bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.10.2018 v 18:05 | Nahoru | #2611
DejvGSR> Jó, jsem zvědavej co pak na nové pružení řekneš. Origo je jak houpací koník 🤣 O laďáčku jsem taky uvažoval a hodně mě lákal, ale jezdím hodně v lese, takže zůstanu u originální kamnové roury. Ještě jsem vyhodil origo řidítka, zohly se už při lehkém položení v brodu. Jsou jak bláto, tak max na kolo, ne na motorku. Vyměněno za Renthal Fatbar + Acerbis Pro blastry a už jen pocitově někde jinde. Pádem zatím nepokřtěny 😄

Naposledy editováno 02.10.2018 18:15:47

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.10.2018 v 20:26 | Nahoru | #2612
Dřív jsem jezdil převážně na CRF. Pak jsem koupil naked a jezdil po silnici. Pak jsem udělal po delší době jednu projížďku na CRF a toto mě rozesmálo, ale je to velmi trefné , svatá pravda

Origo je jak houpací koník

Naposledy editováno 02.10.2018 20:27:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.10.2018 v 13:05 | Nahoru | #2613
nokia321> nechcu hanit CRFL, cena/výkon v této kategorii je bezkonkurční ale ten podvozek není do terénu určený,..je to spíš na rozbyté okresky a polňačky,..proto sem tehdá radši pořídil za stejné prachy jeté WRrko, které se podvozkově neztratí ani na MX trati,...ano závodní podvozek to opravdu není, ale požralo to hodně,..škoda jen že tedka už jsou některé WRka celkem dost vyžité,..a ty novější ročníky které na bazarech téměř nevidíš stojí fakt raketu a o nové (jestli se teda ještě vyrábí) radši ani nemluvím,..pač ta cenovka je na hranici prodejnosti,..tam už si radši každý koupí rovnou WRF

každopádně Honda opět dokázala překvapit udělala to co by hodně lidí ocenilo,..450 dualsport, akorád cena už bude zase někde jinde,..
https://www.motorkar...u-crf450l-40080.html

Naposledy editováno 03.10.2018 13:12:04

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.10.2018 v 13:28 | Nahoru | #2614


Malý výběr z našeho výletování v okolí parku Apuseni v Rumunsku....nakonec jsem byl zvolen za průzkumníka, prý radši budeme tahat z průšvihu 150kg než 200 a více ...úpravy pro výpravu : pneu C02 a C21, šusplech, bastery, 13z kolečko vpředu...po zkušenostech jsem rád, že jsem to udělal, jinak by byly problémy..a né malý...jinak na 1čku všechny výjezdy, na 2ku bez velkých nerovností taky v pohodě, ale udržet ji nad 6000, jinak to začalo uvadat a šla tam 1čka..spotřeba spíš tak 4,5l,možná i 5...v horách se zařadil max. tak 3ku :

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.10.2018 v 13:33 | Nahoru | #2615
Rischwon> By ses hodně divil co to pobralo..ale na skákání to fakt není zadní tlumič je ale potřeba možná víc, než přední, ale stejně tak bych nejradši oba vyměnil...ale i tak odvedla holka dobrou službu..

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.10.2018 v 13:55 | Nahoru | #2616
Přesně na takový výjezdy (RO, AL, JUG) je ušitá. Ideálně po lehkém doladění (ale jistě i v origo stavu).Rozhodně si víc užiju, než třeba na těžké Africe. Lítání na MX trati snad nikoho při koupi CRF L/RLY ani nenapadne

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.10.2018 v 14:13 | Nahoru | #2617
Jinak při takovém Rumunském výletování - turistickou mapu můžete vyhodit - mapy.cz mají 30 let staré podklady, satelitní snímky lepší, nejlepší je využívat fáborkovaný trasy lesáků, nebo na hulváta kam dojedu tam dojedu....zrdcátka jsem odmontoval po prvním výjezdu...pokud nejedete v dopravě, tak jsou na nic, jen překáží...obecně les je problém - všude neodklizené polomy a kličkovat se v kopci moc nedá...Baster na plynové rukojeti je trocha problém...při položení se zarazí naplno, mě se pak i rozlomila vnitřní rozpěrná vložka, budu asi řešit jinak...Spadli všichni, naštěstí většinou v téměř 0ové rychlosti...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.10.2018 v 14:42 | Nahoru | #2618
Ajwnhoe> pěknej trip. Jak jste jeli do RO? Po vlastní ose nebo vleky? Taky jsem měl letos tu čest poprvé poznat Rumunsko. Ale byli jsme tam za účelem focení vlaků . Musím říct, že se mi tam líbilo a překvapila mě kvalita silnic. Řekl bych velmi dobrá až výborná. Za rok plánujeme zase - ale asi zase na vlaky :D

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.10.2018 v 16:14 | Nahoru | #2619
Ajwnhoe> Moc pěkný výlet. Vůbec se nedivím, žes dělal průzkumáka. Váha se počítá. Také by mě zajímalo, jak jste se dostali do Rumunska, jestli po ose, pak kolik jste denně najížděli. V září jsem dal s CRF během jednoho dne 450 km, paradoxně mě začaly bolet záda, ale hrudní část téměř mezi lopatkami. Paradoxně posed alá superbajk mi nic nedělá. Ještě, co je to za šusplech, odkud a za kolik.

Díky.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.10.2018 v 19:16 | Nahoru | #2620
Chlapi nejak to moc prežívate. Na Lku sa v pohode dá jazdiť denne 400-700km denne, keď si na človek trochu zvykne. Rovnako gumy. Vzhľadom na to, že je relatívne ľahká a je slabučká ako čaj, tak aj štuple vydržia dlho. Osobne som na minulú jeseň na hodil kombo C17 vpredu a C02 vzadu. Na C02 som odjazdil asi 7000km vrátane Rumunska po osi. Prednú som vyhodil, ale niečo by ešte určite dala aj v teréne. Na ceste aj niekoľko tisíc v kľude.
Teraz po návrate po lete som zadnú C02 znova obul a najazdil už asi 2000km po ceste a stále je vzorka asi ako TKC80 v polovici. Je síce zjazdená na placku, ale na CRFke je to úplne jedno. keby som jazdil len okolo komína 10k ročne tak nič iné ako Cčkové gumy na CRFku ani nedám. Úplne zbytočné.

EDIT: ešte k tým blastrom. Ja mám Cycra ProBend a je to paráda. Sú síce dosť drahé, ale motorka s nimi bola na zemi snáď storkát a raz som ich rovnal ale sú super. Plyn je stále pôvodný a aj páčky neutrpeli nikdy žiadnu ujmu vďaka nim.

Naposledy editováno 03.10.2018 19:19:04

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.10.2018 v 07:35 | Nahoru | #2621
měl jsem ve vidlích hustší olej a jelikož mám asi 75kg tak Hondice pobrala uplně bez problémů i nějaký nepovedený skoky (jiný neumím ) a i dost terén. S motorkou jsem jezdil to co na WRFku (úplně všechno co ostatní i na ostrých), je pravda že na úplně rozsekané cestě bylo potřeba jet pomaleji, ale mně ke štěstí chybělo 5-10PS a ne lepší podvozek

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.10.2018 v 12:49 | Nahoru | #2622
ano to určitě, já neříkám že podvozek je špatný,.... na svůj účel jsou dostačující,..pravda ono nikdo asi s CRFL neplánuje jezdit mx a cross country tratě, které jsou většinou rozbité že i ty závodní tlumiče občas dostanou na prdel,..ale rozbytou polňačkou přece jenom poletí a mě přijde že nestíhal hlavně zadní tlumič, který odskakoval a kopal, možná jen otázka nastavení daného stroje...předek mě nijak nevadil,...ale samozřejmě nemůžu to srovnávat s tlumiči, které jsou o level výš i cenově,.. jak jsem řekl cena/výkon je u CRFL bezkonkurenční,..

Ajwnhoe> krásné fotky, to musela byt nádherná projíždka a v takové sestavě věřím že jsi musel mít navrch,... jinak ty blástry máš klasické číny že ano,..taky jsem naletěl, než jsem koupil pořádné,..už při první projíždce sem je ohnul a taky mi to skříplo plyn a měl nechtěný tempomat zkus dat nějaké lepší hnoždinky s nějakým vymezovacím kroužkem,...ty čínské to je blato největšího kalibru,..mě se to tam dokonce zalomilo a byla to sranda to z tama tahat,..

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.10.2018 v 13:09 | Nahoru | #2623
Pořád je to novej strojek, pořád se seznamujeme, zkoušíme co zvládne ona a co já

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.10.2018 v 14:12 | Nahoru | #2624
mRKEF> Jelikož už se horšilo počasí (3.den v 7 večer bylo -3) tak jsme jeli s VW T4 + podval s 5 motorkama a druhá dodávka měla 2 moto uvnitř.ubytko na penzionu..cesta cca 12 hodin, 8 škopků, napohodu, zábava...na místě jsme za 5,5dne najeli cca 430km...nejdelší byl asi 120km, z toho asi 40km po silnici, jinak samý offroad, 5km výjezd s 800m převýšení, turistické cesty, les, bordel, šutry, potoky, bažiny..takové všehochuť...Některé silnice byly nově zbudovány z dotací EU a nebylo jich málo, řekl bych že tak 90 procent. První den sme dali tak 90km, včetně Vladeasy 1836m, takže spousta zastávek, druhej den blbnutí v dešti, potoky, brodění, výjezdy, takže asi 25km, pak už se jezdil nějakej průměr co den dal...ale taky se stalo, že jsme jeli 2km úsek přes hodinu a půl kvůli polomům a zpět už to taky nemělo smysl..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.10.2018 v 14:19 | Nahoru | #2625
DejvGSR> ALU kryt pod motor Crosspro komplet s boky CP0590135 HONDA CRF 250 L - od motorove retezy.cz a osvědčil se...šutry je největší problém a těch tam bylo celý hory ...na jedné tenerce se šutr dostal mezi motor a kyvku a za chvíli mu vydřel těsnění, že mu chcal olej - opraveno dvousložkovým tmelo lepidlem...
Jeli jsme dodávkou s podvalem..počasí po ose už nic moc, cestou dost chcalo..tak jsem byli rádi, že jedem autem..To co jsi najel během jednoho dne, by najeli za celý pobyt ...hory, polomy a bláto, bloudění, atd..výlety od 2 hodin, nejdýl sme byli v horách cca 9 hodin...
S dlouhým sezením nemám zkušenosti, byli sme prakticky furt ve stupačkách

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.10.2018 v 14:31 | Nahoru | #2626
Ajwnhoe> Děkuji za info, supr.

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.10.2018 v 14:40 | Nahoru | #2627
Je zvláštní a možná právě proto, jak malý stroj co do objemu a výkonu, dokáže přinášet tolika pilotům radost. Další věc, nikdo si tady nehoní triko. Většinou je to i stroj koupený jako doplněk k silničnímu stroji. A jak to tak vypadá, stal se vlastně jedničkou, protože prostě přináší jakousi radost z takového toho normálního ježdění na motocyklu. A to je dobře.

venda07 opět pěkné fotky a pěkná místa na ježdění. Já jsem vlastně díky závodům Kolo pro život dělal jakoby organizátora při přípravě trasy , trasu jsem pak projel na motorce, a lidi na mě ještě mávali. Jinak asi by mě zastřelili. Pak jsem v sobotu jel vlastní závod na kole, doporučuji si to někdy zkusit . Jarda kulhavý mi na 53 km naložil 56 minut. No je prostě dobrej.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.10.2018 v 14:43 | Nahoru | #2628
Já jsem vlastně díky závodům Kolo pro život dělal jakoby organizátora při přípravě trasy , trasu jsem pak projel na motorce, a lidi na mě ještě mávali. Jinak asi by mě zastřelili. Pak jsem v sobotu jel vlastní závod na kole, doporučuji si to někdy zkusit . Jarda kulhavý mi na 53 km naložil 56 minut. No je prostě dobrej. [/quote]

Myslím tím teď závod odjetý 29.9. v Ralsku. Startovalo se na bývalém letišti Hradčany. Musím uznat, pokud někdo jezdíte mezi Doksy a Mimoní, vůbec ze silnice nelze tušit, co je v okolí za krásy. Bohužel vše pod zákazem vjezdu a pod tabulkou chráněné krajinné oblasti.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.10.2018 v 14:55 | Nahoru | #2629
DejvGSR> jojo, přesně tak,já si to terénní ježdění užívám, takový to toulání, zastavím si pofotim, prostě pohodička,to mne baví i na kole

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.10.2018 v 15:02 | Nahoru | #2630
venda07> Máš pěkný kolo, výborná značka. Já jezdím todleto :

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.10.2018 v 15:17 | Nahoru | #2631
DejvGSR> jojo, značku máme stejnou , stejně jako Hondičku

Naposledy editováno 04.10.2018 15:19:03

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.10.2018 v 15:40 | Nahoru | #2632
Ajwnhoe> takovýho výletování bych se hned zúčastnil,hned bych se k někomu připojil ,čas, chuť, moto,stan, spacák-to všechno mám ,jenom ne ty kolegy

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.10.2018 v 06:38 | Nahoru | #2633
Ajwnhoe> Jo jo km v terénu se nedají počítat s km po asfaltu. Tam je člověk rozbitej po 25km jako po 250 na silnici. My jeli převážně silnici a objeli jsme tak nějak severní kus Rumunska:

Valea Lui Mihai - Cluj Napoca - Targu Mures - Bicaz - Piatra Neamt - Suceava - Ocnita (MD) - Verejeni (MD) - Suceava - Viseu de Sus a okolo - Valea Viseului - Sighetu Marmatei - Satu Mare a domů. Najeli jsme nějakých 4000 km. Sandero dostalo pořádně za uši a i nějaký ten offroadek byl :D. Hlavně v Moldavsku (nějaké fotky tady v diskuzi jsem dával nedávno).

Jeden cvak z Moldavska. Ten stál Dacii asi hodně drobných šrámů, jelikož znamenal přesun celým severem země asi za hodinu a posledních pár km šotolinou :D.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.10.2018 v 19:02 | Nahoru | #2634
Tak jsem v sobotu namontoval kompletní výfukový systém Arrow X-kone, střední díl bez katalyzátoru. Video s natočením zvuku a montáže připravuji. Pak to sem vložím. Jinak, originál výfuk je opravdu tichošlápek. Arrow X-kone s tlumící vložkou už zní jak ostrá endura, bez vložky je to naživo neuvěřitelný bordel. Projel jsem to nejdříve bez DB-kileru, a dost mě překvapila nechuť motorky jít do otáček. Vyloženě díra. S tlumivkou se to výrazně zlepšilo, popsal bych to proti originálu asi takto: Do tří tisíc to jde lépe, pak mezi třemi až pěti propad kroutícího momentu a pak to vystřelí. Nahoře to jede lépe. Ale není to zas takový rozdíl, zvukově však ano. Zřejmě odpor katalyzátoru je potřeba, systém byl s tím odladěn. Mé řešení by potřebovalo patrně doladit na brzdě. Kdo má zkušenosti s laděným Arrowem na CRF, tak prosím písněte sem. Jinak Italové neřešili upevnění zpět bílé krytky výfuku, výfuk je bez krytí. To se dá lehce dodělat. Montáž v pohodě, provedení pěkné.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.10.2018 v 19:15 | Nahoru | #2635
Sháním dobrý a pěkný bastry. Měl jsem tam accerbis, abyly jak ze skla. Levý praskl na měkkém poli po pádu, kdy se zabořil stojan. Jsem nasranej. Nedovedu si představit, kdyby to spadlo při jízdě...

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.10.2018 v 11:37 | Nahoru | #2636
prackarr> Nejlepší je si je vyrobit doma Montážní sadu do řidítek si udělat sám, jedině ty klipsny, co jsou jakoby uvnitř, jsem si koupil. Hliníkovou tyč si koupíš, naohýbáš, z aláče seženeš plastový plácačky, který tam pak našroubuješ a máš parádní blastery Tady a pak tadyhlejc něco pro inspiraci

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.10.2018 v 13:07 | Nahoru | #2637
Tak dávám do placu video instalace Arrow X-Kone s natočeným zvukem.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.10.2018 v 13:59 | Nahoru | #2638
DejvGSR> Zvukově hned působí “dospěleji”. Na silnici paráda, v lese ovšem zbytečně dráždí. No a bez db killeru úplnej úlet

Naposledy editováno 08.10.2018 14:00:25

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.10.2018 v 18:06 | Nahoru | #2639
Já mam nějakej jinej typ Arrowa, je k tomu i montážní materiál na tu bílou krytku, takže ta tam zůstává. Výkonově mi to přijde uplně stejný jak se sérií a to jak s dB killerem, tak bez něj. U tý EURO 4 verze už to možná udělá nějakej propad. Od 4 tis krásně táhne a v nejvyšších otáčkách kolem 8 tis prakticky zmizely vibrace, který tam byly citelný se sériovou koncovkou. Jezdim jedině bez killeru, ono to hlučný je, o tom žádná, ale oproti Mivvu, co mam na MT-07 je to tichej příbuznej, takže mě to přijde spíš tišší Navíc s dB killerem se koncovka hodně hřeje a bojim se, že by se asi začal tavit blinkr, páč je těsně vedle...



Naposledy editováno 08.10.2018 18:07:38

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.10.2018 v 06:53 | Nahoru | #2640
SuperSic58> Ten montážní materiál mě zajímá, bylo by možné to nějak nafotit, či udělat dokonce skicu? U toho X-Kone to bohužel už nedělají.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist