Téma: Sportovnější skůtr 125 ccm
Doufám že podle výběru modelů vám bude aspoň trochu jasné co chci Ve skůtrech se moc neorientuju takžeto co sem tady vybral je příklad hlavně dizajnově takže se nenechte omezovat.
Ohledně toho co chci: Menší sportovnější skůtr, se kterým nebude problém dojet vzdálenosti alespoň 50km . Nechci zas bejt úplná brzda tak aby se s tím dalo jet aspoň těch 90, jestli je to vůbes reálný Pište svoje zkušenosti názory návrhy co jen se zlíbí chci se trochu poučit .... zatím sem vybíraljen mezi motorkama, ale myslím že skůtry je taky při výběru na A1 potřeba zohlednit

Sportovnější skůtr 125 ccm

4.11.2012 v 14:26 | Nahoru | #1
Osobně teda za mě rozhodně něco většího a aby jsi měl krytá kolena na delší cesty, u těch malejch celkem snadno prochladneš a jet delší cestu v jedný poloze bez pohodlnýho posezu taky neni moc ideální. Z těch větších třeba Malaguti Madison 125 nebo Yamaha x max 125 a pokud chceš opravdu něco sportovnějšího tak je to pak celkem na tobě, můžeš volit třeba i Aprilia SR 125 motard.

Jaké máš rozpočtové omezení?

Sportovnější skůtr 125 ccm

4.11.2012 v 15:16 | Nahoru | #2
Osobně si myslím, že v kategorii 125ccm prakticky nemá cenu brát v úvahu skútr - za velice podobné prachy totiž seženeš stroje typu YBR nebo CBR 125, které udělají za ty samé peníze o dost víc muziky

Sportovnější skůtr 125 ccm

4.11.2012 v 18:54 | Nahoru | #3
no ohledně Financí je to tak kolem 30 000 a vím že stroje tyúu cbr nebo zrovna za me yamaha TDR udelaj víc muziky ale ve městě vyhrává skůtr
Jinak díky za tip na aprilku

Sportovnější skůtr 125 ccm

4.11.2012 v 18:57 | Nahoru | #4
A taky ... ten skůtr mi stačí jetej na novej nemám a jestli znate nějakou čínu která za to stojí tak taky pište slyšel sem že ve skůtrech čína docela dotahuje

Sportovnější skůtr 125 ccm

4.11.2012 v 20:53 | Nahoru | #5
Nic bych nevymýšlel a vzal bych to YBRko (případně CBRko), za 30k v pohodě seženeš a město tahle lehká malá dvacka taky v pohodičce zvládne, skoro jak ten skůtr... :)

1 reakcí na tento příspěvek Sportovnější skůtr 125 ccm

4.11.2012 v 21:35 | Nahoru | #6
Prosimtě to bydlíš v New Yorku, že to chceš do města a zároveň na tom dát alespoň 50km ?

Upřímně: co tě k tomu skútru tak táhne, že je podle Tebe lepší jak 4T dvácy?

Já to v globálu vidim asi takhle:

  • Alespoň 90km/h 125ccm skútr sice dá, ale nedá se očekávat, že by to přežil něják dlouho
  • Ve městě vyhrává skútr? A čím konkrétně?
  • Dát na skútru víc jak 50km, tak mi nejspíš praskne hlava z toho rámusu neuvěřitelně vytočenýho motoru
  • Spotřeba bude asi taky trochu jinde
  • Variátor = další potenciální kurvítko, jehož oprava není zrovna laciná
  • Viděl jsi někdy stav skútrů ve městech u moře? Dovoz nebude o moc lepší
  • Krytí nohou proti větru je sice na skútru lepší, ale když slítneš, tak je jedno jestli ze skútru nebo z dvacky = rozhodně se vyplatí na to mít výbavu


To je čistě můj názor a samozřejmě Ti tím neberu ten Tvůj Když ale vezmu v úvahu všechny požadavky, které jsi v úvodu na to "poposunovadlo" nakladl, tak podle mě skútr nemá šanci a jakákoli 4T dváca bude daleko lepší

Sportovnější skůtr 125 ccm

Skvělá odpověď, děkuji! 4.11.2012 v 21:53 | Nahoru | #7
Jestli mas hodne penez casu a trpelivosti, tak si kup cinu. Jestli chces mit spolehlivej skutr, kterej ti udela sluzbu ber itala s motorem Minarelli.

1 reakcí na tento příspěvek Sportovnější skůtr 125 ccm

4.11.2012 v 21:58 | Nahoru | #8
Hele ohledně New Yorku fakt ne :D myslel sem to jako hlavně po městě, ale případně někam dojet v létě koupačka a taak ... znáte to ale taky se spíš přiklánim k motorce, jenom sem se o tomhle chtěl něco dozvědět
Pro zajímavost cbr u mě nevede Yamaha TDR

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sportovnější skůtr 125 ccm

4.11.2012 v 22:09 | Nahoru | #9
Sucker> tak to abys rozbil prasátko - pokud se nepletu, tak je TDR dvoutakt, což je sakra drahá věc na provoz

E: taky pro zajímavost - kámoš, co jezdil na RS 125 (ale jezdil docela palbu) měl náklady na provoz na kilometr větší jak já na GSXR

Naposledy editováno 04.11.2012 22:11:49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sportovnější skůtr 125 ccm

Skvělá odpověď, děkuji! 4.11.2012 v 22:40 | Nahoru | #10

sharkis píše: Sucker> tak to abys rozbil prasátko - pokud se nepletu, tak je TDR dvoutakt, což je sakra drahá věc na provoz

E: taky pro zajímavost - kámoš, co jezdil na RS 125 (ale jezdil docela palbu) měl náklady na provoz na kilometr větší jak já na GSXR


To bude asi tím že je to dvoutakt? A nebo tím že tam přílíváš olej jako do všech 2T? Větší kravinu si napsat ani nemohl

(reakce na) Sportovnější skůtr 125 ccm

4.11.2012 v 22:52 | Nahoru | #11

EpicFail píše: To bude asi tím že je to dvoutakt? A nebo tím že tam přílíváš olej jako do všech 2T? Větší kravinu si napsat ani nemohl



Proč myslíš, že je to kravina? Prostě při jeho stylu jízdy byl se spotřebou vejš jak já při "kochačce", kdy mi to jelo dost podobně a nemusel jsem to vytáčet do oemzovače, on do toho samozřejmě musel navíc přilejvat olej a spotřebák vycházel +- stejně

Jasně, že ten rozdíl nebyl tak dramatickej, ale prostě ho ten kilometr v součtu stál opravdu víc

1 reakcí na tento příspěvek Sportovnější skůtr 125 ccm

4.11.2012 v 23:01 | Nahoru | #12
Porovnáváš 125 ccm 2T s 750 4T? Mám škodovku která je lepší jak Medvěd (stejná kravina)

(reakce na) Sportovnější skůtr 125 ccm

4.11.2012 v 23:05 | Nahoru | #13
EpicFail> statistika ti asi moc neříká...

Až budeš mít věcné argumenty, tak můžeme v debatě pokračovat

HOWGH!

Sportovnější skůtr 125 ccm

4.11.2012 v 23:05 | Nahoru | #14
Jedině tohle Peugot Jetforce 125. Kompresor a vstřikování u 125ccm jen tak nikdo nemá.

Sportovnější skůtr 125 ccm

Skvělá odpověď, děkuji! 5.11.2012 v 08:29 | Nahoru | #15
Tak jako vlastník YBR a předchozí můj stroj byl skůtr. Tak se na to vykašli jdi třeba do YBR už z důvodu např spotřeby na skutru jsem daval 4l, ale YBRka ve měste 2,5l bez problému. Skůtr hlavní problém variátor - stálá kontrola řemenu, jak se něco posere oprava drahá (kdysi se mi rozsypal na skutru varec a oprava se vytahla na 4000,-)

Za mě jdi zásadně do stroje typu YBR.

Sportovnější skůtr 125 ccm

Skvělá odpověď, děkuji! 5.11.2012 v 10:13 | Nahoru | #16
teda, že se zrovna já budu zastávat skůtra bych nikdy neřekl, ale pro objektivitu:
-jestli jezdíš po městě přes hodinu a v zácpách absenci řazení+spojkování uvítáš
-nohy na podlážce máš lépe chráněny při bočním nárazu od auta
-řve to jen při rozjezdu, pak už to vyjde na stejno
-ybr bude mít stejné problémy 90tku udržet, vybírej radši mezi vodníky
-lepší ochrana před deštěm, větrem a zimou (některé maj i vyhřívání od motoru)
-převezeš i uzamkneš víc nákladu
-pohodlněji se ti nastoupí
-řemen vydrží až 15tkm, variátor odejde skoro ve stejné době jako ozubená kola+vidličky ybrka a bude to levnější a snažší na výměnu

(přesto bych si já skůtr nikdy nekoupil )

Sportovnější skůtr 125 ccm

5.11.2012 v 11:16 | Nahoru | #17
se 125 nemám zkušenosti, ale měl jsem 250 skůtra a suhlasím s bledemonem

skůtra má ve městě dost výhod - úložný prostor ne věci, nemusíš řešit kam hlemu či rukavice, dobrá ochrana před bordelem a zimou, levný provoz, snadný provoz bez řazení a spojkování mezi auty

jinak ta 250 jela i přes 120 tachoa v kuse se dalo držet 100-110 se spotřebou 3,5 a na 300 km trati jsem jel za cca stejný čas jako autem, mimo města mě auto předjelo, ve městě přes 3 semafory jsem předjel já auta ve výsledku to vyšlo nastejno

ad hluk a vytočený motor, na nízké otáčky byl skůtr super tichý na rozdíl od LC8
na při 90 kmh to bylo pořád v pohodě

(reakce na) Sportovnější skůtr 125 ccm

5.11.2012 v 14:35 | Nahoru | #18

sharkis píše: Prosimtě to bydlíš v New Yorku, že to chceš do města a zároveň na tom dát alespoň 50km ?

Upřímně: co tě k tomu skútru tak táhne, že je podle Tebe lepší jak 4T dvácy?

Já to v globálu vidim asi takhle:

  • Alespoň 90km/h 125ccm skútr sice dá, ale nedá se očekávat, že by to přežil něják dlouho
  • Ve městě vyhrává skútr? A čím konkrétně?
  • Dát na skútru víc jak 50km, tak mi nejspíš praskne hlava z toho rámusu neuvěřitelně vytočenýho motoru
  • Spotřeba bude asi taky trochu jinde
  • Variátor = další potenciální kurvítko, jehož oprava není zrovna laciná
  • Viděl jsi někdy stav skútrů ve městech u moře? Dovoz nebude o moc lepší
  • Krytí nohou proti větru je sice na skútru lepší, ale když slítneš, tak je jedno jestli ze skútru nebo z dvacky = rozhodně se vyplatí na to mít výbavu


To je čistě můj názor a samozřejmě Ti tím neberu ten Tvůj Když ale vezmu v úvahu všechny požadavky, které jsi v úvodu na to "poposunovadlo" nakladl, tak podle mě skútr nemá šanci a jakákoli 4T dváca bude daleko lepší



tohle si musim vytisknout a dát na nástěnku, to se jentak nevidí.

Sportovnější skůtr 125 ccm

Skvělá odpověď, děkuji! 5.11.2012 v 14:57 | Nahoru | #19
no a k tématu, nejlepší z výběru bude určitě runner. Nicméně ten je spíš na lítání kolem komína, na delší trasy což těch 50km a víc na skutra je bych se poohlíd po něčem trošku větším. Jak tu bylo řečeno piaggio nebo minarelli motor je jistota.

Sportovnější skůtr 125 ccm

Skvělá odpověď, děkuji! 5.11.2012 v 16:19 | Nahoru | #20
já se musím taky postavit na stranu skútrů (propadnul jsem tomu letos).
máme Vity 125. mimo město sice neudrží 90, ale 80 v klidu.
z křižovatek odpálíš prostým otočením plynu
nestepuješ po řadičce při lovu na neutrál
ÚLOŽNÝ PROSTORY (neocenil jsem,dokud jsem nepoznal)
palivoměr (nevím, jak to mají ty jmenovaný motorky?)
žádný otevírání/zavírání benzínu - otočíš klíček, zavrčí čerpadlo a startuješ (obzvlášť žena to oceňuje)
když zamknu řízení a motorka stojí na hlavním stojánku, tak se stojánek zablokuje - další forma pojištění proti zlodějům
kurevsky pohodlný sedlo
v dešti máš suchý nohy (kdo někdy dojížděl do práce, tak to dokáže ocenit)
manévrovatelnost neskutečná (ano,tady je i nevýhoda, že 10´kola tě na horší silnici natřesou - částečně to eliminuje to dobrý sedlo)
když se sekneš někde v parnu ve městě (a ne vždycky to jde prokličkovat), tak se motor chladí větrákem a nepřehřívá se

ad řev vytočenýho motoru - když si dáš hlavu k výfuku, tak dřív cítíš teplo, než bys slyšel zvuk

Sportovnější skůtr 125 ccm

Skvělá odpověď, děkuji! 5.11.2012 v 16:41 | Nahoru | #21
Tak na obhajobu skůtrů tu již zaznělo asi všechno a se vším souhlasím. Sám mám Yamahu Majesty 125 a 90km/h není vůbec žádný problém libovolně dlouho, tato rychlost je udržitelná i ve dvou. Spotřeba při 95% ježdění po městě je 3l/100km. Nejlepší bude, když si nějakýho skůtra sám projedeš a vyzkoušíš a podle toho se rozhodneš. Každý si stejně bude obhajovat to svoje. Já mám i motorku, ale do města nemá skůtr konkurenci.

Naposledy editováno 05.11.2012 16:41:46

Sportovnější skůtr 125 ccm

5.11.2012 v 20:45 | Nahoru | #22
Díky moc všem a ohledně názorů který působí jako by měly skůtry totálně pohřbít, tak proč teda vznikají různý maxi skůtry klidně i 500?? 125 sou tam taky a myslite ze sou tam jiny motory?

Sportovnější skůtr 125 ccm

5.11.2012 v 20:55 | Nahoru | #23
A ohledně Gilery runner .... někdo píše, že e to 2T nekdo 4T tak jak je to? spíš od jakýho roku se začali dělat 4T

Sportovnější skůtr 125 ccm

5.11.2012 v 21:10 | Nahoru | #24
2T se dělal myslim 98-02, 4T 2001-

Sportovnější skůtr 125 ccm

5.11.2012 v 22:05 | Nahoru | #25
diky moc chapu dobře že se ta výroba kryla teda
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
vibrace u 2T motoru - ložiska na kl... Gilera Runner 125, Aprilia SR 125, Piaggio Skipper 125 macmanCZ 4 13.4.2018 v 18:28 tvojeBabka
Piaggio New Typhoon 125 Piaggio Typhoon 125 harly27 1 2.4.2018 v 22:25 ryppi
Gilera runner 125 tlumiče Gilera Runner 125 Vaňous93 7 18.7.2017 v 16:15 klubko
Rozdíl gilera runner 125/180 Gilera Runner 180, Gilera Runner 125 jerrykx 1 20.6.2016 v 18:51 Smith2
Výběr motocyklu Kymco Agility 125 Razor1997 13 18.5.2016 v 01:37 selkie


motozem_rsa_kveten
Objednat reklamu
TOPlist