bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.2.2019 v 17:59 | Nahoru | #2911
TRAVEX-BMW-GS> Ahoj, a opravdu to myslíš vážně? Takovou mrdku, mrchu línou, pincka jednoho ušmudlanýho chceš koupit? Fakt, jako že vážně? Né, dobře děláš, dělník do nepohody, po přivyknutí na výkony stroje nakonec zjistíš, jak úžasný je to stroj. Tak až ti to dodají, šup s ní sem.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.2.2019 v 23:19 | Nahoru | #2912
Ono jak se to řiká, nejhorší je motorka napadená kutilem domácím Něco na tom bude.. Ne že bych s laborováním neměl zkušenosti Dost zásadně jsem překopal svýho dirtbajka, dal jsem do něj uplně jinej motor, s čímž bylo fest sraní, sehnat správný sací kolínko, spinner, karbec, filtr, kterej nebude překažet a vejde se tam, vyrobit a naohejbat svod výfuku, nechat vyrobit vnitřky přepákování tlumiče a osy kyvky, rozřezat a upravit kryt pod motorem, napojení na chladič oleje, sehnat přechodky neskutečnej porod, vyrobit sedlo na zakázku, jiný řidítka, plyn, lanka, páčky, rukojeti, bastry, řadička, vyřádil jsem se na tom slušně
Ale do hondy bych takhle nevrtal

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.2.2019 v 18:48 | Nahoru | #2913
Děkuji za podporu.Začátek DejvGSR textu mě šokoval,ale konec zněl lépe.Myslím,že vím co od Hondičky čekám,mám doma ještě BMW R 1200 GSA a tento titanik si nechám na dovolené,víkendové ježdění po silnicích a jízdu ve dvou.CRF chci pro každodenní ježdění do práce 20 km a brouzdání přírodou a drobné enduro víkendy.Zdá se mi to jako věčnost ale furt nikdo nevolá že jsou Hondy na skladě.Ještě jednou děkuji za podporu.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.2.2019 v 19:37 | Nahoru | #2914
TRAVEX-BMW-GS> Presne, doma F800GS a na podzim jsem poridil CRF na polnacky a zabavu.

Jinak predpoved na vikend je paradni, co nejaka projizdka, Praha zapad? Venco, Pavle? Nedele odpoledne bych moh...

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.2.2019 v 08:12 | Nahoru | #2915
TRAVEX-BMW-GS> Ju to znám, když jsem měl u dealera objednanou novou Yamahu. "My se vám ozveme pane"... 3 měsíce jsem na ni čekal. Jednou týdně jsem volal, furt slibovali, že do tejdne by měla bejt. Až pak najednou při posledním mém telefonátu, "ju pane, máte ji tady" Tedy nikdo se mi neozval samozřejmě U crfka to ale šlo v pohodě, do 3 dnů bylo na krámě. Tk to maj ještě zimní letargii, musíš je uhánět. Některý lidi musíš furt popohánět a stát nad nima s bičem, aby se rozhoupali, s tim se setkávám každou chvíli, to je česká klasika

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.2.2019 v 20:58 | Nahoru | #2916
Tak konečně z nástrojárny došly vložky. Provedena výměna zadního řetězového kola z 40 zubů na 42. S novým průměrem zadního kola vlivem Mitasky 110/80 získám zajímavý sekundární převod. Veškeré úpravy, které na pinckovi provádím, jsou plně vratné bez zásahu do původní konstrukce stroje. Pravděpodobně v neděli to moje přibližovadlo testnu na pískovně. Hau, dám pak vědět dojmy a pojmy.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.2.2019 v 19:55 | Nahoru | #2917
jste mě všici tak zlákali, že jsem si také pořídil takovouhle pionýrku...a za mě tedy dobrý ještě asi budou nějaké drobné úpravy a malá vylepšení co tady vláknem proběhly, ale i takhle to byla dnes paráda

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.2.2019 v 20:08 | Nahoru | #2918
bandar57> Pěkná pionýrka.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.2.2019 v 20:31 | Nahoru | #2919
DejvGSR> dík jinak sekundár už mám připravený, původně jsem chtěl také zadní rozetu 43z, ale nepodařilo se mi ji koupit, tak budu zkoušet 15/45, no uvidíme

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.2.2019 v 21:38 | Nahoru | #2920
Trochu z jiného tématu upgrade. Má někdo zkušenosti s EJK fuel commander na CRF nebo jiným "čipem" na CRFku?

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.2.2019 v 08:11 | Nahoru | #2921
Měl jsem, v kombinaci s laďákem. Pak jsem přenechal Nokianovi. Podle mně to fungovalo, ale furt je to málo

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.2.2019 v 20:08 | Nahoru | #2922
Trocha terénu dneska

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.2.2019 v 20:40 | Nahoru | #2923
Na podzim jsem dopřál CRF laděný výfuk Arrow - koleno s lambda sondou, mezisvod bez katu a koncovkou. Jak jsem psal dříve, systém bez katu při rozběhu od nulových otáček vykazoval propad a pak následně růst otáček, ještě více se to projevovalo při demontáži tlumivky. No došel vlastní střední díl s katalyzátorem, mám tak lepší svědomí ohledně životního prostředí. Namontováno, odzkoušeno a hle, to lehké ulití je pryč. Evidentně výfukový systém laděn včetně katu. I bez tlumivky teď propad není, zvuk neuvěřitelný. U nás mlha, teplota kolem tří stupňů, na jednu hoďku vyšlo slunce, tak jsem to vytáhl a krom výfuku ověřil i novou rozetu. Počet zubů 42, rozměr zadního kola 110/80 18", to znamená převodový poměr shodný jako kdyby k pneu 120/80 18" byla 43 zubová rozeta. Je to poznat, motorka se lépe sbírá.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.2.2019 v 22:10 | Nahoru | #2924
Taky jsem dneska neodolal. Bylo fakt teplo. Neprojet jednu obr kaluž a nenalejt si do bot, tak mi vůbec nebyla zima :D.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.2.2019 v 22:47 | Nahoru | #2925
Pocasi krasny, ale ty polnacky jsou preci jenom jeste trochu podmaceny

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.2.2019 v 17:50 | Nahoru | #2926
V terénu to je teď na baterky , po poslední projížďce a těžkém očistci jsem to vzdal a raději jsem následující dny vytáhl silnici.
Jinde je zase led a ať děláš so chceš, držkopádu se občas nevyhneš.
Takhle zajetelenej a vyřízenej z tahání ze země z bláta jsem ještě nebyl.

Jinak EJKa stále mám a nemůžu si stěžovat. Nárůst krouťáku je znát. Mám kaf OFF a EJK a jsem celkem spokojený.
450 za stejné peníze tak není co řešit, ale nic zatím není.
Oproti standard fichtlu na kterém se jelo bez síly jak na babetě to je lepší.

Naposledy editováno 30.04.2019 20:59:30

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.2.2019 v 16:01 | Nahoru | #2927
Čus, zdravím. Tak konečně přišla rozeta 43 zubů a už mám i přezuto nové gumy. Vše ok a je to pecka!!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.2.2019 v 17:58 | Nahoru | #2928
paul-snow> Pěkný, hodně pěkný. Co ta rozeta, jak je pokovená a co to stálo? Jinak celkový převod té 43 zubů rozety s větším průměrem zadního kola je přesto o něco silnější než původní varianta. Supr.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.2.2019 v 07:21 | Nahoru | #2929
DejvGSR> Ahoj, pokovení zinkem , cena rozety 450kč + poštovné. Konečná cena byla,569kč
p.Gebauer udělal program na CNC stroji, 42,43,44,45 zubů. Tak kdo by měl zájem, může ho oslovit...
ps.dík za rozkreslení, toho zahloubení.
čus, jo a zpráva pro SuperSic58:To byla poslední úprava!!!

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.2.2019 v 19:49 | Nahoru | #2930
Kolik je standard, 42 zubu? Taky uvažuji, že bych si jednu nebo dvě větší vzal. Dělá to přímo na CRFku jo?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.2.2019 v 19:51 | Nahoru | #2931
mRKEF> Standard je 40 zubů.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.2.2019 v 19:52 | Nahoru | #2932
paul-snow> Díky za info, velmi slušná nabídka. Možná také využiji.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.2.2019 v 20:01 | Nahoru | #2933
ok dík. Co délka řetězu, kolik tam je rezerva? Nejsem teď doma, tak se nemůžu podívat :D.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.2.2019 v 20:28 | Nahoru | #2934
mRKEF> Mám 42 zubů a v pohodě, Paul-snow tam má 43 zubů a dle fotek také v pohodě. Navíc tam dostal zadní pneu 120/90 18".

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.2.2019 v 20:17 | Nahoru | #2935
dneska vyzkoušení AJP PR5,je to pěkný svezení

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.2.2019 v 07:01 | Nahoru | #2936
To vypadá na Kladno. Brzy by měla být k mání nějaká větší kubatůra od AJP

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.2.2019 v 10:14 | Nahoru | #2937
Kome> AJP 310 a 510 - jedná se o reinkarnaci motorů co měli Italské Husquarny,...ta 310 musí byt super,..510 je zbytečně moc výkonu do terénu,..to už chce trochu zkušeností,..

http://www.ajpmoto.cz/novinky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.2.2019 v 12:11 | Nahoru | #2938
VENDA:

To jsem zvědav až vyleze 510 civil verze Snad nebude cena jako u Hondy .

Tebe omrzela 07? Co bude následník?

Naposledy editováno 25.02.2019 12:11:50

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.2.2019 v 18:34 | Nahoru | #2939

paul-snow píše: Čus, zdravím. Tak konečně přišla rozeta 43 zubů a už mám i přezuto nové gumy. Vše ok a je to pecka!!!!



Jak jsi spokojen s tím výfukem Dominator? Kámoš to měl na BMW a hodil to do prde.. a kupuje Leovince. Prej dělají jednu rouru na všechny obsahy Kámoš právě zkoušel narvat výfuk Leovince co mu zbyl doma z CRFky na BMW 650 a to spíš výkon evidentně tlumilo. Tak tam asi nějak dělají i různý vnitřní trubky apod.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.2.2019 v 07:02 | Nahoru | #2940

paul-snow píše: DejvGSR> Ahoj, pokovení zinkem , cena rozety 450kč + poštovné. Konečná cena byla,569kč
p.Gebauer udělal program na CNC stroji, 42,43,44,45 zubů. Tak kdo by měl zájem, může ho oslovit...
ps.dík za rozkreslení, toho zahloubení.
čus, jo a zpráva pro SuperSic58:To byla poslední úprava!!!



ne víš jak, já se jen divim tomu zkracování převodů, to potom musí zbytečně točit, když jedeš někde po silnici stovkou ne? A pokud bych chtěl moto čistě do terénu, tk jsou přeci jen vhodnější stroje, výkonnější a lehčí, třeba to AJP
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist