bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Střílí do výfuku
6.12.2012 v 15:43
Zdravím, koupil jsem nyní Kawasaki ZRX 1200S r.v. 2002. Neznám přesně jak má motor znít a přesně se chovat, tak se zeptám tady:
- motorka při přidání plynu z cca 2500ot začne trochu vibrovat, přestane tak v cca 3500ot a pak v pohodě (jede pěkně). Je to normální? Tohle mě GSX750 nedělala a myslím že 1200 by měla mít lepší spodek . Je pravda že venku bylo kolem 0st. tak možná se nedokázala zahřát (teploměr se tak-tak zvedl).
- na neutrál (moto stojí na místě) když držím plyn v rozmezí 3000-5000ot, to z výfuku pobublává (to bude asi to střílení do výfuku ještě jsem nezažil tak to nemůžu přesně identifikovat, ať vás nematu ). Žádný rány a plameny jenom do klasickýho rachotu při vytočeným motoru, takový bublání. Je toto taky normální?

Byl zasviněnej vzduchový filtr, ten jsem vyměnil (bublání stále), tak se chystám na bohatost (přístup ale mizernej, zlatá INAZUMA ).

Nebo je bublání normální? Popř. co by to mohlo dělat. Trochu počítám s tím, že s odstraněním bublání zmizí i vibrace a trochu moto více ožije.

Jinak startuje (studená/teplá) v poho, volnoběh v poho.

Výkonem jsem byl pocitově zklamán (velké očekávání), ale při pohledu na tachec jsem se divil . Holt inazuma byla naháč a trochu vzpřímenější pozice, tak při akceleraci na člověka působily jiný vlivy (nápor větru, a větší páka na ramena). ZRX si říkám (schovanej za štítkem) nějak to nejede - kouknu na tachec a je tam už 180 . A navíc to ještě s ZRX neumím

Dík

1 reakcí na tento příspěvek Střílí do výfuku

6.12.2012 v 15:55 | Nahoru | #1
Tak to nejdříve pořádně zahřej a pak uvidíš! a pokud to bude brblat pořád,tak seřídit karbece a kdyžtak i nový svíčky,to je základ po koupi.
Mám 11ku a vibruje to kolem 4tis,a střílí jen při ubrání.

A pokud se ti zná že to jede málo,tak sundej kapotu a zkus aspoň 240,to je teprve maso

Jinak gratuluju k super stroji
zkus.. www.kawa.cz

Střílí do výfuku

6.12.2012 v 15:56 | Nahoru | #2
seřídit ventyly?

1 reakcí na tento příspěvek Střílí do výfuku

6.12.2012 v 16:35 | Nahoru | #3
Značím.

Mám ji také krátce (4000km), a tak nějak jsem si všiml podobných symptomů. Menší zvýraznění vibrací tam asi skutečně je kolem těch 3000tis., ale to si myslím že je ok - přitom ale plynule zatahuje od 1500ot. (pružnost na 5ku z 50-200 za 19s - je to málo?).
To střílení - mám to pouze při brždění motorem zase kolem 3000tis., vyměnil jsem těsnění trubka-tlumič (vymačkané, foukalo), dost to pomohlo, ale je to tam stále - asi chudší směs v tomhle pásmu ot.
Bublání no, já nevím, mám tam momentálně orig. koncovku, spíš to tak nějak do 5000tis. řve, a pak nastupuje to krásný, agresivní 12kový staccato . S tou teplotou, no, taky mi teploměr vylezl asi jenom 2x do poloviny (kolik má vlastě ukazovat provozní teplotu? - je to sice orientační, ale i tak, pořád je v podstatě spadlý na 0) pouze ve městě v koloně, tak se uvidí až bude tepleji.
Výkonově - no, mě obrovsky překvapilo, jaký je to vlk v rouše beránčím - když jsem ji prvně osedlal u prodejce (po 1 1/2 roce po bouračce), tak jela tak jemně a piánko, až jsem tomu nechtěl věřit. Ale když jsem ji pilotoval domů, neudržel jsem se a zkusil zatáhnout až na 200, a ona jako by nic, prostě chameleon...

Naposledy editováno 06.12.2012 16:37:01

(reakce na) Střílí do výfuku

6.12.2012 v 16:36 | Nahoru | #4
PajaZR> Vibruje jen při otočení plynu. Když držím rychlost tak v poho. Zkusím ty karbece, mrknu na svíce a snad aji ventily. Ještě mě napadlo, že jsem byl nucen nabrat beneli na nějaké no-name benzínce v nějaké řiti. Benzínka jak na balkánu, dva stojany (jeden benzín, druhý nafta) a ženská v okýnku. Tak možná taky nekvalitní benzín .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Střílí do výfuku

6.12.2012 v 16:46 | Nahoru | #5
Líná_vrána>
Ještě jsem zapomněl: moto má origo výfuk.

Při brzdění motorem to myslím nestřílelo. Dělá to když držím konstantní otáčky na neutrál.

letos ji už asi nezahřeju, aspoň mám čas se v ní vrtat

Výkon: právě jsem myslel jak se loudám a ono tam je 180. Motorka se tváří jako že nic. Na Inazumě jsem se držel zuby-nehty a ZUMA řvala.

(reakce na) Střílí do výfuku

6.12.2012 v 16:53 | Nahoru | #6

Pepis79 píše: Líná_vrána>

Výkon: právě jsem myslel jak se loudám a ono tam je 180. Motorka se tváří jako že nic. Na Inazumě jsem se držel zuby-nehty a ZUMA řvala.



Tak ZRX už je takový "autobus" jede a nehne se,je prostě robustní a silný.

1 reakcí na tento příspěvek Střílí do výfuku

20.12.2012 v 16:24 | Nahoru | #7
Tak další poznatky: Dneska jsem jel na STK (evidenčku) a moto v otáčkách cca 2500-3200 vůbec netáhne v cca 3500 pak vystřelí. Jinak rozjezd od volnoběhu není problém, akorát místo aby tah sílil tak to tam chcípne a pak vrrrr. Omrkl jsem seřizovací šroubek směsi (dá se vyšroubovat a nemusím nic rozebírat, nastaven byl na 2,25otáčky ) a byl na něm trošku nános, tak asi budou zaneřáděné karbece (už du na to ).

A střílení je aji při zavření plynu z otáček (to jsem minule nepsal).

Další "nešvar" (možná je to v pohodě). Na napínáku řetězu mám: L- 5-čárek a R- 5,5-čárek. Můžu se třeba postavit na hlavu, ale nastejno to neudělám. Obě strany vždy chodí spolu. Je to v pohodě?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Střílí do výfuku

22.12.2012 v 09:24 | Nahoru | #8
Pepis79>
Na excentrech to taky nemám úplně stejně, ale to snad stačí povolit osu kole ne? a potom to doladit (což mě se nechce, jede to rovně, tak to neřeším)

(reakce na) Střílí do výfuku

22.12.2012 v 14:16 | Nahoru | #9
Líná_vrána> právě že to nejde. nejde s tím otočit samostatně, když pohnu s jednou stranou tak se pohne i druhá. když dotáhnu jednu stranu (ať se mě nepohne) tak s druhou (povolenou) nepohnu.

1 reakcí na tento příspěvek Střílí do výfuku

25.12.2012 v 09:13 | Nahoru | #10
Asi jsi mě nepochopil. Koukni do manuálu, je to tam - viz toto -

Necháš utažené oba šrouby na excentrech (poz. C), vpravo vyndáš pojistku (A), povolíš osu kola (B, excentry stále utažené), no a nakonec povolíš pouze pravý excentr a ten samotný nastavíš podle rysek. Toto praví manuál a logika, sám jsem to nedělal, alesnad to půjde

(reakce na) Střílí do výfuku

3.1.2013 v 12:52 | Nahoru | #11
Líná_vrána>
OK, toho jsem si nevšiml a dává to smysl. Ale jestli je to tak, že s tím de hýbat, tak to tak (zatím) nechám. Já jen jestli je to krpa, ale když s tím jde hýbat tak to asi krpa nebude .

Jinak se chystám vydělat karbec a vyčistit/seřídit. Pak dám vědět zda pomohlo na střílení.

Střílí do výfuku

4.1.2013 v 09:41 | Nahoru | #12
Karbec vydělat je porod neskutečnej . Máte někdo fígl, nebo doporučení jak to udělat tak abych neroztrhal příruby? Všechno povolený, air-box co nejvíc dozadu a pořád ještě cenťák chybí aby to šlo vydělat. Nejlíp by bylo shrnout (jako otočit je na ruby) ty příruby u airboxu, ale to se mě povede jen u krajních a jakmile je pustím zase skočí zpátky.

Na INAZUMĚ to nějak (násilím) šlo ven, ale tady to zatím bez destrukce nevidím .

A vůbec, měl někdo karbec na ZRX venku?

Střílí do výfuku

4.1.2013 v 16:30 | Nahoru | #13
UUUUF tak už je venku. Sem měl aji fedry ať ty příruby nerozervu. Musí se karbec prve vypáčit tak, že u filtru to tlačím dolů a u motoru nahoru. Až to vyklouzne z přírub tak teprv "vytahuju" (všelijak casnuju, polohuju, tahám, tlačím,...)na pravou stranu motorky. Příruby u filtru se teda pěkně zmačkali, ale přežili. U otvorů který manuál nazývá jako Pilot Air Jet a
Main Air Jet je nános nějakýho lepidla (takovej tuhej mazut). To se muselo natáhnout z air-boxu. Takže jdu čistit.

1 reakcí na tento příspěvek Střílí do výfuku

1.3.2013 v 14:21 | Nahoru | #14
Tak abych to tady dotáhl do konce (nemám rád neukončený fóra ). No možná tady trochu trpím samomluvou

Vyčistil jsem karbec, vyměnil svíčky a nebe a dudy. Moto jede jak z praku. Bublá sice stále, ale spodek je živý až-až. Vibrace zmizely a celkově hukot . Až jsem dostal trochu strach .
Nejvíc to přisuzuji svíčkám. Staré byly už na výměnu. Takže ten hlavní nedostatek vyřešen. Moto významně ožila .

(reakce na) Střílí do výfuku

1.3.2013 v 14:43 | Nahoru | #15
Pepis79> Nemáš tam náhodou tu emisní píčovinu co přisává vzduch do vejfuku? To by mohlo být ono. Taky mi to motorka dělá, krom bublání i postřeluje, prý je to normální a nemám se ničeho bát, ale stejně to dám asi do háje

Jinak díky za to "dotažení do konce", málokdo tady má tu snahu - pak když člověk něco hledá a najde téma s problémem co ho zajímá, tak je to jak detektivka s vyškubnutou poslední stránkou

Střílí do výfuku

14.8.2013 v 19:52 | Nahoru | #16
nazdar hoši ...tak mne to tiež bublá....tak v pohode...hlavne ked uberiem ...a to mám ladeny vyfuk-skorpion............inak napínanie reťaze-excenter.....sa šteluje naraz.....takže v pohode..nič sa neboj............aj já mám tvrdšie pruženie vzadu..a bybruje..už som si zvykol..........šlape jak.....

Střílí do výfuku

14.8.2013 v 19:57 | Nahoru | #17
šponovanie reťaze je super....máš to za chvilku
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
ZRX 1200S zvysenie podvozku Kawasaki ZRX 1200 kw110 10 16.5.2023 v 06:09 kw110
Rada s výběrem pneumatik na Kawasak... Kawasaki ZRX 1200 LoboTony 9 19.3.2023 v 16:00 Johnyprague
spetne zrkadlo Kawasaki ZRX 1200 kw110 8 17.12.2022 v 13:36 Dargas
ZRX 1200S otvorenie vyfuku Kawasaki ZRX 1200 kw110 12 17.8.2022 v 17:23 CBRlitrRR
klin pod motor Kawasaki ZRX 1200 kw110 7 17.7.2022 v 12:26 hondaman1


TOPlist