globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: klx vse o ni
30.11.2012 v 10:22
zdravim co o ni rikate mel jsem drz e ostrou bude klx 300 lepsi...nevite minulost o ni nekdo
http://www.motoinze...78776-klx-300-r.html

1 reakcí na tento příspěvek klx vse o ni

30.11.2012 v 11:13 | Nahoru | #1
Jak lepsi? Sice bude lehci a obratnejsi ale zase tolik nepojede.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) klx vse o ni

30.11.2012 v 11:36 | Nahoru | #2
SirIndy> drz 400 e mela 36 kw ale tlumice na draze nestihaly a byla celkove takova neohrabana,o vykon me nejde ale obratnost a silu drz mela suchou 118 myslim, 33 kw neni zas malo,,,,a klx ma suchou okolo 100 coz je parada

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) klx vse o ni

30.11.2012 v 11:47 | Nahoru | #3

zxero750 píše: SirIndy> drz 400 e mela 36 kw ale tlumice na draze nestihaly a byla celkove takova neohrabana,o vykon me nejde ale obratnost a silu drz mela suchou 118 myslim, 33 kw neni zas malo,,,,a klx ma suchou okolo 100 coz je parada



Na draze? Ani jedna z techto motorek neni urcena na trat, to si kup cross.

U KLX jsem nasel 25kW (=33 koni, nespletl sis jednotky) a suchou 105kg.

(reakce na) klx vse o ni

30.11.2012 v 12:08 | Nahoru | #4
SirIndy> http://www.bikes.cz/2000/kawasaki-klx-300-r tam je 33kw no na drahu chci tak 3 do rokal jinak lesy..nevim ocekavam od klx 300 vic nez od drz 400e ale jestli klx 300 ma 33 koni tak to bude malo to mas pravdu...

Naposledy editováno 30.11.2012 12:11:41

1 reakcí na tento příspěvek klx vse o ni

30.11.2012 v 12:20 | Nahoru | #5
ty vole mas pravdu ona ma fak jen 25 kw takze 33 koni ,tak to muzu rovnou koupit xr 400 bo ona je vterenu lepsi nez drz 400e je ovladatelnejsi kamos ji ma ale co me sere u xr 400 ze malo toci 4500 a pak to nema cenu tocit...cross nechci to nevyuziju a nechci vrazet do porad prachy za udrzbu....

(reakce na) klx vse o ni

30.11.2012 v 12:56 | Nahoru | #6

zxero750 píše: ty vole mas pravdu ona ma fak jen 25 kw takze 33 koni ,tak to muzu rovnou koupit xr 400 bo ona je vterenu lepsi nez drz 400e je ovladatelnejsi kamos ji ma ale co me sere u xr 400 ze malo toci 4500 a pak to nema cenu tocit...cross nechci to nevyuziju a nechci vrazet do porad prachy za udrzbu....



XR ale taky nema o moc vic nez 25kW, urcite ma pod 30kW. To mne by se zase libilo, ze se XR nemusi tocit tolik jako DR-Z, jenze absence el. starteru mi za to nestoji. A ze by bylo XR ovladatelnejsi nez DR-Z se mi nezda, mela ta tvoje DR-Z v poradku tlumice a lozisko v krku?

Imho jedinej japonskej upgrade z DR-Z 400 E je WR 400/ WR 450.

Naposledy editováno 30.11.2012 12:56:34

1 reakcí na tento příspěvek klx vse o ni

30.11.2012 v 13:11 | Nahoru | #7
xr ma 25 kw ale dobre kousky se zvedaji vpoho na 2 na zadni je to i o prevodu drz 400 e ta moje se zvedla i na 3,,,je pravda ze jsem s tlumicema laboroval bo na trat jsem je musel pritvrdit predek bo nestihal a sel na doraz ale pak zas boleli ruce jak svina,nevim na xr se v lese jezdi lepe na xr je takova me prijde lehci,,,kamos ma yz 426 a to je moc velka pila,me by stacila wr 250 ,kamos mel taky drz 400 e a to same proste me nesedla,predtim jsem mel drz 400s a to byla v terenu uplne katastrofa,na wr 450 jsem jezdil a to je good masina ale ta cena :( libi se me freeride od ktm konecne nekdo udelal kompromis :)ale kdybych to vedel tak si tu drz e necham,vedel jsem na cem sni jsem pustil jsem ji za 50 a ted za 50 nekoupim nic solidniho kdo to mohl vedet ze me bude po bahinku smutno...

(reakce na) klx vse o ni

30.11.2012 v 13:28 | Nahoru | #8

zxero750 píše: xr ma 25 kw ale dobre kousky se zvedaji vpoho na 2 na zadni je to i o prevodu drz 400 e ta moje se zvedla i na 3,,,je pravda ze jsem s tlumicema laboroval bo na trat jsem je musel pritvrdit predek bo nestihal a sel na doraz ale pak zas boleli ruce jak svina,nevim na xr se v lese jezdi lepe na xr je takova me prijde lehci,,,kamos ma yz 426 a to je moc velka pila,me by stacila wr 250 ,kamos mel taky drz 400 e a to same proste me nesedla,predtim jsem mel drz 400s a to byla v terenu uplne katastrofa,na wr 450 jsem jezdil a to je good masina ale ta cena :( libi se me freeride od ktm konecne nekdo udelal kompromis :)ale kdybych to vedel tak si tu drz e necham,vedel jsem na cem sni jsem pustil jsem ji za 50 a ted za 50 nekoupim nic solidniho kdo to mohl vedet ze me bude po bahinku smutno...



A co WR 400? Tady naka za 42: http://www.motoinze...675922-wr-400-f.html

1 reakcí na tento příspěvek klx vse o ni

30.11.2012 v 13:30 | Nahoru | #9
To KLX je nesmysl, obzvláště za takové peníze, to asi hodně upadl na hlavu. XR není oproti DRZ vůbec žádný pokrok. Fakt jedině WR nebo EXC.. A za 50tis jde určitě WR250 sehnat, i EXC 450..

klx vse o ni

30.11.2012 v 13:32 | Nahoru | #10
Určitě bych volil něco se startérem..

(reakce na) klx vse o ni

30.11.2012 v 13:43 | Nahoru | #11
c.j.> xr urcite neni pokrok ale do lesa urcite staci na trat nikoliv,,no myslel jsem ze klx 300 ma 33 kw ale nema,,no psal jsem mu a psal ze moto ma generalku vse dolozi fotodokumentaci a slevil sam od sebe na 45,rikal jsem si ze na litacku dobre a ze bych mu 40 dal ale pokud to ma jen 33 koni tak do toho nejdu a ty si jak spokojeny exc 450?

1 reakcí na tento příspěvek klx vse o ni

30.11.2012 v 13:59 | Nahoru | #12
O koně ani nejde, 30 koní bohatě stačí, ale na to že to je bez papírů, není to nijak lehká motorka, nemá startér, je starší než většina EXC, tak bych si cenu představoval max kolem 40tis..

Já jsem s EXC450 spokojený maximálně, XR250 mi vydržela necelý rok, XR400 ani to ne, s EXC jsem vážně spokojen. Je lehká (reálně je lehčí o 7kg oproti XR400), výkonu až nad hlavu, motor nevyžaduje žádnou zvláštní údržbu, má startér, ale i přesto jede bez baterky nakopnutím, které je snažší než u XR.. Sice momentálně mou chybou je potlučená v servise, ale aspoň můžu potvrdit, že starších dílů jsou na to hromady a když už je někdo tak blbý jak já a roztříská to, tak jde jednoduše opravit :D Všechny díly jsem sehnal za 2-3 týdny, například kompletní přední kolo z modelu 2012, jeté 20MTH za 4tis, výfukový svod za 1500Kč, spojkové víko za 1tis Kč, zadní tlumič za 2tis, kompletní řízení za 1tis. Z nových dílů plast airboxu za 650Kč.

Jinak na offmotu je pěkné vlákno o reálných váhách motorek Váhy motorek

a tady je tabulka, která se z toho vykrystalizovala, hodnoty uváděné výrobcem jsou někdy směšné..

(reakce na) klx vse o ni

30.11.2012 v 14:08 | Nahoru | #13

c.j. píše: O koně ani nejde, 30 koní bohatě stačí, ale na to že to je bez papírů, není to nijak lehká motorka, nemá startér, je starší než většina EXC, tak bych si cenu představoval max kolem 40tis..

Já jsem s EXC450 spokojený maximálně, XR250 mi vydržela necelý rok, XR400 ani to ne, s EXC jsem vážně spokojen. Je lehká (reálně je lehčí o 7kg oproti XR400), výkonu až nad hlavu, motor nevyžaduje žádnou zvláštní údržbu, má startér, ale i přesto jede bez baterky nakopnutím, které je snažší než u XR.. Sice momentálně mou chybou je potlučená v servise, ale aspoň můžu potvrdit, že starších dílů jsou na to hromady a když už je někdo tak blbý jak já a roztříská to, tak jde jednoduše opravit :D Všechny díly jsem sehnal za 2-3 týdny, například kompletní přední kolo z modelu 2012, jeté 20MTH za 4tis, výfukový svod za 1500Kč, spojkové víko za 1tis Kč, zadní tlumič za 2tis, kompletní řízení za 1tis. Z nových dílů plast airboxu za 650Kč.

Jinak na offmotu je pěkné vlákno o reálných váhách motorek Váhy motorek

a tady je tabulka, která se z toho vykrystalizovala, hodnoty uváděné výrobcem jsou někdy směšné..



Tech 155 u DR-Z bude nakej omyl ne, o kus nize pak je 145 a od tebe 142...

1 reakcí na tento příspěvek klx vse o ni

30.11.2012 v 14:11 | Nahoru | #14
Jo, proto to zvýraznil, tak se mu to nezdálo.. Kámošova měla 142 a to měl jen sundané zadní stupačky a zámek na helmu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) klx vse o ni

30.11.2012 v 14:24 | Nahoru | #15
c.j.> drz 400 e ma mine nez s ,hodne pocitove to jde poznat jak jsem mel s tak hruza v terenu ale e verze je onecem jinem ta vaha sla poznat hlavne vykon tocila o tisic otacek vice a hlavne 6kw slo znat je u ni kehin fcr 39 jiny svod s vyfukem plastova nadrz,kratsi podsedlak,otevreny chladic bez ventilatoru tu vahu trocho schodlio je tam i jine perovani...drz s a drz e se neda srovnavat ale i tak drz e neni uplne good co bych si pral...nevim to klx si myslim ze bude lehke jestli ma suchou hmotnost 108 papirove to nezni spatne ale real muze byt jiny...

Naposledy editováno 30.11.2012 14:25:16

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) klx vse o ni

30.11.2012 v 14:40 | Nahoru | #16

zxero750 píše: c.j.> drz 400 e ma mine nez s ,hodne pocitove to jde poznat jak jsem mel s tak hruza v terenu ale e verze je onecem jinem ta vaha sla poznat hlavne vykon tocila o tisic otacek vice a hlavne 6kw slo znat je u ni kehin fcr 39 jiny svod s vyfukem plastova nadrz,kratsi podsedlak,otevreny chladic bez ventilatoru tu vahu trocho schodlio je tam i jine perovani...drz s a drz e se neda srovnavat ale i tak drz e neni uplne good co bych si pral...nevim to klx si myslim ze bude lehke jestli ma suchou hmotnost 108 papirove to nezni spatne ale real muze byt jiny...



Keihin FCR maji jenom stare rocniky Ecek, ty jedou nejlip, novejsi maj stejnej Mikuni jako Esko a uz to neni ono

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) klx vse o ni

30.11.2012 v 15:55 | Nahoru | #17
SirIndy> vsak prave jsem mel posledni model s kehin fcr rv 2004 a pak uz delali bez fcr a ty mas to same ne drz-e ne ?a kdyby nebylo eu tak je prodavaji dodnes u nas :)

Naposledy editováno 30.11.2012 15:58:37

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) klx vse o ni

30.11.2012 v 16:23 | Nahoru | #18

zxero750 píše: SirIndy> vsak prave jsem mel posledni model s kehin fcr rv 2004 a pak uz delali bez fcr a ty mas to same ne drz-e ne ?a kdyby nebylo eu tak je prodavaji dodnes u nas :)



Ja mam uplne prvni rocnik, 2000. Ten prechod na Mikuni byl asi taky kvuli EU.

(reakce na) klx vse o ni

30.11.2012 v 20:46 | Nahoru | #19
SirIndy> cece, to ani nevim, že tam ty lamy později dávaly mikuni, pěknej podraz teda... jinak freerida bych bral, jen ta cena )

klx vse o ni

30.11.2012 v 21:39 | Nahoru | #20
Prodám ti svojí EXC 400 a budeš spokojený jak želva
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Klx 300- alternativní rozměr pneu Kawasaki KLX 300 _Michal 12 18.10.2023 v 23:55 Deadman
Nahrada za Mikuni TM33 8012 Kawasaki KLX 300 djejsy 8 16.8.2021 v 09:14 djejsy
Ze by novy dualsport :-) Kawasaki KLX 300 FatBoy105th. 8 26.11.2020 v 19:10 FatBoy105th.
Kolísání volnoběhu Kawasaki KLX 300 Xkremilek 6 5.5.2019 v 01:44 udinar
kawasaki ladak Kawasaki KLX 300 RaptorMc 2 19.7.2016 v 18:58 RaptorMc


TOPlist