bmw_r1300gs_cartec





Téma: Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců
5.12.2012 v 11:51
Srázzek no. 22. 24.5.-26.5. 2024 Živohošť
Srázzek no 21 28.-29.-30.9.-1.10. Vidžín
SRÁZZEK no 20. 12.-13.-14.5. Hořice .
Srázzek no 19. 7-8-9.10 PNM
Srázzek no.18 20-22.5. Moře
Srázzek no 17 1.-2.-3.10 Jižní Morava-Šakvice kemp MARS
Srázzek no 16 -16.-18.10.Bylo-nebylo.Změna termínu na 21-23.5.2021 SEČ Sruby [b ]
Srázzek no 15[/b] 12.6.-14.6. 2020 ČHS Stará hospoda
Srázzek no. 14[/b] . .20.-22.9.Jedovnice Olšovec (zásluhou Pěňouš taky PK , ale z Polné )
Srázzek no. 13. 17.-19.5.2019 Tollendorf (opět zásluhou PK ))[/b]

Srázzek no. 12 místo Babí hora 14.-15.-16.9. 2018
Srázzek no .11 25.-26.-27.5. U Kučerů
A Srázzek no.10 !!! 15.-16.-17.9. LUŽANY

Srázzek no.9. termín 26-27-28.5 . 2017 místo upřesníme, předběžně Mořkov


.
Srázek no 8 : 7-8-9.10.
Jeseníky Koliba a pobyt Chata Jesenka
[b]Srázek no.7
20-21-22.5 2016
Rumburk -tady ve fóru stránka 129.
Pod taktovkou pk Kun 7 foto

[b][b]Srázek no 6.
17.10. --NA RANČI- Poříčí U Litomyšle.


[b]Srázek no 5 .
22- 23- 24. 5
SEČ -Yachtklub
cena za noc v chatce 2kila.[/b] 5 foto

SRÁZEK No 4.
18-19.10.2014 určitě někdo přijede už 17tého.
http://ubrodu.cz/
/Jak si to uděláme, takové to bude.

Už je za náma VYDAŘENÝ [b]SRÁZEK No 3 . 23.5-.25.5. 2014
http://www.centrumceskakanada.cz/
Ostatní níže je minulost, pro představu, jak to vzniklo. 3 foto

Podas a Mára se Vás chtějí zeptat, jestli by jste měli chuť, zúčastnit se volného srázku majitelů a přiznivců neJen motocyklů Guzzi V11, který zamýšlíme spáchat v nadcházejícím roce 2013.
Shodneme se na místě někde mezi Olomoucí a Prahou(asi kemp),
ze soboty na neděli, kdo chce třeba od pátku. Každý na své triko, jak spaní, tak jídlo a vše ostatní.
Termín a místo zveřejníme dle dohody.
Sice je brzy,ale co vymýšlet v zimě?
Takže se těšíme na Vaše ohlasy, nápady...

Budeme 2 nebo nás bude 20? )
Díky, Podas a Mára






SRAZ ve 12 hod, pak se někam pojede.Chatek je dost.Nevíme jestli vůbec bude otevřené občerstvení, takže vlastní zdroje, někam zajedem pro pivo, nebo něco.

[Je to tu! Máme skupinově odsouhlasený termín uspořádání 1. VšeGuzzího sletu , který se uskuteční 25.5.2013 v ATC Šlechtův palouk , nacházející se na břehu Pastvinské přehrady [/b]1 foto

SRÁZEK č.2 20. 21.22.9.
vypadá to, že se nás pár zase objeví.
Asi bych to viděl na společné setkání v sobotu 14.hod pokecáme a rozhodnem co a jak.
Chtěl bych upozornit, že se nás většina nezná a o tom to je.2 foto f Hrnec


Naposledy editováno 26.01.2024 06:52:41

3 reakcí na tento příspěvek Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců

18.10.2021 v 19:46 | Nahoru | #9151
Koukal jsem na prezentaci Guzzi v čr a je to děs. Když napíšeš http://www.motoguzzi.cz/ tak se otevře k2moto bazar a na idiotské faberněco není o nové Guzzi ani zmínka . NineT umí 81kw z 1.2, interceptor 47kw z 650, V85 55kw z 853. Tak když to přepočteš na objem Bmw tak interceptor vede a Guzzi je na chvostu.
Zdá se mi těch revolučních změn moc.
Dneska bylo fantastický. Kafe v Nižboru a Tetín.


Naposledy editováno 18.10.2021 19:52:00

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců

18.10.2021 v 19:56 | Nahoru | #9152
Vladimir> Musíš na konec adresy napsat .com, takhle: https://www.motoguzzi.com/cz_CS/ , to jsou ofiko stránky Moto Guzzi pro ČR.
Ale taky tam není bůhvíco...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců

18.10.2021 v 20:03 | Nahoru | #9153

Vladimir píše: Koukal jsem na prezentaci Guzzi v čr a je to děs. Když napíšeš http://www.motoguzzi.cz/ tak se otevře k2moto bazar a na idiotské faberněco není o nové Guzzi ani zmínka . NineT umí 81kw z 1.2, interceptor 47kw z 650, V85 55kw z 853. Tak když to přepočteš na objem Bmw tak interceptor vede a Guzzi je na chvostu.
Zdá se mi těch revolučních změn moc.


Interceptor umí 47 hp (35kW). V85TT 80hp (59 kW). BMW 80 kW z 1170 = Když to přepočteš na objem, je nejlepší Guzzi.

Naposledy editováno 18.10.2021 20:06:17

(reakce na) Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců

18.10.2021 v 20:04 | Nahoru | #9154
Metal_Heart> To je mi jasný , ale na guzzi.cz by snad mělo být ofiko zastoupení . Nelíbí se mi to. Ale mě je to celkem jedno, já nejsem kupec funglovek.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců

18.10.2021 v 20:09 | Nahoru | #9155
Koudy01> hele to píšou tady na modelech 21 a je tam příčný a dvojitý , tak nevím jak jim lze věřit.
https://www.motoguzz.../V85-TT-MY21/V85-TT/
V85 TT přemění i ty nejbanálnější každodenní výlety na dobrodružství. Její čistě vytvarované linie předvádějí pýchu a hrdost orla Mandello, stejně jako příčný vzduchem chlazený dvojitý 90 ° motor do V s rozvodem OHV a dvěma ventily na válec. Tato kráska o objemu 853 cm3 poskytuje maximální výkon 76 koní s působivým točivým momentem 82 Nm při 5000 otáčkách za minutu.

Naposledy editováno 18.10.2021 20:09:29

(reakce na) Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců

18.10.2021 v 20:09 | Nahoru | #9156

Koudy01 píše: Interceptor umí 47 hp (35kW). V85TT 80hp (59 kW). BMW 80 kW z 1170 = Když to přepočteš na objem, je nejlepší Guzzi.


Beru zpět. BMW opravdu 81kW - je o 0,06 kW lepší jak Guzzi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců

18.10.2021 v 20:15 | Nahoru | #9157
Vladimir> Jj, soráč podruhé. V85TT Euro 5 je slabší.Pak je o necelý 3 desetiny kW lepší BMW. Což znamená, že Guzzi umí vymáčnout ze vzduchu téměř to stejný co mnohonásobně větší a bohatší fabrika BMW. To mi nepřijde vůbec špatný na to, že to tam děla nějakej Franta ve fabrice, co vypadá jak sýpka (na dnešní poměry moderních mega fabrik).

Naposledy editováno 18.10.2021 20:28:52

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců

18.10.2021 v 20:37 | Nahoru | #9158

Koudy01 píše: Vladimir> Jj, soráč podruhé. V85TT Euro 5 je slabší.Pak je o necelý 3 desetiny kW lepší BMW. Což znamená, že Guzzi umí vymáčnout ze vzduchu téměř to stejný co mnohonásobně větší a bohatší fabrika BMW. To mi nepřijde vůbec špatný na to, že to tam děla nějakej Franta ve fabrice, co vypadá jak sýpka (na dnešní poměry moderních mega fabrik).



mevím jak to vychází Tobě ale já to vidím jinal

RE po přepočtu na 1.2 , 47÷1,36÷650×1200 je 63,8kw
BMW 81 kw
GUZZI 76÷1,36÷853×1200 je 78,6 kw
Duc scrambler 54÷803×1200 je 80,6 kw

Naposledy editováno 18.10.2021 21:37:55

1 reakcí na tento příspěvek Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců

18.10.2021 v 20:56 | Nahoru | #9159
Chlapci, ještě si na seznam připíšte Ducati, taky nevyhodili starý motor do šrotu a dokázali ho dostat na Euro5.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců

18.10.2021 v 21:11 | Nahoru | #9160
geloš> Tem má ale jen 54kw
https://www.ducati-c...ambler-icon-2021_65/
Tak přepočítat to takhle je stejně k ničemu. Váha,nm,

Naposledy editováno 18.10.2021 21:13:54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců

18.10.2021 v 21:29 | Nahoru | #9161

Vladimir píše: mevím jak to vychází Tobě ale já to vidím jinal

RE po přepočtu na 1.2 je 47÷650×1200 je 86,7 kw
BMW 81 kw
GUZZI 76÷1,36÷853×1200 je 78,6 kw
Duc scrambler 54÷803×1200 je 80,6 kw
Mě teda zaujal spíš motor interceptora, který je potírá o celkem dost koní . Na obyčejný motocykl z Indie.


RE 35kW (47hp) 650ccm - 53,85/1000
V85 56,7kW (76hp) 853ccm - 66,47/1000
BMW 81kW (109hp) 1170ccm - 69,23/1000

Prepocitavam na 1000ccm.

Naposledy editováno 18.10.2021 21:39:55

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců

18.10.2021 v 21:38 | Nahoru | #9162
Koudy01> jj ty koně mě u indiána utekly.

(reakce na) Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců

18.10.2021 v 21:41 | Nahoru | #9163
Vladimir> ja si zas pomotal desetiny s jednotkama. BMW je lepsi o necely 3kW.

Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců

19.10.2021 v 18:25 | Nahoru | #9164
Narazil jsem na komentář Dave Richardssona k nové V100 Mandello, stojí to za přečtení, mimo jiné viděl v Itálli už skoro před 10-ti lety nový model s vodou chlazeným motorem, ne s VA10, což mě jen utvrzuje v tom, že vývoj u Piaggia běží neskuečně zabržděně. Nový motor V100 přirovnává k příchodu K100 u BMW v 80.letech.
soundrider.com/current/2110/Guzzi-V100.aspx

1 reakcí na tento příspěvek Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců

19.10.2021 v 20:11 | Nahoru | #9165
Super článek, i když si nemohu pomoct, ta klasická dlouhá stavba Guzzi se mi prostě líbí nejvíc.

(reakce na) Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců

20.10.2021 v 08:43 | Nahoru | #9166
Vladimir> Krásný fotky z výletu

Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců

20.10.2021 v 08:44 | Nahoru | #9167
Já si třeba myslím, že u Bayernu táhne hodně prodej vozidel.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců

28.10.2021 v 21:14 | Nahoru | #9168
Tom-K> Co bys řekl třeba na tuhle překopanou Le Mans 1988? Motor z Grisa 1200 8V lehce převrtaný na 1275 ccm, alternátor na klikovce, 125 PS, ostatní úpravy vidíš na fotce.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců

28.10.2021 v 22:43 | Nahoru | #9169

Koudy01 píše: V inzerci je Tenni!


Tak jsme dnes s kamarádem vyrazili z Opavy do Loun kupovat tu Tenni.


Asi bych vám chtěl poradit nechat vaše ledviny na svém místě, prodávající manželský pár má dost svérazné představy o tom jak by měl probíhat solidní obchod se starší motorkou. Panimáma se na nás během prohlídky snažila působit hláškama jako "Táto, viď že si ji necháme" , to jsem ještě bral jako nemístné vtípky, táta zase klábosil co se na ní už všechno opravovalo, no dobře dvě hodiny jsme to obhlíželi. Mimo jiné jsme objevili závadu, o které táta neměl ani tušení a motorka by s ní daleko nedojela, jenže on jel tento rok jen k STK. I tak jsme položili požadovaný obnos na stůl s tím že se to za pár tisíc dá spravit, ať tedy něco málo sleví. A tím to taky ihned skončilo, berte nebo nechte, o Tenni se nesmlouvá, máme další zájemce atd atd. A tak jsme nechali a jeli domů. Takhle podivné pocity jsem u koupě motorky už dlouho nezažil. Kdyby se někdo odsud pro ni do Loun chystal a chtěl vědět něco bližšího, klidně se na mě obraťte.

(reakce na) Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců

29.10.2021 v 08:08 | Nahoru | #9170
geloš> No, pěkný. Já tohle "divadýlko" zažil u všech asi 4 Guzzistů, když jsem se snažil koupit. A to jsem se ke smlouvání o slevu ani nedostal!!! Ale to jsem Ti myslím na srazu vyprávěl. Jeden chtěl znát moji motorkářskou historii, jinak mi to neprodá. Další chtěl vědět, co jsem za člověka. Další by mi to sice prodal po tom, co jsem ho ujistil, že vím, co kupuju. Ale to zas byl vrak s plno chybama. Přitom do telefonu mě ujišťoval, že to je TOPofka...

Pokud to nechceš zvěřejňovat tady, napiš mi prosím ze zvědavosti do SZ, co za závadu jste objevili. Děkuji

Naposledy editováno 29.10.2021 08:08:24

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců

31.10.2021 v 19:08 | Nahoru | #9171

Vladimir píše: geloš> Tem má ale jen 54kw
https://www.ducati-c...ambler-icon-2021_65/
Tak přepočítat to takhle je stejně k ničemu. Váha,nm,


ale delaji i 11ku, ta ma 86 koni

(reakce na) Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců

31.10.2021 v 21:44 | Nahoru | #9172
Gonzo> tak to je jako Breva .. prostě je to všecko plus mínus a nejede to

1 reakcí na tento příspěvek Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců

1.11.2021 v 23:00 | Nahoru | #9173
No zajímavý příběh z nákupem. Ale lidi jsou různí a nějak mě to neprekvapuje tak aspoň jste se projeli a udělali výlet. Den v hajzlu a nic z toho tak snad jste si dali aspoň někde dobrý kafe a oběd. Tak uvidíme zda si ji máma nechá s tatem.
Jinak chci vyřešit vyhřívané hefty přes zimní pauzu doporučite nějaké ať krásné hřejí ale nehyzdi je ovladač?? Ideál když bude přímo v tom heftu. Děkuji za případné připomínky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců

2.11.2021 v 06:14 | Nahoru | #9174
dzonnek> Gripy se zabudovanym ovladacem dela treba Koso , taky Honda a taky cina . Ja mel na jedne motorce ty cinsky. Funguji super - dobre se ovladaji, pekne hrejou, nic nestoji a co je nejlepsi, jsou stejně tenky jako hefty bez vyhrivani.
Mezi zapory pak patri to, ze je to Čína, což bych si já na Guzzinu nedal a že jsou tvrdší. Neni to guma, ale spíš měkké plast.

(reakce na) Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců

2.11.2021 v 10:24 | Nahoru | #9175

geloš píše: Tom-K> Co bys řekl třeba na tuhle překopanou Le Mans 1988? Motor z Grisa 1200 8V lehce převrtaný na 1275 ccm, alternátor na klikovce, 125 PS, ostatní úpravy vidíš na fotce.


Jestli mi ji chceš dát na narozeniny tak křičím anóóó.

A co se týče Tenni, tak než jsem koupil Sportku, byla docela dlouho na inzerci Tenni asi za 120. Hodně jsem o ní uvažoval a měl jsem jí vzít. Teď bych byl v balíku. Byla tak hezká, že by mi jí bylo líto ojíždět.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců

2.11.2021 v 19:25 | Nahoru | #9176
Koudy01> Cece ty cinsky vypadaji v pohode za ty prachy Ale to Koso se mi libi. u te hondy prece jen uz ta cena mi prijde mimo. Ale clovek se nikde nedovi jaky to ma prikon abych si dokazal predstavit jak to asi bude hrat. A ted mas neco na Guzine nebo nic? No asi ty Koso to vyhraji. Ty cinske jsou faktr asi z plastu ono i na tech fotkach to tak vypada. Ale zase to asi povede lepe teplo. A co si budeme vykladat ono to bude pravdepodobne vse z ciny. Prave resim minimalisticky vzhled a paradni funkcnost
PS: Kdyby tu motorku nechtel Tom tak ji klidne vezmu ja

Naposledy editováno 02.11.2021 19:26:06

(reakce na) Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců

2.11.2021 v 19:41 | Nahoru | #9177
dzonnek> Na MG nemám vyhřívání. Měl jsme to na Yamaze, se kterou jsem jezdil do práce i v teplotách kolem nuly. A i tehdy jsem neměl ty činský na max. Topí fakt hodně dobře a dost rychle. Za ty prachy jsou zlatý. Ale k úplnýmu pohodlí to chtělo ještě kryty ruk. Hefty tě hřejou na dlaních. Ale zvenčí ti ruka pořád mrzne.
Ještě jedno balení těch činských mám v regálu. Ale zatím jsem to nikam nenamontoval. Nějak jsem zpohodlněl a když už jsou teploty takový, že bych musel rukám topit, sednu radši do auta.

Takhle jsem to měl osazený a to byla pecka i kolem 0°C. Velký plexi, čiňanský hefty a snadno montovatelný kryty Acerbis Dual Road - pro ty jsem měl dokoupenou i montážní sadu na MG, kterou k tomu vyrábí, ale nedošlo na to. A dělají je i v bílé



Naposledy editováno 02.11.2021 19:47:34

1 reakcí na tento příspěvek Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců

9.11.2021 v 06:09 | Nahoru | #9178
Dzonek, já dal na Stelvio Oxfordy-původní originál, co tam byl , tak ten skoro netopil. . Jo je to znatelně lepší, ovšem je to připojené na stávající elektroinstalaci, kdy je na řidítkách orig. přepínač a ten má 3 stupně. I na V11 mám Oxford-nějaký starší model s vlastním přepínáním a tam to hřeje daleko víc.
Já to musím mít, jinak by mi umrzly ruky.
Hele tohle jste viděli?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců

9.11.2021 v 06:20 | Nahoru | #9179
Podas> Jojo, to je strašné pekáč. Ale opravdu moc pěkné. 3500 hodin práce. Na youtube je i video ze stavby, jízdy a taky zadření motoru během vývoje.

(reakce na) Přátelský srázek Moto Guzzi a jejich příznivců

9.11.2021 v 21:31 | Nahoru | #9180
Koudy01> Před pár měsícema jsem měl toho chlápka s 10-ti válcovou Jawou v práci, moc šikovný klučina a chytrý inženýr.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist