Nedávno tady nějaké téma bylo. Stalo se co stalo a AJP PR5 250 ccm Enduro mám doma,tak Vám můžu poradit a odpovědět pár otázek,kdyby měl někdo zájem.
Kamarád má PR4 200 ccm a taky spokojenej jak blecha.
Proto mi bylo líto,že nás zatim jezdí na AJP tak málo..
Dle mého názoru,je to perfektní motorka pro jezdce,co se chtěj vozit každý den třeba do školy,do práce a zároveň se účastnit občas hobby i hard závodů a tak.
Já už byl na jednom a v pohodě jsem stíhal KTM,Husaberg atd..
Papírový výkon není vše a celkový naladěný motorky je super..A hlavně servisní intervaly jak XR 250 ,takže... Opravdu MX podvozek a motor pohodář.Myslim si ,že řídítka Reikon,tlumení Sachs,marzocchi ,pneu Michelin,kompozitní rám,atd..už konečně všechny přesvědčí,že AJP neni žádná čína a že se jedná o motorky s dlouho enduro historií a nejedním vítězstvim a nespočet úspěchy i v těžkých závodech jako The tough One atd..
tady je oficiální českej FB,tak trochu podpořte
http://www.facebook....9019168141584?ref=hl
a FB výrobce:
http://www.facebook....462819595210?fref=ts
a oficialní stránky :
http://www.ajpmotos.pt/
test na motorkářích:
http://www.motorkari...50-enduro-21261.html
kdyžtak se ptejte,rád odpovim..
Naposledy editováno 18.11.2012 01:21:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) AJP - endura z Portugalska - jezdim na 250 ccm
tak motory se vyrábí v továrně,která mimo jiné dělá i nějaké motory piaggio..Motor je posaven na bázi XR 250 ,ale není uplně totožný..Vstřikování je delphi. Můžu jen potvrdit tvůj názor..Motorka je velmi lehká,dobře ovladatelná ,jezdí se na ní perfektně..Spotřeba na silnicije cca 3L /100 km..v terénu mi vystačí nádrž (7,5litru) na hodně dlouho..nedavno jsem jezdil od 9,00 do 16,00 a projel jsem tak 5 - 5,5L ..maximálka je je 115 km/h ,dělaj to i ve verzi SM ta pak kolem 130 km/h..vážně uvažuju o tom ladáku a svodech ,je tam pak nárust 7 koní výkonu a uplně jinej průběh..jde pak nahrát i jiná mapa do stříkačky...pak se dělají ještě jiný vačky,280 ccm válec atd...ale to už je drahý a zbytečný..Jinak známej má tu 200ccm u tý je pořizovačka za novou něco pod 90 tis. tušim asi 88 nebo tak..a ta jede taky výborně,to je ještě karbec..v terénu paráda a nijak neztrácí..ale pak na silnici je cítit že je to menší objem a celkově jinej typ motoru,ale pro hobíka taky úplně stačí..
A řeknu to asi takhle,dokud jsem se na tom nesvezl..měl jsem stejný názory jak všichni a musim říct,že komukoliv ji pujčim ze známých tak se pak omlouvají za ty předsudky..je to opravdu zábavej stroj..v sloganu maj MUCH MORE tHEN POWER a to si myslim,že ji vystihuje dostatečně..
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Víkendové enduro Praha-západ Kawasaki KLX 250, AJP PR5 250 Enduro, KTM Freeride 2... | EnduroOnRoad | 18 | 21.2.2023 v 02:49 karelsychra |
Enduro na severu moravy AJP PR5 250 Enduro | Juri10 | 1 | 5.1.2022 v 20:00 EnduroLife |
Opravná sada zadní brzda, AJP PR5 2... AJP PR5 250 Enduro | DanielKu | 3 | 13.12.2021 v 11:24 udinar |
Už jen AJP PR5 :) [1 ... 4, 5] KTM Freeride 350, AJP PR5 250 Enduro | Fidži_CZ | 124 | 21.1.2020 v 08:26 venda07 |
Olej do vidlic ajp pr5 AJP PR5 250 Enduro | Jakub_ttr | 2 | 9.7.2019 v 18:23 Jakub_ttr |