globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Olej ve vodě ? , palivový kohout
3.11.2012 v 19:43
Zdravím, nedávno jsem si domů dotáhl tuhle vránu.Radost, že jsem prodal Jawu 350 a koupil konečně něcovětšího pomalu opadá a nacházím nějáké ty mušky. Chtěl jsem zjistit jestli je v chladiči nemrznoucí směs a místo toho jsem dostal ven hnědy humus.Podle smradu to nepoznám jestli je v té vodě olej a mazlavé něják extra to taky není. Měl už někdo podobný problém? Myslím si, že to je prostě borde z chladiče. další věc, jaký je rozdíl na palivovém kohoutku v poloze ON a PRI, nevím v jaké poloze to nechat, když motorka stojí.




to na fotce není můj výtvor ale chladící kapalina

Naposledy editováno 03.11.2012 19:45:53

Olej ve vodě ? , palivový kohout

3.11.2012 v 19:49 | Nahoru | #1
Palivový kohout nechávej na On, v téhle poloze by měl pouštět benzín jen když běží motor. Kohout je ovládaní podtlakem z karbců. V poloze Pri teče benzín pořád. Ty kohouty na GPZ (a v podstatě všech starých vránách) dost často selhávají, měl jsem dvě gepezety a asi 5x se mi stalo, že celá nádrž protekla motorem během parkování.. Na vině buď smítko v benzínu (nádrže už trochu rezivěly) nebo nakonec membráno v kohoutu praskla teklo to pořád. S tím olejem ve vodě to je hodně divné, samozřejmě se tam dostat může, ale v takovém množství to je až nereálné. Ale do servisu nám přivezli motorku, kde majitel do chladiče nalil olej, takže bych se ničemu nedivil Nemáš foto té své? Já obě své prodal do Havířova..

Olej ve vodě ? , palivový kohout

3.11.2012 v 20:26 | Nahoru | #2
Okej, tak jsem ten kohout nastavil dobře no kolega vedle v garáži když to viděl říkal, že to je olej a prý podfukuje těsnění pod hlavou. Mě to spíše příjde, jako bordel z chladiče, co se tam za tu dobu nasbíral. No koupil jsem jí od borce z Havířova, takže šance tam je

Olej ve vodě ? , palivový kohout

3.11.2012 v 21:17 | Nahoru | #3
A motorka předtím jela normálně? Nebyla voda v oleji? Je možné, že v chladiči takový bordel byl, pokud to někdo dlouho neměnil. GPZ600R (400R) byl snad první vodou chlazený vysokootáčkový čtyřvál od kawy, nebyl oto moc dořešené, chlazení poddimenzované, materiály špatné (ne dost dimenzované na takové otáčky). Voda vede dost hloupě přes ventilové víko, kvůli seřízení ventilů se musí vypustit voda a sundat Téčko, kterým je voda napojená skrz ventilové víko. Jde to pak dost blbě utěsnit. GPX má identický motor, ale tohle už mají jednoduše vylepšené, místo téčka 2 kusy trubky a hadice, trakež stačí sundat jen hadici a ne trubku. A právě ty trubky jsem nemohl nikdy utěsnit - je tam jen gumový o-kroužek. Ale problém jsem měl nejčastěji s tím, že voda utíkala, tekla na svíčky. Když bylo špatné těsnění, tak se voda dostávala do spalovacího prostoru, ale olej se do vody neprotlačil. Je možné, že je vadné gufero u vodní pumpy, ale stejně by asi byla voda v oleji.

Olej ve vodě ? , palivový kohout

3.11.2012 v 21:18 | Nahoru | #4
"Fouknuté" těsnění pod hlavou bys poznal i podle bublání v chladiči a popř. bílého kouře z výfuku (pára - nastavíš-li pořed výfuk ruku, nebo kus studeného žleza, orosí se).
Jak napsal c.j., kohout nechávej v poloze ON, jen po delší odstávce se pár minut před startem nastaví na PRI, aby vyschlé karbce natekly. Jestli se při zapomenutí kouhoutu v této poloze "utopí" motor, záleží na tom, zda správně fungují plovákové ventily v karbcích.

Olej ve vodě ? , palivový kohout

3.11.2012 v 22:22 | Nahoru | #5
Motorka startuje v pohodě, jel jsem s ní zatím jen kousek, už je na mě zima Na tu vodu v oleji kouknu zítra a tu páru taky zkusím. Startoval jsem jí dneska asi po týdnu, tak to chvilku kouřilo, ale jakmile se zahřála, tak už né, takže by to mohlo být ok. Já bych to rád vyčistil, ale bojím se právě toho utěsnění jak si psal.

Olej ve vodě ? , palivový kohout

3.11.2012 v 22:33 | Nahoru | #6
Spíš voda v oleji, ne?

Naposledy editováno 03.11.2012 22:42:32

1 reakcí na tento příspěvek Olej ve vodě ? , palivový kohout

4.11.2012 v 07:57 | Nahoru | #7
To nebude olej, jen někdo nevyměnil pár let chladící kapalinu. To hnědý je rez.

Olej ve vodě ? , palivový kohout

4.11.2012 v 08:50 | Nahoru | #8
Vypustit, poradne proplachnout, naplnit a projet. Udelej to dvakrat po sobe a uvidis, ze bude OK. TO NENI ASI OLEJ, AKE SRAC*KY Z NEVYMENOVANE CHLADICI KAPALINY

(reakce na) Olej ve vodě ? , palivový kohout

4.11.2012 v 12:53 | Nahoru | #9

kodl77 píše: To nebude olej, jen někdo nevyměnil pár let chladící kapalinu. To hnědý je rez.



Přesně jak píše kodl77, stará chladící kapalina
Vypusť, vypláchni celou chladící soustavu a dej novou chladící směs.

Olej ve vodě ? , palivový kohout

8.11.2012 v 20:19 | Nahoru | #10
Díky chlapi o víkendu na tu kouknu a pro jistotu nechám přetěsnit i hlavu motoru
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
Poskočený motor ozub Kawasaki GPZ 600 Falkon02 8 19.10.2018 v 15:26 __unq__
Kawasaki GPZ 600 - kouří Kawasaki GPZ 600 Falkon02 16 25.9.2018 v 10:25 Falkon02
Pomoc s odhalením Kawasaki GPZ 600 Falkon02 13 6.8.2018 v 20:20 Falkon02
nechce chytnout Kawasaki GPZ 600 PájaViků 10 15.5.2018 v 08:08 Falkon02


TOPlist