kardanem do 60 tis.", že jo

1 reakcí na tento příspěvek jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?

18.12.2012 v 21:08 | Nahoru | #32
Ja se ozyvam - vypada to dobre - jako ze nejsi Touratesak se zlatou kreditkou ale proste co potrebujes vezes na motorce

Jinak jestli deauvile nezere tak je to dobry - ale treba transalp - podle mne se stejnym motorem (ale zalezi na prevodovce a celkovym zprevodovani atd. - tak ten byl docela rozezranej...
Mozna i kvuli hlinikovejm kufrum ktery maj mnohem horsi aerodinamiku proti tem na deauvillce

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?

18.12.2012 v 21:25 | Nahoru | #33

Roman2bk píše: , spotřeba v rozmezí 5 až něco nad 10 je už samo o sobě hodně velký rozptyl. Šíleně velký.... Maho píše že i v klidu si vzala 7,5 a to je opravdu hodně.



v klidu né,svižné tempo ano

jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?

18.12.2012 v 22:25 | Nahoru | #34
jako jestli mi nevyjde st1100, tak asi do deauvillky pujdu, jen me stve predstava, ze me tam budou stvat ty samy veci jak me stvou tady na ntv ) Treba v zakladu co sem ted cetl recenze, tak ze ten posez neni taky tak uplne bezchybny, to mi docela casto na ntv vadi, ze jsem mirne dopredu a ze me boli zada obcas..a nekdo tam psal o tom, jak si se spolujezdcem slape na nohy, taky znam No a v zadnym pripade neodsuzuju cestovani na divoko, sam jsem taky takovej viz treba tohle, nez jsem zacal jezdit na motorce Expedice Krym 2006 Chtelo by to nejakyho pana europeana tady do diskuze jeste )

jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?

Skvělá odpověď, děkuji! 19.12.2012 v 06:01 | Nahoru | #35
Né že bych tě od PANa nějak chtěl odpuzovat, ale vzhledem k tomu, co jezdíš, bych spíš pokukoval po nějakém fun-biku či cenduru. Vím, většina nemá kardan, ale sám jezdím na eSTéčku a předtím na Pacificovi (ten bys taky mohl přidat do výběru) a občas mi přijde líto, že má motorka na sobě tolik plastů. Rád jezdím po zapadlých silničkách a jejich kvalita asfaltu je všude známá a tak je sem tam slyšet skřípání plastů či nějaký ten kamínek od pneu. Co se týče posezu, záleží kolik měříš? Já mám necelých 175cm a jezdím v malém předklonu. Ale nevadí mi to. Kdybys chtěl ještě něco ohledně ST, tak se zeptej

(reakce na) jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?

20.12.2012 v 18:04 | Nahoru | #36

Meli píše: Ja se ozyvam - vypada to dobre - jako ze nejsi Touratesak se zlatou kreditkou ale proste co potrebujes vezes na motorce

Jinak jestli deauvile nezere tak je to dobry - ale treba transalp - podle mne se stejnym motorem (ale zalezi na prevodovce a celkovym zprevodovani atd. - tak ten byl docela rozezranej...
Mozna i kvuli hlinikovejm kufrum ktery maj mnohem horsi aerodinamiku proti tem na deauvillce



no to tedy nejsem
TA žral moc? slyšel jsem že taky umí cestovat kolem 5 litrů, ale vlastní zkušenost nemám.

(reakce na) jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?

Skvělá odpověď, děkuji! 20.12.2012 v 18:07 | Nahoru | #37

Maho píše: v klidu né,svižné tempo ano



aha, špatně jsem to pochopil, opravím to tam v textu, ať nešířím bludy
(edit: tak bohužel nic, vidím že editace den starého příspěvku už nejde... škoda )

Jinak můj názor na XJ900 to ale nemění, jakože ti co jim záleží na spotřebě, ať ji raději nekupují, přece jenom ten rozptyl 5 až nad 10 litrů je moc...
navíc pokud někdo najede ročně 25 tisíc km (jako autor tohoto vlákna), tak to pak jde poznat, zejména v zemích kde benzín stojí 40 nebo i 50 Kč....

Naposledy editováno 20.12.2012 18:08:28

(reakce na) jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?

20.12.2012 v 18:14 | Nahoru | #38
tomasheq> jinak pořád si myslím že na 1.místě je svezení, prostě se zkus na každé projet a třeba tě jedna nadchne tam moc, že ji odpustíš i nějakou spotřebu navíc, nebo něco jiného.

Jinak vzpomněl jsem si, že kamarád měl starší Yamahu FJR 1300 a byl s ní velmi spokojen, pochvaloval si i spotřebu, že když jel někam v klidu, třeba dálniční přesun, tak doufám že teď nebudu kecat, ale myslím že říkal že mu spotřeba až na těch 5 litrů.... ale ta bude dražší. V inzerátech vidím dvě nejlevnější za 69 a 99 tis., obě 2001.

jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?

20.12.2012 v 21:37 | Nahoru | #39
Ve dvou lidech, třech kufrech a spoustou dalších zavazadel kolem, jsem na dálnici s Transalpem jezdil za 7 – 8 litrů a mimo dálnici kolem 6-ti. V-Strom jede na dálnici kolem 6,5 a mimo ní (většina dovolené) průměr neuvěřitelných 4,5 L! (nejméně za 4,2) K tomu je třeba dodat, že s V-Stromem jezdím na silnicích o poznání svižněji a i na té dálnici to držím o 10 – 20 km/h výš.

jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?

28.12.2012 v 20:37 | Nahoru | #40
tak kdyz to vyjde tak bych si po Novym roce jel teda pro PE jinak ted mi volal kamarad, ze jeho kamosi dovezli http://www.motorkar...x-1100-g-439560.html takovyhle stroj(ne presne tenhle) v top stavu rok 91 a s kuframa Hepko&Becker taky kolem 50, ale vadi mi ten linearni 4val a ze to neni kapotaz, to bych si rovnou nechaval tu moji, ze......a jinak k tyhle motorce mi neco taky reknete, chlapi?

1 reakcí na tento příspěvek jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?

Skvělá odpověď, děkuji! 28.12.2012 v 22:06 | Nahoru | #41
Musíš vědět sám kam tě srdce táhne...

(reakce na) jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?

28.12.2012 v 22:47 | Nahoru | #42
Meli> to ja vim kam me srdce tahne, spis se ptam ze zvedavosti co to je zac, jestli ma nekdo zkusenost

1 reakcí na tento příspěvek jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?

Skvělá odpověď, děkuji! 29.12.2012 v 08:38 | Nahoru | #43
Ja mam zkušenost s kámošovym psem - Yamaha Bulldog 1100
Je to motor chopper v těle naháče a kardan... Strašně na tom fouká - ale to znáš. Jinak je to super stroj - jak se to pohne kupředu tak tam můžeš nakopat pětku - jen to zachrochtá a hrne se kupředu. Je fakt, že na dálničních přesunech kámoš nadává, že z toho je vibrátor

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?

29.12.2012 v 09:41 | Nahoru | #44
Meli> ty brdo, kdybych shanel neco jen tak po meste, tak tohle beru, fakt parada

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?

Skvělá odpověď, děkuji! 29.12.2012 v 10:16 | Nahoru | #45
tomasheq> no on je kámoš srdcem chopperista a tohle je takovy mezistupeň aby mohl jezdit dovolené s námi... v pohodě na tom dává dovolené 5 tis. km (Istanbul, Rumunsko... můžeš mrknout na mé http://meli.cz

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?

29.12.2012 v 10:33 | Nahoru | #46
BMW R100R

Tohle nevypadá zle Jednoduchý a nezničitelný motor.Minimum elekroniky.Sice to má 44Kw ale hlavní je kroutící moment.

Naposledy editováno 29.12.2012 10:34:41

jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?

29.12.2012 v 10:37 | Nahoru | #47
BMW R100GS

Další možnost

(reakce na) jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?

29.12.2012 v 11:08 | Nahoru | #48

V.e.n.c.a__zr7s píše: BMW R100R

Tohle nevypadá zle Jednoduchý a nezničitelný motor.Minimum elekroniky.Sice to má 44Kw ale hlavní je kroutící moment.


To ma vzadu jeste buben??? se mi nejak nechce verit ze je to 1992 ))

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?

29.12.2012 v 11:21 | Nahoru | #49

Meli píše: tomasheq> no on je kámoš srdcem chopperista a tohle je takovy mezistupeň aby mohl jezdit dovolené s námi... v pohodě na tom dává dovolené 5 tis. km (Istanbul, Rumunsko... můžeš mrknout na mé http://meli.cz


koukam ze taky cestujes podobne jako ja, akorat mas mnohem vic offroad nez jsem kdy mel ja..tudiz si myslim ze mi az tak nebude vadit ze st je on road ))

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?

30.12.2012 v 02:06 | Nahoru | #50
tomasheq> Potkal jsem jednou v kempu Holanďana s ST1100, měl ji už dost let a stěžoval si, že je moc velká, a že vyjet třeba zatáčky na Stelvio byl problém. Chtěl to prodat a koupit si něco obratnějšího. Je to prostě velký jako autobus a obratnost tomu odpovídá.
Když ji koupíš, budeš mít každopádně starou motorku, která se může pěkně prodražit na servisu. A odhaduju, že to zrovna není stroj, který by sis servisoval doma nebo někde na cestě.
Vykašli se na kardan a dej si do výběru novější cesťáky s řetězem. Neboj se, že řetěz nic nevydrží, a že se o něj musíš nějak moc starat. Při cestovním tempu vydrží aspoň 30-40 tisíc, i když ho nebudeš mazat každých 500 nebo 1000km. A i když už bude k.o., vždycky domů dojedeš, což se o porouchaném kardanu říct nedá.
Já bych bral CBF600S, okolo roku 2005 jsou cenově dost nízko, je celkem pohodlná, spolehlivá s dlouhým servisním intervalem a při klidné jízdě spotřebu pod 5l taky dostaneš. A proti Europeanu nebo Deauville je to krasavice... Nebo ten V-Strom, i když ty budou mít dost nalítáno, protože kvůli tomu si je lidi kupujou, že jo.
CBF600S - Motobikes
CBF600S - TASS
Jsou sice podle mě nejspíš obě stočené a mají najeto tak 50000, ale to je pro ty motorky stejně prd. A máš jistotu, že tachometr není přetočený, což u 20let starých STčkách asi budou.

Naposledy editováno 30.12.2012 02:19:53

jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?

30.12.2012 v 02:15 | Nahoru | #51
A co BMW R 1100 RS - o tridu niz nez RT (rika se ze je to prestupna na RT) tak nevim Mam ji a zatim super

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?

30.12.2012 v 15:13 | Nahoru | #52
Zephyr-750> no hele co se tyce ty obratnosti tak me to neprijde zas tak obrovsky hele.. viz treba tenhle odkaz a to je ta silnejsi a tezsi ze POLICEJNI ST1300
A jinak prave deauvillka a pan european se mi libi.. )) a ten rezet fakt vydrzi takhle dlouho?

1 reakcí na tento příspěvek jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?

Skvělá odpověď, děkuji! 30.12.2012 v 15:23 | Nahoru | #53
Když už do toho tahat "hanbáče", tak dát do výběru CBF 1000 (ale ty vyjdou v pořizovačce dráž). Za sebe určitě doporučím jak Deauvillku, tak PANa
A že je těžší? Jde jen o cvik

(reakce na) jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?

30.12.2012 v 15:40 | Nahoru | #54
Guga> co je hanbac?

jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?

Skvělá odpověď, děkuji! 30.12.2012 v 18:17 | Nahoru | #55
Hanbatej naháč

jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?

Skvělá odpověď, děkuji! 30.12.2012 v 18:38 | Nahoru | #56
pan european je ztelesnenim spolehlivosti. 11ka je super, 13ku jsem mel, na stelvio to byla vetsi pohoda nez na bmw k 1200 s (ale tam jsem mel problem s gumama). osobne bych ti doporucil prisetrit a poridit peknou bmw r 1100 gs, ale i ten pan 11ka bude vyborna volba.

(reakce na) jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?

31.12.2012 v 01:07 | Nahoru | #57

tomasheq píše: Zephyr-750> no hele co se tyce ty obratnosti tak me to neprijde zas tak obrovsky hele.. viz treba tenhle odkaz a to je ta silnejsi a tezsi ze POLICEJNI ST1300
A jinak prave deauvillka a pan european se mi libi.. )) a ten rezet fakt vydrzi takhle dlouho?


Jestli se ti ty motorky tolik libi, tak neni co resit. Policajt kuzely jiste dlouho cvicil, ale uvidís sam, az prijedes na Stelvio. Ja jen predavam, co mi rikal ten Holandan. ST1300 jsem videl se sajdou a je to hezka vec. Na retezu mam momentalne neco pres 30 tisic, podle merky uz je na konci, ale jeste nechrasti ani se nepovoluje. Moc ho neudrzuju, ale ani nejezdim jako prase, coz ma na jeho zivotnost asi nejvetsi vliv.

Naposledy editováno 31.12.2012 01:11:29

jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?

1.1.2013 v 22:18 | Nahoru | #58
A JE DOMA!!!!! Sice dneska trosku mrzlo, ale slo to proc jen moje novy motorky maji vzdycky problem s vyhrivanim rukojeti kdyz si je vezu domu.. TADY JE

jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?

Skvělá odpověď, děkuji! 2.1.2013 v 05:36 | Nahoru | #59
Gratuluju

jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?

Skvělá odpověď, děkuji! 2.1.2013 v 17:05 | Nahoru | #60
Krásná motorka! Gratulace
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hledám můj bývalý motocykl Honda NT... Honda NTV 650 Revere Bert-Jawatesty 8 3.3.2024 v 18:58 mad_zed
Honda NTV 650 Revere Honda NTV 650 Revere honza.honda 1 9.7.2022 v 16:36 mapach
světlomet výměna Honda NTV 650 Revere Metropolitan111 3 5.5.2021 v 00:00 Beranidlo
Nosič na plotnu Honda NTV 650 Revere Jenik111 3 22.12.2018 v 17:52 amiho
Stupačky Honda NTV 650 Revere, Honda NTV 650 Deauville Pepe61 10 5.9.2018 v 07:37 Pepe61


TOPlist