globalmoto_duben_nolan





Téma: Zkušenosti s AutoMotoFans
 
6.11.2012 v 09:12
Ahoj, máte někdo zkušenosti s nakupováním ve firmě AutoMotoFans? Stala se mi taková nepříjemná zkušenost. Pracuji v internetovém obchodě s motopříslušenstvím(nebudu jmenovat aby to nevypadalo že dělám reklamu)a do jedné větší objednávky od zákazníka nám chyběla jedna položka, kterou měl náš dodavatel vyprodanou. Ve snaze vyhovět zákazníkovi jsem proběhl net a u výše zmíněné firmy jsem ono zboží našel, bylo u něj dokonce psáno skladem. Tak jsem ho objednal a ejhle-po několika hodinách mi přišlo storno objednávky.Po nějaké zmatené komunikaci nám bylo sděleno, že konkurenci neprodávají!!!!! Takovou nehoráznost jsem nezažil 25 let, co dělám v branži. Navíc ono zboží bylo ihned smazáno, jak jsem si ověřil, tudíž ho ani neměli skladem. Co si o tom myslíte? je vůbec možné, dnes, kdy všichni bojují o přežití, vybírat si komu prodám a komu ne?

Zkušenosti s AutoMotoFans

6.11.2012 v 09:35 | Nahoru | #1
No proč by si nemohl vybrat, komu prodat a komu ne, máme přece tu demokratůru

Zkušenosti s AutoMotoFans

6.11.2012 v 12:11 | Nahoru | #2
Chtěli sme koupit konkrétní offroad gumy v určitém hodně frekventovaném rozměru a přes to, ze v nabídce ty gumy mají skoro všichni s dodací lhůtou do tydne, nikdo je nemá. Ti slušnější aspoň psali nebo volali, ze se teď nevyrábí...

Zkušenosti s AutoMotoFans

6.11.2012 v 12:21 | Nahoru | #3
Když na to máš,můžeš si vybrat,s kým budeš nebo nebudeš obchodovat
Ale v tomhle případě bych to viděl spíš na zoufalý výkřik,abyste se jim nesmáli,že inzerujou něco co nemaj

Zkušenosti s AutoMotoFans

6.11.2012 v 12:38 | Nahoru | #4
tak delej neco uzitecnyho misto prekupniceni a budes v klidu

6 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti s AutoMotoFans

21.3.2013 v 12:59 | Nahoru | #5
Dobrý den,
myslím, že prodejce, který se snaží kritizovat náš přístup k němu jako ke konkurentovi si svým příspěvkem sám naběhl. On je ten, kdo přeprodává a sám to tady o sobě píše ve svém příspěvku. On potřeboval vytáhnout trn z paty, když neměl zboží, které nabízel. My Vestu Acerbis Koerta máme skladem na prodejně vždy.
Objednávku jsme stornovali, abychom byli fér k distributorovi, našemu společnému dodavateli. Tyto vztahy jsou pro náš důležitější, navíc nemáme právo dál velkoobchodně "přeprodávat".

PS: Mám ještě zmiňovat vulgární reakci konkurenta? Není třeba :)

AutoMotoFans.cz

(reakce na) Zkušenosti s AutoMotoFans

21.3.2013 v 13:06 | Nahoru | #6
arcaya> Jaké velkoobchodní přeprodávání? Pokud to objednal z eshopu, tak to objednal za "maloobchodní" cenu, vč. daně a tudíž by na tom tak jako tak pravděpodobně nevydělal, narozdíl od vaší fimy. A jaká férovost vůči dodavateli? Tomu nějak nerozumím.

Váš postup, jakož i argumentace, se dá označit slovem trapný

Zkušenosti s AutoMotoFans

21.3.2013 v 13:08 | Nahoru | #7
Miluju objektivitu diskuzního fora hlavně když se sejdou obě strany

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s AutoMotoFans

21.3.2013 v 13:18 | Nahoru | #8
arcaya> on vam distributor zakazuje prodavat zbozi jinym firmam v totoznem oboru? Toto tvrzeni doufam nemyslite vazne

(reakce na) Zkušenosti s AutoMotoFans

21.3.2013 v 13:29 | Nahoru | #9

arcaya píše: Dobrý den,
myslím, že prodejce, který se snaží kritizovat náš přístup k němu jako ke konkurentovi si svým příspěvkem sám naběhl. On je ten, kdo přeprodává a sám to tady o sobě píše ve svém příspěvku. On potřeboval vytáhnout trn z paty, když neměl zboží, které nabízel. My Vestu Acerbis Koerta máme skladem na prodejně vždy.
Objednávku jsme stornovali, abychom byli fér k distributorovi, našemu společnému dodavateli. Tyto vztahy jsou pro náš důležitější, navíc nemáme právo dál velkoobchodně "přeprodávat".

PS: Mám ještě zmiňovat vulgární reakci konkurenta? Není třeba :)

AutoMotoFans.cz



Je mi do toho ho.no, ale když už se tady obhajuješ, tak:
1. přeprodáváte asi oba - je to předpokládám předmět vašeho podnikání, sám zmiňuješ společného dodavatele, takže výrobce asi nebudeš.
2. podle mě absolutně nemáš povinnost řešit, kdo u tebe na e-shopu za tvoji maloobchodní cenu objednává - jak bys to řešil, kdyby si pro to přišel na prodejnu???
3. když už řešíš kdo u tebe objednává, tak samozřejmě máš právo na to objednávku nepotvrdit a zboží nedodat, ale zkus mi uvést jediný důvod (krom uškodit konkurenci) proč bys to dělal?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s AutoMotoFans

21.3.2013 v 13:36 | Nahoru | #10

arcaya píše: Dobrý den,
myslím, že prodejce, který se snaží kritizovat náš přístup k němu jako ke konkurentovi si svým příspěvkem sám naběhl. On je ten, kdo přeprodává a sám to tady o sobě píše ve svém příspěvku. On potřeboval vytáhnout trn z paty, když neměl zboží, které nabízel. My Vestu Acerbis Koerta máme skladem na prodejně vždy.
Objednávku jsme stornovali, abychom byli fér k distributorovi, našemu společnému dodavateli. Tyto vztahy jsou pro náš důležitější, navíc nemáme právo dál velkoobchodně "přeprodávat".

PS: Mám ještě zmiňovat vulgární reakci konkurenta? Není třeba :)

AutoMotoFans.cz



a proc proste nenapises ze jste zbozi taky nemeli, ale nevedeli jste to, protoze mate ve skladu bordel. A dotycny vas na to svoji objednavkou upozornil. Takze se mu stacilo omluvit, ze to taky bohuzel nemate skladem a hotovo... takhle ste ze sebe udelali vocasy..

Naposledy editováno 21.03.2013 13:37:04

Zkušenosti s AutoMotoFans

21.3.2013 v 13:58 | Nahoru | #11
tak já si počkám jak to dopadne, páč z mého oboru vim ze eshopy nemaj ani pulku toho co maj na netu skladem

(reakce na) Zkušenosti s AutoMotoFans

21.3.2013 v 14:01 | Nahoru | #12

arcaya píše: Dobrý den,
myslím, že prodejce, který se snaží kritizovat náš přístup k němu jako ke konkurentovi si svým příspěvkem sám naběhl. On je ten, kdo přeprodává a sám to tady o sobě píše ve svém příspěvku. On potřeboval vytáhnout trn z paty, když neměl zboží, které nabízel. My Vestu Acerbis Koerta máme skladem na prodejně vždy.
Objednávku jsme stornovali, abychom byli fér k distributorovi, našemu společnému dodavateli. Tyto vztahy jsou pro náš důležitější, navíc nemáme právo dál velkoobchodně "přeprodávat".

PS: Mám ještě zmiňovat vulgární reakci konkurenta? Není třeba :)

AutoMotoFans.cz



Tomu říkám argumenty, větší blábol by nenapsala ani moje šestiletá dcera. Naprostý souhlas s FiZzerem. Ale aspoň vím, kde nenakupovat...

(reakce na) Zkušenosti s AutoMotoFans

23.3.2013 v 08:22 | Nahoru | #13
Cuba_GSXR> skladem ji držíme vždy, už asi 2 roky... přijďte se podívat na vrbovku :)

1 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti s AutoMotoFans

23.3.2013 v 08:30 | Nahoru | #14
hm, dobrý obchodník prodá cokoli komukoli...

(reakce na) Zkušenosti s AutoMotoFans

23.3.2013 v 08:30 | Nahoru | #15
steve4ever> no to myslíme vážně... jakmile budete zboží distribuovat dále, tak vás distributor utne.. to snad jasná věc.. ok, kdybych prodal jednu věc, tak se nic neděje, ale nechce se mi podporovat jakoukoliv konkurenci. Ne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s AutoMotoFans

23.3.2013 v 08:31 | Nahoru | #16
martin1> dobrý obchodník vidí dál než jeden malinkatý obchod..

(reakce na) Zkušenosti s AutoMotoFans

27.3.2013 v 23:08 | Nahoru | #17

arcaya píše: martin1> dobrý obchodník vidí dál než jeden malinkatý obchod..



myslíš před 2008?já jsem třeba jednou objednal Cestrol Power 1 od jedný firmy z jejich eshopu, hned telefon, že za ty prachy to nepošlou, říkám mu jestli si dělá kozy, že ta cena je z jejich netu, kroutil se , ale poslal to, ted i kdyby ho měli zadarmo i s filtrem, tak od nich nic nekoupím, solidnost se pozná po 1 obchodě...

Zkušenosti s AutoMotoFans

27.3.2013 v 23:25 | Nahoru | #18
tak nevím,není to jen dobrý reklamní tah??

(reakce na) Zkušenosti s AutoMotoFans

27.3.2013 v 23:34 | Nahoru | #19

arcaya píše: Dobrý den,
myslím, že prodejce, který se snaží kritizovat náš přístup k němu jako ke konkurentovi si svým příspěvkem sám naběhl. On je ten, kdo přeprodává a sám to tady o sobě píše ve svém příspěvku. On potřeboval vytáhnout trn z paty, když neměl zboží, které nabízel. My Vestu Acerbis Koerta máme skladem na prodejně vždy.
Objednávku jsme stornovali, abychom byli fér k distributorovi, našemu společnému dodavateli. Tyto vztahy jsou pro náš důležitější, navíc nemáme právo dál velkoobchodně "přeprodávat".

PS: Mám ještě zmiňovat vulgární reakci konkurenta? Není třeba :)

AutoMotoFans.cz



takže vy ste jako dobrovolně neprodali něco, na čem ste měli zisk? jupí

jaký vztah k distributorovi? zákazník si něco objedná, tak mu to dodám... hotovo...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist