globalmoto_duben_nolan





Téma: jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?
Tak a nadhazuji opet tema, moje podminky jsou kardan, spotreba idealne v jednom do 5/100, ve dvou o trosilililinku vetsi..aby na me tolik nefoukalo, aby to bylo obratny ve meste i super na dalky, proste neco jak je moje soucasna Revere, akorat o trochu silnejsi(ve dvou v alpach s vecma uz je to linejsi..) a s kapotazi..Koukam po Deuville, akorat tam budu mit ten samy vykon..a cenovy limit je 50-60tisic...letos jsem najel cca 25.000km, takze at je to hlavne i pohodlny..
Diky vsem za prispevky
Předchozí
1 2 3
Následující

jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?

14.12.2012 v 10:31 | Nahoru | #1
Deuville je stejnej motor stejnej ram akorat kapotaz , jestli se nepletu ? Tak po Deuville asi nekoukas.

jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?

14.12.2012 v 10:33 | Nahoru | #2
xj 900

2 reakcí na tento příspěvek jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?

14.12.2012 v 10:37 | Nahoru | #3
chtel jsem napsat nejakyho boxera... ale s tim rozpoctem nevim nevim
takovy R1100RT je luxus!

jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?

14.12.2012 v 10:41 | Nahoru | #4
no deuvillka byla prave prvni plan, akorat sem si nevim proc myslel ze ta silnejsi 700 verze bude levnejsi )) na zbytek se musim podivat co to je ))

jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?

14.12.2012 v 10:42 | Nahoru | #5
jo a jeste aby to byl dvouvalec

2 reakcí na tento příspěvek jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?

14.12.2012 v 10:43 | Nahoru | #6
hele a xj900 je ty kardan? ten vypada i docela dobre a spotreba?

jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?

14.12.2012 v 10:45 | Nahoru | #7
No, cesťáky s kardanem jsou poměrně drahá záležitost, různé FJR, ST1300, RT...možná by ses s tímhle rozpočtem dostal na starého PanEuropeana ST1100, z naháčů například suzuki VX800, zmiňovaná XJ900, nějaký lehce otřískaný bt1100...nebo nějaký poloveterán od BMW, ale tam se na moc větší výkon než u ntv nedostaneš...

(reakce na) jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?

14.12.2012 v 10:46 | Nahoru | #8

tomasheq píše: hele a xj900 je ty kardan? ten vypada i docela dobre a spotreba?



kardan, vzducháč, ale čtyřvál.

spotřeba

jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?

14.12.2012 v 12:16 | Nahoru | #9
Vem Hondu ST1100 PAN-EUROPEAN, je to sice čtyřvál, ale do Vé A cenově se vejdeš
Třeba TAHLE je opravdu v dobrém stavu. Znám osobně majitele a dost si ji váží. Ale chce přestoupit na novější třináctku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?

Skvělá odpověď, děkuji! 14.12.2012 v 12:20 | Nahoru | #10

MedWed píše: chtel jsem napsat nejakyho boxera... ale s tim rozpoctem nevim nevim
takovy R1100RT je luxus!


Chtěl obratnou ve městě a se spotřebou do 5 litrů

(reakce na) jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?

14.12.2012 v 12:24 | Nahoru | #11
PEPAFJR> s kuframa je kazda motorka min obratna ve meste nez bez nich... ale varianta to je.... spotreby bych se zase tolik nebal

2 reakcí na tento příspěvek jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?

14.12.2012 v 13:42 | Nahoru | #12
Jo a ještě jsem si vzpomněl! Na tuhle "nahotinku" ! Ale o tý by ti možná něco řekl PEPAFJR, ten ji zná líp

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?

14.12.2012 v 14:00 | Nahoru | #13

Guga píše: Jo a ještě jsem si vzpomněl! Na tuhle "nahotinku" ! Ale o tý by ti možná něco řekl PEPAFJR, ten ji zná líp



No a nedávno si Muf přivezl z Německa úplně v originál stavu s pár kilometrama a za pouhých 30 táců.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?

14.12.2012 v 19:25 | Nahoru | #14
PEPAFJR> Jj, Kamil mi to už hlásil Teda až na tu cenu, jestli to teda není v EUR?! Jinak by mě teda zajímalo, jak to dělá?!

(reakce na) jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?

15.12.2012 v 02:03 | Nahoru | #15
PEPAFJR> si dovezl jakoze PE za cca 1000€ jo? asi se kouknu na mobile.de teda i... )

Jinak k PE :kdyz sundam kufry, tak by to ve meste taky nemuselo byt tak na prd, což?
A zkusenosti se spotrebou? Kdyz to reknu po pravde, tak ve meste hovadiny delam, to jo, ale mimo mesto >80% jezdim fakt na spotrebu...ale na polnacku ji radsi asi nebrat, ze? treba s reverkou jsem obcas navstivil i nejakou polnacku na dovoleny v italii abych se podival k rece a takovy srandy no..ale to jsou fakt vyjimky...
Jinak bavorak se mi taky docela libi, ale koukal jsem, ze cenove je tak 10-20 tisic nad PE...
Ale je fakt, ze po PE jsem pokukoval a Deuville mela byt takova nahrada za to...
A ted bych teda pomalu asi zacal moji reverku za cca 28 000,- prodavat, kdyby nekdo vedel, nejezdit sam, tak se ji nezbavuju, je to fakt super masina a navic opecovavana, menene lozisko u kardanu, svicky, pravidelne olej, nove zadni pneu, kufry, vyhrivane hefty, plexi, zasuvka....proste pro cestovatele zacatecnika

(reakce na) jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?

15.12.2012 v 07:43 | Nahoru | #16

Guga píše: Jo a ještě jsem si vzpomněl! Na tuhle "nahotinku" ! Ale o tý by ti možná něco řekl PEPAFJR, ten ji zná líp



tohodle naháče mohu doporučit. velmi pečlivý majitel.
bez kapoty už si ji přivezl...až pak zjistil, že kapota by ho vyšla na víc než motorka samotná

1 reakcí na tento příspěvek jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?

15.12.2012 v 07:48 | Nahoru | #17
jinak deuville 700 jede jen o trochu líp než revere - motor sice táhne výrazně líp, ale táhne větší hmotnost a kapoty.
ale na cestování bez sportovních ambicí je super. spousta lidí investovala a má dvoje víka kufrů.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?

15.12.2012 v 10:03 | Nahoru | #18

mariano píše: jinak deuville 700 jede jen o trochu líp než revere - motor sice táhne výrazně líp, ale táhne větší hmotnost a kapoty.
ale na cestování bez sportovních ambicí je super. spousta lidí investovala a má dvoje víka kufrů.



tak sportovni ambice zrovna nemam, ale rad mam rezervu..v aute mam taky 2,7 CDi 125kW, ale jezdim s tim mnohem klidneji, nez kdyz jsem mel 1,9cdti.. ) holt vim ze to tam mam, tak se nenecham jen tak vyprovokovat
A jaks myslel to ze maji dvoje vika kufru?

jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?

15.12.2012 v 13:36 | Nahoru | #19
suzuki burgman 650?

asi bych sel do deuvillky

jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?

15.12.2012 v 16:20 | Nahoru | #20
5L je hodne prisnej a myslim i zbytecnej pozadavek, protoze to ti splni v praxi v podstate JENOM novy/zanovni motorky se vstrikovanim, ktery kolem 50tis jeste nejsou. Kardan bud jak bud bere o krapitek vic vykonu a do 5L dokazou jezdit tak pullitry, ale vsechno nad si bezne bere s karbcema a kardanem okolo 6L dlouhodoby spotreby. Myslim, ze u motorky jsou dulezitejsi parametry, nez ona spotreba, ono pak ti vyjde, ze to samy utratis v drazsich gumach na vetsi motorku a tak podobne ....jo, kdyz jedes na 9tis km dlouhou dovolenou do Skandinavie a benzin stoji skoro o 10Kc na litr vic, tak to dokazu pochopit, tam usetris jen 5ku v benzinu za tri tejdny ale to je trochu neco jinyho. Asi bych volil XJ900 za sebe. Motor proverenej desetiletima, kardan bez nejakych much, pohodlnej kriznik a tu obratnost bych videl spis jako otazku cviku, co si kdo dovoli a jak to umi. Hmotnost spis dela potize ve velkych rychlostech nekde na okreskach nez ve meste, to jsem si uz mnohokrat potvrdil treba i se svejma mastodontama. Jina volba me tedka moc nenapada, kardany frcely v 80. letech a pak se presunuly do sfery supercestaku ala FJR apod. a stredni a vyssi objemy silnicnich motorek zustaly plonkovy.

Naposledy editováno 15.12.2012 16:29:34

jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?

15.12.2012 v 16:36 | Nahoru | #21

(reakce na) jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?

15.12.2012 v 17:07 | Nahoru | #22

tomasheq píše: A jaks myslel to ze maji dvoje vika kufru?


dělala se menší a větší víka kufru - objem kufrů se změnil jen výměnou vík.
vím o několika lidech, co normálně jezdili s "malými" kufry a na dovolenou přezuli na "velký". někteří deuvilláci si to mezi sebou i půjčovali

Naposledy editováno 15.12.2012 17:07:27

(reakce na) jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?

16.12.2012 v 11:53 | Nahoru | #23

Guga píše: PEPAFJR> Jj, Kamil mi to už hlásil Teda až na tu cenu, jestli to teda není v EUR?! Jinak by mě teda zajímalo, jak to dělá?!



Je to v korunách a prostě sedí večer u počítače a draží.

jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?

16.12.2012 v 14:00 | Nahoru | #24
Svobodnej kluk, má čas na "lotroviny"!

(reakce na) jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?

Skvělá odpověď, děkuji! 16.12.2012 v 20:46 | Nahoru | #25

tomasheq píše: hele a xj900 je ty kardan? ten vypada i docela dobre a spotreba?



na XJ900 ohledně spotřeby velký pozor, někde píšou že prý 5 litrů, už tolikrát jsem slyšel několikrát úplně jinou cifru....
jako např. tady v článku na motocykl-online.cz
píšou
Méně skromná je Yamaha XJ900 z hlediska spotřeby, při svižné jízdě proteče baterií karburátorů i přes deset litrů na sto kilometrů. !!!

Jasně že za 5 se dá taky zajet, ale jen hodně v klidu.... asi tak v klidu, jako by jsi jel na NTV ještě pomaleji, než jezdíš teď.... takže výhoda motorky s větším výkonem, který se naučíš nepoužívat, pak ale nemá vůbec žádnou výhodu

-

Pokud je podmínkou kardan, tak hlasuji samozřejmě pro Hondy Deuville 700 a 650 ,
je to dnes myslím jediná motorka s kardanem a motorem menším než litr (nižší objem pomůže nízké spotřebě nejvíc), bezporuchová, spolehlivá, mnoha lety ověřena, myslím že s ní člověk nic neriskuje a může s ní vyrazit třeba po celé Evropě a klidně i dál

Taky jsem dříve hledal mezi motorkami co mají kardan, nízkou spotřebu, nízké provozní náklady a jsou bezporuchové a vycházelo mi to jedině na NTV a na Deauvillku.
Ostatní motorky s kardanem mají větší motory, vyšší spotřebu a vyšší provozní náklady a tak velký ústupek jsem prostě nechtěl (nemohl) udělat. Raději se projedu někam dál s menším výkonem, ale v klidu že jde o bezporuchovou mašinu.
PS: motorky s kardanem a menším motorem jsou taky, jako např. Guzzi 350ccm a jiné objemy, ale ty jsou myslím z 80.let, takže veteráni. Co se týče spolehlivosti si myslím z mnohem mladší Hondou nemohou rovnat (snad se teď do mě Guzisti nepustí...)

Nakonec jsem se ale občas začal ocitat na cestách bez asfaltu, tak jsem si vybral Stroma, přišlo mi že je robustnější a pevnější na padání, lepší na šotolinové cesty (rovné cesty). Ústupem bylo bohužel opuštění kardanu..... (a začátek čištění a mazání řetězu...), ale kdybych jezdil jen po asfaltových cestách, tak bych myslím pořád jezdil jen a jen na Deauvillce

Naposledy editováno 16.12.2012 21:09:09

jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?

17.12.2012 v 12:04 | Nahoru | #26
Roman2bk to napsal dobře. Tvoje nároky jsou velmi skromné... žádná mašina za tyhle prachy neexistuje. Buť připlať a podívej se na bmwR1100 atd. nebo vem to xj900, ale upozorňuji tě že je to skvělá mašina, měl jsem ji, ale má dvě pihy

1.je dost těžká (269kg s plnou bandou)já vim že Pan-Euro je asi ještě těžší i to R1100 ,ale to má zase nižší těžiště.. U mě třeba zkušenost s těžkou motorkou vedla k tomu že jsem si radši koupil lehčího naháče ,dal na něj větší plexi a cestuji takhle.Je fakt že podle tvého foto s ntv by jsi s ní možná měl míň problémů pač mě připadáš vyžší než já.

2.absoluně nejnižší spotřebu jsem měl ve dvou na dovolené 5.4l/100km ,ale normálně tak
6-6,5 l/100km a úplně v klidu i 7,5l a když jsem si jel zablbnout tak i přes 10l.

Každopádně je xj900 už slušný parník ,ale kardan si jako dogma neber vím o několika poruchách a to se pak finančně posereš. Taky xj byla motorka cestovatelů a bude mít něco natočeno, výhoda je že zase cestovatelskou motorku mají většinou klidné typy co se o ní starají. Ono vůbec všeobecné domění že kardan je bez ůdržby a věky je taky mýtus. Snad ti to pomůže.

jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?

17.12.2012 v 12:21 | Nahoru | #27
cimz se zase vracime k boxeru... v podstate kteremkoli modelu rady R1100

1 reakcí na tento příspěvek jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?

17.12.2012 v 14:20 | Nahoru | #28
Maho - myslím že existuje, právě ta Deauvillka

tomasheq - takže zbývá poslední otázka, je lepší za cenu 50-60 tisic Kč koupit Hondu Deauville 650 (v inzerátech např. r.2000) a nebo nějaké BMW R1100 (v inzerátech např. r.1995) ?

- které z těchto dvou motorek bude větší pravděpodobnost že se pokazí?
(starší BMW nebo mladší Honda - myslím obecně, ne kus od kusu)
- a pokud by se pokazila, která má levnější náhradní díly?
- která má levnější provoz? (benzín, servis, náplně, gumy,...)
atd.

odpovědi znám, nebo minimálně tuším ale schválně je tu nenapíšu, aby to tu nešlo do nějaké hádky

A na Yamahu XJ900 bych raději zapomněl, spotřeba v rozmezí 5 až něco nad 10 je už samo o sobě hodně velký rozptyl. Šíleně velký.... Maho píše že i v klidu si vzala 7,5 a to je opravdu hodně.
Pro porovnání ta moje Honda Deauville 650 měla spotřebu většinou 4,5 až 5, na dálnici třeba 5-5,5 a 6 litrů bych řekl že bylo už naprosté maximum.

Najdi si po zimě nějaké inzeráty na Deauvillku a BMW R1100, svez se na obou, pak si to promysli a uvidíš.

(reakce na) jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?

17.12.2012 v 21:20 | Nahoru | #29

MedWed píše: chtel jsem napsat nejakyho boxera... ale s tim rozpoctem nevim nevim
takovy R1100RT je luxus!



ma pravdu, predseda

1 reakcí na tento příspěvek jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?

18.12.2012 v 08:50 | Nahoru | #30
jako xj900 by me spotrebou asi sezrala...ale jak jsem si ted tak procital recenze na st1100, tak kupodivu i tam vsem vychazi spotreba 5,2-6 max, nikdo nepsal vic, s tim ze 5,2 mel na dalnici do 130, coz i ja s ntv kdyz jsem jel do italie konstantni rychlosti 110-120, tak mi to zralo kolem 5,5 a to jsem jel sam....

kardan kdyz se posere to znam-odeslo mi to velky lozisko, takze 4tisice..

Jinak docela mi na deauvillce vadi, ze porad nema ukazatel paliva, to me na ntv taky pekne sere...jedes jedes a najednou nejedes nejedes
A navic ma podle popisu ocela maly ty kufry a vetsi vika jsou mega ranec, takze zacina to vypadat na PE...ale samozrejme jaro je az za par mesicu, takze treba si pak koupim třindu a vyseru se navejlety a bude to po vybirani
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hledám můj bývalý motocykl Honda NT... Honda NTV 650 Revere Bert-Jawatesty 8 3.3.2024 v 18:58 mad_zed
Honda NTV 650 Revere Honda NTV 650 Revere honza.honda 1 9.7.2022 v 16:36 mapach
světlomet výměna Honda NTV 650 Revere Metropolitan111 3 5.5.2021 v 00:00 Beranidlo
Nosič na plotnu Honda NTV 650 Revere Jenik111 3 22.12.2018 v 17:52 amiho
Stupačky Honda NTV 650 Revere, Honda NTV 650 Deauville Pepe61 10 5.9.2018 v 07:37 Pepe61


TOPlist