bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd

Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.1.2022 v 20:53 | Nahoru | #1
Na netu projíždim zahraniční fóra a tam se furt mluví o vykuchání šnorchlu a z filtru vyndání zadní mřížky z vzduchovýho filtru.
Moje otázka zní.
Když udělam větší šnorchl, pujde tam víc vzduchu, víc si to vezme benzínu. Větší spotřeba, větší výkon ?
Když vyndam zadní mřížku ještě víc vzduchu, ještě víc benzínu, ještě větší spotřeba, ještě větší výkon. Myslíte, že to bude tak znát výkonově ?
Po stránce spotřeby si myslim, že to určitě bude znát, furt se ten motor musí něčim krmit v nějakým poměru.
Výsledek toho všeho ? zanedbatelný zvýšení výkonu a nezanedbatelný zvýšení spotřeby ?
Nebo máte někdo tuhle úpravu a máte s tim zkušenost ? Díky !

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.1.2022 v 21:34 | Nahoru | #2

Pajitu66 píše: Na netu projíždim zahraniční fóra a tam se furt mluví o vykuchání šnorchlu a z filtru vyndání zadní mřížky z vzduchovýho filtru.
Moje otázka zní.
Když udělam větší šnorchl, pujde tam víc vzduchu, víc si to vezme benzínu. Větší spotřeba, větší výkon ?
Když vyndam zadní mřížku ještě víc vzduchu, ještě víc benzínu, ještě větší spotřeba, ještě větší výkon. Myslíte, že to bude tak znát výkonově ?
Po stránce spotřeby si myslim, že to určitě bude znát, furt se ten motor musí něčim krmit v nějakým poměru.
Výsledek toho všeho ? zanedbatelný zvýšení výkonu a nezanedbatelný zvýšení spotřeby ?
Nebo máte někdo tuhle úpravu a máte s tim zkušenost ? Díky !



Když jsem zkoušel podobné úpravy na ninje, tak jsem také narazil na různé rady pro změny sání a většinou mi z toho vyšlo, že nejen že to zmate jednotku, ale navíc to maximálně zhorší filtraci, protože pokud odstraním jednu restrikci, tak hned o kus dál jsou další a musel bych to vyměnit všechno. Nevím, jestli je to stejný případ i u CRF, ale nedivil bych se, kdyby ano.

Ale malá spotřeba je u endura a cestovního endura úžasná věc. Nemuset sebou tahat kila benzínu navíc, ale stejně vydržet celý den mimo pumpy, to je znát mnohem více než dva koně k dobru.

Na druhou stranu, CB 300 také nežere nic a když byl ten samý motor v něm, měl při těch samých otáčkách 4 koně k dobru, takže tam nějaká rezerva asi bude. Možná by tedy nebylo od věci podívat se, jak to mají pořešené na CB a podle toho se rozhodnout .

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.1.2022 v 19:31 | Nahoru | #3
Pajitu66> já jsem se pro tuto úpravu rozhodl po shlédnutí Tohoto videa

Můžu říct, že se motorka sbírá od spodu líp. Což je v terénu dost podstatná věc. Nemyslím si, že je to úplně blbá úprava...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist