zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Moje otázka zní.
Když udělam větší šnorchl, pujde tam víc vzduchu, víc si to vezme benzínu. Větší spotřeba, větší výkon ?
Když vyndam zadní mřížku ještě víc vzduchu, ještě víc benzínu, ještě větší spotřeba, ještě větší výkon. Myslíte, že to bude tak znát výkonově ?
Po stránce spotřeby si myslim, že to určitě bude znát, furt se ten motor musí něčim krmit v nějakým poměru.
Výsledek toho všeho ? zanedbatelný zvýšení výkonu a nezanedbatelný zvýšení spotřeby ?
Nebo máte někdo tuhle úpravu a máte s tim zkušenost ? Díky !
Pajitu66 píše: Na netu projíždim zahraniční fóra a tam se furt mluví o vykuchání šnorchlu a z filtru vyndání zadní mřížky z vzduchovýho filtru.
Moje otázka zní.
Když udělam větší šnorchl, pujde tam víc vzduchu, víc si to vezme benzínu. Větší spotřeba, větší výkon ?
Když vyndam zadní mřížku ještě víc vzduchu, ještě víc benzínu, ještě větší spotřeba, ještě větší výkon. Myslíte, že to bude tak znát výkonově ?
Po stránce spotřeby si myslim, že to určitě bude znát, furt se ten motor musí něčim krmit v nějakým poměru.
Výsledek toho všeho ? zanedbatelný zvýšení výkonu a nezanedbatelný zvýšení spotřeby ?
Nebo máte někdo tuhle úpravu a máte s tim zkušenost ? Díky !
Když jsem zkoušel podobné úpravy na ninje, tak jsem také narazil na různé rady pro změny sání a většinou mi z toho vyšlo, že nejen že to zmate jednotku, ale navíc to maximálně zhorší filtraci, protože pokud odstraním jednu restrikci, tak hned o kus dál jsou další a musel bych to vyměnit všechno. Nevím, jestli je to stejný případ i u CRF, ale nedivil bych se, kdyby ano.
Ale malá spotřeba je u endura a cestovního endura úžasná věc. Nemuset sebou tahat kila benzínu navíc, ale stejně vydržet celý den mimo pumpy, to je znát mnohem více než dva koně k dobru.
Na druhou stranu, CB 300 také nežere nic a když byl ten samý motor v něm, měl při těch samých otáčkách 4 koně k dobru, takže tam nějaká rezerva asi bude. Možná by tedy nebylo od věci podívat se, jak to mají pořešené na CB a podle toho se rozhodnout .
Můžu říct, že se motorka sbírá od spodu líp. Což je v terénu dost podstatná věc. Nemyslím si, že je to úplně blbá úprava...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |