1 reakcí na tento příspěvek Co koupit
1 reakcí na tento příspěvek Co koupit
Sedět na ni třeba jen 8 hodin musí být zážitek
V loni jsem jel jedním tahem do Rumunska 18hod a bylo toho doooooost.-.-.-.-
Asi to BMW R 1200 GS Adventure bude stačit i když je,, si myslím dost těžký,, a pro jednoho člověka zbytečný myslím tím pokud jezdí sám.
A taky jsou u GS problémy kardan a jeho uložení ....co vím letos 2motorkáři z JM jeli domů jako baťůžek,,,, pro auto s vlekem
Toto je jen můj názor MOC PENĚZ A MÁLO MUZIKY samozřejmě GSáci nedají na něj dopustit
Moc šťastných kilometrů Přeju Všem Mirek-JM
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co koupit
Mirek-JM píše: Zdravím!! no nic pánové myslím,že na té KTMce by se asi rozpůlil
Sedět na ni třeba jen 8 hodin musí být zážitek
jel jsi na tom nekdy? sedel jsi na tom alespon nekdy?
Jel jsi nekdy v zivote 8 hodin tahem na moto? ja myslim, ze ani jedna odpoved nebude ano
1 reakcí na tento příspěvek Co koupit
A pokud jde o můj názor:
BMW je motorka na pohodu. Dobře jede a dobře se ovládá. Nejlepší z těch tří na dlouhé cesty, ale nejméně praktická na běžný provoz typu městský a příměstský. Na okresky pohoda, i když pocitově menší jistota od předního kola. Dobře bych si rozmyslel jestli opravdu potřebuješ Adventure, protože Advík je fakt těžká váha, je o cca 3 cm vyšší než GS a má cca o 1 litr vyšší spotřebu než GS. Elektronicky stavitelný podvozek funguje skvěle, kontrola trakce už tak moc dobře ne (mluvím o GS, nikoliv o GSA - to to může mít možná trochu jinak naladěný).
Super Tenere: dobře jede, dobře brzdí, podvozek fajn. Ale nijak nekomunikuje s jezdcem. V pomalých zatáčkách je svižná, ale v rychlejších zatáčkách dost tupá. Oproti jiným motorkám se s ní víc musíš prát při přehazování zatáček, což na delších cestách dost vyčerpává. Je to takový prkno. Taktéž sedlo je docela tvrdé a po 600km už nevíš jak si sednout. Podvozkově a motoricky je ovšem dokonalá. Natolik dokonalá až je nudná (ještě nudnější než GS). ABS nejde (oficiálně) vypnout a palivivé mapy jsou spíš jen taková hračka, protože režim Touring je tam max do bláta, takže jsem stejnak jezdil pořád jen na Sport.
Honda: jednoznačně nejhorší volba z těch všech tří. Jediná výhoda je že je opravdu štíhlounká a pocitově se nejlépe z nich ovládá. Podvozek ovšem zcela nekoresponduje s motorem (nestíhá) a zejména na rozbitých cestách drkotá, jak předek tak zadek. Podivně se chová kardan, kde se pánové z Japonska tak nějak nedokázali rozhodnout jak vyřešit (odstranit) klepání kardanu na nerovnostech. To co BMW řeší na úrovni výstupu převodovky, Guzzi na úrovni hrušky kardanu (CARC), tak se pánové u Hondy tak nějak nedokázali rozhodnout které řešení použít a tak pro jistotu okopírovali od BMW a od Guzzi obě řešení a do Crosstourera je dali obě. Takže aby nasimulovali chování řetězu na kardanu, nakonec jdou tyhle dva systémy proti sobě a odezva kardanu je na rozbitém povrchu dost tragická. Vlastně nejhorší ze všech současných kardanových motorek. Chová se jak 30 let starý BMW. I celkové zpracování motorky je dost fórové, protože když na tom sedíš (na plně vybavené verzi), nechce se ti věřit že si za tohle Honda dokáže říct 430 tis. korun. Humpolácká tlačítka (na levé straně vnitřní kapotáže) připomínají éru Škodovek 100MB, plasty mají podivné zpracování, jakkoliv ovšem lícují docela dobře. Brzdy fakt nic moc. Tady silně zaostává za BMW i Yamahou. Plastové kufry jsou směšné a nejsměšnější jsou originální "padací rámy", kterým Hujda šibasky říká "ozdobné kryty kapotáže". Tyhle padáky jsou totiž z hliníku a při jakémkoliv sebemenším pádu je zmačkáš a ještě si o ně poškodíš plasty. Na té motorce je nejlepší motor. Který je gumový jak kšandy a nechá si všechno líbit. Jenže motor není motorka. Za ty peníze hrůza.
Ale jak říkal můj známý co pracuje v Hondě v Lbc: oni to lidi budou stejně kupovat. Protože se vůbec nezajímají o to jaká ta motorka je. Předpokládají totiž že je super, protože je to přece Honda
Jestli bych si měl z těchto tří vybrat, vybral bych si stejnak Moto Guzzi Stelvio. Protože je z těch tří beztak daleko nejlepší
Tak, to byl román.
Nakonec stejně nevíme kam s tím chceš jezdit. Takže tady jen plácáme do vody a nevíme jestli by nebylo pro tebe lepší třeba Sertao
Naposledy editováno 07.11.2012 19:33:31
1 reakcí na tento příspěvek Co koupit
sval píše: nejsem žádnej velkej cestovatel. zpozačátku určitě cesty po republice a blízká evropa, kopečky dolíky, průsmyky.ale kdoví. /norsko, kamčatka\. par motorek jsem měl - samý supersporty, krosky, malý endura -wr. vždy jsem si myslel, že každá další moje motorka bude japonská, ale když jsem prohlédl bmw jsem na vážkách. Hondu jsem tedy dle příspěvku výše zavrhnul pač ten človíček dle mě ví co píše. MG je na mě moc velkej"exot" nemám na ni náturu. KTM taky nedám, za prvé se mi nelíbí vzhledově a po zkušenostech z okruhovejch závodů, kterejch jsem se pár let účastnil taky ne. každej kdo na to sednul - průšvich-nejelo-vylágrovaný.Je fakt, že sem ani na jedný zmiňoaný motorce nejel.Pouze sem na nich seděl v šourumech. Prví dojeM? - ohromný krávy. zděšení. Každej ale řiká že po rozjetí je to jiná. Tak nevim. Snad BMW nebude chyba. GS nebo GSA? - nevim. GSA je pro mne hezčí. bohužel větší a těžší.taková echt. i ten dojezd mě láká. natankuješ neřešíš. GS lehčí líp vyřešený uchyty na kufry. V BMW mě ještě trochu nahlodali, že se GS v této konfiguraci již nevyrábí a jen se doprodávají sklady a že z jara přijde zcela nový revoluční řešení. vodní chlazení společná skříŇ pro motor i převodovku a mokrá spojka. Tak nevim. jestli čekat nebo ještě rychle pořídit klasiku.
No, tak vpodstatě jsi zdiskvalifikoval pár motorek sám a podle mě docela zbytečně.
Není KTM jako KTM. Závodní KTM nemůžeš porovnávat s motory LC8. To jsou motory úplně v pohodě, stejně tak celkové zpracování motorky. Koukni také po nové KTM (za týden začíná v Miláně veletrh kde bude ukázána nová KTM 1290 Adventure. Když už chceš utratit tolik peněz, obětuj jeden den dovolené a zajeď se tam podívat). Podle mě to bude super volba, jakkoliv design masky dnes vypadá také exoticky. Je to věc zvyku.
Stejně tak MG, že je exot a proto ho nechceš. Je to věc názoru. Já bych zase nechtěl BMW, protože ho má každý. A když už máš motorku za 400, jsi na ní náležitě hrdý a mě by trápilo kdyby mě každý přehlížel. A těší mě, když kamkoliv přijedu (mimo Blue&White clubu u Prahy), tak to každý obdivuje. Ale věc názoru.
Pokud ti zůstalo BMW, tak bych šel do starého osvědčeného modelu. Pokud jsi viděl schéma nového motoru, tak z něj zmizelo všechno co si servismani BMW pochvalovali a co vychvalovali jako komparativní výhodu vůči konkurenci.
Voda+vodní pumpa, altarnátor již je v bloku motoru, mokrá spojka se společnou náplní s motorem a převodovkou. Prostě všechno dobré je pryč. A to vůbec nezmiňuji systém rozvodů. Z BMW udělali obyčejnou Yamahu.
Edit: ten výše uvedenej Triumph by jsi měl určitě zahrnou jako variantu. Ale určitě ten model na drátech, co bude uveden také v Miláně
Naposledy editováno 07.11.2012 22:39:11
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co koupit
KubaLC8 píše: jel jsi na tom nekdy? sedel jsi na tom alespon nekdy?
Jel jsi nekdy v zivote 8 hodin tahem na moto? ja myslim, ze ani jedna odpoved nebude ano
Nechcu se s chytrým pánem hádat,ale letos mám najeto přes 16000 km v loni 20000 takže Nazdar
1 reakcí na tento příspěvek Co koupit
taky se měl po první zkušenosti s GS záporný názor a těžce sem byl proti. Za čas jsem dospěl k tomu, že ho chci. Nyní jsem rád, že jsem toto rozhodnutí udělal.
Chceš kupovat novotu nebo jetou?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co koupit
Stewe píše: sval> pokud chceš GSA, tak ho vyzkoušej a pokud ti sedne, tak ho kup
taky se měl po první zkušenosti s GS záporný názor a těžce sem byl proti. Za čas jsem dospěl k tomu, že ho chci. Nyní jsem rád, že jsem toto rozhodnutí udělal.
Chceš kupovat novotu nebo jetou?
Cituji z popisu tvé motorky; Motorku bych doporučil pro - Hlavně pro ty, kteří nevědí co chtějí a hlavně neví kam s penězma...
To mi zrovna nepřipadá jako rozumné argumenty ke koupi. Co jiného jsi vyzkoušel ve svých 24 letech, než jsi koupil GSA?
Tipuji že fichtla
seikos píše: Cituji z popisu tvé motorky; Motorku bych doporučil pro - Hlavně pro ty, kteří nevědí co chtějí a hlavně neví kam s penězma...
To mi zrovna nepřipadá jako rozumné argumenty ke koupi. Co jiného jsi vyzkoušel ve svých 24 letech, než jsi koupil GSA?
Tipuji že fichtla
1 reakcí na tento příspěvek Co koupit
sval píše: Novou nebo ojetou? Rozhlížim se. Kdyby se naskytla nějaká pěkná bazarová šel bych do ní.Kdyby ne koupím novou. Uvidim. Motorku si můžu dát do firmy a chtel bych to udělat ještě letos.
Jestli ti můžu poradit, fakt nemáš kam spěchat. Sedni si na pár motorek, projeď se a sám uvidíš co ti vyhovuje. BMW není dogma ani modla. Ovšem pokud ses do ní zamiloval, není co řešit
U nové motorky není co řešit. Nová je prostě nová. Pokud ojetou, tak se dají nalézt i moc pěkné kousky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co koupit
Mirek-JM píše: Nechcu se s chytrým pánem hádat,ale letos mám najeto přes 16000 km v loni 20000 takže Nazdar
a jel jsi na tom fakt 8 hodin v kuse, v kuse znamena bez zastavky? ja mysim ze ne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co koupit
seikos píše: Cituji z popisu tvé motorky; Motorku bych doporučil pro - Hlavně pro ty, kteří nevědí co chtějí a hlavně neví kam s penězma...
To mi zrovna nepřipadá jako rozumné argumenty ke koupi. Co jiného jsi vyzkoušel ve svých 24 letech, než jsi koupil GSA?
Tipuji že fichtla
Ono taky co napsat lidem co mají zbytečných 250 - 450 tisíc? To pole jsem vyplnil podle sebe a mé zkušenosti....
Fichtla jsem měl taky, to máš pravdu. Moc toho ale nebylo: CBF 500, FZ6S S2, VTR 1000 SP1, ETV 1000 Caponord. To je výčet těch větších motorek. Dost motorek bylo těch půjčených od známých. Začínal jsem na ČZ 175 pak Pincky atd... 24 mi nejni.
Teď trochu jinak. Můj dotaz byl, kde si přišel na to, že to jezdí se spotřebou o litr větší než-li GS?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co koupit
Stewe píše: Ono taky co napsat lidem co mají zbytečných 250 - 450 tisíc? To pole jsem vyplnil podle sebe a mé zkušenosti....
Fichtla jsem měl taky, to máš pravdu. Moc toho ale nebylo: CBF 500, FZ6S S2, VTR 1000 SP1, ETV 1000 Caponord. To je výčet těch větších motorek. Dost motorek bylo těch půjčených od známých. Začínal jsem na ČZ 175 pak Pincky atd... 24 mi nejni.
Teď trochu jinak. Můj dotaz byl, kde si přišel na to, že to jezdí se spotřebou o litr větší než-li GS?
protože jezdí A kdo nejezdí, jezdí jak buzerant
2 reakcí na tento příspěvek Co koupit
edit: já mít prachy tak si ji koupím
Naposledy editováno 08.11.2012 14:10:23
1 reakcí na tento příspěvek Co koupit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co koupit
novej píše: hele na rovinu šmejdi, BMW R 1200 GSA a ještě navíc v Alpine weiss je to nejlepší co si můžte pořídit.
edit: já mít prachy tak si ji koupím
ted jsi nam to nandal vocasi.....
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... | karosa | 34 | 26.3.2024 v 10:06 kokosman |
BMW R1200GS 2018 nebo R1250GS 2019 BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure, BMW R 1300 GS | Kohlstein | 12 | 19.3.2024 v 10:03 Pedl |
Je BMW R1200 GS naozaj skvelá alebo... BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure | barran | 21 | 13.2.2024 v 21:26 ja1 |
eurocycles spol s.r.o. BMW R 1200 GS Adventure | Rauly | 21 | 30.11.2023 v 10:51 BlondakCB900 |
Cestovní enduro do 200k [1, 2] BMW R 1200 GS Adventure, Yamaha XT1200Z Super Tenere... | Qvitko | 34 | 29.11.2023 v 05:04 vaypor |