Nefunguje to a podle mě ani nemůže, protže zapalování je přímo na ose rotoru, kdežto k origo zapapalování má ještě převové soukolí mezi dynamen a zapalováním. Na ježdení by bylo nejjednoduší koupit VAPE
Nevím, jetli je to pro mě ta pravá cesta protože potřebuji kontaktní zapalovoní. Za funkční originál jsem ochoten dát 20tis. ,ale ceny jso bohužel všší. Na originalitě netrvám. Jde mi funkčnost a "kontaknost" Nemáte někdo zkušenost, jestli se mi podaří motor rozběhnout s něčím jiným? Dalo by se VAPE předělat na kladívka kdyby se zachoval združený alternátor 100W/12V? Máte někdo VAPE na pětistovce a podělíte se semnou o zkušenosti? Případně máte někdo k prodeji originál,třeba nekompletní? Poraďte mi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 500 OHC Dynamo a Zapalování
Vlastne v te dobe uz jen dva lidi v zavodnim odd.v Jawe umeli pullitry: Stajner a jeho sefmechanik Korinek.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa 500 OHC - spojka Jawa 500 OHC | OnluCBR | 14 | 20.2.2024 v 15:55 MartinED250 |
JAWA 500 OHC - přípravek / stahovák Jawa 500 OHC | mikeš. | 4 | 9.5.2022 v 10:04 1jarda1 |
Jawa 500 OHC - výbrus válců + repas... Jawa 500 OHC | mikeš. | 14 | 17.1.2022 v 18:06 cmiral |
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... | MarekPalovic | 56 | 28.12.2021 v 11:53 zelinar22 |
Jawa 500 OHC běží na 1 válec Jawa 500 OHC | mikeš. | 16 | 14.9.2021 v 11:17 Kohlstein |