globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan paolo_novy Přidat reklamu

Téma: jawa 500 OHC Dynamo a Zapalování
Mám motor z OHCčka bez dynama. Je na tom zapalování od Milsoftu.



Nefunguje to a podle mě ani nemůže, protže zapalování je přímo na ose rotoru, kdežto k origo zapapalování má ještě převové soukolí mezi dynamen a zapalováním. Na ježdení by bylo nejjednoduší koupit VAPE



Nevím, jetli je to pro mě ta pravá cesta protože potřebuji kontaktní zapalovoní. Za funkční originál jsem ochoten dát 20tis. ,ale ceny jso bohužel všší. Na originalitě netrvám. Jde mi funkčnost a "kontaknost" Nemáte někdo zkušenost, jestli se mi podaří motor rozběhnout s něčím jiným? Dalo by se VAPE předělat na kladívka kdyby se zachoval združený alternátor 100W/12V? Máte někdo VAPE na pětistovce a podělíte se semnou o zkušenosti? Případně máte někdo k prodeji originál,třeba nekompletní? Poraďte mi.

Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) jawa 500 OHC Dynamo a Zapalování

24.11.2012 v 22:06 | Nahoru | #31
MartinED250> Nemam tam dynamo z 350. A i kdybych měl jak na co potom přidělam zapalování?

1 reakcí na tento příspěvek jawa 500 OHC Dynamo a Zapalování

25.11.2012 v 11:12 | Nahoru | #32
Myslel jsem, že ho máš v upraveném levém víku.

(reakce na) jawa 500 OHC Dynamo a Zapalování

30.11.2012 v 20:12 | Nahoru | #33
MartinED250> Jo,to máš vlastně pravdu chci to dát pryč tak moc,že jsem zapoměl ,že to tam je. Stejně se to točí protisněrně než jak jsou koncipovány Jawácký desky zapalování.

jawa 500 OHC Dynamo a Zapalování

30.11.2012 v 22:21 | Nahoru | #34
To je jedno. I v levém víku funguje.

1 reakcí na tento příspěvek jawa 500 OHC Dynamo a Zapalování

5.1.2013 v 07:42 | Nahoru | #35
Tak a je to vyřešený. Včera jsem přivezl domů krásně udělaný dynamo.
Je zrepasované. Kdo nikdy nesháněl dynamo na OHC těžko pochopí mojí radost.

Naposledy editováno 05.01.2013 08:07:46

jawa 500 OHC Dynamo a Zapalování

6.1.2013 v 09:30 | Nahoru | #36
Tak snad repas bude za něco stát. Dost se kvalita oprav liší. Tak teď nastavit a hurá na start.

jawa 500 OHC Dynamo a Zapalování

6.1.2013 v 16:11 | Nahoru | #37
Jen pro ůplnost: závody Hot Rodů nepovolují bezkontaktní zapalování.Tudíš tyto závody jsou uplně něco jiného než klasické závody veteránů.

(reakce na) jawa 500 OHC Dynamo a Zapalování

6.1.2013 v 16:17 | Nahoru | #38
Křesťan> Zdravím tě draku.Tak jestli už máš zapalko tak to by mohlo do závodů vrčet né?Já tu svojí herku taky sned sprovoznim.Už jsem obědnal gumy,a ted o víkendu sem sestrojil startovací zaařízení,akorát nemám dost silnou baterkou která s tím otočí.

jawa 500 OHC Dynamo a Zapalování

17.2.2013 v 20:10 | Nahoru | #39
Zdar. Tak jsem si před nějakým pátkem pořídil zapalování od Milsoftu. Motor na to ani nežblechtnul a tak došlo na roztlačení a to motor chytil po pár metrech hned. Vrkal si v pohodě asi pět minut a srdce mi plesalo. Pak najednou motor utichl a hotovo. Zapalování prostě smrt. Na přenos dat s PC už nereagovalo. Dodržel jsem všechny výrobcovi směrnice, a i tak hotovo. Tak jsem to sundal a jelikož výrobce s tím nějak nepočítá na reklamaci, tak šlo do koše a dva táci v čoudu. Jenže horší je, že na vape prostě nemám tolik peněz. Původní regulátor mám v krabičce, ale dynamo nejspíš taky nedává. Zeptal bych se tedy Martina, jak je to s dynamem z 350, jak to fachčí, jak to vypadá, jak je to namontnutý, a doufám, že se nemusí nic převrtávat a podobně. Dík Pepek

jawa 500 OHC Dynamo a Zapalování

18.2.2013 v 10:51 | Nahoru | #40
Rozeber dynamo, mrkni na vinutí a na uhlíky. Nemyslím, žeby shořelo..

jawa 500 OHC Dynamo a Zapalování

5.3.2013 v 17:47 | Nahoru | #41
Tak jsem nejspíš dojezdil Dnes mi přišlo vyjádření z Jawy. Že mi dokument k přestavbě do rámu 634 nevydají. Přitom jsem jej měl při koupě z autobazaru to lejstro bylo v TP přiložený, ale někde při stěhování se ztratilo a jsem z toho teď zoufalej Takže asi OHC nevyjede a na to abych koupil alespoň díl z origo rámu na to prostě nemám. Teď babo raď.

1 reakcí na tento příspěvek jawa 500 OHC Dynamo a Zapalování

11.11.2013 v 10:07 | Nahoru | #42
To jsou šmejdi

(reakce na) jawa 500 OHC Dynamo a Zapalování

21.1.2014 v 13:13 | Nahoru | #43
Křesťan> Jawa se od podobných přestaveb dnes distancuje, stejně tak Škoda. Nechtějí to brát na triko. Jawa dnes jen povolí změny rozměrů pneumatik a podobné drobnosti. Když jsem schvaloval stavbu motoru OHC do kývačky, musel jsem jít přes státní zkušebnu, od Jawy jsem měj jen potvrzení na originalitu motoru, teprve pak mi Jawa na základě protokolu ze zkušebny vystavila potvrzení, že s přestavbou souhlasí a pak mi to na úřadě přihlásili, ikdyž se jim to nezdálo (závist, arogance a nepřejícnost) a pomohlo až, když jsem žádal oficiálně sepsané, orazítkované a podepsané důvody, proč to nechtějí přihlásit, že to pošlu na ministerstvo Pak to kupodivu šlo bez problémů Zapalování Imf Soft mám na originál dynamu, regulátor AEV, chodilo to krásně, než se utřepaly řídící tranzistory, ty dva velké, ploché na třech nožkách. Prvně odcházel jen jeden a jelo to na jeden válec, pak odešel zas druhý. Když je mám podepřené kusem plastu, tak to běhá. Mám už objednané nové, přepájím je a přišroubuju k desce zapalování, aby se nemohly chvět. S PC to komunikuje dobře, chodí to hezky. Motorka jezdí krásně

Naposledy editováno 21.01.2014 13:13:53

1 reakcí na tento příspěvek jawa 500 OHC Dynamo a Zapalování

22.1.2014 v 06:39 | Nahoru | #44
Ahoj. Ty jsi to nakonec legálně dostal na doklady? To je super. Šikula.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 500 OHC Dynamo a Zapalování

22.1.2014 v 13:09 | Nahoru | #45
MartinED250> Povedlo se :) Ale byl to pořádný oříšek, hlavně kvůli úředníkovi na DI, který aniž by to viděl, tvrdil, že to je zprzněnina, že to v životě nechce vidět, že to nemůže dobře jezdit a prohlásil něco ve smyslu že ve státní zkušebně nejspíš nejsou dostatečně erudovaní na posouzení a že protokol od nich ho nezajímá (jako by snad on byl chytřejší, než inženýři ve zkušebně), zatímco technik na STK byl nadšený, má doma origo, takže se mu to moc líbilo. Nakonec pan Kraft vystavil potvrzení na základě protokolu ze zkušebny a pak pod pohrůžkou toho, že budu chtít oficiálně sepsané důvody pro ministerstvo, to nakonec přihlásili. Jestli se dostanu do Rovenska, tak povyprávím detaily. Bohužel těsně po Rovensku mám přijímačky na magistra, tak nevím nevím, jestli si to lajznu, měl bych se učit, abych to nezvoral :) Ale snad pojedu do Ružomberka, to je v létě a tam už učení nehrozí ;)

(reakce na) jawa 500 OHC Dynamo a Zapalování

22.1.2014 v 15:59 | Nahoru | #46

o.k.longr píše: MartinED250> Povedlo se :) Ale byl to pořádný oříšek, hlavně kvůli úředníkovi na DI, který aniž by to viděl, tvrdil, že to je zprzněnina, že to v životě nechce vidět, že to nemůže dobře jezdit a prohlásil něco ve smyslu že ve státní zkušebně nejspíš nejsou dostatečně erudovaní na posouzení a že protokol od nich ho nezajímá (jako by snad on byl chytřejší, než inženýři ve zkušebně), zatímco technik na STK byl nadšený, má doma origo, takže se mu to moc líbilo. Nakonec pan Kraft vystavil potvrzení na základě protokolu ze zkušebny a pak pod pohrůžkou toho, že budu chtít oficiálně sepsané důvody pro ministerstvo, to nakonec přihlásili. Jestli se dostanu do Rovenska, tak povyprávím detaily. Bohužel těsně po Rovensku mám přijímačky na magistra, tak nevím nevím, jestli si to lajznu, měl bych se učit, abych to nezvoral :) Ale snad pojedu do Ružomberka, to je v létě a tam už učení nehrozí ;)

jawa 500 OHC Dynamo a Zapalování

23.1.2014 v 11:49 | Nahoru | #47
...a co to "jednoduše" legalizovat jak repliku (stavbu, úpravu...) z tých let vzniku na veteránské čísla?!

Naposledy editováno 23.01.2014 11:50:24

jawa 500 OHC Dynamo a Zapalování

23.1.2014 v 12:39 | Nahoru | #48
Ptal jsem se známého co sedí v komisi a to prý nejde. Všichni ví, že OHC v rámu kývačky byly jen 2ks vr stádiu funkčního prototypu. Nikdy se to neprodávalo. Prý to nepřihlásí. Nicméně pochvala longrovi, že to dostal na klasická čísla. PS: v Německu to jde normálně. Znám 2 OHC k kývačce s platnými doklady.

1 reakcí na tento příspěvek jawa 500 OHC Dynamo a Zapalování

24.1.2014 v 11:13 | Nahoru | #49
...tak to postavit v kooperaci se soudruhy v NDR .

(reakce na) jawa 500 OHC Dynamo a Zapalování

24.1.2014 v 21:28 | Nahoru | #50
Zdenalbenal> To mám v budoucnu v plánu já. Oni to přihlásí a já si to pak přivezu jako dovoz z EU.

jawa 500 OHC Dynamo a Zapalování

29.8.2014 v 21:31 | Nahoru | #51
Poradíte mi prosím někdo, kde nechat v Ústeckém kraji zrepasovat dynamo? Změřit popř. převinout a nějak nahradit regulátor poněvadž ten jediný mi chybí. Díky
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 500 OHC - spojka Jawa 500 OHC OnluCBR 14 20.2.2024 v 15:55 MartinED250
JAWA 500 OHC - přípravek / stahovák Jawa 500 OHC mikeš. 4 9.5.2022 v 10:04 1jarda1
Jawa 500 OHC - výbrus válců + repas... Jawa 500 OHC mikeš. 14 17.1.2022 v 18:06 cmiral
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... MarekPalovic 56 28.12.2021 v 11:53 zelinar22
Jawa 500 OHC běží na 1 válec Jawa 500 OHC mikeš. 16 14.9.2021 v 11:17 Kohlstein

TOPlist