zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Na okraj nutno říci, že sériové gumy terén asi nic extra, ale na asfaltu klopím mašinu celkem dost odvážně a ono to drží. Takže z hlediska silnice gumy solidní .
DejvGSR píše: SuperSic58> Supr, děkuji, něco si vyrobím. Mě se to bez toho bílého krytu moc nelíbí, na jedné straně to je a na druhé ne. To se moc Italům nepovedlo a při tom v tvém případě to udělali.
Ju taky tomu nerozumim, stejnej výrobce, vejfuk na stejnou moto, a u jednoho daj ten montážní kit na krycí plast a u druhýho ne Možná je to zkrátka tak zamýšleno, že tam prostě krytka nebude, kvůli stylu designu nebo tak...
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
počítám, že každý kdo má 250L by bral 450L, ale jak vidí cenu, je to zazděné hluboko pod zem
Naposledy editováno 12.10.2018 20:17:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
nokia321 píše: Přesně ...
počítám, že každý kdo má 250L by bral 450L, ale jak vidí cenu, je to zazděné hluboko pod zem
Ta tvoje 701 je vlastně levnější. I když to nejde zcela mezi sebou porovnávat, ale ta cena 450 L je opravdu děsivá.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
DejvGSR píše: Ta tvoje 701 je vlastně levnější. I když to nejde zcela mezi sebou porovnávat, ale ta cena 450 L je opravdu děsivá.
Já už ten vibrátor nemám, už mám zpět nové prdlátko.
Proto by se mi líbila 450L, vypadá že řidítka má v silenblocích , ale za tu cenu nikdy. .
Kdyby byli chytří, udělají cenový trhák a lidi jim frontou zbourají pobočky..
To si raději počkám na ideál KTM390 enduro , jestli se někdy objeví.
Naposledy editováno 02.02.2019 07:21:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
důvod
1vibrace, brněly mě ruce -karpály, 30minut jízdy a prsty dřevěné, hodně je motorkou, ale také mnou..
2 výkon který má je pro mé jezdění nesmysl, na šotolině stejně nedokáže výkon pobrat zadní kolo (na silnici cítíš odpych) ale v terénu maximálně uděláš několik cm hlubokou díru, nic víc a stejně nepojedeš o moc rychleji
3 je raketová cena Hq, nakonec jsem usoudil, že 200 je moc na to jak mě brní ruce po krátké jízdě, prostě to za to nestojí.. Stačilo by málo , od výroby dát řídítka do silenbloků (XT660R, MT-07)
4 váhově to s ABS také nebylo ono snad 165 se stojánkem na váze , no není to trochu moc? Oproti fichtlu to je 30kg.
Proto ta Honda by byla top, trocha poladit výkon a hlavně cenu a byla by top motka - pro mě
Mám 2018 s předělaným zadkem na 2015, s té původní plácačky se mi chtělo ....
Momentálně jezdím na silniční, nějak mě to víc vzalo a fichtl stojí.
Naposledy editováno 14.10.2018 04:26:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
venda07 píše: DejvGSR> moc pěkný bloudění po lese,tohle se mi líbí moc ,to je někde v okolí?
Tak tohle jsem osobně ještě neviděl. Mezi Štětím, Liběchovem, Tupadly a Želízy sochař Václav Levý v přírodě tesal do pískovcových skal různé reliéfy - Čertovy hlavy, Klácelka, Sedm chlebů (točily se tam pohádky), Had a další. Některé věci jsou špatně schůdné, navíc je to chráněná krajinná oblast Kokořínsko. Vše silně nelegální, ale stojí to za to.
Jinak kdyby se měla porovnat pořizovací cena + provozní náklady u CRF450L a KTM EXC350 či 450,...za servis behěm 200-300 mth u KTM bys nechal znatelně víc než u této civilní CRF450L,..pořizovačky jsou sice stejný ale věř mi že ty provozní náklady budou úplně jinde,.. bude to asi podobný kontrast jak u WR450F vůči koncernu KTM,... a cena nové CRF450L sice dost vysoká ale odpovídají,...špičkový závodní podvozek, technologické zpracování, extrémně nákladná homologace pro EU, která sebou nece nesmyslné množství byrokracie,..nové KTM, Husky či WRka stojí taky kolem 250-280tis, ale prostě tu hodnotu a kvalitu to nemá ani náhodou v porovnání s Japonci,..ale zas na druhou stranu váha je váha,...každé má to svoje,..
Naposledy editováno 16.10.2018 13:04:46
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
mRKEF píše: No prostě se všichni shodneme, že bychom chtěli něco ve stylu CRF250L, možná s trochu lepším podvozkem a motorem cca 350-450 ccm . 30 kobyl by podle mě bohatě stačilo s vyrovnaným kroutícím momentem. A nakonec hlavně s cenou tak do 180 max, spíš méně
Tak tak, čekáme na LC2 390 za 180.000 ,-
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Dnes jsem využil jednoho z posledních slunných dnů a tak se trochu projel kolem Liberce. Jediné co mi při vyjížďkách dělá nevolno je ilegalita offroadového jezdění. Člověk se bojí kam lze vjet, aniž by působil někomu amok. Nejvíc se asi bojím nějakých lesáků ověšených flintou - člověk neví kdy jim hrábne a vystřelí po vás. Od řopíku na fotkách jsem se vypakoval ve zrychleném režimu, protože jsem v dáli viděl osobu s velkým černým psem, jak se blíží mezi stromy - možná houbař, možná lesák - těžko říct. Na jedné louce zase nějaké babky se psem držkovaly i přesto, že jsem projížděl velmi vlažně. Naopak v Liberci jsem pod ZOO vjel jen tak zkusmo kus do lesa a po pár metrech jsem si málem ustřík, protože ta cesta bylá plná chodců, nějaké skupinky s dětmi, cyklisté apod. Tam jsem byl přesvědčen o tom, že po mě někdo půjde a kupodivu nikdo ani muk .
Jak to máte vy, už byly nějaké konflikty?
Pořád se domnívám, že to naše projetí vůbec nezanechá stopy, je to takový pohlazení. Pak přijde prase a udělá jarní orbu.
Také mám blbé svědomí, když míjím ceduli zákaz vjezdu, či chráněnou krajinou oblast.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |