globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.10.2018 v 05:41 | Nahoru | #2641
DejvGSR> tady sem našel fotku, když sem to dával dohromady

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.10.2018 v 06:42 | Nahoru | #2642
SuperSic58> Supr, děkuji, něco si vyrobím. Mě se to bez toho bílého krytu moc nelíbí, na jedné straně to je a na druhé ne. To se moc Italům nepovedlo a při tom v tvém případě to udělali.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.10.2018 v 16:16 | Nahoru | #2643
Tak přihodím pár obrázků ze života CRF. Menší vyjížďka Liberec - Sulikow - Zawidow. Aktálně najeto asi 480 km. Už mi to ustlal i bratr a napůl utopil v bahně . Mám trochu výčitky, že tak nový a potažmo drahý (z mých aktuálních i ex to byla nejdražší mašina :) stroj, dostává hned z kraje dost do těla. Ale škody zatím na něm znát nejsou. Tak dobré :). Brzy se snad dokopu k sepsání profilu. Nechtěl jsem to přidávat ještě před nabytím nějakých zkušeností, protože s novou moto toho není moc co napsat. A nechci tvořit profil typu zatím dobrý, nemáme skoro nic najeto, uvidíme časem = nic dalšího už nepřibude :D.

Na okraj nutno říci, že sériové gumy terén asi nic extra, ale na asfaltu klopím mašinu celkem dost odvážně a ono to drží. Takže z hlediska silnice gumy solidní .

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.10.2018 v 16:34 | Nahoru | #2644
Teď mě tak napadá, neměl by někdo zájem o KN filter do CRF250L? Jeden mi tu tak nějak přebývá. Je zcela nový, nepoužitý včetně krabice.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.10.2018 v 19:02 | Nahoru | #2645

DejvGSR píše: SuperSic58> Supr, děkuji, něco si vyrobím. Mě se to bez toho bílého krytu moc nelíbí, na jedné straně to je a na druhé ne. To se moc Italům nepovedlo a při tom v tvém případě to udělali.



Ju taky tomu nerozumim, stejnej výrobce, vejfuk na stejnou moto, a u jednoho daj ten montážní kit na krycí plast a u druhýho ne Možná je to zkrátka tak zamýšleno, že tam prostě krytka nebude, kvůli stylu designu nebo tak...

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.10.2018 v 19:27 | Nahoru | #2646
Dnes jen tak bloudění po lesích.



Dnes jsem si schutí přečetl článek o nové CRF 450 L. Tak trochu jsem si na ní myslel. Ta cena mě však dostala, to už jsou levnější ostrá endura 350 od Husky a KTM. Prostě Honda zešílela.

Naposledy editováno 12.10.2018 19:28:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.10.2018 v 20:14 | Nahoru | #2647
Přesně ...
počítám, že každý kdo má 250L by bral 450L, ale jak vidí cenu, je to zazděné hluboko pod zem

Naposledy editováno 12.10.2018 20:17:45

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.10.2018 v 20:32 | Nahoru | #2648

nokia321 píše: Přesně ...
počítám, že každý kdo má 250L by bral 450L, ale jak vidí cenu, je to zazděné hluboko pod zem



Ta tvoje 701 je vlastně levnější. I když to nejde zcela mezi sebou porovnávat, ale ta cena 450 L je opravdu děsivá.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.10.2018 v 05:14 | Nahoru | #2649

DejvGSR píše: Ta tvoje 701 je vlastně levnější. I když to nejde zcela mezi sebou porovnávat, ale ta cena 450 L je opravdu děsivá.



Já už ten vibrátor nemám, už mám zpět nové prdlátko.
Proto by se mi líbila 450L, vypadá že řidítka má v silenblocích , ale za tu cenu nikdy. .
Kdyby byli chytří, udělají cenový trhák a lidi jim frontou zbourají pobočky..
To si raději počkám na ideál KTM390 enduro , jestli se někdy objeví.

Naposledy editováno 02.02.2019 07:21:06

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.10.2018 v 08:32 | Nahoru | #2650
nokia321> Proč jsi 701 prodal a vrátil k CRF. Docela mě to zajímá, a asi nejen mě. Jinak tvoje CRF je pravděpodobně ročník 2016 a níže akorát nové plasty 2017 ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.10.2018 v 04:19 | Nahoru | #2651
DejvGSR>

důvod
1vibrace, brněly mě ruce -karpály, 30minut jízdy a prsty dřevěné, hodně je motorkou, ale také mnou..

2 výkon který má je pro mé jezdění nesmysl, na šotolině stejně nedokáže výkon pobrat zadní kolo (na silnici cítíš odpych) ale v terénu maximálně uděláš několik cm hlubokou díru, nic víc a stejně nepojedeš o moc rychleji

3 je raketová cena Hq, nakonec jsem usoudil, že 200 je moc na to jak mě brní ruce po krátké jízdě, prostě to za to nestojí.. Stačilo by málo , od výroby dát řídítka do silenbloků (XT660R, MT-07)

4 váhově to s ABS také nebylo ono snad 165 se stojánkem na váze , no není to trochu moc? Oproti fichtlu to je 30kg.


Proto ta Honda by byla top, trocha poladit výkon a hlavně cenu a byla by top motka - pro mě
Mám 2018 s předělaným zadkem na 2015, s té původní plácačky se mi chtělo ....
Momentálně jezdím na silniční, nějak mě to víc vzalo a fichtl stojí.

Naposledy editováno 14.10.2018 04:26:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.10.2018 v 13:31 | Nahoru | #2652
nokia321> ta 450 by hlavně potřebovala na naše účely jinej, civilní motor, tohle je byť seškrcený, tk furt soutěžáckej motor, co potřebuje uplně jinačí servis

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.10.2018 v 09:15 | Nahoru | #2653
byl by chřích ji neprovětrat v tomto babím létě

Naposledy editováno 15.10.2018 09:19:20

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.10.2018 v 09:23 | Nahoru | #2654
DejvGSR> moc pěkný bloudění po lese,tohle se mi líbí moc ,to je někde v okolí?

Naposledy editováno 15.10.2018 09:25:17

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.10.2018 v 10:47 | Nahoru | #2655

venda07 píše: DejvGSR> moc pěkný bloudění po lese,tohle se mi líbí moc ,to je někde v okolí?



Tak tohle jsem osobně ještě neviděl. Mezi Štětím, Liběchovem, Tupadly a Želízy sochař Václav Levý v přírodě tesal do pískovcových skal různé reliéfy - Čertovy hlavy, Klácelka, Sedm chlebů (točily se tam pohádky), Had a další. Některé věci jsou špatně schůdné, navíc je to chráněná krajinná oblast Kokořínsko. Vše silně nelegální, ale stojí to za to.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.10.2018 v 07:34 | Nahoru | #2656
Včera jsem viděl v Liberci u nákupáku Kawasaki KLX250, o které jsem taky uvažoval. Překvapilo mě, jak je to proti CRF "malinká" motorka. Opticky bych ji tipoval tak o 20 kilo pod CRF. Je vidět, že to je asi víc offroad než onroad. Celkem rád bych se na tom svezl a porovnal rozdíly. Musí to být dobře ovladatelné - i rozvor mi přišel kratší. Fakt jsem byl překvapen. Škoda, že to už nedělají v novotě nebo kdyby aspoň bylo více bazarovek pod 100k :D.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.10.2018 v 10:50 | Nahoru | #2657
SuperSic58> potřebuje jinačí servis max co se týče oleje,..jinak je to právě proto tak seškrcený aby to mělo podobné servisní intervaly jak CRF250L,...ale zpracování rovné závodnímu stroji,...

Jinak kdyby se měla porovnat pořizovací cena + provozní náklady u CRF450L a KTM EXC350 či 450,...za servis behěm 200-300 mth u KTM bys nechal znatelně víc než u této civilní CRF450L,..pořizovačky jsou sice stejný ale věř mi že ty provozní náklady budou úplně jinde,.. bude to asi podobný kontrast jak u WR450F vůči koncernu KTM,... a cena nové CRF450L sice dost vysoká ale odpovídají,...špičkový závodní podvozek, technologické zpracování, extrémně nákladná homologace pro EU, která sebou nece nesmyslné množství byrokracie,..nové KTM, Husky či WRka stojí taky kolem 250-280tis, ale prostě tu hodnotu a kvalitu to nemá ani náhodou v porovnání s Japonci,..ale zas na druhou stranu váha je váha,...každé má to svoje,..

Naposledy editováno 16.10.2018 13:04:46

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.10.2018 v 11:11 | Nahoru | #2658
No prostě se všichni shodneme, že bychom chtěli něco ve stylu CRF250L, možná s trochu lepším podvozkem a motorem cca 350-450 ccm . 30 kobyl by podle mě bohatě stačilo s vyrovnaným kroutícím momentem. A nakonec hlavně s cenou tak do 180 max, spíš méně

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.10.2018 v 12:06 | Nahoru | #2659

mRKEF píše: No prostě se všichni shodneme, že bychom chtěli něco ve stylu CRF250L, možná s trochu lepším podvozkem a motorem cca 350-450 ccm . 30 kobyl by podle mě bohatě stačilo s vyrovnaným kroutícím momentem. A nakonec hlavně s cenou tak do 180 max, spíš méně



Tak tak, čekáme na LC2 390 za 180.000 ,-

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.10.2018 v 15:31 | Nahoru | #2660
Jo jo v malou nenáročnou KTMku s 390 motorem jsem začal doufat hned co vylezl Duke a RC. Zrovna KTM, která má zkušenosti s terénem ... Ale nic. Freeride si myslím není moc dual, spíš hobby off. Třeba si nechtějí odebírat vlastní klientelu pro 690 a EXC řadu. Škoda, nic naplat, těch dualů s rozumnou váhou je jako šafránu. Jednoho zamrzí co motorek se do EU ani nedostalo, nebo už nedostane kvůli politickému ekofašismu.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.10.2018 v 18:19 | Nahoru | #2661
Kdesi mezi Dubou a Doksy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.10.2018 v 22:56 | Nahoru | #2662
DejvGSR> To máš pořád originál pryže nebo už něco jiného?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.10.2018 v 08:27 | Nahoru | #2663
mRKEF> Stále ty originály. Na silnici drží dobře, až mě to překvapuje, v terénu je to ale blbý. No alespoň člověk získává cit. Včera, když jsem se vrátil z lesů zase k nám dom do Štětí, vyrazil jsem ještě do Račic kolem závodního kanálu na veslování na pískovnu. Jsou tam takové pěkné cesty, a i od místních na písku udělaná trať. Hluboký písek a muldy. Včera nevím proč, prostě jsem ji rval co to dá, většinou plně vytočená dvojka na těch cestách - nirvána, najednou výkonu až dost, motorka lítá ze strany na stranu, bohužel i předním kolem, no ani jsem se nestačil posrat, pořád jsem jí držel pod krkem a vona to dala a já byl jak v Jiříkově vidění. Neuvěřitelně jsem se bavil, nakonec na té dráze v tom hlubokém písku pěkně unavil a jel dom. Co tomu podvozku chybí, musím dorovnávat a dohánět nohama, však mě taky pěkně bolej a to jsem vášniví cyklista . Popravdě, v terénu jsem se ani náhodou na schopnosti a možnosti téhle podceňované mrchy nedostal. Je to stále výzva a strašně mě to baví.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.10.2018 v 14:49 | Nahoru | #2664
DejvGSR> s tou pískovnou to mám uplně stejný zkušnosti,zrovna včera

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.10.2018 v 19:38 | Nahoru | #2665
DejvGSR> tak to mám stejnou zkušenost. Na silnici toho ty gumy fakt snesou hodně. Zrovna dneska jsem si při návratu dával Ještěd od Křižan a klopil jsem to celkem zostra a fakt drží. Ale v tom terénu je to slabší. Tam to fakt klouže a moc nezabírá.

Dnes jsem využil jednoho z posledních slunných dnů a tak se trochu projel kolem Liberce. Jediné co mi při vyjížďkách dělá nevolno je ilegalita offroadového jezdění. Člověk se bojí kam lze vjet, aniž by působil někomu amok. Nejvíc se asi bojím nějakých lesáků ověšených flintou - člověk neví kdy jim hrábne a vystřelí po vás. Od řopíku na fotkách jsem se vypakoval ve zrychleném režimu, protože jsem v dáli viděl osobu s velkým černým psem, jak se blíží mezi stromy - možná houbař, možná lesák - těžko říct. Na jedné louce zase nějaké babky se psem držkovaly i přesto, že jsem projížděl velmi vlažně. Naopak v Liberci jsem pod ZOO vjel jen tak zkusmo kus do lesa a po pár metrech jsem si málem ustřík, protože ta cesta bylá plná chodců, nějaké skupinky s dětmi, cyklisté apod. Tam jsem byl přesvědčen o tom, že po mě někdo půjde a kupodivu nikdo ani muk .

Jak to máte vy, už byly nějaké konflikty?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.10.2018 v 20:00 | Nahoru | #2666
mRKEF> Zatím konflikt žádný, většinou potkávám rodinu s čoklem, pes buď bez vodítka nebo s (může vůbec do lesa ?), hodně zpomalím, dám vyšší kvalt a velmi zlehka projedu kolem. Prozatím žádná reakce. Je fakt, že co jsem poslední dva měsíce jezdil, nikde ani živáčka, zato zvěře plno. Občas jsem měl strach, kdybych tam zůstal, asi by mě nenašli. . Co na tý Hondě miluji, že si třeba dojedu nějakých 100 km po asfaltu pro nový zážitek někde v poli či lese.
Pořád se domnívám, že to naše projetí vůbec nezanechá stopy, je to takový pohlazení. Pak přijde prase a udělá jarní orbu.
Také mám blbé svědomí, když míjím ceduli zákaz vjezdu, či chráněnou krajinou oblast.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.10.2018 v 20:35 | Nahoru | #2667
ted už zmizeli z lesa i houbaři

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.10.2018 v 21:31 | Nahoru | #2668
venda07> Hele, stejné oblíbené místo u Pustovět !

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.10.2018 v 21:36 | Nahoru | #2669
Pavel_T> jojo ,přesně

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.10.2018 v 21:42 | Nahoru | #2670
Dneska krásných 150 km Sedlčanskem, cestou necestou. Nádherná místa. S lidmi zatím bez problémů, snažím se nejezdit do zákazů a po lese (ne vždy se podaří) a když někoho potkám, zvolním a klidně i zastavím. Dnes mimo asfalt jen cyklista, paní se psem a jeden turista se psem, s ním jsem si dokonce i popovídal. Výhodou je, že origo výfuk je velmi tichý, tedy při pomalé jízdě. Pro tohle toulání perfektní motorka, nebojím se zajet kamkoli beze strachu z položení, otáčení na pěšince apod.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist