Požadavky:
1) Spolehlivost
2) Nízká hlučnost
3) Menší výkon (nerad bych přežil svého potomka)
Ze zoufalství už pokukuju i po elektrických, páč to neřve a než nás benga vyhodí z parku, bude sviš't zpocený až na zadku. Některý letí až 20-cet.
Jéénže elektrická "motorka" mi přijde dost FUJ.
Babo raď.
1 reakcí na tento příspěvek Pitbike pro dítě.
Tohle vypadá dost dobře. Narvat to do BMX....
2 reakcí na tento příspěvek Pitbike pro dítě.
koupil jsem pro prcka tohle Minicross a už bych to neudělal. Sice to jsem schopen udržet v chodu, ale s dílnou za zády, nedovedu si to předtsvit jako pouhý uživatel.
Nejede to, resp. po rovině jo, když je to roztočený, ale pomalejší průjezd měkčím terénem, trávou apod. znamená spálení spojky. A to měl malej 20 kilo, když začal. "tlumiče" k ničemu, přední vidle se při zabrždění láme v pouzrech, mechanické kotoučovky nic moc a vibracemi se povolovaly seřizovací šrouby na třmenech (to vyřešil loctite).
Paradoxně nejlíp to jelo, když se nám v lese rozlítla jedna pakna spojky. Zůstala tam zaseklá a mělo to přímý záběr, tak jsem prcka roztlačil s tím, že to doma zdechne chcípákem nebo udusí přes brzdy. V ten moment to jelo jako slušnej fichtl a na kole jsem mu nestíhal. Byl doma o nějaké 2-3 minuty dřív a chechtal se od ucha k uchu - paňár
Nemělo to rádo vodu - VN kabel ve vlhkém stavu probíjel, vylepšeno smršťovačkou a samovulkanizační páskou, to pomůže, ale jen oddálí problém do doby než voda navzlíná do výstupu cívky, pak je opět splněno. Tam je to zalisované, takže úprava složitá s nejistým výsledkem. To zatím nechávám koňovi.
Jinak poměr kdy to dojelo domů a bylo přitlačeno je tak 50/50, časem se to zlepšuje Ale i tak už bych se raději přiklonil ke značkovému motocyklu.
Béža píše: Potvrzuji zkušenosti s Čínou.
koupil jsem pro prcka tohle Minicross a už bych to neudělal. Sice to jsem schopen udržet v chodu, ale s dílnou za zády, nedovedu si to předtsvit jako pouhý uživatel.
Nejede to, resp. po rovině jo, když je to roztočený, ale pomalejší průjezd měkčím terénem, trávou apod. znamená spálení spojky. A to měl malej 20 kilo, když začal. "tlumiče" k ničemu, přední vidle se při zabrždění láme v pouzrech, mechanické kotoučovky nic moc a vibracemi se povolovaly seřizovací šrouby na třmenech (to vyřešil loctite).
Paradoxně nejlíp to jelo, když se nám v lese rozlítla jedna pakna spojky. Zůstala tam zaseklá a mělo to přímý záběr, tak jsem prcka roztlačil s tím, že to doma zdechne chcípákem nebo udusí přes brzdy. V ten moment to jelo jako slušnej fichtl a na kole jsem mu nestíhal. Byl doma o nějaké 2-3 minuty dřív a chechtal se od ucha k uchu - paňár
Nemělo to rádo vodu - VN kabel ve vlhkém stavu probíjel, vylepšeno smršťovačkou a samovulkanizační páskou, to pomůže, ale jen oddálí problém do doby než voda navzlíná do výstupu cívky, pak je opět splněno. Tam je to zalisované, takže úprava složitá s nejistým výsledkem. To zatím nechávám koňovi.
Jinak poměr kdy to dojelo domů a bylo přitlačeno je tak 50/50, časem se to zlepšuje Ale i tak už bych se raději přiklonil ke značkovému motocyklu.
To je mazec. Ale bereš to s humorem.
2 reakcí na tento příspěvek Pitbike pro dítě.
začalo to tím že můj děda koupil svému vnukovi, mému synovi čínskou čtyřkolku za cca 4 000,- kč
nízká pořizovací cena
neustálé seřizování a opravy
nekvalitní a praskající plasty
kravál a kouř
po dvou letech ježdění 4 tisíce pryč
po neustálých prosbách že čtyřkolka je na prd a že ji dá kamarádovi, protože vždycky chtěl minibajka jako mají na pouťi
jsme dumali co bysme mu teda koupili.
čínu jsme zavrhli hned a přemýšleli nad blatou ( cena ale někde jinde ).
vzhledem k tomu že máme blansko za kopcem se to jevilo jako ideální řešení.
stále nás však odrazovalo, že je to pořád jenom pidimotorka na které se nedá moc pohodlně a dlouho jezdit a že se toho kluk na tom moc nenaučí.
pak jsem ale dostal možnost koupit od známého Hondu CRF50F za 20 000,-
vstoupil do toho opět děda že ji zaplatí a bylo hotovo.
v době koupě mu už byla stejně malá a tak to bral jako že má teda toho ,, minibajka,,
vyšší pořizovací cena
bezproblémový provoz bez jakýhkoliv zásahů a oprav, pouze občas dolít benzín
tichý čtyřdobý motor s poloautomatickou 3 stupňovou převodovkou
zařazením určité rychlosti a nastavením dorazu plynu zaručení maximální rychlosti
kvalita, kvalita, kvalita všeho
po 2,5 letech ježdění ( svezl jsem se pěkně i já - 80 kg )
prodaná kamarádovi za 20 000,- kč takže ztráta 0
v současné době koupená funglovka Yamaha TTR110E za 35 000,- limitovaná edice
20 000,- do toho vložil opět děda a já zbytek ...
uvidíme co bude dál ... platí ale to samé jako u Hondy ... kvalita, kvalita
... jezdí to nádherně vozím se i já
myslím, že pokud jednou půjde z domu, nebude problém najít kupce a finanční ztráta nebude velká, možná nulová, protože tohle je opravdu funglovka a oficiální cena modré verze je v Yamaze někde kolem 70 000,- kč ...
na závěr chci říct že nemáme vůči klukovi žádné závodnické nároky ... jezdí kdy chce ...
... nebýt mého táty tak se k těmto krásným motorkám nedohrabeme ... bylo by nám líto peněz
... stojí to ale za to ...
... no a na závěr má rada se kterou nebudou všichni souhlasit ... je to sice pro mnohé hodně peněz, ale kupte svým ratolestem nějaký ojetý PWčko nebo CRFko pokud je teda seženete a budete spokojení i vy ... prodáte to dál v pohodě a bez větší ztráty ... je to hold investice ale ,, do svých dětí ,, ...
2 reakcí na tento příspěvek Pitbike pro dítě.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pitbike pro dítě.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pitbike pro dítě.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pitbike pro dítě.
Zkušenosti s čínou snad ani nebudu rozepisovat. Máme dodnes čtyřkolku. Než vyjede, tak to trvá hodinu než jí vůbec rozchodíme
3 reakcí na tento příspěvek Pitbike pro dítě.
http://www.minibike-...7-cerna-cervena.html
Moc o tom nikde není psané, tipuju to na PRC podle ceny. Ty licence (Mitsubishi, Dell Orto)- teda moc nevím. Oni ti čankajšci olicencujou po svém cokoliv...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pitbike pro dítě.
George1P píše: Tak nastal i u nás čas vyzkoušet mladého (6). Protože je jaksi (zatím snad) vlažný nechci do motky valit moc peněz. Snad později. Máte někdo zkušenost s tímto?:
http://www.minibike-...7-cerna-cervena.html
Moc o tom nikde není psané, tipuju to na PRC podle ceny. Ty licence (Mitsubishi, Dell Orto)- teda moc nevím. Oni ti čankajšci olicencujou po svém cokoliv...
Hele ,nezlob se na mně,ale toto je typický alibismus otce.
Ty sis v době,kdy jsi nevěděl,jestli u motorek zůstaneš,koupil taky čínu na vyzkoušení?
George1P píše: Tak nastal i u nás čas vyzkoušet mladého (6). Protože je jaksi (zatím snad) vlažný nechci do motky valit moc peněz. Snad později. Máte někdo zkušenost s tímto?:
http://www.minibike-...7-cerna-cervena.html
Moc o tom nikde není psané, tipuju to na PRC podle ceny. Ty licence (Mitsubishi, Dell Orto)- teda moc nevím. Oni ti čankajšci olicencujou po svém cokoliv...
Mam .. motorka se z toho udelat da, ale da to praci. Kdyztak PM, dam ti nejaky info co a jak.
Nehodlam tady polemizovat s nekym kdo ma pocit ze ma patent na rozum.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pitbike pro dítě.
prackarr píše: Hele ,nezlob se na mně,ale toto je typický alibismus otce.
Ty sis v době,kdy jsi nevěděl,jestli u motorek zůstaneš,koupil taky čínu na vyzkoušení?
Jinak klobouk dolů před tvou "obětí" dětem. Věnovals jim maximum ze svého hobby a ještě, aniž bys z nich chtěl mít Maxe nebo Valentiny. To se cení... Já, po přečtení vyjádření těch co doporučili čínu a co všechno s tím museli podstoupit, aby to jakš takš jelo, půjdu do ojetiny ( momentální insolventnost - můžeš tomu říkat alibi ) renomovaných značek. Dík všem za své poznatky...
Já jen,že bch to zvážil. Např. takový PW80 od yamahy pořídíš kolem 15-20 tisíc. A není lepší náradí pro dítě té kategorie. A až ti z toho vyroste,tak to za stejné prachy prodáš,takže ta investice,je spíše vratná kauce,než investice. U číny jsou to vyhozené prachy.
No,však uvidíš,zvaž vše pro a proti a pak to nějak dopadne. Přeju šťastnou ruku.
1 reakcí na tento příspěvek Pitbike pro dítě.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Čínska cross mikilon 250 tuning kar... Mikilon M96-250SAF, Mikilon D7, Zongshen Winner 250 | trolofon | 7 | 25.3.2024 v 08:43 pivi164 |
Slušnej číňan za 70 000 Mikilon M96-250SAF, Shineray XY 250 GY-2 | EnduroNoobie | 8 | 11.2.2019 v 12:01 bledemon |
Prosím o radu kde sehnat tlumiče/gu... Mikilon M96-250SAF | Hyncic | 0 | 23.8.2018 v 22:53 Hyncic |
Začátečnik,prosim o par rad. Mikilon M96-250SAF | MatiasHP | 19 | 18.10.2017 v 23:13 bobik.cz |
Enduro Jablunkov Mikilon M96-250SAF | MatiasHP | 0 | 21.8.2017 v 10:32 MatiasHP |